NPO, RTL en SBS promoten NLziet met tv-reclame

NLziet, de gezamenlijke betaalde online terugkijkdienst van NPO, RTL en SBS, wil zichzelf onder de aandacht brengen met een nieuwe tv-reclame. Dat laat Niels Baas, managing director van NLziet, weten bij Nederlands MediaNieuws. De afgelopen maanden is het stil geweest rondom NLziet. “Heel stil“, beaamt Baas. “Mensen in mijn omgeving, van vrienden tot de pers, vragen aan mij waar dat aan ligt. Gaat het niet goed met NLziet? Laten we het langzaam wegzakken? Het tegendeel is waar!

NLziet zat nog in de testfase, meent Baas. “Dat het stil is geweest rondom NLziet is een heel bewuste keuze. Achter de schermen hebben we ontzettend hard gewerkt en zijn we nog steeds heel hard aan het werk om met een klein team onze dienst stukje voor stukje te verbeteren.”

Vooral de techniek achter NLziet is flink aangepakt, vertelt hij. “Ook het team heeft niet stilgestaan. We zijn nu met een team van 5 vaste medewerkers. Zo hebben we bijvoorbeeld sinds kort een eigen klantenservice.”

Deze week is NLziet’s nieuwe commercial in première gegaan, getiteld ‘NLziet geen reclame’, wat volgens Baas de grootste drijfveer van gebruikers is om betalend lid te worden.

Bureau Kokoro heeft een mooie en grappige commercial gemaakt die een situatie schetst wat er gebeurt als mensen letterlijk geen reclame meer zouden zien. Wij zijn er trots op en vanaf deze week kan heel Nederland er naar kijken op tv. Want we zullen toch reclame moeten maken voor geen reclame…

Meer in NPO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen