Henny Huisman: ‘Hele showbizz wist dat Marco Borsato vreemdging’

Henny Huisman vindt het niet zo gek dat de affaires van Marco Borsato zijn uitgelekt. De hele showbizz wist al dat de zanger en Voice-coach zijn vrouw Leontine bedroog. Dat zegt hij in de Party.

Marco Borsato en Henny Huisman © William Rutten

Marco Borsato is niet alleen met Iris Hond, maar ook met Maan de Steenwinkel en zijn secretaresse vreemdgegaan, onthulde Henny Huisman vorig jaar. Maar dat is niet alles. “Er komen nog wel een stuk of drie vrouwen aan, naar wat ik hoor”, zei hij. De uitspraken zorgden voor behoorlijk wat woede bij Marco. Toch dreigt Henny met meer onthullingen te komen in zijn nieuwe biografie.

‘Iedereen wist het’

Henny heeft geen spijt van zijn uitspraken, zegt hij nu. “Nee, ik heb nergens spijt van. Het is ook een beetje uit z’n verband gerukt allemaal. Kijk, iedereen wist dat hij een vreemdganger was. Ik wist dat op een gegeven moment ook. Maar Marco ging er zelf een beetje overjokkebrokken door te stellen dat dat tien jaar geleden was.”

Dat was helemaal niet zo, zegt Henny. “Toen kwamen er nog meer namen naar boven en iedereen had het over die namen. Ik heb ook iets gehoord over een vrouw waarmee hij zou zijn geweest bij Warchild, het goede doel waarvoor hij zich inzet.”

Geen Marco-papa

Veel mensen vinden dat Henny zijn oud-pupil (Marco werd bekend door een tv-show van Henny) in bescherming zou moeten nemen, maar dat vindt hij zelf niet. “Dan denken mensen: Marco is begonnen bij Henny, daar moet Henny als een soort vader over waken. Maar het is natuurlijk onzin dat ik me daarmee zou bemoeien. Hij moet dat zelf weten.”

“Het is niet leuk, maar het is wel zo. Ik vind het wel een beetje een storm in een glas water. Maar van wat ik heb gezegd, heb ik geen spijt. Ik heb die dingen gezegd op een moment dat bijna iedereen in het wereldje het wel wist. Hooguit zou je kunnen denken: ik had beter mijn mond kunnen houden omdat het zo werd opgeblazen.”

Ze hebben elkaar niet meer gesproken. “Nee. En dat laten we ook zo.”

230 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marian Dora fan
januari 11, 2021 21:22

Henny for president!!!

Gast
Jopie
januari 12, 2021 11:00
Antwoord op  Marian Dora fan

Onzin er is maar een persoon die zich daar druk
over kan maken en dat is Leontien. de rest heeft er niks mee te maken!!!!!

Gast
Félice
januari 11, 2021 21:20

Wat een zielig zuur mannetje is Henny geworden! Jaloers omdat marco zoveel groter is geworden dan hij! Treurig dat marco zn vrouw heeft bedonderd maar gebeurd bij zoveel gezinnen helaas en voor een beroemdheid moet je wel heel sterk in je schoenen staan wil je daar niet aan bezwijken die vrouwen aanbidden hem als een god op aarde kan het me heus wel indenken maar dat is zijn zaak en van niemand anders!

Gast
Helma
januari 11, 2021 18:41

Ik heb er altijd moeite mee dat mensen op straat gooien wat ze van anderen weten. Weinig integer. Als Hennie Huisman dit inderdaad gezegd heeft, want dat weet je tegenwoordig ook al niet meer.

Gast
Fidan
januari 11, 2021 17:20

Henny Huisman kan er maar niet over ophouden. Wat een keur!

Gast
MolTalk
januari 11, 2021 13:03

De waaaaaaaaaaaaaaaaarheieieieieieieieieieieieieddd…!!

Gast
Grave
januari 11, 2021 12:19

Henry Huisman de roddellaar…Je moet op jezelf.f passen en niet steeds over Marco roddelen.Je bent een oud wijf..

Gast
J. Bloemheuvel
januari 11, 2021 12:02

Wat een misselijk makend mannetje is die Huisman.
Marco is zo stom als een rund wanneer hij zo bezig is maar Henriette Huisman vind ik een kleurloze matennaaier.

Gast
J. Bloemheuvel
januari 11, 2021 11:57

Huisman

Gast
Leni Meijdam
januari 11, 2021 11:33

Wat een minzaam mannetje bent u Huisman! De veren van ontdekking niet gekregen? Dan maakt u iemand gewoonweg kapot! Schaamt u zich daarom in Castricum weg in het kleinste hoekje wat u kunt vinden. Ik walg van uw soort! U bent net onkruid wat telkens boven komt. Als het weer even rustig is, er 2 doodongelukkige mensen mogelijk aan het ontdekken zijn hoe -ook voor hun kinderen- de weg samen weer te vinden, dan bent u het die weer olie op het vuur gooit.
U bent echtgenoot, vader en opa, ik zou niet graag in uw schoenen staan om dit ziekelijke gedrag, wat u al een tijd vertoond, te moeten verantwoorden, waarom doet u dit??
Stop en hou u met uzelf en uw gezin bezig..

Gast
Mark van Veen
januari 11, 2021 12:03
Antwoord op  Leni Meijdam

Henny heeft vanmorgen uitgelegd hoe dit zat op Radio Veronica. Een aantal maanden terug heeft hij over Marco gezegd dat hij een vreemdganger is. Keur ik ook niet goed, maar oké.. Hij heeft maar 1 keer wat gezegd over Marco. Al die websites en bladen zoals MediaCourant hebben nu niks om over te schrijven en herhalen gewoon weer een stuk wat ze 3 weken terug ook al geüpload hebben. Het verhaal van Henny wordt nu steeds herhaald en uitgemolken!

Gast
Fina
januari 11, 2021 17:06
Antwoord op  Mark van Veen

Hij moest zicht al nooit mee bemoeien Oud wijf lijkt het

Gast
J. Bloemheuvel
januari 11, 2021 12:04
Antwoord op  Leni Meijdam

Ik ben van mening dat U onkruid tekort doet door het te vegelijken met een wezen als Henriette Huisman.

Gast
Spot de hond
januari 11, 2021 23:06
Antwoord op  Leni Meijdam

Goh, leni de kasthomo uit Lunteren is er weer als de kippen bij. Overigens begrijp ik wel dat Marco graag andere dames vulde met zijn mannenpap. Die bordjesdraaister deed het toch ook met de heren Jan en alleman. Gertverdmme

Gast
Leo
januari 11, 2021 11:14

Huisman is een rat. Ga voor je eigen deur vegen.

Gast
Daniel
januari 11, 2021 11:06

Die huisman wil zo ook in de belangstelling blijven om huwelijken kapot te maken wat een lul is dat hij moet daar snel met stoppen

Gast
Paul
januari 11, 2021 10:45

Hennie ga toch eens naar Huis man. Die Hollandse ziekte: je komt nooit van een BNer af.

Gast
paultje
januari 11, 2021 10:01

Huisman..deze uitgerangeerde oetlul moet ook weer
een duit in het zakje doen.

Gast
J. Bloemheuvel
januari 11, 2021 12:05
Antwoord op  paultje

U bent te mild voor die stumper.

Gast
MaMa Noeskoeri
januari 11, 2021 09:35

Tja, gaan we gewoon artikelen van vorige maand herplaatsen?

Gast
Mark van Veen
januari 11, 2021 12:04
Antwoord op  MaMa Noeskoeri

Precies. Dit word allemaal herhaald en uitgemolken..

Gast
famouslastwords
januari 11, 2021 09:24

Wat een ophef. Alsof het nieuws is. Niet voor niets had iedereen het altijd, en zelfs met gepaste trots, over de Gooise matras. Heel Hilversum wist exact met wie het lekker rollebollen was. Gaan ze niet vreemd met elkaar dan scheiden ze wel binnen jaar of 4 a 5 om er met de volgende wipkees vandoor te gaan en dat duurt dan ook weer paar jaar, totdat je eindelijk uitgeraats bent en je in Ibiza gaat wonen.

Gast
Sietske
januari 11, 2021 10:11
Antwoord op  famouslastwords

Haha zo is het maar net

Gast
Leo
januari 11, 2021 08:41

Henny heeft vormen van narcisme en vindt dat hij te weinig waardering heeft gekregen van Marco Borsato na zijn succes in Henny’s Soundmix show. Je kunt zien wat rancune doet bij een mens die door z’n hogere leeftijd ook steeds minder een blad voor z’n mond neemt.

Gast
Jannes van Loon
januari 11, 2021 08:41

Henny doet er van alles aan om in het nieuws te blijven als het niet Lings kan dan maar rechts maar hij zal in de schijnwerpers proberen te staan.

Gast
Mark van Veen
januari 11, 2021 12:05
Antwoord op  Jannes van Loon

Links

Gast
Ronnie
januari 11, 2021 08:29

En de ware reden van Henny om dit naar buiten te brengen lees je tussen de regels door. Zijn biografie.. Och och, meneertje Huisman is ontevreden dat hij niet meer zo vaak gevraagd wordt voor programma’s en gaat het nu op deze manier doen. Want niemand koopt zijn biografie als er alleen dingen over hem instaan. Triest.

Gast
Duco van Deugen
januari 11, 2021 01:41

Storm in een glas water, maar ondertussen hebben ‘de bladen’ weer een week lang kopij. Met zo’n vriend als Henny heb je trouwens geen vijanden meer nodig…

Gast
Piepschuim
januari 11, 2021 01:15

Meneer Huisman is gewoon retejaloers.

Gast
Axel-F
januari 11, 2021 00:05

is toch wel zonde dat zon paar uitelkaar gaat en zijn gegaan. Marco hoopte wel dat ze langer Samen leven (12-1990). Toch nadat Leontien alle bordjes had omgedraaid heeft Marco haar hand gevraagd en vertelde You’r got a frend (07-1995). Leontien zei ja bij het trouwen en Marco: Waarom nou jij (12-11-1994). Echter na een excusses en omdat Leontien toch al de bus had gemist vertelde Marco: je hoeft niet naar huis vannacht (12-08-1995).

Maar ja Marco treed graag op met diverse artiesten en zo gebeurde het dat marco vertelde: Ik leef niet meer voor jou. En dacht met een scharrel Vrij (04-05-1996) te kunnen zijn. Toen hij iemand anders het hof heeft gemaakt, besloten ze toch samen te stoppen en vertelde de waarheid (22-11-1996). Na de zoveelste optreden met een vrouwlijke artiest miste hij toch Leontien hij zong een wereld zonder jou (14-06-1997).

Maar ja naast een 2e en een 3e optreden met een vrouwlijke artiest verklaarde de liefde ook aan een andere, en gaf een bosje bloemen en beloofde, je zit op rozen. (11-1997). Nog steeds met leontien en een andere geloofde hij in een nieuwe bestemming (26-06-1998). Maar ondertussen heeft hij kinderen en ging ze ook er mee na de speeltuin (21-11-1998). De management heeft middels de salaris en alle belastingen geregeld en Marco is Binnen (26-11-1999). Nu hij binnen is heeft hij slapeloze nachten en denkt Wat is mijn hart (11-11-2000). Maar ja met een vette bankrekening en aantal vrouwen waar hij o.a mee optreed voelt als god, als of je over water loopt (18-12-2001). Hoewel de liefde voor Leontien er nog steeds is , heeft ze een foto gevoden en vraagt aan marco wie is Zij? (11-05-2002).

Ja Marco weet het bijna zeker Leontien die moet ik vaker zien,ze heeft een hart van een winnaar(10-2002). Maar de andere kant wilt hij blijven optreden met die vrouwlijke collegas, en besluit ik doe stiekum gewoon alles want afscheid nemen bestaat niet. (08-10-2003). Maar toch gaat marco weer tijdelijk afscheid nemen met zijn vrouwlijke collegas en zegt het is voorbij (21-02-2004). Hij belde voor raad Ali-B op en vroeg aan hem: Wat zou je doen? (18-09-2004). Ali-b belde Marco zowat iedere dag iedere uur om te kijken hoe het met hem gaat. Maar Marco vroeg aan aan Ali-B Laat me gaan (10-2004) maar wellicht kan je iets voor me doen (06-01-2005). Middels zag de Leontien de bui al hangen en besloot naar de bank te gaan, en had alles leeg getrokken en op een italiaanse bank gezet. Middels zou Marco gaan pinnen echter….. hij staat Rood! (01-05-2006).

Hij kreeg wat van zijn vrouwlijke collegas wat geld en besloot weer op te gaan treden om wat geld te verdienen. Middels in zijn achter hoofd weet hij dat mens heeft alles leeg getrokken ik moet weer van haar gaan houden tijdens het dromen dacht hij: Every Time i think of you (02-10-2006). Verdorrie zei Marco weer een lamp kapot. Even snel een nieuwe lamp kopen. Hij draaide de peertje in en WOEM wit licht (21-04-2008). Toen kwam er een gewetensgeest te voorschijn en hij stopte de tijd (18-08-2008). De geest vertelde aan Marco: Is dit wat je wilt jongen, denk ook aan je Dochters (03-11-2008). Marco vertelde je hebt best gelijk, echter hij pakte de trein naar brabant en besloot daar maar eens goed het bekende bier merk van dichtbij te bekijken na tig wat biertjes stonden ze schouder aan schouder (21-05-2010). Hij voelde zich niet zo goed en moest overgeven aan de waterkant (22-10-2010). Middels kwam de kerst er aan (10-12-2010). En alles kwam wel heel dichtbij (10-01-2011). Marco moest toch eens goed nadenken, hij hoorde wel 1000 stemmen in zijn hoofd (16-09-2011).

Maar dacht tja. Ik zou best weer met Leontien willen zijn, ik zou de huwelijk zo weer over doen (08-11-2013). En dan lekker weer samen voor altijd (22-11-2013). En dacht ook Leontien was het beste wat ik ooit had (02-2014). Eigenlijk vind hij het zo wel best mooi (16-10-2015). Middels zit Marco in een andere huisje. Geen geld voor een trein kaartje en belde Treintje op met de vraag: Breng me naar het water (26-02-2016). Nee zei treintje ,ga gewoon lekker naar huis. Lekker thuis (29-09-2017). Maar hoe oud is je nieuwe vriendin Marco vroeg Treintje. Marco antwoorde:18 jaar.(20-10-2018). Tjee zeg antwoorde Treintje. weet wat wat je met me doet? (26-01-2018).

Nou dat gedoe levert weinig op denkt Marco. Even kijken wat ik nog heb. Na wat bel pogingen had marco toch wat vrienden over (27-01-2018).

Na wat excusses aangeboden te hebben aan Leontien die nu zelf haar bordjes omdraaid. Had marco wel weer zijn in een videoclip samen met Davine. Hij zei tjongen die dingen van jou. Hoe die danst! (08-05-2019).

Hier Davine heb je een Cadeutje. Ze pakte het uit. en Ja hoor. Lippenstift (27-09-2019)

Hoe het verder afloopt. Zien we verder wat Marco straks gaat uitbrengen. ;-)

Gast
Chantal van de Beerensteijn
januari 11, 2021 00:25
Antwoord op  Axel-F

Ik hou niet van dit soort muziek.
Maar het is leuk dat jij je ei erin kwijt kan.
Mooie actie 👍

Gast
Paul.
januari 11, 2021 00:50
Antwoord op  Axel-F

Lekker kort…..

Gast
Zwaluw
januari 10, 2021 23:46

Wat een kwal, die Henny Huisman. Het is zeker niet goed te praten wat Marco gedaan heeft. Maar waarom hij hem nog dieper de stront in moet duwen………En waarom wordt er alleen schande over hem gesproken en niet over die vrouwen waarmee hij vreemd ging? Die wisten toch dat hij getrouwd was. Die zijn net zo schuldig.

Gast
Nico
januari 10, 2021 23:01

Henny ga de paarden niet gaan voeren dan doe je iets nuttigs.

Gast
Greetje Kouwsma
januari 10, 2021 22:52

En door.

Gast
Lies
januari 10, 2021 22:34

Fijn dat Humberto weer terug is! Goed interview met Hiddema.

Gast
Joop
januari 10, 2021 22:33

Helemaal eens met Henny, die gast van een Marco kan beter verhuizen naar Antarctica. Wat een loser. Geld maakt niet gelukkig meneer Marco. Heb geen meelijden met je. Boontje komt om zijn loontje.

Gast
GPlease Rommers
januari 10, 2021 22:24

Huisman de hou je vervelende mond eens . Die dames zijn vrijwillig meegegaan. Ga eens met pensioen doe je veel mensen plezier mee.

Gast
secretaresse Merel
januari 11, 2021 01:40
Antwoord op  GPlease Rommers

Inderdaad, ik ben zelf ook een keer bepoteld door de zingende coltrui. Op een heerlijk voorverwarmde stoel in een skilift. Totaal onverwacht en eigenlijk best een spannende ervaring.

Mensen moeten er gewoon niet zo’n enorm punt van maken.

Gast
ROTTERDAMMER
januari 10, 2021 22:22

Uitgerangeerde Hennie is een zielige oude roddeltante geworden. Alles voor de aandacht! Daarnaast is het gewoon een matennaaier!

Gast
Shadow1100
januari 11, 2021 09:59
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Ik snap niet dat de andere bewoners van het tehuis er niets van zeggen…….

Gast
Meindert Kramp
januari 10, 2021 22:09

Corona mag van Rutte ineens met medicijnen genezen worden. Zeker bang voor processen wegens moord. Je alvast indekken, terwijl die arts uit het zuiden van het land nog een boete kreeg als hij patienten in een vroeg stadium zou helpen met HCQ. Nee Rutte wij vergeten niet hoe medicijnen gedemoniseerd worden. Jij spreekt weer als een slang met dubbel tong.
Tegen Rutte helpt geen medicijn.
Het enige is eerlijke verkiezingen en hem en die hele kliek van slopers wegwerken.

Gast
Tja
januari 10, 2021 23:37
Antwoord op  Meindert Kramp

Je bent weer lekker relevant bezig, Meindert. Probeer een beetje on topic te reageren. Niemand zit op gefrustreerde mening te wachten.

Gast
Chenelle
januari 11, 2021 00:28
Antwoord op  Meindert Kramp

Jij mag al aan de medicijnen zonder dat jij coronaverschijnselen hebt Meindert.
Twee grote rode pillen net een slokje water.
En laat je laptopcomputertje maar in de recreatieruimte staan.

Gast
Louis
januari 10, 2021 22:03

Wie stopt deze dwaze berichtgeving???

Gast
Jan
januari 10, 2021 22:11
Antwoord op  Louis

Niet wie. Maar wat. Een paracetamolletje.

Gast
Jannn``````````````````````````````````````
januari 10, 2021 22:15
Antwoord op  Louis

Marco mag natuurlijk nemen met wie die wil maar dat is niet Hennie zijn probleem dus laat Marco met rust en misschien kan hij weer samen met Leontien verdergaan want hij is alleen en zij is alleen en ze houden nog steeds van elkaar en dat gaat de rest van Nederland helemaal niks aan.

Gast
Louis
januari 10, 2021 22:02

Walgelijke vertoning van meneer Huisman.
Uitgerangeerde tv persoonlijkheid en kan nu alleen maar anderen in de media vertellen wie er vreemd zijn gegaan. Wat is die diep gezonken zeg.

Gast
Lydia
januari 10, 2021 21:19

Henny is verwijft.voor een man .Maten naaier .Wat denkt hij dat het met Leontine en de kinderen doet dit te lezen.
Het is alom bekend, laat rusten.schaad iedereen .
In deze relaties.
Vreemd gaan is niet goed in een relatie.Maar wie zijn wij om te oordelen.

Gast
Trudy
januari 11, 2021 00:31
Antwoord op  Lydia

Nederlands leren.

Gast
Inga verstraeten
januari 10, 2021 21:11

Jezus mensen, dit is zulk oud nieuws!
Laat lekker iedereen met rust zeg!
F#ck you Henry Huisman, je bent echt niet roomser dan de paus hoor

Gast
allochtoon
januari 10, 2021 21:06

Niks verkeerds aan wat Marco doet. Hoeveel mannen doen dit zelf ook of wilden dat ze dat konden doen.
Jammer voor Leontien, maar mannen deden dat al millennia. Dat krijg je niet eruit door het keurslijf van het huwelijk van de laatste eeuw

Gast
Meindert Kramp
januari 10, 2021 22:15
Antwoord op  allochtoon

Dat krijg je er alleen uit als de hele samenleving vastloopt door scheidingen, geestelijke gewonde kinderen en de kosten, die de samenleving moet maken voor huizenbouw en eenoudergezinnen met alle problemen vandien.

Misschien is die God van de Christen Unie ook gewoon maar een calculerende Ueberburger op een wolkje.

Gast
Lisa Mol
januari 11, 2021 10:54
Antwoord op  allochtoon

Idioot. Zeggen dat mannen maar gewoon mogen doen omdat ze zich niet onder controle kunnen houden? Jullie zijn geen beesten, gedraag je en houdt je handen bij.

Gast
Timor
januari 10, 2021 21:04

Nou en….Hennetje?

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
januari 10, 2021 20:50

Dit is toch geen belangrijk nieuws. Henny is een oude bijna vergeten presentator van een gepensioneerde generatie, Marco Borsato, de niet ideale schoonzoon, is een absoluut niet meer relevante zanger met zijn laatste successen een decennia geleden.
En wie het met wie heeft gedaan en wanneer, zal mij een zorg zijn.

Gast
Marieke van Grevelingen
januari 10, 2021 20:47

Al die mannen en vrouwen die een boek schrijven over hoe het was zouden dat volgens mij beter gezamenlijk kunnen doen.
Dat wordt ten eerste een completer verhaal en ten tweede krijgen we dan niet de welles-nietes discussies over de feitjes en de valse aantijgingen.

Volgens mij wordt een dergelijk totaaloverzicht beter verkocht dan al die afzonderlijke biografieën, ik heb laatst nog gehoord dat Patty Brard bijvoorbeeld nog steeds tienduizenden boeken in huis heeft liggen die ze zelf moest betalen en afnemen maar waarvoor geen koper is. Daar sta je dan met je onverkoopbare waar.
Dat zou dan dus niet meer hoeven en een flinke klap geld schelen.

Gast
Maan
januari 10, 2021 20:04

Het is de waaeheid

Gast
Halve Maan
januari 10, 2021 22:17
Antwoord op  Maan

Ik stond ook weleens met een halve kont open.

Gast
Wendy
januari 10, 2021 19:58

Henny for president

Gast
Gerard
januari 10, 2021 19:53

marco gaat vreemd,de hele wereld wist het en henny wordt uitgescholden, hoe raar is dat?

Gast
Mark van Veen
januari 10, 2021 19:55
Antwoord op  Gerard

Henny is gewoon een top vent

Gast
Frans Deurloos
januari 10, 2021 20:23
Antwoord op  Gerard

Henny is een topvent en het is fantastisch dat hij een boek over Marco Borsato heeft geschreven.

Ik ga het alleen niet kopen of lezen want het interesseert me geen ene fuk wat die Hennie over die Borsato te melden heeft.

Ik hoop dat Marco weer snel samen is net Leontien en dat ze samen de draad weer op kunnen pakken. Dat is veel belangrijker.

Gast
Bep
januari 10, 2021 19:52

Probeer meneertje roddel zo weer in de schijnwerpers te staan wat n minachtende man ben je geworden

Gast
Mark van Veen
januari 10, 2021 19:56
Antwoord op  Bep

Er word gewoon om zijn mening gevraagd. Dan geeft hij eerlijk zijn mening. Heeft niks met aandacht te maken dit..

Gast
René van Gellekom
januari 10, 2021 19:51

Hond en de Steenwinkel vallen dan ook in de categorie starf*cker: dames die hun benen spreiden voor elke willekeurige BN-er die zin heeft.

Gast
Jean
januari 10, 2021 19:47

Walgelijk ventje die Huisman, matennaaier.

Gast
Henkie
januari 10, 2021 19:52
Antwoord op  Jean

Degene die naaide was Borsato.

Gast
Jessie
januari 10, 2021 19:33

Wat een vuile roddelnicht die huisman…
Hij begint last van zijn leeftijd te krijgen

Gast
peacock and whitemen
januari 10, 2021 19:25

Humberto heeft vanavond trouwens o.a theo hiddema, Louis van Gaal, en de familie wevers.

Gast
Sandra
januari 10, 2021 19:24

Rancuneuze zak hooi!

Gast
Perplexed.
januari 10, 2021 19:24

Mijn verbazing legt mij het zwijgen op.

Angela Groothuizen over Akwasi.
Groothuizen denkt te weten waar de woede-uitbarsting van Akwasi vandaan komt. ,,Hij heeft veel voor zijn kiezen gehad”, aldus de RTL-presentatrice, daarmee refererend aan de landelijke ophef die ontstond rond zijn uitspraken over Zwarte Piet op de Dam, en zijn reeks extreme Twitterberichten die plots in de media opdoken.

Akwasi heeft zich van den beginne als een debiel gedragen met opruiende en haatzaaiende teksten.

Daar heeft hij behoorlijk veel commentaar op gekregen van mensen die zijn opmerkingen onacceptabel vonden.

Nu is hij zielig. De wereld op zijn kop.
Nu is Akwasi ineens het slachtoffer omdat hij geen boosaardige dingen mag zeggen …

Schiet mij maar lek.
Is deze samenleving kapot???

Gast
Marieke van Grevelingen
januari 10, 2021 20:38
Antwoord op  Perplexed.

Angela Groothuizen is zo losgeweekt van de echte wereld, die zou zelfs nog een psychopaat vergiffenis geven als die de complete publieke opinie tegen zich krijgt.

Wat een raar mens. Ik begrijp die sympathie ook niet. Ze zal wel aandelen hebben in dat tv-station of ze heeft lopen vissen naar een baantje daar. Net als Tanja Jess.

Gast
Rob
januari 10, 2021 19:20

Wat een lul die huisman

Gast
Gerda Huisman
januari 10, 2021 19:18

Heeft de heer Huisman aandacht nodig?

Gast
Axel-F
januari 10, 2021 19:10

tja,he kan je een boel vertellen over henny. Alleen questie van respect voor elkaar doen we dat niet. Zou je ook eens moeten doen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen