Sander Schimmelpenninck wil geen ‘Thaise hoer’ als bedpartner

Sander Schimmelpenninck heeft geen zin in meisjes die zich in bed als een ‘Thaise hoer’ gedragen. Hij hekelt rare standjes of hysterisch gekreun. Dat zegt de mediapersoonlijkheid in zijn schandaalpodcast De Zelfspodcast.

Sander Schimmelpenninck Beeld: BNNVARA

De voormalig Quote-baas praat in zijn podcast met sidekick Jaap Reesema over seks. Sander Schimmelpenninck geeft aan niet van passieve vrouwen te houden, maar ook zeker niet van overactieve. “Je hebt meisjes die er duidelijk echt geen plezier aan beleven. Dat heb je wel eens, dat je denkt: waarom doe je dit?”, legt hij uit.

Thaise hoer

Vrouwen die zich gedragen als ‘Thaise hoeren’ wil Sander echter helemáál niet in bed hebben. “Je had ook meisjes die blaadjes hadden gelezen of Sex and the City hadden gekeken en dachten: ik moet als een halve Thaise hoer erop gaan zitten en dan in allemaal moeilijke kronkels. We zijn allebei dronken, doe even normaal.”

Sander wil ook niets weten van nagels in de rug of vrouwen die aan zijn testikels zitten. “Ik ben anti-ballen. Daar worden kinderen gefabriceerd. Daar bestaan wel verschillende gedachtes over, hoor. Sommige mannen vinden dat leuk, maar ik vind dat gevoelig.”

Sander schoffeert Thai

Thaise mensen zullen het niet leuk vinden dat Sander Schimmelpenninck de naam van hun volk gebruikt met zo’n negatieve connotatie. Al jaren probeert Thailand te laten zien dat het land veel meer is dan prostitutie en sekstoerisme, en dat is natuurlijk ook zo.

Het is inmiddels meer regel dan uitzondering dat Sander mensen of groepen schoffeert. Eerder beledigde hij in zijn podcast al Yolanthe Cabau, prinses Alexia en vrouwen die in de Amsterdamse wijk De Pijp wonen.

54 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Roland
november 20, 2020 09:37

Het is bijna te zielig om hierop te reageren. Alleen hij beledigd hiermee de gehele Thaise gemeenschap, die mij zeer na aan het hart ligt. Echter het is niet aan ons om over zijn seksuele escapades te oordelen, maar misschien heeft hij wel heel veel ervaring met hoeren? Ik weet het niet en ik wil het niet weten. Ik niet en dat wil ik graag zo houden.

Gast
Brabants boerke
november 19, 2020 15:24

Vraag me af of er wel iemand het bed wil delen met zo’n arrogante dwerg. Ze hebben een vergrootglas nodig om hem te vinden.

Gast
Umfufu
november 19, 2020 00:33

Waarom wordt ieder geluid van die kabouter hier uitvergroot ? Hebben jullie aandelen ?

Gast
Nick E
november 18, 2020 23:57

Waar schimmelpik zijn ding in stopt intresseert mij niet. De adel neukt al vele eeuwen met elkaar vandaar die rare gedrochten.

Gast
Marietje Janssen
november 20, 2020 00:23
Antwoord op  Nick E

Inteeltprodukt.
Vandaar de losse moraal.
Denkt dat hij met alles kan en mag rondneucken omdat hij geen geestelijke remmingen heeft.
Bij ontwikkelde mensen heet dat fatsoen.

Gast
Amalia
november 18, 2020 19:27

Een half Argentijns tienerh0ertje in bed, vind je dat wél te pruimen Sander?

Gast
Wim Heijns
november 18, 2020 18:47

Wat een zak hooi eerste klas Sander Schimmelpenninck. Hou het lekker bij zelf .

Gast
anoniem
november 18, 2020 17:28

Kan me ook wel voorstellen dat het voor hem lastig is een dame met enig niveau te vinden.. :-)

Gast
Jolanda
november 19, 2020 06:14
Antwoord op  anoniem

Nou inderdaad zeg! Welke meid met ‘klasse’ wil nou een man hebben die seksistische dingen over een meisje van 15 jaar oud zegt! En dan nog zelfs over het koningshuis..

Gast
Marietje Janssen
november 20, 2020 00:24
Antwoord op  anoniem

Vandaar die Thaise hoertjes.
En zn Zweedse vrouw die nergens iets vanaf weet.

Gast
Paulus
november 18, 2020 17:23

Zucht….
Wat een eikel is dat toch.
De wereldvreemdheid straalt van die jongen af. Het is zó overduidelijk dat hij nog erg weinig bedpartners heeft gehad.
Zo’n millennial die zijn luisteraars dan de les gaat lezen over bedmanieren en vrouwen in bed.
Waarschijnlijk bakt hij er zelf bijzonder weinig van bij de meisjes en is dit zijn wraak.

Gast
AlexF
november 18, 2020 16:56

er zou best een inside een video gemaakt hebben als hij daar is geweest. of is die er al ?

Gast
Malou
november 18, 2020 15:06

Aan iemands ballen likken of ze strelen is iets wat volwassen dames doen, net zoals meerdere standjes proberen.. Daar schrikt Sander van, want hij geilt op te jonge meisjes die zich onderdanig gedragen en nog niet zo goed weten hoe het allemaal werkt.

Gast
Nick E
november 18, 2020 23:59
Antwoord op  Malou

Ik schrik er ook van Malou.. terwijl ik toch best wat ken

Gast
Malou
november 19, 2020 18:08
Antwoord op  Nick E

Ah, jij doet het ook enkel in de missionarishouding? Medelijden met jouw bedpartner zeg.. En er heeft nog nooit iemand aan je ballen gelikt? Dan passen jij en je wederhelft misschien toch goed bij elkaar. Saaaaiii!

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 18, 2020 14:33

Ik vermoed dat Sander ooit in Thailand in de Ladyboy-val is getrapt en dat nooit een plekje heeft kunnen geven.

Gast
zeurpiet
november 18, 2020 15:43

of juist wel

Gast
Corry Jankbal
november 18, 2020 14:06

Als Sander zoiets had gezegd over zwarte vrouwen was er enorme commotie ontstaan. Over Thaise dames maken weinigen zich druk. Wel hypocriet eigenlijk.

Gast
Lisa
november 18, 2020 14:12
Antwoord op  Corry Jankbal

Dat durft deze laffe kneus niet. Hij is selectief deze zieke laffe pederast.

Gast
Ria
november 18, 2020 23:13
Antwoord op  Corry Jankbal

Zeker weten

Gast
Claire
november 18, 2020 13:26

Sander Cornelis graaf Schimmelpenninck is een viespeuk.

Gast
Levi
november 18, 2020 13:29
Antwoord op  Claire

en een kneus

Gast
Nick
november 18, 2020 13:10

Er breekt binnenkort een groot seksschandaal los rond Sander S.
Hij ziet eruit als een viespeuk en is er een.

Gast
Anne
november 18, 2020 12:30

Kijk naar de foto van die dwerg dan zie je de grote mate van inteelt in het geslacht. Sander Schimmelpenninck is een ‘man’ van bijna 40 en is aan de kant gezet, hij doet er niet meer echt toe. Sander is woedend want hij heeft gefaald en dat is de schuld van anderen. Hij is grof, beledigt mensen en zoekt ruzie. Sander probeert zijn gemankeerdheid te maskeren met ‘stoere mannenpraat’ en dat maakt het zo lachwekkend en triest tegelijk. Sander Schimmelpenninck is geen vent, maar een klein verwend arrogant opgefokt mannetje met een hele grote bek. Sander heeft het over volgeladen vrouwen in de pijp, over condooms die hij niet wenst te gebruiken en dan nu weer over meisjes die zich als een ‘Thaise hoer’ gedragen. Sander Schimmelpenninck is in mijn ogen een zielige angstige, gefrustreerde — die niet in staat is tot een gelijkwaardige gezonde relatie (vandaar ook een afstandsrelatie met een surrogaatmoeder in Zweden). Sander Schimmelpenninck schoffeert en degradeert vrouwen op schandalige wijze en verdient door zijn hufterige gedrag een goed pak slaag.

Moderatie: Een passage uit dit bericht is verwijderd, omdat het niet voldoet aan de huisregels.

Gast
Donald
november 18, 2020 12:26

Om aan je ballen te kunnen zitten moet je ze wel hebben hè pedant edelknaapje.

Gast
Keta Minek
november 18, 2020 12:24

Doodzwijgen a.u.b.

Gast
david
november 18, 2020 12:21

Wat dondert deze man van zijn sokkel met z’n leeghoofdig gezwets in deze puberpodcast met die gemankeerde zanger. Ik had hem best hoog zitten als columnist en opiniemaker maar dat krediet raakt heel snel op zo.

Gast
Anoniem
november 18, 2020 12:11

Volgens mij is Sander homo 1e klas

Gast
Bastiaan
november 18, 2020 12:11

Dat iemand nog naar dit domme gelul van de aandacht zoekende Schimmel luistert.

Gast
MolTalk
november 18, 2020 12:07

Sander Schimmelpick, Schimmelpenis, Schimmelpiemel, Schimmelaars, Schimmelzak en daar kunnen we nu ook Schimmelballen aan toevoegen.

Gast
achtmet
november 18, 2020 12:44
Antwoord op  MolTalk

Wat te denken van Kaaskop ? Maar dan wel beschimmeld !

Gast
Sander Schimmelbrood
november 18, 2020 12:05

Liever een Thaise hoer dan een Hollandse zeug.

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
november 18, 2020 12:02

Hoe weet Sander trouwens hoe een Thaise hoer zich gedraagt? Ervaring mee?

Gast
Duco van Deugen
november 18, 2020 11:45

Hij heeft liever een Zweeds ijskonijn tussen de lakens?

Gast
Beatrix
november 18, 2020 11:44

Godmiljaar.
Is dit een contactadvertentie van Sandertje Schimmelzak? En wat vind zijn vrouw in Zweden ervan dat hij zich zo uitlaat?

Volgens mijn boerenverstand zou het beter zijn voor alle partijen als Sander Schimmelpenninck voor een lange tijd van het publieke toneel verdwijnt want sinds zijn optreden in Op1 is het alleen maar bergafwaarts gegaan met Sander.
Met angst en beven zie ik zijn volgende treurniswekkende uitglijder al weer aankomen.

Gast
Steven
november 18, 2020 11:49
Antwoord op  Beatrix

Je boerenverstand lijkt het behoorlijk mis te hebben. Sander en Jaap zijn een van de visionairs als het gaat over podcasts maken in Nederland. Verdienen er bakken met geld mee, sponsordeals waar andere succesvolle podcasts alleen maar over kunnen dromen, enorm bereik. Dit soort aandacht, waar ik als het goed heb zelfs voor het luisteren van deze podcastaflevering voor is betaald, helpt ze alleen maar in het verder groeien. Kunnen we hier verder weer rustig samen boos zijn met Angela, Trump en de ultrarechtste mannen op Twitter.

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Steven
Gast
De Baas op de Radio.
november 18, 2020 12:07
Antwoord op  Steven

Mooi dat jij dat denkt.
Ik voel nochthans geen enkele aandrang om een podcast van dit heerschap te gaan opzoeken.
Sorry.

Gast
Steven
november 18, 2020 13:12

Het is ook geen denken. Het zijn de feiten. De Schandaalpodcast pakt daarnaast alle prijzen die er te pakken zijn in de podcastwereld. Het is echt een belachelijk groot succes en ze hebben er een enorme (betalende) community bij.

Je bent verder gelukkig totaal niet verplicht om te luisteren!

Gast
MolTalk
november 18, 2020 12:08
Antwoord op  Steven

Dan weet je dus echt niet hoe de podcastbusiness in elkaar steekt. Ze mogen blij zijn als ze de kosten er uit halen.

Gast
Umfufu
november 19, 2020 00:27
Antwoord op  Steven

……….. Sander ?

Gast
Casa de Paplepel
november 18, 2020 12:52
Antwoord op  Beatrix

hahahahaha

Gast
man pan
november 18, 2020 11:43

Sander Schimmelpenninck is een sukkeltje, allemaal stoere macho praatjes. Waarschijnlijk om te compenseren dat hij onder de plak ligt bij zijn vriendin.

Gast
Malle Pietje
november 18, 2020 12:54
Antwoord op  man pan

Onder de plak ZIT.

Gast
Pieter
november 18, 2020 13:36
Antwoord op  man pan

die hij vast heel weinig n e u k t want hij heeft een afwijking en ik vermoed dat hij ook impotent is.

Gast
Sander Schimmelpenisch
november 18, 2020 11:42

Voordeel met Thaise hoertjes is dat ze al wel een klein formaat piemeltje gewend zijn.
Dus alleen maar voordelen voor Jonckheere Schimmelpenisch

Gast
Peter
november 18, 2020 11:39

Sinds wanneer wil hij geen Thaise hoer meer?

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Peter
Gast
Respect ✌️
november 18, 2020 11:39

Er gaat niets boven een Thaise h0er in bed, wat een slapjanus.

Gast
Neuken zonder te betalen
november 18, 2020 11:37

Sander heeft liever een Thaise travestiet.

Gast
Boris
november 18, 2020 11:35

Wow, fantastisch. We hebben er een nieuwe Tonny (betalend lid) bij! Dit kan je anders niet weten, dus Sander en Jaap verdienen nog eens extra dankzij deze mooie berichtgeving. Het is ze gegund!

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Boris
Gast
Umfufu
november 19, 2020 00:29
Antwoord op  Boris

……………. Jaap ?

Gast
Martijn
november 18, 2020 11:35

Ik had gehoopt dat we van deze haatdragende dwerg af waren na zijn vertrek bij Quote en Op1. Helaas heeft ie nog een platform gevonden om zijn gezwets te verkondigen.

Gast
Boris
november 18, 2020 11:43
Antwoord op  Martijn

Het meest beluisterde platform van Nederland in haar vorm. Schandaalpodcast bewijst zijn kracht!

Gast
wilfred degens
november 18, 2020 11:58
Antwoord op  Martijn

Mocht ie willen, de loser!
Whisful thinking frustration!
Die geestelijke kneus is zo verstoken van zelfkritiek, dat hij kennelijk geen idee heeft wat hij het net zich herstellende aanzien van de adel in Nederland aandoet. Zijn familie zal vast heel blij zijn met dit misbaksel in hun bloedlijn.
In de wandelgangen van ons land hoor je nu weer steeds vaker hoeveel inteelt heerst in die subcultuur.

Gast
Buurman van Laura herself
november 18, 2020 11:32

Weten we dat ook weer. Wellicht is RTL bridslet wat voor je

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen