‘Geraldine Kemper: wel tijd voor Big Brother, niet voor doodzieke pa’

Geraldine Kemper is vandaag groot in het nieuws omdat zij door RTL op de presentatie van de Big Brother-revival wordt gezet. Ondertussen laat ze haar doodzieke vader in de steek, meldde Story onlangs.

Geraldine Kemper Beeld: RTL

Op slechts vijfjarige leeftijd verliet de vader van Geraldine Kemper hun gezin. Ze zagen elkaar ruim twintig jaar niet meer. “Maar het kan bijna niet anders dan dat hij me weleens langs ziet komen op tv, en ik hoop dat hij dan trots is”, zei ze enkele jaren geleden. Nu blijkt dat Geraldine haar vader ein-de-lijk weer eens heeft gezien.

Geraldine heeft er naar eigen zeggen vijf jaar tegenaan gehikt om haar vader op te zoeken, maar besloot het tóch te doen. “Ik heb hem intussen een keer gezien. Daarna eigenlijk niet meer en dat is voor mij prima”, zei de RTL-ster enkele maanden geleden in de podcast Effe Relativeren.

‘Geraldine wil pa niet zien’

Haar vader vindt dat echter níet prima, meldt de Story. ‘Geraldine Kemper wil ernstig zieke vader niet zien’, kopte het blad onlangs. Het tijdschrift heeft met een ingewijde gesproken en die meldt dat de vader het jammer vindt dat Geraldine het contact heeft verbroken, omdat hij ernstig ziek zou zijn.

Volgens de ingewijde heeft Geraldine er niet veel moeite in gestoken. Ze zouden elkaar hebben ontmoet bij vader Thomas thuis, in de Zaanstreek. “Geraldine en Thomas hebben een uur met elkaar gesproken”, zegt de bron. “Maar in plaats van tijd en energie in het hernieuwde contact met haar vader te steken, wilde Geraldine hem daarna niet meer zien.”

Harteloos

Harteloos, vindt de bron het. “Dat heeft Thomas veel pijn gedaan. Hij wil zijn dochter terug. Thomas is ernstig ziek. Hij is lijkbleek en oogt krachteloos. Juist nu hunkert hij naar contact met Geraldine, daar kan hij kracht uit halen in deze loodzware periode.”

“Dat is ook de reden dat ik nu naar buiten treed met dit verhaal. Het steekt Thomas enorm dat Geraldine na hun laatste ontmoeting, twee jaar geleden, het contact opnieuw verbrak. Thomas heeft dit niet verdiend. Hij is een lieve man.”

Geraldine heeft aan Story laten weten niet in te willen gaan op de kwestie. “Ik ga hier niets over zeggen.”

67 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Simon Dekker
november 18, 2020 17:26

Nee ‘vader’ Thomas. Je hebt je kans gehad. En ingewijde, jij bent ook een hufter.

Bijna elke klootzak kan kinderen krijgen, maar niet iedereen is een vader.

Gast
Bens
november 18, 2020 14:32

Zij is sterk in haar nadeel veranderd. Denkt dat ze boven anderen staat. Zal snel vd buis verdwijnen.

Gast
Paula
november 18, 2020 14:10

Sorry hoor, maar die man verliet toch zelf het gezin en had 20 jaar geen contact?
Hij heeft zijn eigen bedje opgemaakt. Nu hij iets nodig heeft van haar wil-ie het opeens wel, maar jammer dan. Dan had hij maar niet de boel moeten achterlaten, egoist.

Gast
Thomas
november 18, 2020 12:15

Maar überhaupt wie is geïnteresseerd in deze peroxide chick ?
Zo te zien is ze niet weg te slaan van het scherm, ze luistert ook graag naar zichzelf!

Gast
blabal
november 18, 2020 10:14

wauw wat een insane debiel stukje is dit.

Gast
Taken
november 18, 2020 09:44

Schrijver dezes : schaam je kapot om zomaar zaken van Story over te nemen zonder het hele verhaal erachter te kennen.

Gast
Wimie
november 17, 2020 23:43

Niet zo’n fan van Geraldine;s presentatietalent, maar haar relatie met haar vader is volgens mij prive. Zeker gezien het feit dat ie haar alleen gelaten heeft 20 jaar geleden. Wat heb je aan zo’n vader, ook als ie wel z’n best gedaan heeft is dat blijkbaar nooit gelukt. Loser.

Gast
Tessa
november 17, 2020 23:39

Haal dit artikel weg. Dit is gewoon een veregaande vorm van pesten. Schandalig.

Gast
Tumt
november 17, 2020 22:43

Walgelijk, wat heeft de rest van Nederland te maken met de relatie can Geraldine eb haar vader…

Gast
putting
november 17, 2020 22:20

Kan me niet voorstellen dat die vent een te wensen vader is. Alleen met zichzelf bezig.

Gast
Marijke
november 17, 2020 22:05

Speelt graag het lieverdje maar is dus gewoon een hele nare vrouw.

Gast
Willem
november 18, 2020 01:07
Antwoord op  Marijke

Marijke.
Je bent een nietsontziende trut.

Gast
Edgar
november 17, 2020 21:35

Niemand laat zijn eigen kind alleen je bout het lievst een muurtje om haar heen

Gast
Neuken zonder te betalen
november 17, 2020 20:41

Ik zou haar wel doen.

Gast
Annah
november 17, 2020 19:58

Wat een walgelijk eenzijdig bericht is dit. Jullie kennen haar verhaal niet eens.

Gast
scott_0
november 17, 2020 19:45

Laat die vader lekker de typhus krijgen, of is dat het wat ie heeft?

Gast
simon
november 17, 2020 19:39

schandalig dit, vader naait eruit en verwacht dan medeleven..rot toch op.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door simon
Gast
Sanne
november 17, 2020 19:35

Wat een walgelijk bericht dit. Dit is toch volledig haar eigen keuze. Hij heeft het gezin jaren lang in de steek gelaten en nu opeens wil hij weer contact. Snap niet dat mensen durven te zeggen dat zij hier slecht handelt.

Gast
annaaas
november 17, 2020 19:23
  1. Vader verlaat gezin.
  2. Ziet toch dochter nog weer eens terug.
  3. Dochter vind het prima zo.
  4. Vader verwacht dochter nog aan sterfbed.

Wat mis ik hier? Wie laat nu wie stikken?
Hij mag blij zijn dat Dochter nog iets van hem wilde weten überhaupt!

Gast
Luister
november 17, 2020 18:52

Dit is een privè kwestie.
Waar halen ze het recht vandaan om hier over te mogen oordelen?

Gast
Frank Mollema
november 17, 2020 18:35

Zo’n lelijke dochter had ik direct verlaten; je schaamt je toch dood.

Gast
Inge
november 18, 2020 07:52
Antwoord op  Frank Mollema

Ik schaam mij voor mensen zoals jij !!!!

Gast
Respect ✌️
november 17, 2020 18:33

Waar maakt die vader zich zo druk om? Wees blij dat je van dat k.tkind af bent.

Gast
Xavier
november 17, 2020 17:56

Wellicht heeft de wegloop-papa corona.

Gast
El idioto
november 17, 2020 16:52

Wat een absurde kop. Wil men weer scoren? Geraldine heeft groot gelijk dat ze de man due haar verlaten heeft niet meer wenst te zien, ookal is hij “doodziek”. Wat had meneer dan gedacht…dat dochterlief hem met open armen zou ontvangen? “Vaderlief” wil haar alleen terug omdat Geraldine nu een bn’ster is. Ik zou mijn vader laten creperen als ik in haar schoentjes zou staan.

Gast
Axl
november 17, 2020 16:32

Net zo’n artikel als met Bridget en stiefmoeder. WALGELIJK!

Gast
mij
november 17, 2020 16:11

Slecht artikel.
Weer iets om j voor e schamen M C.

Geraldine heeft gelijk.
Laat die man maar roesten.
Hij was indertijd slim genoeg om de benen te nemen.

En verder gaat dit niemand wat aan.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door mij
Gast
Marcus
november 17, 2020 15:58

@MC, verwijder dit artikel. Dit heeft niets te maken met media en is respectloos naar Geraldine en haar familie toe. Niemand weet hoe de vork in de steel zit en dat hoeven wij ook niet te weten.

Gast
StopMetDitSoortOnzin
november 17, 2020 15:43

Stop aub met dit soort artikelen. Dit is mensen zwart maken. Verhaal is niet compleet en niet voor derden. Te privé. Schande dat tijd aan dit verspilt wordt.

Gast
SchemerLamp
november 17, 2020 15:41

Geraldine is een beetje angstig, en dit artikel interesseert me niets. Jammer dat de mediacourant kwaliteit laatste tijd wat minder is dan voorheen. Heeft dit te maken met de Covid afknijp en het sexloze voorkomen van de website sinds kort?

Gast
Klimopmaarweer
november 17, 2020 18:23
Antwoord op  SchemerLamp

De vorige website had wel een sexy vormgeving?
U is snel bevredigend blijkbaar.
Kouwe stakker.

Gast
Will Simon - ja, die ja.
november 17, 2020 15:37

Hypocriet geleuter in de comments. Geraldine is een BNer door eigen keuze. Ze is een klassieke aandachtsho3r. Daar is niets mis mee. Dat houdt dan dus ook in dat je privéleven op straat komt te liggen.
Grow de fuk op.
Zowel MC als Story gaan er lekker mee aan de haal. Zo gaan die dingen. Moet je maar niet in je blote reedt op de buis komen.
C’est ça!

Gast
Kwaaie Pier
november 17, 2020 15:31

Altijd al een nare meid gevonden

Gast
Peanut
november 17, 2020 15:16

Ik vind het geen goed idee om dit soort artikelen door te plaatsen. Dit is zo privé, dat kan echt niet. Niemand hier kent de context. Als ze geen contact wenst met haar vader dan is dat zo. Om haar bloot te stellen aan de schandelijke reacties die je hier vaak leest is totaal onnodig in dit geval.

Gast
Kom op de koffie, Frans!
november 17, 2020 15:19
Antwoord op  Peanut

Bloot?

Gast
Feitje
november 17, 2020 15:16

Geef haar groot gelijk! Als vader hoor je je kinderen gewoon op te zien groeien en tijd er in steken. Als je dan met 5 jaar het gezin verlaat moet je niet gaan klagen dat ze geen contact meer willen. Ze heeft geen band met je opgebouwd omdat ze de kans nooit heeft gehad. en MC alles voor de kliks als je zulke berichten plaatst.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Feitje
Gast
Nol
november 17, 2020 15:14

Ongeacht wat er in het verleden, al dan niet, is gebeurd heeft iedereen het volste recht om ervoor te kiezen om géén contact met een persoon te hebben, familie of niet. Geraldine mag, net als ieder ander, hier zelf over beslissen en is bovendien niemand verantwoording schuldig.

Deze zogenaamde ‘bron’ moet zich schamen. Story moet zich schamen voor derlijke ‘journalistiek’ en MC moet zich schamen om dit te plaatsen. Bah.

Gast
Harige Hoerie
november 17, 2020 15:14

Gaat vaak zo. Vader weg – dochter wordt sloerie.
Treurig eigenlijk. Maar wel een lekker wijf.

Gast
Guttegut
november 17, 2020 15:13

Wat een slechte insinuerende kop van dit artikel. Schoolkrant niveau en om je kapot te schamen als je ervoor verantwoordelijk bent.

Gast
IngridHenk
november 17, 2020 15:13

Lekker stoken hè MC. Alleen om hits te genereren. Jullie weten niet wat het achtergrond is. Nogal ziek om zo geld te verdienen, vinden jullie zelf niet.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 15:12

Big Brother weer uit de kast halen ik zie het niet zitten.

Gast
Pim Pam Pets
november 17, 2020 15:18
Antwoord op  Maup Caransa

Ach, veel rondlopende halfnaakte wijvon en suggestief seksen onder de lakens. Voor wie het geyl vindt.
Beter gewoon xhamster aanzwengelen.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Pim Pam Pets
Gast
Tsjeemig de Peemig
november 17, 2020 15:09

“Op slechts vijfjarige leeftijd verliet de vader van Geraldine Kemper hun gezin.”
Dus de vader was pas vijf jaar. Zo, die was er vroeg bij. Ik had als vijfjarige nog geen kinderen.

Gast
Connie
november 17, 2020 15:02

Slecht mediacourant om dit zo te plaatsen!

Gast
anonymous
november 17, 2020 15:00

Wat is Story toch ook een walgelijk blad dat ze hier mee komen.
Vader heeft dochter zelf ook in de steek gelaten, hij moet nou niet zielig gaan doen in een rioolblad.
En media courant had dit niet hoeven te plaatsen, media courant duikt lekker mee het riool in. Bah.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 15:11
Antwoord op  anonymous

MC is een roddelblad daar hoort dit.

Gast
anonymous
november 17, 2020 15:26
Antwoord op  Maup Caransa

Nee deze site hoort over media dus over radio en tv programna’s te gaan, deze site hoort geen privéomstandigheden te plaatsen.

Gast
Maup Caransa
november 17, 2020 15:55
Antwoord op  anonymous

Deze site pleegt constant plagiaat.

Gast
Dumbell
november 17, 2020 15:00

Man verlaat z’n gezin en heeft twintig jaar geen contact.

Man wordt ziek en wil weer contact.
Dochter wil geen contact.

Wie heeft er nu gelijk?

Nog een keer:
Man wordt ziek en wil weer contact.
Dochter wil geen contact. Heeft de man één keer gezien, vijftien jaren later. Ze geeft aan dat het wel goed zo is.
Dan is het toch klaar?

Achterbakse berichtgeving dit.
Bovendien niet echt de plek om deze familiesituatie te analyseren.
Al helemaal niet omdat het ons en niemand niet ene donder aangaat.

Dat wou ik even kwijt. Mand.

Gast
Jim
november 17, 2020 14:57

Sorry, maar deze kop slaat nergens op. Ze zal zo haar redenen er voor hebben en laat dat aan haar.
+ iemand moet toch gewoon werken? Iedere Nederlander moet toch gewoon doorwerken als hij/zij een zieke ouder heeft?

Gast
Connie
november 17, 2020 14:57

Mediacourant waar bemoeien jullie je mee. Veel te persoonlijk! Laat die meid met rust!

Gast
anonymous
november 17, 2020 14:49

Dit hoor je niet te plaatsen op media courant.
Ze zal er heus een goede reden voor hebben.
Elk verhaal heeft 2 kanten,

Gast
Hall
november 17, 2020 14:47

What’s in a name…Thomas (Markle). Die vaders die de media opzoeken hadden in het verleden meer tijd in de relatie met de kinderen moeten steken.

En die kop “geen tijd voor”, pure sensatie.

Gast
links- of rechtsom
november 17, 2020 14:46

Als je als vader je kind van 5 in de steek laat (en dan ook 20 jaar niks van je laat horen) dan kan ik me meer dan goed voorstellen dat de ‘vader’ voor het kind in kwestie een onbekend persoon is, en zeker geen vader-dochterband zal oproepen.
Ik vind dit maar een tendentieus stukje riooljournalistiek, met als enig doel het beschadigen van een jongedame die op haar 5e door haar vader in de steek is gelaten!

Gast
L. Koopmans
november 17, 2020 14:44

De redactie doet er goed aan dit stukje van de site te verwijderen. Dit zijn zeer gevoelige zaken waar je als buitenstaander terughoudend mee moet omgaan. Er zijn altijd meerdere kanten waar je niks van weet.

Gast
Koekwaus
november 17, 2020 14:42

Tsjaaa, elk verhaal heeft twee kanten, zo heeft de vader ongetwijfeld ook zijn waarheid van het verhaal.
En zo zijn er kinderen die wraakzuchtig blijven.
Het leven is nu eenmaal niet altijd even eerlijk of leuk te noemen. Deal with it!

Gast
robert
november 17, 2020 14:39

Ranzig allemaal, ook de kant die Mediacourant hierin kiest. Ten eerste is het privé, ten tweede kun je er pas iets van zeggen als je het hele verhaal kent. En dan nog; waarom zou je je er mee bemoeien? Snap ik niks van.

Gast
Max
november 17, 2020 14:36

Ik heb weinig begrip voor deze tekst Mediacourant, dus verander hem ff, wees niet zo keihard

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen