Martien Meiland reageert onsportief op Loden Leeuw-nominatie

Martien Meiland heeft heel erg onsportief gereageerd op zijn Loden Leeuw-nominatie voor meest irritante BN’er in een reclame. Dat heeft Evert Santegoeds dinsdagavond gezegd in Shownieuws.

Martien Meiland en Evert Santegoeds Beeld: SBS 6

Het programma Radar van Antoinette Hertsenberg reikt elk jaar prijzen uit aan irritante tv-reclames én aan irritante BN’ers in tv-reclames. Martien Meiland is dit jaar een van de vijf genomineerden dankzij zijn reclame voor de Vriendenloterij. Shownieuws wilde gisteren een reactie halen bij Martien, maar daar wilde hij niet aan meewerken.

Onsportief

Een van de andere genomineerden, Andy van der Meijden, vond het wél leuk om Shownieuws te woord te staan. Hij kan wel lachen om de nominatie, al vindt hij dat Martien Meiland moet winnen. “Ja, die is echt irritant”, vertelde hij in de showrubriek van SBS 6. Met name de stem van de realityster vindt hij irritant.

Martien wilde dus géén reactie geven. Showkenner Evert Santegoeds: “Hij wil er niet op reageren vandaag. Dat doet Andy wat sportiever, moet ik zeggen. Hij zegt: ‘Nou, ik kan het me wel voorstellen dat ik genomineerd ben.’ Martien zegt: ‘We moeten het maar niet te veel aandacht geven.’”

Tino Martin vindt Martien irritant

Evert denkt dat Martien de prijs voor irritante BN’er gaat winnen. “Ik denk dat hij wel zou kunnen gaan winnen, terwijl het lang niet de eerste reclame is op dit moment, vind ik. Maar ik denk dat hij het heus wel zal winnen, gewoon omdat iedereen altijd op Martien stemt wat hij ook doet.”

Studiogast Tino Martin zou het terecht vinden, gaf hij aan. “Ja, die is echt irritant. Die aflevering van De Meilandjes ofzo kijk je ook maar één keer, weet je wel. Deze zie je tien keer op een avond voorbijkomen.”

Shownieuws kunt u bekijken op KIJK.nl.

98 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Denverman
november 19, 2020 15:22

Hahaha, geweldig wat een commentaar! Martien zou zeggen: ohhhhh wat goeeeed! Kunnen we m koppelen aan Gordon? Ik hoop dat ie m wint en er zo van baalt dat ie direct van de tv verdwijnt, al zal dat wel moeilijk zijn, want ze hebben de centen natuurlijk nodig voor al die extravagante onnodige uitgaven.
Hahahaha heerlijk al die commentaren, gaat zo door Nederland!

Gast
Denverman
november 19, 2020 15:23
Antwoord op  Denverman

Hahaha zo geil als een aap met 7 lullen

Gast
Ries
november 19, 2020 13:13

Had ook niet anders verwacht van die aandachtsgeile irritante overdreven homo. Wel alle aandacht die er is opeisen maar is het negatief dan geeft die aandachtshoer niet thuis. Irriteer me mateloos aan die kan…

Gast
Pim pandoer
november 19, 2020 11:56

ik hoorde dat Gordon zich 24 uur in de slaapkamer heeft laten op sluiten met Akawassi

Gast
Helena
november 19, 2020 11:41

Misschien kunnen ze die griezelige Evert Santegoeds ook eens nomineren voor bijvoorbeeld de grootste achterbakse griezel? Martin Meiland is gevraagd omdat zijn programma aanslaat. Zo gaat dat. En dan Tino Martin…wie zit op zijn commentaar te wachten? Hij had waarschijnlijk graag zo’n reclamespot gemaakt. Verdient hij ook nog iets.

Gast
John
november 19, 2020 15:20
Antwoord op  Helena

Helemaal mee eens..niks meer aan toe te voegen….

Gast
Henk
november 19, 2020 18:00
Antwoord op  Helena

Helemaal mee eens met Martien kunnen wij tenminste nog lachen .dat kan ik van die andere BNN ers niet zeggen.
Of zo als Gordon lacht om zijn eigen grapjes kwal.

Gast
Anti M
november 19, 2020 11:41

M is een enge pot die het evangelie van de linkse kerk uitdraagt. Vreselijk wijf is ‘t.

Gast
Truus
november 19, 2020 11:39

Je moet ook kunnen incasseren martien meiland je pad gaat niet enkel over rozen ,incasseren dus enne is dat nou zo erg ,je bent zeker soms irritant maar wie niet ???

Gast
Annemiek
november 19, 2020 16:04
Antwoord op  Truus

Soms?

Gast
Ikke
november 19, 2020 11:07

Als we lang genoeg wachten komen er vanzelf anderen en daar zit ook weer iemand tussen wat de een en of ander niks vindt.😖😊

Gast
Wil
november 19, 2020 10:42

Ik heb die Martin Meiland hype nooit begrepen. Vond het van het begin af aan dat hij op tv was een ongelooflijke, overdreven kwal. En mijn tv gaat zeker op een andere zender als zijn hoofd verschijnt. Jammer, want ik vond wie van de drie ook altijd heel leuk

Gast
aammehoela
november 19, 2020 15:10
Antwoord op  Wil

Geheel mee eens. Ook hier wordt gelijk een andere zender aangezet.

Gast
Rob
november 19, 2020 21:14
Antwoord op  Wil

Goh, dat heb met Gordon ook

Gast
Lisa
november 19, 2020 10:22

Had niets anders verwacht, wat een kwal zeg en die stem met ,bingo bingo. Gadverdamme over het paard getilde…..

Gast
Conny
november 19, 2020 09:48

Hoe meer aandacht hij krijgt ,hoe erger hij zich gaat gedragen. Zn lopen is ook zo irritant, en dat hij een kasteel opgeknapt heeft ,maak dat de kat wijs.Hij weet nog niet hoe hij een schroef erin moet doen.En dan dat gegil wordt ook steeds erger. Nee ik stem zowiezo op hem als meest irritante BNR. 🙄

Gast
Fina
november 19, 2020 08:54

Meiland , bijna kotsen als ik die kop al zie En dan nog met geluid! Nomineer die achterlijke Maxime ook maar. Lui leugenbeest

Gast
Wil
november 19, 2020 10:43
Antwoord op  Fina

🤣🤣🤣🤣🤣

Gast
Bouwkuh Breda
november 20, 2020 10:44
Antwoord op  Fina

Denk aan je hart 😂

Gast
AQD
november 19, 2020 07:15

Ik snap best dat hij het niet leuk vind, als je je best voor iets doet en het meteen weer word afgezijkt, mensen mogen prima zegen dat ze Martien niet leuk vinden, maar houd het even normaal zeg, ik zie zoveel haat over niks. zou je het leuk vinden als iemand jouw eigen vader in de grond zou gaan zitten boren om wie hij is? nee ik dacht het niet nee, dus doe even normaal met jullie comments. en geef me geen kut comment terug met een laf kut adtrekseltje of gelul over whatever, ik hoef jullie gezijk niet terug te zien, alleen als je normaal iets kan zegen dan hoor ik het wel.

Gast
Bob
november 19, 2020 09:25
Antwoord op  AQD

Het wordt tijd dat het corona virus verdwijnt ,de mensen zijn alleen nog bezig met klagen en proberen om mensen de grond in te trappen.Wat een mentaliteit ,doe iets nuttigs.

Gast
Marcel van Achthoven
november 19, 2020 10:34
Antwoord op  Bob

Dat is helaas het bijeffect van de MSM. Respecteloosheid.

Gast
helmich
november 19, 2020 09:31
Antwoord op  AQD

ben het helemaal met je eens.vindt je het programma niet leuk er is altijd nog de uit knop.en niemamd zeg dat je iedereen leuk of aardig moet vinden.

Gast
Rob
november 19, 2020 21:17
Antwoord op  helmich

Ja, happy nexflix

Gast
Cornelie
november 19, 2020 10:19
Antwoord op  AQD

Waarom is hij dan steeds in de media. Niet janken achteraf.

Gast
Toon
november 19, 2020 12:40
Antwoord op  AQD

Gezeik schrijf je zo

Gast
Annemiek
november 19, 2020 16:07
Antwoord op  AQD

Ik ga wel zeiken over je abominabel slecht Nederlands! Ga terug naar school en kom niet aan met dyslectisch😨😨

Gast
Liesbeth Slaats
november 19, 2020 06:43

Denk dat iedereen een eigen smaak heeft. Ik vind de Meilandjes geweldig Denk dat er meer irritante Bn’ers s’avonds op tv zijn.Als ik een reclame irritant vind dan is het wel Carglass. Als we allemaal het zelfde keken waren de programma’s zo op

Gast
John
november 19, 2020 09:11
Antwoord op  Liesbeth Slaats

Hij is wel de ergste!!!

