Shownieuws spreekt Glennis Grace: ‘Het was niet eng’

Shownieuws had zondag een uitgebreid één-op-één-interview met Glennis Grace in de uitzending zitten. Het was een behoorlijk blasé ga-je-nog-naar-Amerika-en-hoe-is-het-met-Whitney-Houston-gesprekje. Het werd pas interessant toen de nabespreking aan de desk begon. Die was vrij komisch: de imitatie-act uit Almere werd neergezet als een soort superster, die je als interviewer met de nodige zenuwen benadert: “Jij durft ook alles te vragen. Liefdesbaby’s en alles. Vind je dat eng?

Privé-baas Evert Santegoeds vroeg het aan Dyantha Brooks, die Grace interviewde. Gelukkig vond Brooks het allemaal niet eng. “Nou, met Glennis niet. Heel veel mensen denken dat ik bevriend met haar ben.

Brooks reisde Grace vorig jaar achterna toen de zangers meedeed aan een talentenjacht op de Amerikaanse televisie. “Ook toen ik in Amerika was zeiden heel veel mensen: ‘Ja, maar je bent bevriend met haar.’

Dat is dus niet zo. Wel kunnen ze goed met elkaar over weg, waardoor zij grootheid Grace vragen mag stellen over een eventuele liefdesbaby. “Ik heb haar in het wereldje wel eens rond zien lopen, maar in Amerika had ik meteen een heel goede klik met haar. Vandaag dat ik met haar ging zitten ook. Ik voelde wel de vrijheid om dit soort dingen te vragen.

Hoe kijkt ze nou precies terug op het interview? “Ze was heel eerlijk. Volgens mij zit ze zo lekker in haar vel. Het gaat goed, er zijn aanvragen vanuit het buitenland (maar Glennis Grace blijft Nederland altijd trouw, red.), maar ze heeft eigenlijk ook zoiets van: ik wil me hier focussen (want daar lukt het niet, red.). Ze gaat ook een clubtour doen binnenkort, dus je kan haar waarschijnlijk binnenkort ergens in een club in de buurt zien (ze treedt op in zaaltjes in Zwolle en Hengelo, red.).

Tot slot gaf Grace ook nog aan dat ze graag wil verhuizen van Almere naar de Jordaan. “Maar dat is bloedduur. Dat is niet te doen.

Lees ook:
Glennis doet het weer: ‘Ik blijf Nederland trouw’ (oktober 2018)
Glennis stelt DWDD-kijker gerust: ‘Ik kom altijd terug’ (oktober 2018)

Foto: SBS

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Donald Dumb
april 1, 2019 15:30

*eerste maandag van de maand

Gast
Donald Dumb
april 1, 2019 15:24

Ik dacht vandaag Glennis op de radio te horen…
Wafen het echter de sirenes van de eerste maandag van de dag…

Gast
Madonna
april 1, 2019 13:33

Oh ja en dyante Brooks is echt zo slecht. Doet ook net of ze heel wat is en denkt iedereen te kennen. Weg daarmee

Gast
Madonna
april 1, 2019 13:32

Ja jemig Ahoy is echt heel slecht verkocht. Daar mag dan wel eens een nieuws item over.

Gast
Deadly Viper
april 1, 2019 12:20

Gelukkig zing jij beter.

Gast
Jan-Kees
april 1, 2019 12:18

Onsympathieke vrouw met een stem als een viswijf. Kan alleen hard en schel schreeuwen. Ik kan het geen zingen noemen. Als ik haar zie op TV zap ik weg. Tussen-de-schuifdeuren-niveau.

Gast
Dick
april 1, 2019 12:10

Dat die schreeuwende cover Queen nog aandacht krijgt…Laat ze lekker naar VS gaan..oh wacht.

Gast
Josje
april 1, 2019 12:03

Haha Glenda Batta. 1x Ahoy niet half uitverkocht. En dan de arrogantie om nog een keer te plannen. Dus 2 x niet half uitverkocht. Zo groot is Glennis in NL. Toch maar weer een braderietje of bruiloft je pikken. Buitenland word ook niets.

Gast
Hetty Hottemetot
april 1, 2019 11:38

Heerlijk. Een vilein artikel waarin een omhooggevallen budget-Whitney en een incestues Talpa-programmaatje vol terecht sarcasme worden gefileerd tot op het bot.

Gast
A.M.
april 1, 2019 10:53

Glennis is een mooie vrouw, maar elke dag een andere pruik opzetten lijkt me heel vermoeiend en ze zijn ook nog eens heel duur. Stop daar eens mee Glennis, dat heb je echt niet nodig, je bent mooi zoals je bent!

Gast
Sergiodw
april 1, 2019 10:39

Deze site word met de dag slechter…

Nogmaals; NICHTENBENDE

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
april 1, 2019 10:37

Voor een campingzender was t een mooi interview.
En dan benader je zelfs de slager nog met de nodige voorzichtigheid.

Gast
Albert Verlinken
april 1, 2019 10:04

Heerlijk om een braderieën-zangeres te bespreken als ware ze Beyonce! Koefnoen is terug!

Gast
Godefroy France
april 1, 2019 10:00

“Ze blijft Nederland trouw” woehaa, in dit land is middelmatigheid meteen wereldkampioen ha ha ha braderietje links en rechts is het hoogst haalbare voor deze ordinaire schreeuwlelijk!
Arrogantie en BNers waar hebben we dat meer gezien?

Gast
Jan
april 1, 2019 09:49

Die Glenda verhuist wat af…… die Brooks is heel dik met Glenda, ze heeft het altijd over haar.Glenda is een wispelturige tante die daardoor gauw problemen heeft.Overal en met iedereen.

Gast
Curryworst
april 1, 2019 09:43

Het zomerseizoen staat weer voor de deur met al zijn jaarmarkten, festiviteiten en braderieën dus er valt genoeg te schnabbelen voor Glenda Hulita Elisabeth Batta beter bekend als Glennis Grace.

Gast
Remi
april 1, 2019 09:40

Die nabespreking was inderdaad hilárisch !

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen