Giel Beelen verslaapt zich: radioshow al uur bezig

Giel Beelen heeft gisteren voor het eerst zijn nachtshow op NPO Radio 2 gemist, omdat hij zich verslapen had. De wekker ging niet af en hij schrok pas om 5.00 uur wakker, een uur na aanvang van zijn show. Dat was gisteren te horen in Giel, dat elke werkdag van 4.00 tot 6.00 uur op zender is. Aangezien Giel verstek liet gaan, werd zijn show overgenomen door Rick van Velthuysen, die radio maakt van 2.00 tot 4.00 uur. Het lukte de dj pas na vijven om Giel te bereiken; hij zat toen al in de auto.

Wat is er gebeurd? “Blijkbaar zat de telefoon niet in de lader, zo flauw en simpel is het. En ik ging ook bed laat naar mijn bed en was ik helemaal naar de klote; dat moet erbij komen.”

Zonder te douchen sprong Giel in de auto naar de radiostudio. “Ik schrik echt wakker tien minuten geleden. Hoe frustrerend is het dan dat je dan ook niet kan bellen?

Ik ben maar gewoon in de auto gestapt en hij springt net weer aan en ik hoor jullie. Dan denk ik: ongelofelijk, wat een gekut. Ik krijg nu heel veel appjes binnen.”

Uiteindelijk heeft Giel het laatste halfuur van zijn radioshow nog zelf kunnen presenteren.

Foto: RTL

43 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jo
oktober 25, 2020 08:59

Even wintertijd instellen beste Mediacourant

Gast
Klaaswaal
oktober 25, 2020 09:19

Sowieso de slechtste DJ ooit, deze zwaar overschatte, overbetaalde meneer Beelen. Lekker de hele dag op bed blijven zou ik zeggen.

Gast
Opa henk
oktober 25, 2020 01:33

Giel zat in gedachte al dat hij smidags moest van 2 tot 4

Gast
Marry Hens
oktober 24, 2020 22:54

Ongetwijfeld heeft Giel dan met teveel alcohol in het bloed gereden. Wat een loser zeg!

Gast
Marc E. Putto
oktober 24, 2020 22:06

Doet sterk denken aan die arro van een Stenders koud 20 jaar gelee op 3 FM. Die kwam ook bijna altijd te laat op een gegeven moment. Tja als je een gage van bijna 6 ton bruto per jaar gewend bent geweest enkele jaren terug, kom je voor twee keer modaal je bed niet meer uit…

Gast
anoniem
oktober 24, 2020 20:06

Raar verhaal.. Als dat maar niet zo doorgaat, want dan moet hij vast nog meer bezuinigen…

Gast
Dorus
oktober 24, 2020 19:10

Herfstvakantie toch?

Gast
Erik
oktober 24, 2020 18:52

@Paulus
Wegwezen! Terug naar je eigen land!

Gast
😷Paulus
oktober 24, 2020 18:50

😷Verslapen? Geloof er niks van. Meneer was nog bezig met zijn ruksessie. Gezien zijn leeftijd duurde het wat langer natuurlijk. Hij zal voortaan rekening mee moeten houden. 😁😁

Gast
Patty Harpenoo
oktober 24, 2020 18:46

Gelukkig!!!! Weg met die enge ZWARTJOEKEL!

Gast
Geronimo
oktober 24, 2020 17:47

Wil Giel Beelen hiermee zeggen dat hij voor twee maal modaal zijn nest niet uitkomt?

Gast
Jacoba
oktober 24, 2020 16:37

Lag ie brandt corstius te verwennen?

Gast
Mark
oktober 24, 2020 15:39

Er zijn mensen voor minder ontslagen…

Gast
De corona leugen
oktober 24, 2020 14:18

@ van halen

Dombo. Domme mensen zoals jij zijn de reden dat overheden de burger kunnen onderdrukken. Succes met je bekpamper LOSER!!

Gast
De corona leugen
oktober 24, 2020 14:16

@ kritisch avrolid

Sukkel. De ic’s lagen vorig jaar en de jaren ervoor ook vol rond deze tijd door mensen met griep!! Corona is een hoax.

Gast
Wendy's dealertje
oktober 24, 2020 14:03

Zo, dus eerste officiele waarschuwing al te pakken, nog 2 te gaan

Gast
tim
oktober 24, 2020 13:18

Wereldnieuws weer, meer van dit

Gast
Garry glamour
oktober 24, 2020 13:07

Giel had de hele nacht geprobeerd zijn piemeltje omhoog te krijgen , na een paar uur zwoegen is ie met een slappe in slaap gevallen. En werken , wat is dat ? .

Gast
Tom
oktober 24, 2020 12:57

Misschien kunnen ze hem in zijn proeftijd er nog uitgooien.

Gast
Grote Grief
oktober 24, 2020 12:54

Giel Beelen, luister ik al jaren niet meer. Niks gemist. Maar van mij mag hij uitslapen!

Gast
Stenders gaat naar Veronica
oktober 24, 2020 12:53

Giel had of zijn wekker iets eerder op wintertijd gezet (1 uur vooruit toch?).
Of went alvast langzaam aan zijn nieuwe uitzendtijden tussen 14:00 en 16:00 uur ma t/m donderdag straks.

Gast
Jan x
oktober 24, 2020 12:42

Gewoon doorslapen.
Denk niet dat je gemist wordt.

Gast
Don
oktober 24, 2020 12:11

Ach ja.. kansloos figuur op een m.i. kansloze zender! hahaha

Gast
Lies
oktober 24, 2020 11:57

Ohh

Gast
Xavier
oktober 24, 2020 11:48

Sommigen hebben geen hersens om te spoelen.

Gast
Lies
oktober 24, 2020 11:45

Haha zie al die angsttypes hierboven afreageren op mij.

Gefeliciteerd jullie hersenspoeling door de overheid is geslaagd.

Gast
Axl
oktober 24, 2020 11:32

@Lies
weekend verlof?..

Gast
Van Halen
oktober 24, 2020 11:08

En #Lies,types als jij veroorzaken dat de corona de overhand krijgt,stom wezen,varken!

Gast
Van Halen
oktober 24, 2020 11:06

Kan ie voor die 2 ton nog zijn nest niet uit? Schande

Gast
Henk
oktober 24, 2020 10:49

Hoe weten zulke mensen zich elke keer weer ergens tussen te wurmen?

Gast
Geox
oktober 24, 2020 10:41

@Vrange Lans

Treffende analyse. Vooral die ontevredenheid is allesoverheersend.

Gast
Discuswerper
oktober 24, 2020 10:31

Het is toch altijd weer schrikken als je concludeert dat er mensen zijn met een nóg lager IQ dan dat van Lange Frans. Haaaai Lies…

Gast
kritisch avro-lid
oktober 24, 2020 10:27

Lies is een Corona gekkie. Ga eens kijken op een IC afdeling. Stomme doos of eikel (ik vermoed dat je een man bent)

Gast
Anti Kip
oktober 24, 2020 10:25

Teveel gezopen zeker! Daarom moest hij weg bij Talpa.

Gast
kritisch avro-lid
oktober 24, 2020 10:24

Beelen heeft gefaald. Hij hoeft voor twee keer modaal (minimaal) slechts 5 dagen per week twee uurtjes per dag, de ether volte kletsen. En zelfs dat lukt hem niet. Giel is af!

Gast
Lies
oktober 24, 2020 10:18

Nee hoor dit is onder het goede bericht want Giel support het anti coronafront.

Mensrn worden wakker en rukken zich langzaamaan los uit de coronaonderdrukking.

MONDKAPJES AF!!!! gaat de strijdkreet worden.

Gast
B
oktober 24, 2020 10:18

Waarom ze hem weer hebben aangenomen vind ik al een compleet raadsel.Waarom NPO .

Gast
Rudolfo
oktober 24, 2020 10:08

‘Zonder te douchen’? Dat doet-ie toch nooit?

En @Lies: je zit bij het verkeerde bericht en in een ander kwadrant.

Gast
Karbonade
oktober 24, 2020 10:06

Ik dacht al: ‘waar is Giel nou???’
Ik zet altijd de wekker om 3:30 uur. Dan ga ik even douchen, tandjes poetsen en scheren. In de kleertjes en dan ben ik op tijd klaar zodat ik om stipt 4:00 uur ademloos naar zijn show kan luisteren.
Net als al die andere honderdduizenden luistereraars. Één en al oor zijn wij zo gauw hij start.

Gast
Lies
oktober 24, 2020 10:05

Het is te hopen dat Qanon nachtig wordt. Zodat de coronanepperij die actief wordt gehouden door overheden voor ultieme onderdrukking van de burger, de kop wordt ingedrukt.

70 jaar vrijheid vieren we in dit land uiteraard niet met inperkingen er van.

Gast
Jaap Aap
oktober 24, 2020 09:55

Lekkere indruk maak je weer zwerver, gelukkig luistert niemand naar je.

Gast
Vrange Lans
oktober 24, 2020 09:53

Dat viel niemand op. Zoveel aandacht hebben de ‘luisteraars’ de tijd dat de bakvisjes en bloc in katzwijm vielen als hij zelfs maar keek naar de microfoon is echt passé! Die bakvisjes zujn nu ontevreden wijven met overgewicht en met bleke, broze vega kindjes van de onbeschermde one night stands.

Gast
Janus
oktober 24, 2020 09:49

hij droomde waarschijnlijk van dansende engeltjes…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen