Akwasi-omroep heeft nog lang niet genoeg leden

De omroep Zwart van de rappende relschopper Akwasi heeft nog lang niet genoeg leden om aanspraak te kunnen maken op een plekje in het NPO-bestel. Na een maand zijn pas 17.000 van de benodigde 50.000 leden binnen. Dat heeft hij laten weten op Instagram. Akwasi hoopt dat dat het de komende maanden lukt om de laatste tienduizenden mensen te vinden. “Even een tussenstand na een maand; we hebben nog ruim 32.000 betalende leden nodig!“, laat hij weten via de socials.

De omroep heeft op Instagram al 50.000 volgers. “Inmiddels is Omroep Zwart op Instagram alleen al een grotere omroep dan BNNVARA 🤭💛. Dat is goed nieuws, maar helaas komen we met de vele volgers niet in het publieke bestel.

Akwasi roept die volgers daarom op om lid te worden. “Het is daarom SUPER BELANGRIJK dat je lid wordt en de mensen in je omgeving (zoals je familie en vrienden) zover krijgt om ook lid te worden.

Doe het, roept de rapper. “We hebben minder dan 5 minuten van je tijd nodig. Wacht niet te lang, stel dit niet uit. De tijd is nu!

De rapper deelde onlangs nog trots een tweet van een meisje, wier lidmaatschap van Zwart misschien wel leidt tot een gezinsconflict: “Pap en mams zijn over Akwasi en Omroep Zwart aan het shittalken niet wetende dat ik lid ben… who’s gonna tell them.

Word lid“, reageerde Akwasi.

Foto: NPO

76 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wvh
oktober 25, 2020 23:28

Ik ben in deze tijd voorstander van de bio Piet. Echte Ghanese hebben de voorkeur. Zijn net als bio kippen wat duurder maar dan heb je ook wat. Voordeel einde zwarte Piet discussie.

Gast
zeeman
oktober 25, 2020 20:49

De man is een halve gare, dat lijkt me wel duidelijk. Agressief als de neten en vernietigd meer mogelijkheden voor mensen van kleur dan dat hij ze opent. Hoop dus niet dat deze zogenaamde omroep het haalt. Ben overtuigd van zijn niet goede bedoelingen.

Gast
nico
oktober 25, 2020 17:47

Er wonen ook mensen met een gezond verstand in Nederland.

Gast
Tonny p
oktober 25, 2020 15:37

Lid worden van Omroep zwart…mooi cadeau voor de sinterklaas…

Gast
Jaapww
oktober 25, 2020 12:51

Groepje van Akwasi weet op een slimme manier de subsidiepotten leeg te trekken en dit is ook een manier om weer overheidsgeld naar binnen te sluizen.Men zou die hele subsidie pot eens goed tegen het licht moeten houden ik denk dat je gauw een miljard kunt besparen zonder de economie schade aan te doen.

Gast
Harry
oktober 25, 2020 12:18

AQUASI-OMROEP

Gast
Onze Held Geert
oktober 25, 2020 11:54

MINDERRRRR !!!!

Gast
Evo
oktober 25, 2020 11:15

@roelof. Hahahaha alu hoedje op? Lubach heeft gelijk.

Gast
😷Paulus
oktober 25, 2020 11:02

😷Omroep KLEURLOOS was meer succesvol dan ZWART! 😁

Gast
Willie
oktober 25, 2020 10:46

Er zullen wel meer blanke linkse gekkies lid worden dan verstandige zwarte mensen die hun kleurtje niet laten misbruiken door deze idioot.

Gast
Jaap Aap
oktober 25, 2020 09:19

Dat wijf zegt dat haar ouders ‘shittalken’ (wtf?) over omroep zwart en zegt dat ze lid is. De reactie van die achterlijke oplichter: “word lid”…

Duidelijk is wel dat ie z’n volgers serieus neemt en leest wat ze te vertellen hebben…

Gast
Xxxx
oktober 25, 2020 09:18

Een omroep voor Zwart. We zijn toch zo TEGEN discriminatie? Maar wel een omroep voor alleen donkere mensen? Ik begrijp er niks meer van! We hebben geen van allen de slavernij meegemaakt. We hebben de informatie “slechts” uit geschiedenisboekjes. We laten ons door van alles en nog wat gek maken. Verbeter de wereld. Te beginnen bij jezelf!

Gast
Kleine dikke
oktober 25, 2020 08:51

Hé Akwaaki
De 32000 pieten in november bij jou aanmelden voor ZWART

Gast
Covid19 Boomer remover
oktober 25, 2020 07:58

Echt wat een uitspraken weer in de reacties hier en jullie lijken serieus allemaal wel super geobsedeerd met het “straffen” van mensen, al bij de kleinste misstap; maar laat een ding duidelijk wezen, wanneer er gestraft of recht gesproken wordt bepaald het OM en niet jullie en dat is maar goed ook!

Ik zie het hier best vaak gebeuren; dreigen dat “iemand” strafbaar is of in overtreden, maar flikker toch op joh!! Typisch weer zo’n non argumentje voor mensen met een beperkte hersencapiciteit die niks meer weten te zeggen; meteen dreigen met “straffen”….

Gelukkig maar dat jullie geen rechter of OvJ zijn, het rechtssysteem zou overbelast raken door jullie toedoen!

Gast
peternederland
oktober 25, 2020 02:04

hij vergeet zeker dat hij alle blanken als slaven wil, en een tereur actie heeft opgeroepen door een beloning te zetten op de sint, of wat voor een straf hij zou krijgen als hij met een auto op het publiek in zou rijden bij sint en piet, wij vergeten het niet “kerel” wat je schrijft of hebt gezegd, bv kop schoppen weet je nog, dat je een dealtje hebt gesloten bij een bakkie thee met die leugenaar rutte, niet onze afspraak.

Gast
Robke uit Breda
oktober 24, 2020 23:47

Wij (autochtone Nederlanders) zijn het spuugzat… dat gemekker en gezeur van allochtonen die hier komen profiteren van ons geweldig land, waar wij door hard werken een mooi vangnet hebben opgebouwd voor al onze medelanders.. uitkeringen en toeslagen én een ziektekostenverzekering wat ons alles wél een bak geld kost, maar ons beschermt tegen torenhoge rekeningen.. wij hebben het goed geregeld voor elkaar.
Allochtonen die hun frustraties meenemen naar ons mooi Nederland en niks bijdragen, zouden dankbaar moeten zijn ipv ons te betichten van discriminatie.
Discriminatie is pas aan de orde als er écht gediscrimineerd wordt.. vanuit een hekel aan allochtonen of mensen met een kleurtje..
Ongeacht jouw afkomst.. wees dankbaar dat je in Nederland mag/kan wonen met al onze voorzieningen, autochtoon of allochtoon, blank of met een mooi kleurtje .

Gast
Nick
oktober 24, 2020 23:18

Misschien kan Akwasi zijn doelgroep lokken met kortingsbonnen voor de KFC.

Gast
Jopie Dreumes
oktober 24, 2020 23:03

Al die boze bruine apen hier. Kunnen we die niet gewoon verbannen? Naar een onbewoond Waddeneiland biiiiiiiiiiiiiiiijvoorbeeld. Stuur ze naar Rottemerplaat, daar kunnen ze de hele dag rappen en hebben wij er geen last van.

Gast
Carrie Kunstbeen
oktober 24, 2020 22:59

Laat die influencer snel teruggaan naar zijn eigen invloedsfeer.

Gast
President van Ghana
oktober 24, 2020 22:15

Hee Akkie hier zijn mensen genoeg die lid willen worden hoor,we hebben nog wel wat doekoes van Nederlandse ontwikkelingshulp voor je

Gast
Cindy
oktober 24, 2020 21:36

Brabants boerke komt blijkbaar uit een ei!
Overal zijn intochten, feesten enzo verboden.
Terecht!
Bij jullie begon alle ellende.
Lilleke mongol!

Gast
Xxxx
oktober 24, 2020 21:19

Gelukkig! Gun deze vent geen omroep dan is het zo afgelopen. Geen podium niks! Mensen met dergelijke ziekelijke opvattingen verdienen om op een oud vliegtuig gezet te worden met een oude piloot met zelfmoordneigingen. Weg met Akwasi!

Gast
Brabants boerke
oktober 24, 2020 20:39

Vanmiddag een filmopname gezien met st Nicolaas en echte, zwarte pieten. Alvast opgenomen voor de aankomende 5 december viering. Mensen met ballen, die zich niet laten intimideren door een stel zwarte pieten haters.

Gast
Mustafa
oktober 24, 2020 20:00

Blijft smerig dit….

Gast
Teun-Arie van der Geelen-Coppens
oktober 24, 2020 19:56

Als Akwasie zo graag een zwarte omroep wil zijn, dan moet ook echt iedereen zwart zijn. Dus ook de camera-mensen, technici en weet ik veel wat niet meer.
Maar ik denk dat die niet eens te vinden zijn.

Gast
anoniem
oktober 24, 2020 19:46

Een omroep voor mensen met een donkere huidskleur is toch gewoon apartheid?

Waarom niet meer diversiteit bij de andere omroepen?

Gast
Jan x
oktober 24, 2020 19:36

Zelfs de donkere mensen zien niets in de zwarte randdebiel.
Ze laten hem vallen zien nu ook in dat hij alleen maar kan bleren als eeen groep mensen om hem heen staan , er komt alleen lucht uit.
Akwasi doet alles voor eigen belang.
De donkere mensen weten heus wel dat ze het in nederland niet zo slecht hebben,Akwasi wilde deze donkere mensen tegen ons nederlanders opzetten.
Hij moet hiervoor vervolgt worden ,maar aangezien het hier in nederland een slappe hap is heb ik mijn twijfels of het ooit zover komt.

Gast
BPR5-FG L86Y W175
oktober 24, 2020 19:12

Discriminatie komt in NL voor, net als in de rest van de wereld. Racisme bestaat alleen in de fantasie van losers die zelf niets voor elkaar krijgen. Dat zijn er veel hier. De MP gooit ook nog olie op het vuur door met diep respect deze armoedzaaiers te ontvangen voor een gesprek! Vage beloften en geen duidelijke meningen verder liepen die gasten weg. De regering begint te buigen voor ze. Logische reactie wordt direct alles verbieden en draconische straffen. Een koelbloedige moord plegen is ‘goedkoper’ bij het vonnis.

Gast
😷Paulus
oktober 24, 2020 18:44

😷Akwasi moet project ZWART opgeven. Ik heb een vermoeden dat hij dit uit rancune doet omdat hij flink gekwetst is door vele blanke broeders in dit land. Hij kan deracistische ziekte niet alleen bestrijden. Er zijn genoeg mensen die met hem willen symphatiseren maar die durven gewoonweg niet. Bang natuurlijk voor een Famke Louise situatie. En dat ik mij voorstellen

Gast
WEST*
oktober 24, 2020 17:26

annoniemus crim ineelen beginnen toch ook meestal een zaak . moet kunnen
Telegraaf wa ook fout in de WOII En zie hoe groot ze zijn geworden

Gast
WEST*
oktober 24, 2020 17:23

hoop dat het wel doorgaat , kan ik bij die omroep ook komen werken, wel in het zwart natuurlijk , maakt mij niets uit waar hij voor staan, als het maar schuift

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 24, 2020 16:55

Die zwartkijkers betalen toch niet.

Gast
ton
oktober 24, 2020 16:54

WORDT GEEN LID.
WEGGEGOOID GELD.

ECHT NIET DOEN.

Gast
Robert
oktober 24, 2020 16:16

Laten we hopen dat dat ook niet lukt!

Gast
88-TY-RZ
oktober 24, 2020 15:22

Anders helpt de politiek wel een handje. Kunnen ze via die omroep die nonsens verkopen en zelf lekker uit beeld blijven, zodat ze de vermoorde onschuld kunnen uithangen bij jinek.

Gast
Piet Pannelap
oktober 24, 2020 15:15

Probleem voor de “Soewarte Piet omroep” is dat er voldoende mensen binnen de doelgroep vallen, maar dat deze lui liever hun gratis geld (uitkering) uitgeven aan een gouden tand.

Gast
Youp
oktober 24, 2020 13:50

Het soort tuig dat lid wil worden van deze enge bende hangt allemaal aan de subsidietiet van linkse D66 en Jesse Klaver clubjes.
Pompen zo weer belastinggeld in belastingeld.
Laten we hopen dat dit ongure brouwsel van uitsluiting en haat zaaien nooit 1 minuut zendtijd krijgt.

Gast
@A.M
oktober 24, 2020 13:34

Dat geld gaat echt niet terug naar de mensen hoor, naief van je om te denken dat dat gaat gebeuren.

Gast
A.M.
oktober 24, 2020 13:29

Dan is hij er straks lekker druk mee om alle mensen het geld terug te geven!

Gast
88-TY-RZ
oktober 24, 2020 13:26

Zal vies tegenvallen om iets te bewerkstelligen zonder de automatisch toegewezen linkse subsidies.

Gast
Mike
oktober 24, 2020 13:22

Ik wil niet dat hij werkt voor mijn kijkgenot… door hem geld te geven lijkt het op slavenhandel, daar is hij toch tegen haha

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 24, 2020 13:11

George Soros moet er dus nog een paar miljoentjes tegenaan gooien om deze splijtzwam een spreekbuis te geven.

Gast
Vrange Lans
oktober 24, 2020 12:46

Prachtige reisverslagen over ghana opgetekend door blanke dikke, oude dames die heerlijk genoten van de plaatselijke specialiteiten.

Gast
Jan x
oktober 24, 2020 12:45

Geen lid worden.
Geld valt in een groot ZWART gat.
Weggegooit geld.

Gast
Cor Netto
oktober 24, 2020 12:43

Tsja, als het op betalen aankomt…

Gast
Ome Cor
oktober 24, 2020 12:42

En stel dat het die zwarte rat lukt. Ik zeg, stel hè.
Wat wordt dan de programmering?
Ik vrees emo-TV met veel huilie-huilie: de oma van zwarte Piet wordt onder een klapperboom in Nigeria weggeplukt om haar succesvolle gangsta-(klein-)zoon in Nederland te bezoeken.
Veel ‘wij van WC-eend’: straat-interviews waarbij de ene Piet de andere Piet vraagt of hij ook dat beklemmende gevoel van ‘er niet bij horen’ ervaart. Guess what.
Rapper-shit: waarin individuen, groepjes elkaar eerst beconcurreren met “liedjes” en voodoo dansen waarna een paar maanden later blijkt dat ze elkaar letterlijk zijn gaan bevechten.
Opsporing verzocht, editie ‘zwart’: een 5 minuten durend maandelijks programma waarin witte criminelen de hoofdrol spelen.
Etc etc

Gast
Achtmet
oktober 24, 2020 12:05

Dat zijn dus 17000 Zwartkijkers ?pfff allemaal zielepoten

Gast
Trudy
oktober 24, 2020 12:03

Lid worden van een haatdragende omroep? ‘ik ben toch niet gek!?’

Gast
Vaartappel
oktober 24, 2020 12:00

Shittalken … who’s gonna tell them …

Kan dit kutmeisje zich niet aanpassen aan het land waar ze woont? Daar valt ook Nederlands spreken onder!

Gast
Xavier
oktober 24, 2020 11:51

Dat wordt een Belgische bus, 5 meter lang en 36 meter breed, want iedereen wil natuurlijk dik betaald directeur worden.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen