Bijzonder: Wendy van Dijk had voorspellende dromen

Wendy van Dijk was vroeger een soort Jomanda. Ze had dromen die vervolgens ook echt uitkwamen. Dat vertelde de SBS 6-presentatrice zondagavond in Shownieuws. Anno 2020 werkt de glazen bol van Wendy helaas niet meer, anders had dat best leuke televisie kunnen opleveren. Wel is ze nog steeds spiritueel. “Spiritualiteit is iets wat ik eigenlijk al mijn hele leven met me meedraag. Ik had vroeger bijvoorbeeld heel veel voorspellende dromen“, legt de televisiester uit.

Wat is er met die dromen gebeurd? “Het moment dat ik kinderen kreeg, verdwenen die voorspellende dromen. Ik dacht: wat is dit dan weer voor boodschap?

Helaas kreeg Wendy geen antwoord, dus heeft ze er zelf maar invulling aan gegeven. “Volgens mij was het een soort van teken dat je alle wijsheid nu moet doorgeven aan je kind, alle wijze lessen die je zelf geleerd hebt. Ik blijf dat heel boeiend vinden. Ik dacht ineens: ik keer altijd terug weer naar spiritualiteit, ook dat je toch uiteindelijk het geluk in en bij jezelf moet zoeken en vinden.”

Hoe doet Wendy dat? “Tijd voor jezelf inruimen, rust, sporten, soms meditatie, yoga, lezen. Elke keer weer proberen om je af te sluiten voor de hele drukke buitenwereld en weer even terug te keren naar jezelf.”

Niet heel zweverig ofzo, maar juist proberen om dat onderdeel van mijn dagelijkse leven te laten zijn, want dat heeft altijd wel gewerkt.”

Foto: RTL

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
AlexF
oktober 27, 2020 23:10

tja wat ze voorspellend noemt, daar zijn vroeger zenders vol mee gevuld en gel*lt.

Geen enkele voorspeller had destijds gezien dat Astro Tv zou stoppen. Maar ik voorspel je. Komt goed met john de mol sr.

Gast
Talpa Enterflopment Producties
oktober 26, 2020 21:32

Het is alsof RTL The Masked Singer in het RTL Boulevard decor opneemt.

Gast
Talpa Enterflopment Producties
oktober 26, 2020 21:31

En dan op de LED-schermen foto’s van het échte decor. Armoedig zeg. Dit decor is ontworpen als Skybox en dan zitten er ineens bakstenen achter met raampjes die uitkijken op de dorpskerk. Talfloppa.

Gast
Talpa Enterflopment Producties
oktober 26, 2020 21:29

Wat armoedig dat Wendy Wie het laatst lacht in het Champions League decor moet maken…

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 26, 2020 21:03

Wendy van Dijk is een stiefmoeder.

Gast
Garry glamour
oktober 26, 2020 20:55

Wendy droomde vroeger dat ze een ster zou worden en dat ze de harten stal van heel Nederland , nou Wendy , de meeste dromen zijn bedrog .Droom maar lekker verder , meer als dit wordt het echt niet .
Het is dat John het zielig vind , anders was je allang niet meer op tv .

Gast
Ali Bim Salami
oktober 26, 2020 19:53

In de psychologie noemen we dit psychoses. Als je fantasie tot werkelijkheid verheft.

Gast
Tobias
oktober 26, 2020 17:54

Heel bijzonder inderdaad. Wat is het toch een intrigerende vrouw. En heel spiritueel ook. Ze wordt vast de opvolgster van Char waar we al zo lang op zitten te wachten.

Gast
Patty Harpenoo
oktober 26, 2020 17:10

Ze zal wél wéér teveel gesnoven hebben met Herrland….en haar hallucinaties verwarren met voorspellende dromen.

Gast
Sip
oktober 26, 2020 15:19

Wendy moet weer eens aandacht. Dat tijdschrift van haar zal nooit iets worden.

Gast
Mark
oktober 26, 2020 15:13

Kan zo meedoen met de nieuwe show One Flew Over The Cuckoo’s Nest, samen met Akwasi en Lange Frans. Ik voel een nieuw programma aankomen: gekkie bn’ers moeten een week lang in een psychische instelling verblijven en ook meedoen aan de dagelijkse dingen als de patienten. Iedeetje voor Ome John?

Gast
Wendy's dealertje
oktober 26, 2020 14:16

Dat was in de tijd dat ze nog aan de lsd zat, dus nog voor de lijntjes

Gast
Frank
oktober 26, 2020 12:31

@Gerard Inderdaad Gerard, je slaat de spijker op zijn kop:) Een golddigger eerste klas. Ik vind dat mens altijd zo ontiegelijk druk. Maar dat zal wel door de coke komen denk ik.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 26, 2020 12:28

Hoe doet Wendy dat? “Tijd voor jezelf inruimen, rust, sporten, soms meditatie, yoga, lezen.

Ze vergeet coke snuiven in haar opsomming!

Gast
Arseen
oktober 26, 2020 12:28

Ja Wendy, verslavind doet gekke dingen met een mens.

Gast
Fons
oktober 26, 2020 12:08

Is het komkommertijd bij Mediacourant ? Waarom worden aan dit soort zinloze / volstrekt onbelangrijke dromen aandacht besteed ?

Gast
Gerard
oktober 26, 2020 11:54

Dank zij je ex man eiland heb je zover geschopt.
Anders zat je ergens in een koffie shop

Gast
M
oktober 26, 2020 11:48

Ik voorspel dat mijn programma dat vanavond weer terug komt, 1 groot links succes gaat worden, daar kan zeurend rechts nog veel over leren.

Gast
Ksander de Boesan Jee
oktober 26, 2020 11:37

Ohhh plies! Kut de crep!

Gast
Annie van Achteren
oktober 26, 2020 11:36

Ik voorspel hierbij dat Windy Wendy binnen nu en 2 jaar op straat staat.

Gast
Gerda Havertong
oktober 26, 2020 11:36

Jullie tata’s weten niets van spiritualiteit.
Wij Surinamers willen jullie kennis laten maken met winti. Om contact te maken met het bovennatuurlijke.
En daarna lekker kip eten saampjes.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 11:35

Wendy heeft veel talent!

Gast
erfgooier
oktober 26, 2020 11:33

Zet ‘m op Weespermop!!!

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 26, 2020 11:29

Ze voelt altijd precies aan wanneer het coke-brommertje voor komt rijden.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 26, 2020 11:24

Dat die bruiloft met die Xander niet door ging daar heeft ze geluk gehad want die gozer is echt een maniak.

Gast
Geesje
oktober 26, 2020 11:21

Kwor zo moe van dat mens..

Gast
Albert Verhinderd
oktober 26, 2020 11:19

@Miranda Ah, k#t, je was me net voor. Wilde precies hetzelfde zeggen! Chapeau!!!

Gast
Miranda
oktober 26, 2020 11:18

Als ze voorspellende dromen had, had ze dus ook niet die bruiloft met Xander hoeven te plannen. Dingdong koekoek

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen