Ligt Martien Meiland straks op hakblok van Antoinette Hertsenberg?

Het zou zomaar kunnen dat Martien Meiland over twee weken op het strafbankje van Antoinette Hertsenberg ligt: de kijkcijferkoning van SBS 6 is genomineerd voor de Loden Leeuw.

Antoinette Hertsenberg en Martien Meiland Beeld: Elvin Boer, William Rutten

Met enige gretigheid reikt Antoinette Hertsenberg in haar programma Radar elk jaar weer de Loden Leeuw-prijzen uit: een in de categorie ‘meest irritante reclame’ en een in de categorie ‘meest irritante BN’er in een reclame’. In die laatste categorie is Martien Meiland een van de vijf kanshebbers, dankzij zijn reclame voor de Vriendenloterij.

‘Irritante stem’

De redactie van Radar schrijft in een persbericht: “Het SBS-kijkcijferkanon is veel op televisie en dit spotje ook: ‘Wanneer je de tv aanzet, zie je hem weer met zijn irritante stem’ en ‘mocht hij winnen dan zal ik de prijsuitreiking ook op ‘mute’ bekijken’.”

De andere vier genomineerden zijn Paul Haenen (voor het spotje van PriceWise), Andy van der Meijde (Toto), Mark Rietman (ABN Amro) en Thomas Acda (Lidl). Pauls typetjes zouden ‘verschrikkelijk slecht’ zijn, Andy ‘verheerlijkt gokken’, Mark is ‘arrogant’ en Thomas speelt ‘kneuterig dorpstoneel’.

Irritante reclames

De genomineerden in de categorie voor irritante reclames zijn die van Hornbach, Haribo, Decupré, Beter Horen en Plameco.

De ‘winnaars’ in beide categorieën worden bekendgemaakt in de uitzending van Radar op maandag 30 november. Tot die tijd kan het publiek stemmen via de Loden Leeuw-website.

52 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
november 18, 2020 20:48

Gelezen dat hij er niet blij mee is, niet sportief. Mag hem van mij winnen!😂🤣

Gast
arjen
november 18, 2020 15:11

Zijn stem is irritant zijn gedrag is helemaal irritant dus hij is een de terechte winnaar van de Loden Leeuw.

Gast
Ikke
november 18, 2020 11:39

Vind Martien vast leuk als hij die wint! Ooooooooooooh wat goeeeeed!

Gast
Rick
november 18, 2020 09:58

Ik zou dit of welk artikel ook gepresenteerd door deze rare overdreven geldwolf nooit aanschaffen Martien is een grote leugenachtige toneel speler bah bah bah !!!!!

Gast
RonaldO
november 18, 2020 09:38

Beste mensen reclame serieus nemen, alsjeblieft. En irritante tv is ook lekker op zijn tijd. De Meilandjes doen mijn denken aan een mix van swiebertje, pommetje horlepiep en ja zuster, nee zuster. Neem het niet zo serieus.

Gast
Waldo
november 21, 2020 10:24
Antwoord op  RonaldO

Het is een grotot mietje , hij is niets

Gast
Christine
november 18, 2020 02:26

Zo zo Antoanette heb je weer hoop ik de beste irritante mensen kunnen pakken. Geniet ik echt van. Hou maar zo

Gast
fons
november 17, 2020 20:14

de meilandjes zijn geldwolven, verkopen alles zelfs hun kinderen en proberen uit alle macht nog wat scenes te bedenken zoals in de poep trappen of een lampje wisselen om hun roem te rekken.
Hoelang kijkt nederland nog naar dit soort geensceneerde pulp?

Gast
Francise
november 17, 2020 22:41
Antwoord op  fons

Wat voor onzin loop je te lullen. Meilandjes zijn geen geldwolven kijk lekker even naar jezelf

Gast
Donald Dumped
november 17, 2020 22:49
Antwoord op  Francise

Nee tuurlijk niet, Francise…
En daarom treedt die Martien ook in irritante reclamespotjes op om dat hij daar niks voor gekregen heeft…

Gast
Tonnie Rober
november 18, 2020 09:20
Antwoord op  Donald Dumped

En jij zou dat niet doen als je de mogelijkheid had? Doe niet zo hypocriet zeg.

Gast
Deug niet
november 17, 2020 20:12

Wijnig aan met die meiland. Terecht nominatie Loden leeuw

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 17, 2020 19:54

Wij leven in stilte en eenvoud, dagelijks mag de tv om 20,00 uur aan in onze gezamenlijke huiskamer, en na het nieuws gaat de televisie weer uit. Dan zijn er leukere dingen in het leven te doen zoals even op deze site kijken om te lezen wat de mensen weer voor nutteloze reacties hebben geschreven
Ja voor mij is MC even een verzetje, om te beleven wat er zo speelt in de showbizz, en het radio en tv gebeuren . want eigenlijk wou ik vroeger al bij de radio , bij de KRO als omroeper, ja mijn voorbeeld was altijd Kees Schilpenoord , of Jan Boots die zat trouwens bij de AVRO,maar de Avro was bij ons thuis een geliefde radio omroep, naast de KRO.
OH …we luisterde vroeger ook via de draadomroep naar de VARA of NCRV daar hadden mijn ouders geen moeite mee !
en steevast ging pa er even voor zitten om naar de Ramblers te luisteren, met zang van Janie Bron en Marcel Thielemans
Mijn moeder luisterde s`morgens steevast naar Moeders wil is wet en de programmas van het orkest van Jan Gorissen met zang van Max van Praag , en dan zong ze tijdens de afwas zachtjes mee ……

zilveren draden tussen het goud, of grootvaders klok, maar het mooiste lied vond ze Als de deur weer open gaat , dan denk ik dat ben jij , ja die goede oude radio! , helaas is een groot omroep carriere mij niet gegund van onze lieve heer,en helaas nooit een programma mogen maken in de Emmastraat , Heuvellaan, Schuttersweg, of Gravelandseweg in Hilversum
Ja voor ik het klooster in ging heb ik een jaar of wat plaatjes mogen draaien bij de lokale streek radio omroep

Maar helaas mijn muziekkeuze werd niet bepaald in dank afgenomen . De adverteerders moesten niets hebben uit de stal van Johnny Hoes uit Weert , ja popmuziek waar je pijn in de oren van kreeg , luide gitaren dat wou men horen!
om de jeugd natuurlijk , mijn plaatjes die ik in de jaren 94-95-draaiden ,konden alleen de70- 80 ers bekoren ,
Gelukkig hebben we onze Pick-up weer terug en broeder Johannes heeft nog leuke platen in de kringloopwinkel gevonden op het bekende Telstar label die we na het NOS journaal in de gezamenlijke huiskamer gaan draaien!

ik wens u verder een goed avond !

Gast
Wyatt
november 17, 2020 22:17

TLDR

Gast
Ilona vonk
november 17, 2020 19:24

Hij wint met glans!

Gast
SchemerLamp
november 17, 2020 18:17

Martien Meiland is helemaal niet een graaier, maar doet wel alles in die richting. En hij maakt echt geen bonje met anderen, en laat ze ook niet kaal verrekken (nadege, caroline en wat nog). Als het ruikt naar vis, is het dan vis?

Hoe kan ie toch zo dom zijn om Caroline en Nadege schraal uit de show te kieperen, dat haalt mooi zn gun factor weg.

Gast
Magnus Dickendorfer
november 17, 2020 17:54

Nee niet martien! Leave martien alone!

Gast
Marq
november 17, 2020 16:41

Irritantste is toch wel de altijd dom om zichzelf lachende Andy. met zn achterlijke mocro accent.

Gast
achtmet
november 17, 2020 16:21

Bij mij staat Kweiland op 1 ,op 2 die bolle van Jumbo ,en op 3 die bouwpakketten van Pricewise

Gast
Christine
november 18, 2020 02:32
Antwoord op  achtmet

En de telefoonreclame toch?

Gast
Kwaaie Pier
november 17, 2020 15:33

Martien haalt uit alles geld  die krijgt eerdaags het deksel op zn grote giechel wijn kleren  winkel chateau  tv program  reclame het zijn  gewoon geldwolven

Gast
Vic
november 17, 2020 15:30

Meest irritante presentatrice: Antoinette Hertsenberg! Meest irritante TV-programma: Radar!

Gast
Christine
november 18, 2020 02:35
Antwoord op  Vic

Omdat oplichters bedriegers kunnen ontdekken worden en ook nog is als hebben face mogen en mag nog een keer de publiek oplichten? Wat misst me?

Gast
Chateau Wijn-Aanlenging
november 17, 2020 15:19

Centenbak Martien slaat geen dealtje over.

Gast
anonymous
november 17, 2020 15:10

Paul Haenen begint ook irritant te worden .

Gast
Bromsnor
november 17, 2020 21:47
Antwoord op  anonymous

Toen hij die typetjes nog niet voor de reclame gebruikte vondt ik het wel leuk.

Gast
Max
november 17, 2020 14:37

Huh reclame?? heb die nog nooit gezien, vind van die vrouw, man en kind en oma veel irritanter van appie heijn dat van Thomas Acda en Sergio IJssel ..

Gast
Christine
november 18, 2020 02:37
Antwoord op  Max

Ik heb beter tik tok

Gast
René
november 18, 2020 14:57
Antwoord op  Max

Mee eens, maar dat zijn geen bekende Nederlanders, dus konden niet genomineerd worden.

Gast
Bastiaan
november 17, 2020 14:31

Acda met Lidl is nog veel irritanter!!!

Gast
Karbonade
november 17, 2020 14:23

Thomas Lidl Acda met die politiek correcte ‘kinderen van kleur’. ‘Snnnneeeeeuw?!?
Verschrikkelijk.

Gast
Dreetje
november 17, 2020 21:42
Antwoord op  Karbonade

Het toekomstige publiek voor omroep akwaasi

Gast
Bromsnor
november 17, 2020 21:45
Antwoord op  Karbonade

Wat dacht je van die andere Thomas (van Luyn). Dat Lidl stemmetje 🤮, die hoor je iedere dag overal.

Gast
Christine
november 18, 2020 02:39
Antwoord op  Karbonade

Nee doom maar geen verdere reactie omdat ben ik dan rassist

Gast
René
november 18, 2020 14:58
Antwoord op  Karbonade

Alles wat hem van zingen afhoudt is goed!

Gast
Thuis zonder Buis
november 17, 2020 13:59

Een leven zonder televisie.
Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Gast
pieter
november 17, 2020 14:48
Antwoord op  Thuis zonder Buis

Maar dan hoef je je ook niet op deze site te begeven….

Gast
Zomaar
november 17, 2020 13:55

En wie heeft deze shortlist van de genomineerden gemaakt?
In ieder geval door mensen zonder gevoel voor humor.

Gast
Bromsnor
november 17, 2020 21:42
Antwoord op  Zomaar

Dus jij vindt dat soort reclame leuk?

Gast
Karel van Klaveren
november 17, 2020 13:54

De irritantste BN-er is Hertsenberg zelf. Ze hangt iedere uitzending van Radar de deugtrut uit. Maar ondertussen is zij wel een grootgraaier van het ergste soort. Verdient zo’n dik 500.000 per jaar. En dat bij de Publieke Omroep!

Gast
Joost
november 17, 2020 14:20
Antwoord op  Karel van Klaveren

7 ton!

Gast
pieter
november 17, 2020 14:50
Antwoord op  Karel van Klaveren

jaloers, met je uitkering van E22.000,- ??

Gast
Christine
november 18, 2020 02:46
Antwoord op  Karel van Klaveren

En geeft ze iedere zaterdag in de kerk wat fooi voor God hihi. Mss moeten we ook een betere baan zoeken en naar de kerk gaan

Gast
Jelte
november 17, 2020 13:54

Radar-kijkers zijn geen Meiland-kijkers. Dus ik denk dat negatieve reclame geen effect zal hebben.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 14:18
Antwoord op  Jelte

Maar die mogen wel stemmen op Publieke Omroep.

Gast
Max
november 17, 2020 14:38
Antwoord op  Jelte

ze zaten namelijk op dezelfde dag en tijd,, daarom kon dat wijf nie kijke

Gast
Babs74
november 17, 2020 13:54

Haribo eet ik niet meer. ‘Ik ben een Ninja Turtles’. Verschrikkelijk.

Gast
Ray
november 17, 2020 15:04
Antwoord op  Babs74

Die is inderdaad te erg voor woorden.

Gast
Bromsnor
november 17, 2020 21:40
Antwoord op  Babs74

Vorig jaar op gestemd, nu weer. Maar ze blijven hem gewoon vertonen.

Gast
René
november 18, 2020 15:00
Antwoord op  Babs74

Reclame voor Haribo is in een eerder jaar toch ook al genomineerd geweest? Ze moeten op de redactie van Radar dat snoep wel heel erg vies vinden.

Gast
Frank Rijk
november 17, 2020 13:48

Prachtig, nog meer reclame voor de meilandjes!

Gast
Max
november 17, 2020 14:38
Antwoord op  Frank Rijk

Azijn pisser

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen