SBS benoemt Nina Nomden tot marketingdirecteur
Nina Nomden (41) gaat bij SBS aan de slag als Chief Marketing Officer. In die functie is ze verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van het bedrijf. Dat is vandaag bekendgemaakt. Nomden start per direct. “De afgelopen jaren heb ik al met heel veel plezier gewerkt voor SBS; een bedrijf met prachtige zenders en zeer professionele mensen. Ik zie er dan ook ontzettend naar uit om samen met mijn teams verder te bouwen aan het versterken van de merken van SBS.”
Hans Edin, de algemeen directeur van SBS, is enthousiast. “Ik ben erg verheugd dat Nina Nomden de directie van SBS komt versterken. Met haar enthousiasme kunnen we onze doelstellingen op het gebied van marketing en communicatie de komende jaren realiseren.”
Nomden begon haar loopbaan in 1993 bij John de Mol Producties. Daarna was ze onder meer hoofd marketing en communicatie bij de AVRO en de Wereldomroep.
De afgelopen jaren was Nomden actief als communicatie manager bij SBS. In haar nieuwe functie zal ze onderdeel uitmaken van de directie.