Gast
Cornelie
november 19, 2020 10:24
Antwoord op  Liesbeth Slaats

Het probleem is, Liesbeth, dat ik bewust geen commerciële tv. kijk. En zeker niet het pulpprogramma Meiland. En nu krijg ik hem ongevraagd in de reclame. En dat mensen het niet leuk vinden, jammer dan. Hij kan altijd nog een vak gaan leren inplaats van zijn gedrag op tv uitvergroten. En dasrmee geld verdienen.

Gast
Aad
november 19, 2020 12:48
Antwoord op  Liesbeth Slaats

Als de programma’s op zijn kunnen ze toch herhalingen gaan uitzenden ? Oh, wacht effe, dan doen ze dus al continue, shit, wat nu :-)

Gast
Carola
november 18, 2020 22:19

Ik vind ze persoonlijk geweldig en tino martin zeer irritant, maar ieder zo zijn smaak

Gast
Ikke
november 18, 2020 20:37

Had verwacht dat hij er blij mee zou zijn, blijkbaar niet, jammer. Komt niet echt sportief over. Een aantal zijn hem intussen wel beu, weten het wel en hebben het wel gezien al het hysterisch gedoe!

Gast
Marja
november 18, 2020 20:13

Ik heb er nooit iets aangevonden, die meilandjes, en ik kots ze onderhand uit.Walgelijk.

Gast
Optimistje
november 18, 2020 18:34

Het wordt echt een kleinzielig mannetje die Martien, ga maar janken ohhh zij vinden mij niet meer leuk goed hè. Hij is ook irritant

Gast
Cornelie
november 19, 2020 10:24
Antwoord op  Optimistje

En hij zal er wel dik aan verdienen. Waar zeurt hij over.

Gast
Robbedoes
november 18, 2020 18:08

Teveel Martien maakt je net als teveel snoep op den duur aan het walgen en kotsen. Er zijn ook nog debielen die zijn valse boek vol slijk over anderen kopen.

Gast
Michel
november 19, 2020 10:12
Antwoord op  Robbedoes

Dus je heb het wel gelezen???!!!! Dat je weet wat er in staat. Dat is dan weer tegenstrijdig met je commentaar.

Gast
Aad
november 19, 2020 12:52
Antwoord op  Michel

Daar hoef je die prul niet voor te lezen, dat hoor je 88 keer per dag in alle praatprogramma’s die allemaal exact dezelfde pulp tonen

Gast
Lgt
november 18, 2020 17:23

Die Martien wordt met de dag irritanter. Deze totaal over het paard getilde man denkt nu inmiddels dat hij een superster is geworden. Helaas is hij alleen bekend vanwege zijn overdreven en vervelende homo gedrag waarmee een hele grote groep voor schut zet.
Er is in die hele Meiland geschiedenis maar een persoon die echte waardering verdient en dat is Erica. Dankzij haar inzet, kennis en kunde is dat kasteel opgekalefaterd want die Martien kan nog geen schroefje fatsoenlijk ergens in draaien.
Die Martien is ook gewoon chagrijnig naar de anderen toe, gewoon naar mannetje.

Gast
Lia
november 18, 2020 18:02
Antwoord op  Lgt

Jaloezie??!!!!

Gast
Koekwaus
november 18, 2020 18:23
Antwoord op  Lia

Kop houden, Lia! Ga lekker janken op de feesboek van Shownieuws met je kinderlijke brein.

Gast
Fina
november 19, 2020 08:57
Antwoord op  Lgt

Inderdaad, een zure sukkelen en altijd klagen als

Gast
Harry :-D
november 18, 2020 16:28

Je hoeft geen liefhebber van ‘Wie van de 3’ te zijn

om te weten dat dìt de echte Martien Meiland is…

Gast
Sam
november 18, 2020 16:11

Ik heb hoofdpijn🍒

Gast
Kwaaie Pier
november 18, 2020 15:23

De stem van Martin is ook heel irritant

Gast
Marja
november 18, 2020 20:14
Antwoord op  Kwaaie Pier

Idd

Gast
arjen
november 18, 2020 15:05

Martien heeft recht op deze prijs want hij is ongelofelijk irritant.

Gast
Joris driepinter
november 18, 2020 14:58

@putting 13.44 met je eens ,wat een lul met dat gedraai rond zijn oren

Gast
Bert
november 18, 2020 14:35

De loden leeuw wordt toch uitgereikt door die zure muts Hertsberger. Wat een humorloze vrouw is dat zeg. Wat maak je druk om een reclame, daar zit echt geen greintje humor in.

Gast
Bert
november 18, 2020 14:36
Antwoord op  Bert

Geen humor in Hertsberger bedoel ik (nou ja, in die reclame ook niet)

Gast
Garry glamour
november 18, 2020 14:20

Martieneke had liever de financiële waarde van de prijs gehad , kon ie weer een halve fles wijn voor kopen.

Gast
Mark
november 18, 2020 14:14

Martien moet gewoon lekker mee lachen als ie wint, gewoon sportief de prijs aannemen en doen of je er blij mee bent, anders hang je, als onsympathieke gast. Altijd dezelfde act opvoeren als de camera draait. Doen andere comedians ook.

Gast
Fina
november 19, 2020 08:59
Antwoord op  Mark

Martine lacht zelden Klaagt en zeurt enkel

Gast
Luister
november 18, 2020 14:07

Die bingo-flikker met die hoge rotstem hoef ik ook niet meer….. weg ermee!
Hij moet niet zoveel wijnen, wijnen, wijnen!
Bingo, bingo bingo.

Gast
putting
november 18, 2020 13:44

Ik vind die dove in de dierentuin het irritantst. ‘Eerlijk verhaal’, wat een onzin.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door putting
Gast
John s
november 18, 2020 13:21

Maar de aller aller slechtste reclame is die natuurlijk van de lidl, alsof je naar een paar randdebielen zit te kijken.

Gast
André
november 18, 2020 12:51

Tino Martin, de middelmatige Froger imitator die door media in het pluche is gehesen zonder echt wat bereikt te hebben in welke hitlijst dan ook. Er staat geen enkele top tien hit op zijn naam. Tino is meer van de grote bek, dan van de grote naam. Zijn reactie slaat dan ook niet meer dan een deuk in een pakje boter.

Gast
Rob rtl
november 18, 2020 14:16
Antwoord op  André

En hij zingt alsof hij een zuurstof tekort heeft. Lijkt bij hem wel alsof het pijn doet. Zelfde abominabele niveau als Gordon.

Gast
Marq
november 18, 2020 12:37

Sjeezus…. moet die neppe Froger imitator ook zn menig weer spuwen?? walgelijk mannetje. laat Andy maar winnen met die idiote lotto reclame waar ie een achterlijk mocro accentje nadoet.

Gast
ronnie
november 18, 2020 12:19

ik hoor Tino Martin ook maar 1 keer zingen en weet dan dit nooit meer

Gast
Jantje
november 18, 2020 12:18

De irritantste reclames zijn trouwens al die reclames met ‘voor elkaar ‘voor de zorg’ ‘samen sterk’ en andere inhoudsloze coronaretoriek. We doen het niet voor de zorg of elkaar, we doen het voor de VN.

Gast
Jantje
november 18, 2020 12:16

Is ook een irritante reclame. En het programma had meer op de Bingo mogen focussen. Ik had Martien verwacht met een XXL bingomolen in de studio en een op de maat klappend publiek als de ballen eruit komen.

Gast
Tonny p
november 18, 2020 12:12

Die meiland hadden ze allang geleden onder de grond moeten stoppen in Frankrijk..

Gast
Mick
november 18, 2020 12:15
Antwoord op  Tonny p

Doe eens normaal

Gast
achtmet
november 18, 2020 12:58
Antwoord op  Tonny p

En dan niet vergeten om dat af te sluiten met een blok beton van 1000 kg anders zie ik dat spook er snachts uitkomen

Gast
Kees
november 18, 2020 13:10
Antwoord op  Tonny p

Eindelijk iemand die het begrijpt 👍

Gast
Dirkie
november 18, 2020 12:11

Bijna net zo vervelend als die kneus van de abn amro.

Gast
Kees
november 18, 2020 12:10

Mooi, Meiland wint. Strik erom en terug naar Frankrijk. Zolang wij maar geen last meer hebben van die droplul

Gast
MolTalk
november 18, 2020 12:10

Wat goooooooooooeeeeeeeddd dat ie deze prijs gaat winnen. En laten we hem hier continu aan herinneren, die overacting clown.

Gast
xandertje
november 18, 2020 11:50

De meest irritante reclames zijn eigenlijk 9 van de 10 reclames waarbij de gezinnen allemaal gemengd zijn omdat schijnt te moeten na de BLM hausse. Je kunt geen reclame meer kijken of er wordt geforceerd gemengd. Zo zie je veel reclames met een blanke moeder met donkere vader. Wist je dat er in Nederland bijna geen gezinnen zijn in die samenstelling (verzin ik niet zelf zijn de cijfers CBS).

Gast
Medusa
november 18, 2020 12:02
Antwoord op  xandertje

Ik vind juist heel veel reclames met donkere vrouwen en blanke mannen ongeloofwaardig. Donkere man blanke vrouw zie je in grote steden heel veel.

Gast
Karbonade
november 18, 2020 12:56
Antwoord op  xandertje

Alsof heel NL eruit ziet als de Bijlmer.
Maar achter de schermen is de hele top van het concern zo roomblank als maar kan.

Gast
Lariekoek
november 18, 2020 15:06
Antwoord op  xandertje

In veel reclames blanke moeder en donkere vader?! Dat is onzin. Het zal in nog geen 10% van de reclames zijn.
In de oorlog had je een blanke vrouw, die op een donkere man viel (Sonny Boy). Adèle Bloemendaal had ook een donkere man. Overigens zijn er kinderen geadopteerd uit Sri Lanka, Colombia, Indonesië enz., door blanke echtparen in Nederland.

Gast
Karbonade
november 18, 2020 11:48

Komt bij dat het niet de Loden Loeki genoemd mocht worden als tegenhanger van de Gouden Loeki.
Rader ging heel slap door de knieën hiervoor en noemt het daarom maar de Loden Leeuw.
Dus dat prijsje gaat nergens over en is meer promotie voor Radar zelf.

Gast
Murd
november 18, 2020 11:37

Dit is toch geen nieuws mensen!

Gast
Kijker
november 18, 2020 11:34

Rob Goossens en Evert Santegoeds zijn echt echt echt de allergrootste droeftoeters die van dit soort nonnieuws sensatie moeten maken om wat te melden te hebben. Als een stel schuimbekkend klauwende valse neven die het beeld van de meilandjes ZO GRAAG willen aanpassen naar iets dat het niet is. Wat zou ieder ander normaal mens doen als ze van een of andere flutstichting een nominatie krijgen waar ze natuurlijk compleet lak aan hebben? Een gat in de lucht springen? En dat is dan volgens santegoeds dan onsympathiek. Want deze man heeft de sympathie echt uitgevonden he. Ongelofelijke slappe zure vaatdoek. Of zon Rob Goossens die een mening heeft over hoe de vriend van Maxime Meiland zijn intrede dient te doen. Om te janken zo zielig.

Gast
Huismaker
november 18, 2020 11:33

Nieuws voor bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes (die verder niets meemaken in het leven).
Maar goed. Nog even en het mediakartel is opgedoekt.

Gast
Albert Verhinderd
november 18, 2020 12:20
Antwoord op  Huismaker

Mediakartel. Vertel.

Gast
Oudemanvan74
november 18, 2020 11:31

Waar kan ik die verveende nicht nomineren voor die prijs? Link?

Gast
Loeki
november 18, 2020 12:12
Antwoord op  Oudemanvan74

Google Loden loeki

Gast
Bras
november 18, 2020 11:30

Aan het hek gaan leuren om een reactie over een onbeduidend prijsje. Sjezus wat is shownieuws toch een achterlijk programma. Jammer dat Tinootje Martin zich eventjes beter wil voelen dan de rest van het klootjes volk wat zich fan noemt van Tinootje.

Gast
Patty Koot
november 18, 2020 11:23

Het is Fred van Leer niet, die op alles reageert.

Gast
Jazh
november 18, 2020 11:19

Gaan ze daar dan serieus aan het hek staan helemaal in Hengelo om een reactie te halen? Beetje sneu.

Gast
Annemarie
november 18, 2020 11:19

En daar komt de valse nicht in duivelskop Meiland weer eens naar boven.

Gast
Max
november 18, 2020 11:17

WAt een gezeik joh

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen