Albert Verlinde: ‘Tijdschrift Linda de Mol benadert mij altijd als homo’

Albert Verlinde is er niet rouwig om dat het tijdschrift l’HOMO ter ziele is gegaan. Hij heeft zich er altijd aan geërgerd dat hij wél vaak voor l’HOMO maar nooit voor de LINDA. werd gevraagd.

Albert Verlinde © Shownieuws

De redactie van de LINDA. stopt met de l’HOMO omdat het niet langer rendabel is. Geen gemis, vindt Albert Verlinde het. “Ik heb een beetje moeite met getto-bladen. Persoonlijk heb ik nooit in de LINDA. gestaan, maar ik werd elk jaar gebeld of ik iets in die l’HOMO wilde doen”, zo laat hij weten in Shownieuws.

‘Daar kan die homo wel in’

Albert vindt het heel vervelend dat het tijdschrift van Linda de Mol hem in de afgelopen jaren altijd als homo heeft benaderd. “Dat vind ik een soort: we doen Albert niet in de LINDA., maar de l’HOMO kan die homo wel in. Zo heb ik het altijd een beetje geïnterpreteerd.”

Het is een regelrechte aanval op de redactie van het populaire tijdschrift. “Ik wil dit gewoon open zeggen en het is ook goed bedoeld. Er zijn heel veel dingen heel goed gegaan en het blad heeft heel veel betekend, maar dat is een keerzijde.”

Boos op Volkskrant

Hetzelfde gold voor de interviewrubriek die Robert Vuijsje jarenlang had in de Volkskrant, vindt Albert. “Daarin werden steeds nieuwe Nederlanders geïnterviewd. Ik heb de Volkskrant opgebeld en ik zei: ‘Je moet uitkijken dat het niet het putje wordt. Dat als Nyassa Alberta prachtig Tina speelt, dat je geen interview met haar doet over die rol, maar over hoe het is om zwart te zijn en een rol te hebben.’”

“Dat bedoel ik met de getto. Dat is het risico. Misschien is het daarom een zegen dat het blad nu stopt en alles in de LINDA. komt.”

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Josefien
januari 15, 2021 16:44

Wat hadden ze dan moeten doen? Je als hetero benaderen?

Gast
Jeroen Smits
januari 15, 2021 09:26

EGO

Gast
Remco van Zwaardemaker
januari 14, 2021 23:55

Hee Kwalbert.

Omdat jij als man altijd dingen in je anus stopt.

Wij hebben een vraagje.

Wat vind jij als man die dingen in zijn anus stopt van de uitbreiding van die ringweg rondom Utrecht?

Aha.

En dan die jeuk aan je anus:
(Dubbele punt)

Jeukt het aan jouw anus dat er zoveel vierkante kilometers bos wordt opgeofferd?

Croimvort en Helvoirt.
Het is drie keer niks.

Gast
Anders
januari 14, 2021 21:02

Je zal maar met deze betweter in de VVD-fractie zitten. Ondoenlijk lijkt me. Straks begint hij nog te zeuren dat hij nooit een nietje in zijn buik van de Playboy heeft gehad.

Gast
Remco van Zwaardemaker
januari 15, 2021 00:48
Antwoord op  Anders

,🤣
Diskriminasie!

Zoveel mannen met homo die willen dat normale kerels hun lijf en piemul zien

Dat heet exhibitionisme volgens mijn dochtertje

Gast
tobias
januari 14, 2021 19:10

Jeetje, wie wil er nou überhaupt in de ‘Linda’ of in ‘l’homo’ staan? Dan spoor je sowieso niet lijkt mij.

Gast
Remco van Zwaardemaker
januari 15, 2021 00:48
Antwoord op  tobias

Dat zegt mijn dochtertje ook

Gast
Nel-ly Boer-en-schuur
januari 14, 2021 19:02

“Ik wil dit gewoon open zeggen en het is ook goed bedoeld.” Hmm

Gast
pip
januari 14, 2021 19:01

Hoe kan een Homo hierover zeuren hij is toch Homo.

Gast
Lucas
januari 14, 2021 18:17

Niet zeuren Albert, toen je nog exemplarisch was voor de scene, heb je nooit geklaagd. Nu je overvleugeld wordt door allerlei beschamenswaardige hysterische types, is ineens de wereld niet meer OK. Een treurnicht dus.

Gast
Carl
januari 14, 2021 17:56

Ik ben zelf gay en heb L’Homo nooit gelezen. Ik vond het stom en zelfs ronduit beledigend dat ze vrijwel altijd hetero kerels voor de cover kozen die vervolgens de homo uithingen. Een soort blackface eigenlijk, pinkface.

Gast
Garry glamour
januari 15, 2021 01:57
Antwoord op  Carl

De Gaykrant ( die van Henk Krol ) heeft veel betekend voor alle homo’s .
De l’ Homo was het reclameblaadje voor bekend Nederland , degene die andere de kastanjes uit het vuur lieten halen . Waardeloos blad ( net als de Winq ) .

Gast
Leoknots
januari 15, 2021 18:16
Antwoord op  Garry glamour

Aleen de grachtengordel vond het al dan wel niet gemeend leuk

Gast
bastiaandv85
januari 14, 2021 17:38

Ja tante Albert wat ben je dan?

Gast
Koen
januari 14, 2021 17:24

Is Albert Homo ? Goh dat wist ik niet, dacht altijd dat het een relnicht was.

Gast
MolTalk
januari 14, 2021 17:04

De gewone Linda gaat ook al jaren bergafwaarts.

Gast
Gerard
januari 14, 2021 17:58
Antwoord op  MolTalk

Zeker nu met Karin Swerink aan het roer. De pit is eruit.

Gast
Daniel
januari 14, 2021 16:18

Wat ben je dan Albert?

Gast
Dirkje
januari 14, 2021 15:42

Hij is toch getrouwd en heeft drie kinderen heb ik begrepen .

Gast
Bert
januari 14, 2021 15:20

Ik dacht dat Kwalbert een homo was? Niet dat dat n probleem is maar wat IS dan precies wel het probleem?

Gast
Donald
januari 14, 2021 15:13

Ja mij ook. Als homo sapiens. Zeiknicht.

Gast
Gast69
januari 14, 2021 15:12

Nooit geweten dat Albert homo is.

Gast
Remi
januari 14, 2021 15:04

… Nu we het toch over homosuelen hebben …

De nicht die vanuit Londen z’n ‘Royal’ updates deed … die zien we nooit meer.
Is-ie zomaar ‘afgeserveerd’ ?

Gast
Viespeuk
januari 14, 2021 14:59

Albert Verlinde zegt: “Linda de Mol
Neuk ik alleen maar in haar hol
En never nooit niet in haar kut
Dat zou ze wel willen, die trut”.

Gast
Mijn antwoord, ...en hier blijft het bij !!
januari 14, 2021 14:48

O.M.G. … Hebben ze daar zon slechte smaak, je wilt toch niet zon ouwe vent in dat blad hebben staan!!

Gast
Sander
januari 14, 2021 14:48

Vorig jaar had de l’homo zijn bestaansrecht al verloren toen het ineens helemaal lhbtiqxyz moest. Daar identificeer ik als homo me niet mee.

Maak er dan gewoon een l’esbo en een l’intersexueel of zo bij.

Gast
Hermann Boring
januari 14, 2021 14:47

Hij is toch van de Griekse beginselen? Je vraagt toch ook geen gewichtheffer voor de Voetbal International, dat slaat ook nergens op.

Gast
Bert
januari 14, 2021 15:22
Antwoord op  Hermann Boring

“van de Griekse beginselen”…GENIAAL🤣🤣🤣

Gast
Albert Verhinderd
januari 14, 2021 14:47

Hij is toch homo? Wat is nu het probleem? Denk ook dat ie niet voor omroep Zwart gevraagd gaat worden.

Gast
John s
januari 14, 2021 14:36

Albert wordt ook altijd gevraagd voor het maandblad ” de begrafenisondernemer” vanwege z,n grafkop.

Gast
links- of rechtsom
januari 14, 2021 14:32

hij heeft gelijk (oef, Albert Verlinde gelijk geven… 2021 wordt blijkbaar nog gekker dan 2020 al gek wa)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen