Bizar: Twan Huys naait Jenny Douwes voor de kijkcijfers

Twan Huys heeft Jenny Douwes, het boegbeeld van de blokkeerfriezen, vrijdagavond genaaid in de hoop op hoge kijkcijfers. Tegen de afspraken in zette hij haar aan tafel met een anti-zwartepiet-activist. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Douwes werd verleid om haar verhaal te doen bij RTL Late Night, maar werd live in de uitzending verrast door de onbetrouwbaarheid van de talkshowhost. Geplaagd door horrorkijkcijfers, haalde hij een bizarre stunt uit door een afspraak te schenden.

Douwes zat aan tafel met haar advocaat Wim Anker. Op de eerste rij zat Göran Sluiter, de advocaat van de tegenpartij: Jerry Afriyie. “Welkom allemaal.”

Na een gesprek met Douwes kwam Huys met zijn verrassing. “Moet je luisteren: we hadden heel graag vanavond – daar hebben we het kort voor de uitzending ook over gehad – jullie in debat willen laten gaan, of in elk geval met elkaar van gedachten laten wisselen. Dat wil jij liever niet, Jenny, jij hebt tegen ons gezegd: ‘Ik wil niet met demonstranten aan tafel. Ze mogen wel op de eerste rij zitten, maar ik ga niet met ze in debat.’ Dat accepteren we ook.”

Ik zeg het maar even tegen de kijker zoals het gaat in deze uitzending, want we zijn er een beetje door overvallen ook, want we hadden van jouw advocaat, meneer Anker, aanvankelijk begrepen dat het wél kon. We hebben goed contact gehad, maar nu hebben jullie (tegen Afriyie, red.) tegen ons gezegd: ‘Wij willen ook aan tafel vanavond, we willen meedoen aan het debat.’”

‘Wij willen met iedereen praten’

Afriyie: “Het is niet: ‘Wij willen ook aan tafel.’ Wij zijn uitgenodigd om aan tafel te zitten en daarvoor zijn we hier, dus we zitten graag aan tafel. Ik hoor het wel wanneer we aan tafel gaan.”

Huys: “Die uitnodiging staat, want wij willen met iedereen praten.”

Afriyie: “Nu hebben jullie met Jenny gesproken en wanneer gaan jullie met ons spreken?

Huys: “Wij willen met jullie praten en willen jullie ook aan tafel hebben en willen eigenlijk dat jullie allemaal aan tafel zitten, omdat we vinden dat iedereen gelijk is aan deze tafel en dat er niet iemand bevoordeeld kan worden of niet. Ik begrijp dat jij het heel moeilijk vindt om met hen te praten.”

Douwes: “Ik vind het niet moeilijk om met hen te praten. Ik vind dat je op een gegeven moment een streep moet trekken. Ik ben er recht door zee in.”

Huys: “Ik snap wat je zegt en toch wil ik allebei de kans geven om hun standpunt uit te leggen. Deze tafel is een tafel die hoort bij Late Night en wij vinden dat iedereen daar aan moet kunnen zitten, vinden wij. We willen toch alle partijen uitnodigen. Nu is het lastig, want jij zegt: ‘Ik stap op als zij komen. Dat wil ik niet.’”

‘Als ik dit wist, was ik niet gekomen’

Douwes: “Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd: ‘Ik had een keuze vanavond en die heb ik gemaakt op basis van niet de juiste informatie.’ Als ik had geweten wat het plan was, was ik hier niet naartoe gekomen. Dan had ik een andere beslissing genomen.”

Huys: “Begrijp je dat wij hier aan tafel willen praten met iedereen over alle standpunten en dat we dus ook hen aan tafel willen hebben om erover te praten?

Douwes: “Dan mag ik misschien ook even uitleggen waarom wij nu in deze situatie zitten. Dat is omdat elke keer dit wordt gedaan. Er wordt elke keer gedaan alsof we heel redelijk aan tafel moeten gaan zitten praten met mensen die in het rapport van de terreurbestrijding worden genoemd. Er wordt elke keer gedaan alsof we zaken moeten doen met zulke groeperingen. Het gaat om de veiligheid van kinderen. Voor dit programma geldt precies hetzelfde. Natuurlijk moet je iedereen aan tafel uitnodigen en moet iedereen praten, maar het punt is…”

Huys: “Dat gaan we dus ook doen, want zoals in een rechtbank iedereen aan bod mag komen en mag spreken over zijn point of view, vinden we dat het hier ook moet kunnen.”

‘Jij houdt je niet aan de afspraak!’

Douwes: “Jij hebt mij net een woord gegeven en daar ga je je dus niet aan houden.”

Huys: “Ik kan niet andere mensen die hier zijn uitgenodigd niet toestaan om hier te komen.”

Douwes: “Dan had u dat tegen mij moeten zeggen.”

Huys: “Ik vind dat iedereen hier aan tafel moet kunnen komen.”

Douwes: “Dan had u mij dat duidelijk moeten maken.”

Huys: “Ik ga jullie nu uitnodigen aan tafel om met ons te praten. Ik vind dat we allemaal een gesprek moeten kunnen voeren over dit onderwerp. Als het niet kan, vind ik het jammer, maar ik ga toch vragen aan Jerry om hier aan tafel te komen zitten.”

Vervolgens ontstond er een vervelende discussie aan tafel. “De Late Night Tafel van Twan Huys van iedereen is dus mag ook anti-Zwarte Piet demonstrant Jerry Afriyie met Jenny Douwes aan tafel“, laat de redactie van RTL Late Night achteraf weten.

Reacties

Kijkers reageren verbaasd. Cornald Maas: “Als je vrolijk het weekend in had gewild had je zojuist niet de ‘discussie’ in #RTLLateNightmetTwanHuys moeten zien. Over Zwarte Piet en demonstraties en meer. Polarisatie troef. Nog ways to go. In ons landje.

DWDD-bekendheid Sywert van Lienden: “Dit is zó onverstandig: als gast weet je nu dus dat afspraken van nul en generlei waarde hebben bij deze presentator. Kortom: bij gevoelige onderwerpen gaan verstandige gasten ⁦‪@RTLLateNight‬⁩ mijden. In ruil voor één keer een relletje..

Columnist Jan Dijkgraaf: “Dus naaien we een gast. Lekker, Twan Huys.

Story-baas Guido den Aantrekker: “Twan Huys, ik zie net online je herhaling. Je bent een slecht mens met dito geverfd haar. Wat hoop ik dat je er alsnog wordt uitgegooid en Beau je plek inneemt.

Overigens lukte het Huys wel om hogere kijkcijfers te scoren. Met 592.000 kijkers (15 procent) noteerde hij zijn meest bekeken uitzending sinds de Voice-special een maand geleden.

Foto: RTL

220 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Estella
oktober 16, 2018 02:30

Twan Huys van de buis! Of is dat ook al oproerkraaierij??????

Gast
W.Kauffman
oktober 15, 2018 22:43

Wat een afgemeten reactie van de heer Huys. Typisch een statement zoals we wel heel vaak zien en lezen.

Een zwaktebod en voor mij een bevestiging dat ‘links’ met hun kornuiten de regel bepalen. Dus een driemaal hoera voor onze zogenaamde democratie! de dood in de pot.

Gast
Helene
oktober 14, 2018 15:48

KOZP bestaat uit halve zolen die rijp zijn voor Pieter Baan.

Gast
El
oktober 14, 2018 15:46

Walgelijke televisie, echt walgelijk.

Mevrouw Douwes is trouwens helemaal niet van de pro Zwarte Pieten club, dat probeert de media en het OM er van te maken, dus nogal logisch dat ze die eeuwige discussie niet aan wil gaan.

De ‘blokkeerfriezen’ willen uitsluitend voorkomen dat ‘demonstranten’ met terroristische achtergrond uit de randstad, 130km verderop, georganiseerd met bussen en al, afgezet werden in hun achtertuin om een/hun kinderfeestje te verstoren! Een klein kwaad waarmee een groot kwaad voorkomen is.

Maar een dergelijke Geuzendaad is blijkbaar niet interessant genoeg voor de kijkcijfers van RTL, nee er moet perse weer een racistisch getinte confrontatie van gemaakt worden. Misselijk-makend was het !

Gast
BRAAK
oktober 14, 2018 14:44

Ik ben voor Zwarte Piet en dus tegen Twannie, die mag in de zak, enkele reis Spanje!

Gast
Rughaar
oktober 14, 2018 12:51

Is ze letterlijk genaaid? Jammer dat ik dit gemist heb.

Gast
Bart
oktober 14, 2018 11:51

@rof Gediep je er nog maar eens een keer goed in dan. Eigenlijk gaat het helemaal niet om de aanpassing van Zwarte Piet. Dat was ter zijner tijd vanzelf wel gebeurd. Dit gaat over de agressieve manier waarop deze discussie ooit is begonnen en wordt gevoerd door van de anti Zwarte Pieters. Het gaat hen niet om Zwarte Piet maar om de slavernij zelf. Zwarte Piet is slechts een middel om mee te slaan en gebruiken ze alleen maar omdat ze wisten dat ze hiermee een hoop herrie zouden veroorzaken en om de boel op te hitsen. Haatzaaien dus eigenlijk. Als Zwarte Piet, de straatnamen, geen erkenning van de slavernij en al die blanke Nederlanders en ga zomaar door niet allemaal zo verschrikkelijk is moet je lekker opdonderen naar ergens waar het wel bevalt.

Gast
Peter
oktober 14, 2018 07:48

@:Rof, jij bent zeker zo’n donker figuur.

Gast
rof
oktober 14, 2018 07:41

Dat mensen zo gehecht zijn aan zwarte piet, ik snap er niets van. Paar roetvegen, hij/zij komt immers door de schoorsteen, lijkt mij redelijk realistisch (tenzij ze nooit douchen?)
Twan was smerig bezig. Volgens mij is hij best zelf ingenomen.

Gast
Bart
oktober 14, 2018 05:22

@allesweter Je moeder is een leek omdat ze je op de wereld heeft gezet.

Gast
Ruud
oktober 14, 2018 02:56

@M

Ik sprak gister de Telekids nog. Die waren nog niet klaar met je hoofd, maar dat komt omdat ze dachten dat het om iemand anders ging.

Gast
M
oktober 14, 2018 01:05

RTL Late Night de naam is inmiddels ook wel beschadigd.

Doe een duo presentatie als talkshow.

Misschien Carlo & Irene?

Gast
Zangertje
oktober 14, 2018 00:55

Je loog tegen mij, alsof het gedrukt stond…

Gast
Britt Scholte Lover
oktober 14, 2018 00:51

Een goede presentator voor Late night is Beau of Paul de leeuw of Lieke van lexmond

Gast
B klein
oktober 14, 2018 00:20

Dit is niet de 1e keer dat deze rat mensen belazerd. Vind hem al herl lang een sneaky ventje. Deze mevrouw en al haar medefriezen zijn voor mij helden. Die pseudo huilers over wat de drijfveer is om te protesteren. Voor mij heel duidelijk geld!!! Dollartekens. Zijn op schadevergoeding uit vanwege het slavernij verleden van nederland.
De slavernij in afrika startte met de stammenstrijden daar. Een fenomeen wat nu nog steeds plaats vindt. Zie ruanda, congo, zuid-afrika, uganda enz enz. Deze overwinnaars moesten ergens naar toe met deze slaven. Toen er vraag kwam sprongen deze stammen er direct op in en verkochten hun slachtoffers. Er zijn overigens slavenhandelaren en makelaars van diverse kleur, ras, godsdienst enz. Dit is absoluut niet voorbehouden aan een partij. Mensen met een hulpzame intentie en die daar anders over denken kom je ongeacht geslacht, kleur, ras, godsdienst, sexuele voorkeur enz enz overal tegen. Maar een ding is voor mij zeker en kom niet aan sinterklaas en niet aan zwarte piet. Heeft geen ruk met discriminatie te maken. De vriend van onze dochter komt uit suriname en daar wordt sinterklaas wit gemaakt. Of is dit soms ook discriminatie. En ik heb niet zoveel met friesland omdat ik er niet vandaan kom. Maar wat dit betreft sta ik achter en naast jullie. Jullie zijn voor mij helden en friesland boppe!!!
Het is genoeg geweest!! Meer dan genoeg!!!
En jij twannetje jij probeerd nu in de slachtofferrol te kruipen.
Er is al veel eerder een liedje over gemaakt ….vuile huichelaar…!
Je hebt simpelweg harikiri gepleegd!

Gast
bril
oktober 13, 2018 23:29

Ik zeg: niet doen ! Wil Beau nu 10 jaar niet meer zien. Waardeloze man. Omhooggevallen dure oplichter met een ”ik ben zo’n eerlijke jongen die altijd leukig recht voor zijn raap is ”act. Terwijl het een vieze glibber is die zoveel mogelijk mensen beschadigt.

Gast
J
oktober 13, 2018 23:28

Nieuwe programma Lieke van Lexmond heet: ‘Het zit in de familie’ en is voor RTL5.
Bron: instastory lieke

Lieke lijkt meer een RTL5 gezicht, want op 4 is ze niet te zien. Nu Undress For Love en Het zit in de Familie op 5.

Gast
Remco Terhorst
oktober 13, 2018 22:05

Volgende week het oude decor terug en Beau op de stoel.

Ik zeg doen.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 22:05

@Allesweter Laurens/Bart en Lies leken?

Zegt de persoon die vervolgens helemaal niets inhoudelijk in brengt waaruit blijkt dat hij er wel verstand van heeft. Ik verbeeld mij echt totaal niets en ik pretendeer helemaal niet de waarheid te spreken. En ik denk dat ik ook voor Laurens en Lies spreek dat wij het gewoon leuk vinden om over media te praten. Met name als het televisie betreft. Als je niet inhoudelijk kan mee praten hier moet je gewoon lekker je mond houden met je leek. Je bent zelf een leek. Dat heb je met je gewoon dom roeptoeteren net laten zien.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 21:59

@Lies Ja allebei helemaal oké wat mij betreft.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 21:54

@Bart: prima idee. Maar je weet dat ik altijd voor de vrouwen ga!
Merel Westerik vind ik een briljante keuze. Journalistiek, charisma, echt een leuke dame.
Mag ik er nog een eentje noemen?
Nadia Moussaid.

Gast
Allesweter
oktober 13, 2018 21:50

Laurens
Bart
Lies

Hahahahaha!!

Leken.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 21:36

Ik bedoelde Laurens/Lies Ha Ha

Gast
Bart
oktober 13, 2018 21:22

@Bart/Lies RTL7 weer verder opbouwen door RTL Z terug te brengen naar dat kanaal. Naast series en films meer nieuws en sport.
Twan zou hier Nieuws aan tafel (wekelijks maar kan ook dagelijks) en Een Kwestie van kiezen (beide in het verleden met o.a. met Rick Nieman) kunnen maken en zijn eigen College Tour of een afgeleide daarvan. Los van de hele gebeurtenis van gisteren kunnen we wel stellen dat Twan gewoon niet bij RTL4 past maar wel bij RTL7 als ze die zender weer verder zouden uitbouwen. Op het huidige kanaal van RTL Z wat anders gaan doen.

Bij RTL4 onder de noemer De late avond 4 een mix brengen van RTL Nieuws, het Weer, regionieuws (4 ik het land terug?), en een steeds om de paar maanden (weken) wisselend talkshow format. Programma’s die allemaal een eigen format hebben maar waarbij ook altijd ruimte is voor het gesprek van de dag. In deze poule zouden kunnen zitten:

1) Beau – Live vanuit een grandcafe ontvangt Beau 3 gasten (remake RUR)
2) Lekker Laat – Doorstart van deze late night die de Leeuw in 2016 al eens maakte en waarin de Leeuw live alle op kon gaan en waarin hij op zijn best is.
3) Een Nederlandse versie van Gert Late Night – in mijn ogen zouden Frank Evenblij en Eric Dijkstra dit in Nederland moeten maken. Als het lukt om deze 2 over te halen zou heel tof zijn. De heren kunnen verder voor RTL7 nog Bureau Sport maken en misschien nog wat programma’s.
4) Van der Vorst ziet sterren – een tijdje dagelijks uit proberen. Eventueel met een studio gedeelte
5) Linda’s Zomer/Winterweek
6) 5 jaar later met Merel Westrik of Peter van Zadelhof

Gast
Lies
oktober 13, 2018 21:04

@Bart: yep. Meneer Twan Huys even aan de zijlijn parkeren en andere mensen de kans geven om er iets leuks van te maken op de late avond.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 21:03

@Laurens Dat zou ik zeer onverstandig vinden. RTL moet gewoon wat anders gaan doen op de late avond. Zoals we eerder al besparen een, tweee of een aantal andere (talk) formats op de late avond uitproberen.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:58

@Laurens: Twan heeft een groter imago probleem dan Humberto; wegens onbetrouwbaar op professioneel vlak. Hoe hij het tij moet keren? Ik zou het niet weten Laurens.
Late Night na de kerst in deze opzet? Ik denk het niet….

Gast
Laurens
oktober 13, 2018 20:55

@Bart/Lies;
Twan heeft, naast het feit dat hij geen publiekslieveling is nu ook een imagoprobleem als niet betrouwbaar.
Zo is het met Humberto ook begonnen, negatieve publiciteit is zo onmogelijk om nog te keren.

De vraag is nu; gaat Late Night na de Kerst in deze opzet verder?

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:50

@Bart: vermoedelijk. Hoe dan ook, zijn redactie is waarschijnlijk verdeeld en RTL zit met de kijkcijfers in haar maag. Dus wat te doen?
Jammer dat NL nog steeds niet weet hoe je een late night talk show in elkaar moet flansen. Het begint namelijk met een redactie waar je op kunt bouwen, die de host kan laten ‘shinen’. Arjen Lubach weet precies hoe het werkt.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 20:47

@Lies Het lijkt er op dat Twan de kar trekt. Echter lijkt hij op de verkeerd kar te zijn gestapt.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:43

@Bart: yep. Gaat hem zeker niet verder helpen. Maar wie helpt dit programma wel verder? Wie trekt de kar? Twan? De redactie? RTL?

Gast
Bart
oktober 13, 2018 20:41

@Lies Dat was eigenlijk al aan de gang. Dit hele gebeuren helpt hem niet echt verder.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:28

@Bart: snap ik. Ik deel je mening. Inmiddels staat Twan met zijn rug tegen de muur en is het ‘Twan bashen’ begonnen.

Gast
Bart
oktober 13, 2018 20:20

Bedoelde natuurlijk zwart op wit en Was i.p.v. Wat

Gast
Bart
oktober 13, 2018 20:17

@Lies Ja Twan had in moeten grijpen en het niet zo moeten doen maar wist blijkbaar niet wat hij met de situatie aan moest. Zojuist bij Boulevard was zijn antwoord op gisteravond niet echt heel sterk. Komt nog de reactie van Wim Anker bij aan het einde van de uitzending. Het is voor Twan te hopen dat Anker deze afspraak niet ergens zwart of wit heeft staan.

Wat het Humberto overkomen? Ja dat had net zo goed ook bij hem kunnen gebeuren denk ik. Ik denk dat hij een van de twee niet had uitgenodigd omdat hij sowieso niet echt van de harde debatjes was aan tafel. Het moet wel gezellig blijven natuurlijk. Bij Pauw had het eerder kunnen gebeuren al weet je het niet. Het was echt in het moment wat er gebeurde. Twan zou het achteraf gezien geen tweede keer op deze manier doen denk ik. Een foutje dat hem heel slecht uitkomt omdat hij al onder het hakmes lag.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:12

@By the way: dat zeg je goed. In feite sluit partij 1 een discussie met partij 2 uit. Op basis waar van eigenlijk? Ik word zo moe van die hele zwarte pieten discussie.
Twan Huys ligt al onder het vergrootglas maar had wel zelf in kunnen zien dat dit een boemerang effect zou hebben op zijn toch al slecht bekeken talkshow.

Gast
Lies
oktober 13, 2018 20:08

@Bart: yep. Je zal maar zo’n redactie hebben. Maar dan nog is het aan Twan zelf om de juiste beslissing te nemen?
Was dit Humberto Tan ook overkomen als hij nog presentator was van RTL latenight? Roept u maar????

Gast
Bart
oktober 13, 2018 19:54

Zojuist bij Boulevard komt Twan met een andere uitleg van hoe het is gegaan. Misschien moet hij het toch nog even terug kijken dan.
Aram Bade heeft tijdens de uitzending contact gehad met Wim Anker en die blijft zeggen dat de afspraak was dat de anti Zwarte Piet club niet aan tafel zou zitten. Als Anker dit zwart of wit heeft dan heeft Twan een probleem. Dit is allemaal niet zo handig voor Twan en met programma. Het vervelende is dat het niet helemaal Twan aan te rekenen is maar dat als het zo is gegaan de schuld bij de redactie ligt. Die moet dan ook snel grotendeels vervangen worden. Had al lang moeten gebeuren.

Gast
Robbie
oktober 13, 2018 19:47

Gedoe om dat Sinterklaas feest. Hij bestaat niet eens en Zwarte Piet ook niet. Laten die Anti Zwarte Pieten zich druk maken om de huidige slavernij in Afrika bijvoorbeeld waar kinderen in werken in diamantmijnen, mensensmokkel e.d. Ga naar die landen toe en ga protesteren. Dan ben je een held. (je wordt daar waarschijnlijk vermoord dan). Maar hier een kinderfeestje verpesten. Goh wat een helden. Ga naar Afrika en en daar protesteren. Dan ben een held! Nu een loser!

Gast
Best
oktober 13, 2018 19:39

By the way = Twan Huys die probeert te redden wat er te redden valt. Tevergeefs.

Gast
By the way
oktober 13, 2018 19:35

Los van het onderwerp waarover het bij Late Night ging: de setting met 1 partij aan tafel en de andere op de eerste rij in het publiek klopt gewoonweg niet.
Mensen praten op basis van gelijkwaardigheid met elkaar.

Ik vind het een begrijpelijke actie (waarbij het programma veel risico’s neemt) om op deze manier partijen in elk geval een gelijkwaardig podium te geven. Dat 1 van de partijen niet op gelijkwaardigheid met de ander wil praten en daar afspraken over maakt, zegt veel over die eerste partij.

Het onderwerp heeft een dusdanige maatschappelijke impact dat het belangrijk is om hierover een goed inhoudelijk gesprek te voeren. Ik vind dat dat zwaarder kan wegen dan het nakomen van de afspraken.

Het is een zeer ingewikkelde en riskante afweging die door late night is gemaakt. Geval ‘het doel heiligt de middelen’?
Ik hoop dat mensen de situatie an sich ook een keer objectief kunnen en willen beoordelen. Het lijkt er op dat velen hun mening over het betreffende onderwerp laten meewegen bij het beoordelen van de aanpak van gisteravond in het programma.

Gast
Pien
oktober 13, 2018 19:06

@ Willem Ruis.

Je bent stapelgek.

Gast
Willem Ruis
oktober 13, 2018 17:46

Dit krijg je van het kritiekloze interviewen van al die jaren Humberto Tan. Dit is ook de reden dat Jenny bij RTLN aanschoof en niet bij Pauw. Omdat ze wist dat ze daar nooit haar zin zou krijgen! Jenny heeft een koekje van eigen deeg gekregen. Zij heeft de anti zwarte piet betogers totaal verrast en overvallen en Twan heeft haar verrast en overvallen. KARMA IS A BITCH JENNY!!

Gast
Kanjenagah
oktober 13, 2018 17:28

Willem Ruis, wat kan jij de plank vreselijk misslaan. Dat zal pijn gaan doen.

Gast
Willem Ruis
oktober 13, 2018 17:02

Wie denkt Jenny wel dat ze is? Dit is niet de Jenny Douwes Show

Jenny Douwes moet niet gaan mekkeren. Ze is een geslepen manipulatieve heks die altijd het slachtoffer speelt en altijd iedereen haar battles laat uitvechten.

Wel een stel laagopgeleide randdebielen opstoken om levensgevaarlijk en dreigend en intimiderend de snelweg af tezitten maar zelf veilig thuis vanachter de PC de actie coördineren en er vooral geen verantwoording voor te nemen.

Twan heeft het juist heel goed aangepakt en dit stiekume wijf een koekje van eigen deeg gegeven. Hulde aan Twan!! Blijf gewoon spraakmakende tv maken en dan komt het wel goed met de kijkcijfers!!enny Douwes moet niet gaan mekkeren. Ze is een geslepen manipulatieve heks die altijd het slachtoffer speelt en altijd iedereen haar battles laat uitvechten.

Wel een stel laagopgeleide randdebielen opstoken om levensgevaarlijk en dreigend en intimiderend de snelweg af tezitten maar zelf veilig thuis vanachter de PC de actie coördineren en er vooral geen verantwoording voor te nemen.

Twan heeft het juist heel goed aangepakt en dit stiekume wijf een koekje van eigen deeg gegeven. Hulde aan Twan!! Blijf gewoon spraakmakende tv maken en dan komt het wel goed met de kijkcijfers!!

Gast
Zwarte Piet -> Exit
oktober 13, 2018 16:03

Ter info: Jenny is links, net zoals de meeste Friezen.

Gast
Zerberus
oktober 13, 2018 15:47

Wijf..del….blonde slet….aangifte bij de raad van journalistiek…zomaar een greep uit linksgeoriënteerde reguurders.Wat zijn die toch beleefd en tolerant een ander een andere mening heeft.Hypocrisie is links totaal vreemd.

Gast
David
oktober 13, 2018 15:46

Een dag geen Twan Huys nieuws geplaatst is een dag niet geleefd he MC?

Gast
Zerberus
oktober 13, 2018 15:44

Het echte gevaarlijke en intolerante gevaar komt van links.Jenny jij verdient dat erelintje meer dan terecht kanjer.

Gast
Robby E.
oktober 13, 2018 15:40

Mieke van Terphoven. Als ze wel was opgestaan en weggelopen had iedereen haar weer voor laf uitgemaakt!
Waarom ze niet met Jerry Afriyie in discussie wilde heeft ze ook uitgelegd maar dat is je zeker niet opgevallen tuthola? Jerry is een gewelddadige activist die ook de boel belazerd met z’n integratie winkeltje en nauwe banden heeft met AFA!
Maar van dat soort hou jij wel?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen