Na Carry Tefsen weigert ook André Rieu coronavaccin

Er staan ineens allerlei bejaarde BN’ers op die zich uitspreken tegen het coronavaccin. Na de 82-jarige Carry Tefsen is ook de 70-jarige André Rieu niet van plan om zich te laten vaccineren. Dat heeft hij gisteren gezegd in Shownieuws. André hoopt wel dat andere mensen zich gaan vaccineren, zodat hij snel weer concerten kan geven. De beroemde violist is het namelijk behoorlijk zat dat zijn hele bedrijf stilligt vanwege de maatregelen die momenteel van kracht zijn.

Zelf heeft André geen oren naar het coronavaccin. “Ik ben nu 70 en ik heb nog nooit een griepprik gehaald. Ik zal het ook denk ik niet doen, maar ik hoop dat mijn publiek het… Weet je wat het is? Als dat vaccin er komt, dan komt er een rust weer terug op de wereld waar we zo enorm op zitten te wachten.”

Voorlopig heeft André ervoor gekozen om zijn concertagenda in 2021 te laten staan. “Iedereen heeft het over een vaccin dat gaat komen en we zijn nu op half september. Dan komen oktober, november en december. Het is nog vier maanden, dus we vonden het te vroeg om te zeggen dat we het een jaar gaan verplaatsen. We hebben een gok genomen, maar het is een positieve gok. We zijn deze week gewoon in de verkoop gegaan. Ondernemen is gokken, hè?

‘Wél vaccineren!’

Aan de desk van Shownieuws waren ze het niet eens met André. Patty Brard: “Ik ben dan wel vijf jaartjes jonger dan meneer Rieu, maar ik zit ook middenin de doelgroep. Ik zou me wel laten adviseren door een aantal doktoren om me heen, die regelmatig in mij prikken met gezonde dingen. Als zij zouden zeggen dat ik het moet doen, dan zou ik het zeker doen. Ik heb zelf ook nog nooit een griepprik gehaald, maar het lijkt me toch wel handig dat als dit er komt en het is goed, om het te nemen.”

Weekend-baas Bart Ettekoven: “Ik heb zo veel vertrouwen in de geneeskunde. Ik denk niet dat we mensen hier gaan inenten met spul dat niet heel goed gecheckt is.”

En Mark Labrand: “Ik vind het een logische keuze. Het is een beetje: kies je voor vrede of oorlog? Natuurlijk kies ik voor vrede.”

Carry Tefsen

Actrice Carry Tefsen liet van de week weten zich niet te laten vaccineren tegen corona, omdat het niet duidelijk is wat de effecten van het vaccin op lange termijn zijn. Van welke lange termijn de 82-jarige actrice last heeft is alleen niet duidelijk.

Foto: AvroTros

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ezeltje Prik Je
september 19, 2020 12:43

Patty Brard is er zo’n eentje, die niet kan leven, zonder dat er in haar geprikt wordt.

Pas maar op.
De grootste ezel door wie je geprikt kunt worden, heet Bill Gates.
BILL GATES (to Hell) HEEFT GEEN ENKELE MEDISCHE OPLEIDING.
Prikken is wel zijn verdienmodel. Daar is hij weer uitgekookt slim in. Hij verdubbelt de miljarden, die hij reeds heeft, nog eens, door in farmaceutische bedrijven en o.a. in de NOS te investeren.
Hier heb je geld NOS, houd de mense alsjeblieft banggg!!

Gast
Berry McCokiner
september 18, 2020 15:33

Welk vaccin ?

Gast
Xxxxx
september 18, 2020 09:42

Waarom moet een zin zoals in bovenstaand artikel nu beginnen met: “bejaarde BN-ers”? Zijn dat geen mensen meer? Tellen ze niet meer mee? Mensen die hun sporen in het amusement in Nederland en zelfs over de hele wereld hebben verdiend. Ik vind het kwetsend. Als we het over racisme hebben en over discriminatie hebben is het HOT. Praten we over bejaarden dan mogen we maar alles roepen. Schandalig zoals er met mensen omgegaan wordt die een dagje ouder zijn geworden. Jong zijn is HOT en oud worden dan wordt je weggezet als dat je niet meer mee mag doen in deze maatschappij. Ben zelf 59 maar ik vrees zo onderhand de dag dat ik er ook niet meer mag zijn.

Gast
Xxxxx
september 18, 2020 09:35

Fred Weetveel. André Rieu is wereldberoemd. Miljoenen mensen over de hele wereld beleven veel plezier aan zijn muziek. Dus je neerbuigende mening slaat gewoon nergens op. Je naam Fred Weetveel kun je beter wijzigen in Fred Weetnietveel of Fred Weetniksbeters.

Gast
Xxxxx
september 18, 2020 09:26

Mike dan leef je zeker in een weiland of ergens op een andere planeet. Ik ken wel degelijk mensen die door Corona zijn getroffen. Die al maanden uitgeschakeld zijn en het is nog maar de vraag of ze wel volledig zullen herstellen. Misschien moeten mensen eerst dood voor je neus neervallen voor je het serieus neemt. Dat is juist het probleem in Nederland dat mensen het niet serieus nemen. Je ziet het virus niet en daar schuilt nu net het grote gevaar in.

Gast
Fred Weetveel
september 17, 2020 22:02

veel wappies hier. domheid troef. rieu heeft blijkbaar net zoveel verstand van virussen als van muziek.

Gast
Geronimo
september 17, 2020 17:56

Terecht dat hij de Drionprik niet wil. Wil ik ook niet.

Gast
Mike
september 17, 2020 14:05

Als corona ontkenner aluhoedje moet je niet op deze site zijn hier wordt gehakt van je gemaakt.

Gast
Matthijs Zelf.
september 17, 2020 14:02

Mike dan bedoel ik op andere pagina’s.
Je hebt wat met schaapjes.

Gast
Matthijs Zelf.
september 17, 2020 14:01

Mike ik zie schaapjes op meer plaatsen schaapjes zijn die ook van jou je hebt wat met schaapjes.

Gast
Matthijs Zelf.
september 17, 2020 11:54

Hij niet een ander wel klopt ook niet.

Gast
Matthijs Zelf.
september 17, 2020 11:52

Anonymous Die staan er al sinds 07.30u op deze site geloof niet alles wat je ziet die stonden er toen nog niet waren er nog niet, maar de beheerder kan de tijd naar eigen hand zette,

Gast
Matthijs Zelf.
september 17, 2020 11:49

Blinde Herdershond wat is de link.

Gast
Blinde Herdershond
september 17, 2020 11:43

Iedereen die met een gevoel van veiligheid in het vliegtuig stapt bij een piloot die in drie weken tijd zijn brevet heeft gehaald, moet zich laten vaccineren.
Mensen die wel na kunnen denken bedanken voor die vlucht.

Gast
HBaz
september 17, 2020 11:39

Geef iedereen een flesje water met wat novitsjok. Ik weet zeker dat dat helpt tegen corona.

Gast
Ron
september 17, 2020 11:19

Groot gelijk heeft ie. Dat vaccin wordt een grote scam.

Gast
anoniem
september 17, 2020 11:12

Een beetje vooruitlopen op de ontwikkelingen vind ik het.. Tot nu toe zijn heel wat ernstige ziektes bestreden door de medische wetenschap. Het staat misschien wel stoer om nu te roepen je niet te vaccineren, maar wat als je daarmee een gevaar kunt vormen voor anderen? Net zoiets als de 1 1/2 meter of mondkapjes in het OV aan je laars lappen, is dat wellicht ietwat egoïstisch?

Gast
Anonymous
september 17, 2020 11:07

@WAAR BLIJVEN DE KIJKCIJFERS?

Die staan er al sinds 07.30u op deze site.

Gast
Binjamin, Israël.
september 17, 2020 11:04

Mike, ANTISEMIET!
Val dood achterlijke arabier of Germaan!

Gast
Binjamin, Israël.
september 17, 2020 11:01

Weer zo’n antisemiet die denkt dat het subsidie van de Rotsschild aan de ontwikkeling van een vaccin tegen corona cynisch bedoelt is.

ACHTERLIJKE COMPLOTDENKER IS DIE ANDRE RIEU!

Gast
Zomaar iemand
september 17, 2020 11:01

Ik ook niet.

Gast
Mike
september 17, 2020 11:00

Wedden dat iedereen due zich laat vaccineren binnen 10 jaar dood is aan 1 of andere ziekte.

Iedereen moet zelf weten of die Russisch roulette speelt.

Gast
ome H
september 17, 2020 10:54

Niet vaccineren = geen overheidssubsidie

Gast
Mike
september 17, 2020 10:51

Oja dat chinavirus… ik ken echt niemand die het gehad heeft of heeft.

Die niet werkende mondkapjes in ov zegt ook alles dat het een hoax is. Als echt een gevaarlijk iets was….

Dat chinavirus is niets anders dan een goede griep. Alleen nu maken ze moedwillig bedrijven kapot en bereiden ze ze een dictatuur voor over heel de wereld.

Hoop domme schaapjes trappen er in en geloven alles van de propaganda in de media.

Rutte liegt al jaren alles bij elkaar en brengt het land naar de afgrond en dan nog stemmen gehersenspoelde mensen op hem. En dan straks we hebben het niet geweten.

Gast
pepe
september 17, 2020 10:47

doe het voor jezelf doe het voor anderen wat een grote gore egoïst is dit zeg

Gast
Remi
september 17, 2020 10:45

‘Van Onschatbare Waarde’ scoort als een gék !

Verder: Nederlands ik klaar met Jinek. Scoort weer eens een mager zesje.

Gast
Mike
september 17, 2020 10:44

Ik laat me ook niet vaccineren.

Ik vertrouw het voor geen cent.

Degene die het vaccin gemaakt hebben zelf bedongen ze niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor nadelige gevolgen. Zegt mij genoeg. De overheid die er mee komt vertrouw ik ook niet.

Gast
Guttegut
september 17, 2020 10:34

Speelt Andre viool dan?

Gast
Pettie Fart
september 17, 2020 10:31

Hij wil zelf geen vaccin maar vindt wel dat anderen het moeten nemen? Wat is dit voor een dwaze kul?!

Gast
ton
september 17, 2020 10:28

Ach, het kwaad vernietigd zichzelf.

Gast
Gerda
september 17, 2020 10:26

Al die mensen, die vaccineren afraden en blijven beweren dat corona een hoax is, dus niet bestaat. Mogen van mij corona doormaken..en familie en vrienden ook…

Gast
Mono
september 17, 2020 10:26

Wat is hij dan aan het zeuren dat hij niet kan optreden?! Wel klagen, maar niet meewerken aan de oplossing.

Gast
ano@niem.nl
september 17, 2020 10:20

Hebben we nog 2 doden van vorige week dan melden we die even. Ze waren oud met onderliggende zware ziekten… maar we melden toch even dat ze aan Corona zijn overleden ipv aan kanker of stoflongen.

Ik kan nog wel even doorgaan, het is een grote bubbel die langzamerhand wordt leeggeprikt.

Gast
Jaap
september 17, 2020 10:18

Wat een gezeur, niet vaccineren is prima maar dan ook niet zeuren als je op de IC ligt te snakken naar adem.

Gast
ano@niem.nl
september 17, 2020 10:18

Carry en Andre doen wat alle Nederlanders gaan doen: weigeren die zooi!

Men wil dit vaccin niet en ik zie om me heen dat men weer terug naar normaal gaat omdat men ook wel ziet dat de zaak behoorlijk is opgeklopt door het RIVM en de Overheid. Men zit er totaal naast maar probeert uit alle macht met allerlei berichten ons nog bang te maken. Maar deze berichten raken ons niet meer.
Lege IC bedden en dan toch maar weer melden dat de IC opnames stijgen.
Mensen die naar het ziekenhuis gaan en daar ook zo weer weg zijn, maar toch melden dat de ziekenhuisopnames stijgen. GGD-straten die leeg zijn en toch melden dat er geen capaciteit is en dat er zo veel getest wordt.

En ook mensen blijven testen die helemaal geen koorts of keelklachten hebben alleen een loopneus. Ga zo maar door….

Gast
Richard de Bie
september 17, 2020 10:15

Vrijheid van vaccinatie en meningen Lijkt mij heel normaal en chantage anders mogen dingen niet is dat normaal??

Gast
Gerda
september 17, 2020 10:12

Gek, dat hij zijn publiek wel aanraadt te vaccineren…Ja anders maken ze hem ziek misschien, meneer de grote violist met zijn miljoenenonderneming..Geen medelijden mee..

Gast
WAAR BLIJVEN DE KIJKCIJFERS?
september 17, 2020 10:10

WAAR BLIJVEN DE KIJKCIJFERS?

Gast
Koe Man
september 17, 2020 10:10

Ik ben geen antivaxxer, maar ik ga niet zomaar een vaccin dat maar heel kort getest is in laten spuiten. Ze zullen me echt moeten overtuigen dat het grondig genoeg getest is!

Gast
Donald
september 17, 2020 10:07

Die speelt straks wel een toontje lager aan de beademing.

Gast
Paul Lamote
september 17, 2020 10:07

Ach, als hij zich niet laat vaccineren komt hij zo meteen geen land meer binnen. Dan kiest hij wel eieren voor zijn geld.

Gast
ed
september 17, 2020 10:06

Mooi dan zijn er twee vaccins extra voor de mensen die het wel willen.

Gast
Klaas
september 17, 2020 10:01

Vroeger liet rooie Carry zich maar wat graag injecteren.
Betaald en voor de camera’s.

Gast
Frank Rijk
september 17, 2020 10:01

Baas over eigen lijf.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen