BN’er-vrienden Anna Nooshin krijgen betaald om haar aan te prijzen

Een beetje gênant is het wel: de BN’er-vrienden van Anna Nooshin krijgen betaald om haar documentaire aan te prijzen op Instagram. “Omg dat je je eigen vrienden moet betalen wat erggg!”

Anna Nooshin © Instagram, YouTube

Anna Nooshin vecht al jaren tegen haar tanende populariteit. Ze was ooit een rijzende ster en kreeg zelfs de presentatie van Holland’s Next Top Model in handen, maar tegenwoordig weet eigenlijk niemand meer waarom ze nou bekend is. En nu heeft ze een documentaire gemaakt voor een streamingdienst, maar daar hoor je helemaal niemand over.

Fred lyrisch

Om die Anna-docu toch een beetje onder de aandacht te brengen, heeft Prime Video flink de portemonnee getrokken. Voor wie? De vríenden van Anna. Die hebben nu allemaal foto’s en filmpjes in hun Instagram-stories geplaatst om te zeggen hoe gewéldig die documentaire wel niet is.

Fred van Leer is een van hen: “Lieve mensen, ik heb zojuist naar de allereerste aflevering gekeken van de documentaire van Anna Nooshin op Prime Video. Nou is Anna natuurlijk wel een vriendin van mij, dus ik dacht: ik weet wel veel, maar dit verhaal wist ik niet. (…) Ja, ik vind het echt heel mooi geworden.”

Monica lyrisch

Ook influencer Monica Geuze is onder de indruk. “Er werd me door Prime Video gevraagd mijn eerlijke mening te geven over de nieuwe documentairereeks van en over Anna Nooshin en hoewel ik Anna al jaren ken en vaak in situaties zoals deze foto heb ik door de docu zo’n andere kant van haar gezien. (…) Rond half 3 vannacht had ik ze alle vier gezien.”

En wat heeft influencer Jade Anna erover te zeggen? “Ik vind het heel mooi om te zien dat Anna een hele pure kant laat zien van zichzelf en praat over haar jeugd, familie en vele malen verhuizen. Daarnaast hou ik ervan dat het een echte docu is die gaat over wat Anna voelt en denkt in plaats van de standaarddocumentaires.”

Gekochte mening

Bij al die posts staat netjes aangegeven dat het om betaalde advertenties gaat, door middel van de toevoeging ‘ad’ of ‘partner’, maar zijn al die gekochte meningen in dit geval niet een beetje gênant?

De juicekanalen vinden van wel. “Wij weten even niet wat vreemder is: dat je ‘vrienden’ betaalt om dit te promoten of dat ‘vrienden’ zich laten betalen om dit te posten?”, aldus Juice Channel.

En Yvonne Coldeweijer giert: “PARTNER?! 😂😂😂 Omg dat je je eigen vrienden moet betalen wat erggg. Die complimenten zijn ook allemaal zo cringe 😂.”

Trailer

De trailer van de Anna-docu:

Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

Heeft u zin in de documentaire over Anna Nooshin?

Tussenstand

Laden ... Laden ...

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen