Glennis Grace ontkracht bij Jinek geruchten over arrogantie

Glennis Grace heeft gisteren in de talkshow van Eva Jinek het gerucht ontkracht dat ze arrogant zou zijn. Ze krijgt het vaak te horen, maar het klopt dus niet. Dat gaf ze aan in de uitzending op RTL 4.

Glennis Grace Foto: Jinek

Om de mensen in Nederland een beter beeld van haar te gunnen, is Glennis begonnen met vloggen. “Er was heel veel vraag naar van fans. Ik zette weleens wat in m’n Story en dat vonden mensen altijd heel erg grappig om te zien, maar ik had zoiets van: nee man, dan ben ik de zoveelste die gaat vloggen, maar ik kreeg er steeds meer vraag naar.”

Echt iedereen wilde dat Glennis zou gaan vloggen. Althans, dat denkt ze zelf. “Ik dacht: nou ja, ik ben nu toch inderdaad zo open, waarom niet? Er gebeuren best wel leuke dingen om mij heen, dus waarom niet gewoon vastleggen? Ook leuk voor later.”

Arrogantie

Vervolgens probeerde Eva Jinek langzaam te bewegen naar de heersende opvatting dat Glennis niet alleen een ietwat ordinaire, maar ook een vrij arrogante dame is. “Heb je ook het idee dat mensen eigenlijk niet zo goed weten wie je bent?”, begon ze.

Glennis: “Dat denk ik wel, ja. Mensen denken toch wel dat ik arrogant ben.”

Eva veinzend (die heeft haar huiswerk natuurlijk wel gedaan): “Dat zeggen mensen toch niet tegen jou?”

Glennis: “Ja, tuurlijk, jawel, sowieso. Je weet toch wat mensen tegen mij zeggen?”

‘Zo lief in real life’

Eva: “Mensen zeggen van alles en nog wat, dat is waar, maar echt zo zeggen: ‘Je bent een arrogante vrouw’?”

Glennis: “Ja, wel altijd van: ‘Oh, ik dacht dat jij arrogant was!’ Als ze me in real life zien.”

Eva: “Ja, van: ‘Je bent zo lief in het echt.’”

Glennis: “Lief, weet ik niet, maar wel anders dan zij van mij verwachten.”

Al met al hoopt Glennis dat de mensen die haar vlogs kijken, een beter beeld van haar krijgen. “Ja, maar ook om de andere kant van de fame te laten zien. Mensen zien me altijd op tv en de glamour, maar dit ben ik, gewoon rauw en zoals ik ben eigenlijk.”

Een fragment van Glennis bij Jinek kunt u bekijken op de RTL-site.

51 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Harry
november 9, 2020 09:18

Mevrouw Grace heeft vergeefs gepoogd

om de kluit in Amerika te besodemieteren
en dus stelt ze nu alles in het werk om dan
maar onze zieltjes voor zich te winnen…
Wie niet waagt…

Gast
Donald Dumped
november 9, 2020 00:39

Ze is arrogant. Klaar.
Voor een cover/ braderiezangeresje heeft ze een behoorlijk grote bek…

Gast
Sylvia
november 8, 2020 16:56

Black trash zoals ze in Amsterdam bekend staat. Loopt door de volksbuurt alsof ze een godin is, met grote bek en dito attitude.

Gast
Claud
november 8, 2020 16:11

Glennis, je bent goed zoals je bent,laat je niet gek maken hoor!!!

Gast
JasperV
november 8, 2020 11:28

Als je denkt dat iedereen wil dat je gaat vloggen dan ben je inderdaad arrogant Glennis!

Gast
Leo
november 8, 2020 11:14

Arrogantie en onzeker over komen liggen vaak dichtbij elkaar.

Gast
Sjaak echt
november 8, 2020 10:57

Glennis Grace is, net zoals Arie Boomsma en Anouk van het nivo censuurmoslim. Laat die mensen hun truukje doen maar vraag hen niet om hun mening.

Gast
Jaap Aap
november 8, 2020 10:42

Arrogant, ordinair, niet interessant, aandachtsgeil, irritant, that’s about it.

Gast
Jeroen Smit
november 8, 2020 09:26

Niet arrogant maar wel erg ordinair..

Gast
annoniemus
november 8, 2020 06:45

Glennis Grace is en blijft een etter van een wijf , die kerel is niet voor niets pleite gegaan !

Gast
😷Paulus
november 8, 2020 02:24

😷Deze vrouw is best wel lief, maar kan ook op z’n plat Amsterdams heel vel uit de hoek komen. Uit betrouwbare bronnen is mij verteld dat zij een man kan verslinden in bed. Sex met haar, je moet wel stevig in je schoenen staan. Pfff🤨

Gast
Aluhoeden ontwerper
november 8, 2020 23:26
Antwoord op  😷Paulus

Je moet niet gaan staan maar liggen. En je schoenen uitdoen.

Gast
😷Paulus
november 14, 2020 11:50
Antwoord op  Aluhoeden ontwerper

😷Hahaha😂 jij heb zeker last van je heupen. Met je schoen aan en doggy style is heerlijk man. En met sokken aan is not done, je glijdt steeds weg🤭

Gast
Derksen
november 8, 2020 00:30

Als ik nou eens mijn mening geef, dan is heel Nederland in rep en roer. Als ik zeg dat met deze nieuwe site de reacties niet meer goed kunt zien. Dat mag absoluut niet worden getypt, maar ik doe het toch mooi wel.

Gast
Chocoladeletters ontwerper
november 8, 2020 23:30
Antwoord op  Derksen

Het is inderdaad bij nader inzien toch wel een mager lettertje. Scherm vergroten naar 125% of meer helpt een beetje.

Gast
Bastiaan
november 7, 2020 23:47

Is zeker wél een arrogant wijf!

Gast
Sjaak echt
november 7, 2020 22:04

Glennis, Anouk, Arie zijn allemaal semi-bn’ers die denken dat hun mening interessant is en dat maakt ze een stuk minder leuk.

Gast
Hank Vroegindewey
november 7, 2020 22:00

Iedereen weet toch dat met deze dame niet valt te werken?

Gast
Corry Jankbal
november 7, 2020 19:51

Niet alleen arrogant maar Glennis Grace is een raciste. Zulke mensen zouden überhaupt niet moeten worden uitgenodigd door de talkshow van die geblondeerde bimbo.

Gast
Zeer complex persoon
november 8, 2020 23:37
Antwoord op  Corry Jankbal

Vandaag weer in een dating programma een donkere dame gezien, die nog steeds diep gebukt gaat onder het leed van de slavernij en zich in dit land een vreemde eend in de bijt voelt.
Ik kan er met mijn pet niet bij, dat je een trauma maakt van een ervaring, die je nooit persoonlijk hebt gehad en dat je vervolgens van iedereen min of meer begrip eist. Van zo’n iemand kun je alleen maar een schuldcomplex oplopen. Tenzij je net als in de r.k. kerk schuld afkoopt met een schietgebedje.

Gast
Josefien
november 7, 2020 19:40

Gewoon eens meedoen met Sterren op het Doek. Dan krijgen we ook een ander beeld.

Gast
Kees
november 7, 2020 19:24

Interessant. Zegt weer alles over het niveau van Jinek. Op dit soort onzin zit werkelijk niemand te wachten.

Gast
JohanMarc
november 7, 2020 19:02

Glennis Krijs heeft haar uitstraling niet mee. Ze straalt arrogantie uit. Dus denk niet dat ze ooit van dat imago afkomt. Ze kan nu wel zeggen dat ze heel lief is, maar haar manier van praten en kijken zeggen wat anders.

Gast
Golden
november 7, 2020 21:58
Antwoord op  JohanMarc

#Facts

Gast
Brigitte
november 7, 2020 18:22

Welke fans

Gast
Bente
november 7, 2020 18:16

Wie is deze miep!

Zeker weer de zoveelste onbekende RTL BN’er!

Gast
ome H
november 7, 2020 17:48

“Er was heel veel vraag naar van fans”, dat moeten we geloven?

Gast
Henkie
november 7, 2020 19:11
Antwoord op  ome H

Vijf van de zes fans vroegen er om, dat is toch best veel.

Gast
Garry glamour
november 7, 2020 17:32

Als je van jezelf zegt dat je niet arrogant bent , is dat in het geval van Glennis een teken dat ze weinig zelfkennis heeft .
Ze heeft een stem waar weinig aan kunnen tippen, alleen gebruikt ze die stem ook om asociaal mee te schreeuwen en verontwaardig te zijn als het haar uitkomt .
Die grote muil is er ook de reden van dat ze niet verder komt in het vak .
Een goede stem is tegenwoordig niet voldoende om geliefd te zijn .

Gast
Golden
november 7, 2020 21:59
Antwoord op  Garry glamour

Slaat de spijker op de kop!

Gast
Blankenberg
november 7, 2020 16:55

Glennis Grace vind ik een selectief verontwaardigde deugkneus. Ook vind haar ik een Paardenbek hebben en ze schreeuwt teveel in plaats van dat ze zingt. Ik boycot haar net als deugers/NSB’er Arie Jezus 2 Boomsma, Georgina Verbaan, Erik van Muiswinkel, Thijs Romer, Claudia de Breij, Halina Reijn met haar maffe Botox kop, Katja seksverslaafde Schuurman etc,.

Gast
Karel
november 7, 2020 16:15

best wel arrogant om dat te ontkennen.

Gast
Joep
november 7, 2020 15:56

En dan ook zo overdreven doen, over het meedoen met amerika got tallent. Terwijl iedereen zich daarvoor gewoon kan aanmelden. Daar zijn juist dit soort programmas voor. En de arrogantie hoe ze dat dan ook zegt, van hoe ze dat heeft bereikt. Zum kotsen.

Gast
DeSnorVanJeMoeder
november 7, 2020 15:44

Allemaal jaloerse types hier. Jullie kunnen alleen maar dromen van een uiterlijk, innerlijk en stem van Glennis. Jullie verdienen strafkamp onder leiding van Akwasi.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 7, 2020 15:33

Tot dit niveau zou Eva zich niet moeten verlagen. Glenda Batta is net iets minder dom dan Famke Louise, maar ze doen weinig voor elkaar onder.

Gast
Diana
november 7, 2020 15:30

Zegt me niks.

Gast
Pelvis Stresley
november 7, 2020 15:27

Categorie ouwe wijven gelul. Niveau keldert met elke aflevering.

Gast
Diana
november 7, 2020 15:31
Antwoord op  Pelvis Stresley

Lekker ‘elke’ aflevering kijken.

Gast
Trudy
november 7, 2020 15:20

hahaha, zegt de meest arrogante zangeres die ik ‘ken’…. Ze is een echte schreeuwlelijk

Gast
Diana
november 7, 2020 15:31
Antwoord op  Trudy

Kan ze een beetje zingen dan???

Gast
Cees
november 7, 2020 15:55
Antwoord op  Diana

Bij ons thuis heet dat blerren.

Gast
Glenda B.
november 7, 2020 15:13

Nog ff over die blonde pruik en iets met culturele toe-eigening…geldt dus niet voor de anti-zwarte Pieten en blm jankers zelf. Goed om te weten!

Gast
Karbonade
november 7, 2020 18:26
Antwoord op  Glenda B.

Als het Glennis uitkomt is ze de ene keer ne gerin en de andere keer niet.
Tijdens BLM was ze het gedis crim ineerde zw artje (huilie huilie) en nu die hype over is hoor je er haar nooit meer over.
Dan speelt ze weer de veelbelovende zangeres

Gast
Glenda B.
november 7, 2020 15:07

Alleen narcisten denken dat iemand geinteresseerd is in hun doen en laten.
Mij zal het een dikke worst wezen wat dat arrogante mokkel voor een leven heeft.

Gast
Karbonade
november 7, 2020 15:03

Nephaar, neptanden, nepnagels, nept ieten, nep Whitney Houston, nepnaam.
Ontkennen dat ze arrogant is.
Eigenlijk ontkent ze wie ze écht is.

Gast
Maup Caransa
november 7, 2020 15:11
Antwoord op  Karbonade

Je zal maar Karbonade heten!

Gast
Diana
november 7, 2020 15:32
Antwoord op  Maup Caransa

Moet jij zeggen.

Gast
Gerard Reve
november 7, 2020 18:23
Antwoord op  Maup Caransa

Jij bent ook al een tijdje Kassiewijle.

Gast
Bromsnor
november 7, 2020 20:47
Antwoord op  Gerard Reve

En jij ligt toch ook al een tijdje onder de groene zoden.

Gast
Irving Channeling
november 8, 2020 23:48
Antwoord op  Bromsnor

Reve is aan gene zijde gesignaleerd in het gezelschap van een ezel.

Gast
Er ist wieder da
november 9, 2020 17:30
Antwoord op  Irving Channeling

Slabek zegt ook wat…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen