Geestige tv: Shownieuws zet Glennis Grace neer als ontspoorde narcist

Shownieuws zorgde gisteren voor bijzonder geestige televisie door Glennis Grace neer te zetten als een ietwat ontspoorde narcist. Het programma vraagt zich af of het wel goed gaat met de coverzangeres.

Shownieuws over Glennis Grace Beeld: Shownieuws

BN’ers hebben vaak geen idee hoe belachelijk ze zichzelf maken op de socials: ze hebben totaal niet door dat ze zichzelf veel belangrijker maken dan ze daadwerkelijk zijn. Eén van hen is Glennis Grace: zij is ‘op verzoek van veel fans’ begonnen met vloggen: “Mensen zien me altijd op tv en de glamour, maar dit ben ik, gewoon rauw en zoals ik ben eigenlijk.”

‘Kruimels tussen m’n tieten!’

Glennis van de vlogs is dus de echte Glennis. Nou, dan is het nog erger dan we al dachten. Ze denkt dat Nederland echt op íedere scheet van haar zit te wachten. Zo filmde ze zich gisteren in bed voorafgaand aan haar borstverkleining. “Shit, gewoon kruimeltjes van chips tussen mijn tieten. Heel handig, Glen!”, roept ze, terwijl ze haar borsten filmt.

Wat ís dit in hemelsnaam, vraagt Shownieuws-deskundige Bram Moszkowicz zich af. “Daar sta ík dus echt van te kijken. Waarom iemand dit doet. Waarom laat je dit zien?”, zegt de oud-topadvocaat, die zelf meer van vrouwen met enige allure houdt.

Dyantha Brooks, die bevriend is met Glennis, daarop: “Dat is toch een beetje het hele idee van vloggen. Ik moet zeggen dat ik er echt van geniet.”

Patty schrikt ervan

Patty Brard verbaast zich erover dat Glennis ineens haar hele leven uitvent. “Glennis is wel iemand waarvan ik weet dat ze sowieso nooit programma’s doet als het niet over haar muziek gaat (Patty bedoelt kennelijk een van haar Whitney Houston-covers, red.). En al helemaal niet over privéleven.”

Anouk Smulders vervolgens: “Ik was echt in shock. Ze is dit nu drie of vier weken aan het doen en ik zie haar vader in een niet heel gezonde toestand voorbijkomen, het is bij haar thuis en het gaat over haar borsten. Ik ben erover verbaasd. Je zit werkelijk álles voorbijkomen. Het verbaast mij ook.”

Eenzaam?

Misschien is ze eenzaam, suggereert Patty. “Ze heeft geen partner op dit moment. Dat is altijd het gevaar aan dit gevlog en dat Instagram. Je denkt dan dat je met iemand contact maakt, maar je gééft alleen maar, maar je krijgt geen antwoord.”

Evert Santegoeds denkt ook dat eenzaamheid een factor speelt. Net als veel andere bekende Nederlanders kan Glennis momenteel niet optreden en daarom krijgt ze veel minder aandacht dan waar ze aan gewend is. “Er is bijna geen werk, dus de muren komen ook op haar af, denk ik.”

‘Moet je dit wel filmen?’

Bram: “Ik begrijp het niet, maar iedereen moet doen wat hij moet doen. Ik begreep alleen niet waarom die stukjes chips dan net weer daar vallen en dat dat moet worden gefilmd.”

Dyantha: “Ja, dat gebeurt soms, hè? Met die chips en die kruimels.”

Bram: “Ja, maar moet je het ook filmen?”

Shownieuws kunt u terugzien op videoplatform KIJK.

60 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tom plot
november 20, 2020 18:07

Dat ze geen partner heeft word door haar blog nu wel duidelijk…spoort niet.

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 20, 2020 09:25

Ze zou die grote waffel eens moeten halveren.

Gast
PeeWeeJee
november 20, 2020 08:56

Glennis, is dat die Amsterdamse huisvrouw die plotsklaps is ontdekt en is gaan zingen in zo’n Amerikaanse talentenshow? Ja…. die is nu vanwege gebrek aan zangwerk door Corona overgestapt naar pikante ,borsten”filmpjes. Wie weet waar deze multi-vrouw nog meer talent voor heeft. Misschien in de voetsporen van Tori Black in Hollywood.

PS Het is maar een tip!

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door PeeWeeJee
Gast
Sjors
november 20, 2020 01:41

Wat een onaardige reacties zeg. Ik heb respect voor deze vrouw met een prachtige stem. Oh ja, Shit… we wonen in Nederland… dan is het niet gebruikelijk elkaar complimenten te geven. Wel elkaar de grond in zeiken hier!!! :(

Gast
Caldron
november 20, 2020 03:11
Antwoord op  Sjors

Ga maar naar België dan, waar ze je in je gezicht complimenteren om je vervolgens achter je rug af te kraken.

Gast
Murd
november 20, 2020 00:57

Ook dit is toch weer geen nieuws mensen!

Gast
David
november 20, 2020 00:02

De vraag die iedereen bezig houdt: wat vindt Splinter Chabot ervan?
Zou hij ooit kunnen wennen aan de kleine borsten van Glenda Batta?

Gast
Winterklaar
november 19, 2020 22:37

Mevrouw zal altijd dat onbeduidende Soundmixshowsterretje blijven.

Gast
Miriam
november 19, 2020 21:55

Ik heb ze anders nog niet op de wc gezien terwijl ze zat te poepen. Dat is pas onthullend!

Gast
Het Ware Woord
november 19, 2020 23:38
Antwoord op  Miriam

Hélp, breng die godsgruwelijk ordinaire del niet op nóg meer gore ideeën svp!!!! 😱

Gast
Frederick van Eeghen
november 20, 2020 00:18
Antwoord op  Het Ware Woord

Het is geen Patty Brard.
Die werd beroemd met figuur kleien en bolussen draaien op de salontafel in de woonkamer van haar ouderlijk huis in Sumatra, Indonesia.
De rest is geschiedenis.

Gast
Ikke
november 19, 2020 19:28

Wat een gedoe al die eenzame BN-ers die blijkbaar van het padje zijn. Hebben we wel genoeg psychiaters om ze te behandelen?!

Gast
Banana Puree
november 19, 2020 16:45

Mevrouw Brard is onlosmakelijk verbonden met ontlasting.

Onsmakelijke verhaaltjes verteld ze in geuren en kleuren, ze schrijft de vieze avonturen over poepen op de tafel in een boek en ze zoekt er bovendien steeds de publiciteit mee.

Waarom is dat nou nodig, kan ze er niet gewoon mee stoppen? Het is zo smerig allemaal!!

Gast
Marietje Janssen
november 20, 2020 00:20
Antwoord op  Banana Puree

Weer over Patty Poep.
Kan ook wat minder hoor

Gast
Huismaker
november 19, 2020 15:46

Voor alle bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes, die verder niets meemaken in hun leven.

Gast
Sport 7 kijker
november 19, 2020 15:20

Shownieuws is toch echt wel de gaybar van de televisie aan het worden. Wat een valsigheid.

Gast
aammehoela
november 19, 2020 15:18

Vloggen is net zo iets. Gewoon niet volgen, je verdoet alleen je kostbare tijd ermee.

Gast
Max
november 19, 2020 15:00

Die mensen bij Shownieuws sporen echt niet he?? altijd maar kut opmerkingen maken over mensen, zo maak je mensen overspannen zeg maar, omdat zij aan het zeiken zijn.. oja en dat doen ze bij Boulevard ook.. IK KOTS OP ZE

Gast
ton
november 19, 2020 14:46

Ze heeft die operatie toch wel zelf betaald?

Gast
jmp
november 19, 2020 14:42

Moet zij niet naar Amerika? Ze zou toch zo populair zijn daar en zo vreselijk gaan doorbreken na die talentenjacht daar? Of zijn ze er daar, net als hier trouwens, éindelijk achter dat deze schreeuwlelijk werkelijk hélemaal níets kan??
Misschien dat men in glamourland en muziekland in het vervolg eerst eens kan kijken en luisteren of iemand daadwerkelijk ook iets kán voordat men haar of hem bombardeert tot BN-er.

Gast
Scarist
november 19, 2020 14:04

Dit soort tv is bij uitstek geschikt voor Omroep Soewart.
Werktitel voor hun showrubriek: “Niggatalk”

Gast
René le Blanc
november 19, 2020 13:15

Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik kan de showbizz en mijn privéleven makkelijk gescheiden houden. Als je mij tegen komt bij de bakker is het gewoon René. Alleen op het podium ben ik René le Blanc, maar daar betalen de mensen natuurlijk ook voor.

Gast
Donald Dumped
november 19, 2020 17:06
Antwoord op  René le Blanc

Treedt jij op dan? Ben je bekend dan?
Mij zegt je naam helemaal niks…

Gast
Peanut
november 19, 2020 13:04

Snap wel dat dit niet aansluit bij de belevingswereld van Bram Moszkowicz. Die houdt zaken graag geheim.

Gast
Ria
november 19, 2020 21:43
Antwoord op  Peanut

Jullie zijn echt grappig, die satire .Echt een soort babbelbox op tv of zo?

Gast
Marga
november 20, 2020 01:27
Antwoord op  Ria

Poep in je panty!

Gast
Ernestine
november 19, 2020 13:02

Mevrouw Brard kunt u zich nog herinneren dat u uw hele darminhoud aan NL toonde, dan vallen een paar kruimels tussen haar boezem wel mee! Heet dit selectief geheugen?

Gast
anonymous
november 19, 2020 13:04
Antwoord op  Ernestine

Precies, die Brard met haar klysma’s was vele malen erger.

Gast
Brenda Zwarts.
november 19, 2020 16:46
Antwoord op  anonymous

Deze poepdoos ja.

Waarom is ze nog op tv?

Gast
Ernestine
november 19, 2020 17:04
Antwoord op  Brenda Zwarts.

Geld,geld en denken dat ze er nog bij hoort, aangezien niemand haar durft te vertellen dat ze een uitgerangeerde artiest is! Eigenlijk best zielig😢

Gast
Koekwous
november 19, 2020 13:00

Als je muziek niet verkoopt verkoop je toch gewoon je lijf en alle andere zooi dat eraan hangt.

Gast
Donald Dumped
november 19, 2020 17:08
Antwoord op  Koekwous

Nou ik zou dr niet eens voor ’n avondje willen. Bleh…

Gast
Barney
november 19, 2020 19:16
Antwoord op  Donald Dumped

Lekker zuiver gillen terwijl ze komt. Mmm!

Gast
Akwasie
november 19, 2020 12:51

Wow, ik zie een reallife show voor haar bij mijn nieuwe omroep “zwart”.

Gast
Karbonade
november 19, 2020 13:16
Antwoord op  Akwasie

Helaas. Zij ontkent haar eigen r as. Het zal bij de zw arte puriteinen niet geaccepteerd worden dat een zwa rte vrouw haar haar laat ontkroesen en nylon hairextensions laat inzetten.
Daar kan haar vriendin Dyantha wel wat over vertellen uit haar FunXL periode.

Gast
Ria
november 19, 2020 21:44
Antwoord op  Akwasie

Zo komen allemaal! Neem ze gelijk mee naar een tropisch eiland, onbewoond ofzo

Gast
Triomfalisme
november 19, 2020 12:51

Hoezo borstverkleining? Ze heeft heerlijke tieten.

Gast
Het Ware Woord
november 19, 2020 23:51
Antwoord op  Triomfalisme

Te grote néptieten dus. Die zijn nu weer deels ‘leeggepompt, hahahaha

Gast
Babs74
november 19, 2020 12:45

Een dijk van een stem heeft ze, maar dat is ook alles. Ordinair tot op het bot en ontzettend vol van haar zelf.

Gast
jmp
november 19, 2020 14:43
Antwoord op  Babs74

Een dijk van een stem? ja gillen en schreeuwen kan ze wel ja. Het lijkt verder nergens op, maar ok, als dat voldoende is voor u.

Gast
Casa de Paplepel
november 20, 2020 11:52
Antwoord op  Babs74

het is knap dat ze haar Amsterdams accent zo uit d’r strot weet te persen dat het een persiflage wordt.

Gast
Donald Dumped
november 19, 2020 12:44

Irritante vrouw…

Gast
Ab
november 19, 2020 12:43

De mensheid gaat naar de klote, misschien maar goed ook!

Gast
pastoor Justus uit Schin op Geul
november 19, 2020 12:57
Antwoord op  Ab

Juist mijn zoon + Het staat immers ook in de bijbel !

Gast
*Buurvrouw van honderd members*
november 19, 2020 12:43

Wat we al wisten is nu bevestigd!

Gast
Karbonade
november 19, 2020 12:43

Als ze dan zo graag de echte rauwe versie van zichzelf wil laten zien gebruik dan om te beginnen je echte naam. Glenda Batta.
In plaats van die malle artiestennaam.

Gast
Peanut
november 19, 2020 13:10
Antwoord op  Karbonade

Dus André van Duin moet zich vanaf nu Adrianus Marinus Kyvon gaan noemen, Jan Dulles moet zich gewoon Jan Keuken noemen? En Martin Garrix mag alleen nog Martijn Gerard Garritsen gebruiken? En Afrojack mag zich alleen nog Nick van de Wall noemen? Of heb jein dat geval dan toch liever Afrojack?

Gast
André
november 19, 2020 13:56
Antwoord op  Peanut

Martin Garrix is gewoon een aansteller met zijn dj-naam. Nederland (en Zweden) brengt de grootste internationale dj’s voort. Je hebt daarom buitenlandse dj’s die een Nederlands aandoende artiestennaam kiezen, terwijl de echte Nederlanders zo vol zelfhaat zitten dat ze het tegenovergestelde doen.

Gast
Het Ware Woord
november 19, 2020 23:53
Antwoord op  Peanut

Goed lézen wat er staat!! 🥴

Gast
Heynen
november 19, 2020 12:43

Daar zit shownieuws dan niet ver naast.

Gast
idioot
november 19, 2020 12:37

gevallen sterretje

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 19, 2020 12:36

Glenda is bijna net zo’n idioot als de heren Heuckeroth en Van Leer.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 12:36

Van niets, tot ‘iets’. Dat zijn de ergste. Voorbeelden te over.

Gast
Robert
november 19, 2020 16:15
Antwoord op  Tycho Graagnat

En tot welke categorie behoor je zelf? Tot de ‘ietsen’ of de ‘nietsen’? En hoe definieer je dat? Benieuwd…

Gast
Bastiaan
november 19, 2020 12:32

Dit is een kutwijf van de eerste orde!

Gast
Kind
november 19, 2020 12:32

Shownieuws kunt u terugzien op videoplatform KIJK.

het meest verschikkelijke on demand platform

Gast
Grobbebol
november 19, 2020 14:16
Antwoord op  Kind

Nee, dan ZiggoGo. Daar kun je uitzendingen terugkijken, maar zijn ze te dom om rekening te houden met programma’s die te vroeg beginnen of uitlopen. Daarvan kun je een deel niet kijken, want er is altijd een stuk tussen het eind van programma 1 en het begin van programma 2 dat je niet kunt terugkijken. Werd het programma dat je wilt zien dus niet op tijd uitgezonden, dan mis je altijd een stuk.

Gast
Dries Roel Vink
november 19, 2020 12:31

Publiek geheim dat Glennis vooral met zichzelf bezig is en dus niet spoort!

Gast
MolTalk
november 19, 2020 12:30

Oh, oh, die Glenda Batta toch… Het blijft een ordinair Amsterdams viswijf…

Gast
Drama Queen
november 19, 2020 14:33
Antwoord op  MolTalk

Je bedoelt stoephoer😉

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen