‘Akwasi kan bij de NPO rekenen op zo’n 3 miljoen euro’

Rapper Akwasi kan rekenen op een budget van zo’n 3 miljoen euro als zijn omroep Zwart daadwerkelijk wordt toegelaten tot de NPO. Dat zegt PowNed-baas Dominique Weesie in het AD.

Akwasi Beeld: Beau

Omroep Zwart heeft inmiddels de benodigde 50.000 leden binnen en nu moet Akwasi een goed plan gaan schrijven, waarmee hij aantoont dat zijn omroep daadwerkelijk een toegevoegde waarde heeft binnen het NPO-bestel. Onder meer het Commissariaat voor de Media zal daarover oordelen en mediaminister Arie Slob geeft dan groen of rood licht.

Drie miljoen

Als je een plan hebt, is het redelijk eenvoudig om aan de NPO-miljoenen te komen, stelt Dominique Weesie. “Als ik met zo’n plan bij welke bank in Nederland kom, zou ik keihard worden uitgelachen en wordt het plan meteen in de vuilnisbak gegooid. Terwijl je zonder enig trackrecord met een plan en het benodigde aantal leden bij het publieke bestel wel al snel een paar paar miljoen krijgt. Dat zal voor een aspirantenomroep zo’n drie miljoen zijn.”

Dominique Weesie is inmiddels helemaal ingeburgerd bij de NPO en dat zal Zwart ook moeten gaan doen, stelt hij. “Je kunt heel hoog van de toren blazen, dat deden wij natuurlijk ook, maar als je geen compromissen sluit, kom je niet op zender. Je komt in een vergadercultuur terecht. Het is opeens uit met de pret.”

Akwasi kan twee ton pakken

Als omroepbestuurder kan Akwasi een flink deel van die drie miljoen euro aan zichzelf toewijzen. Omroepbazen mogen dit jaar 201.000 euro per jaar pakken. Dominique Weesie weet daar alles van: hij gebruikt PowNed vooral om zichzelf te verrijken. Daar is in Den Haag ergernis over, dus mogelijk gaat dat op korte termijn veranderen.

Mochten Akwasi en mede-bestuurder Gianni Grot allebei gaan voor de maximale WNT-norm als salaris, dan zal een aanzienlijk percentage van het budget van Omroep Zwart naar het bestuur gaan. Ongetwijfeld zullen de media daar straks met een vergrootglas naar gaan kijken.

142 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wil van Bil
november 23, 2020 23:49

Kansloos figuur die Quasie, wordt nooit wat

Gast
b brands
november 22, 2020 17:12

Opvallend, een een omroep als ON wordt aan alle kanten tegengewerkt. Want dat komt die D66-bazen van de NPO niet uit natuurljk. En voor die club van Akwasi hebben ze wel een paar miljoenen voor over

De overheid blijft die staatsomroep ook wel financieren, zolang zij maar braaf vertellen en verkondigen wat die overheid zelf wil, zullen ze daar niet moeilijk over zijn

Dat wel een heel groot deel van de bevolking – denk dat deel wat voor het behoud van Zwarte Piet is, en niet alleen zij trouwens – compleet wordt uitgesloten bij deze “inclusieve” omroep, daar malen ze in Den Haag ook niet om. De NPO maakt gewoon het volk wijs dat die “racistische figuur” toch binnenkort is opgeheven maar ze vertellen niet dat ze daar zelf wel de nodige technieken voor gebruiken, diegene die voor zijn op allerlei manieren het woord ontnemen, gewoon pure intimidatietechnieken en valse info -met steun van dit soort groepjes die ze graag financieren – om die andere de mond te snoeren, alsof ze zelf het communisme nog niet hebben afgeleerd, en als fout volk – wat denken anders dan hen – af te schilderen

Niets democratisch aan al blijven ze roepen dat het een omroep is voor elke Nederlander. Welnee, alleen voor degene die hen gelijk geven, de rest is niet welkom

Maar mogen er wel voor betalen natuurlijk, hun belastinggeld steken ze wel graag in hun eigen zakken . Den Haag financieert ze wel, nu weer een groot bedrag vanuit Den Haag gekregen in een tijd dat bedrijven failliet gaan en horeca moet sluiten..maar ja wat zouden ze dat in Den Haag interesseren.. is deze omroep financieren toch veel belangrijker, gezien die hun staatspropaganda verkondigen, zij hen nodig hebben .. en dat dus als enige reden want verdere vragen stellen ze daar niet ??

Wanneer wordt er nu eindelijk eens vanuit Den Haag wel tegen deze omroep en de rest van die zogenaamd onafhankelijke media ingegrepen ? En dan maar klagen over andere ondemocratische landen waar ook de staat vertelt wat de media moet zeggen en wat ze vooral niet moeten zeggen. D 66 volk vooral wat doet alsof ze democratisch zijn, terwijl ze dat verre van zijn en dat geldt niet alleen voor hem

Enige wat ik een andere kan adviseren is : laat je niets wijsmaken door deze linkse troep. Zij bepalen de kijker wat je wel mag vinden en wat niet. En daarbij is blank slecht, moet je een hekel aan Israel hebben, moet je je vooral schamen vor je eigen ras, en andere rassen vooral als zielig en de dupe van “die blanken, dat vreselijke ras zien “, mogen christenen en Joden belachelijk gemaakt worden, en die boeren natuurlijk, maar is spotten tegen Moslims en een Zwarte Piet natuurlijk streng verboden. Kijken we weg bij atolerantie en zelfs intimidatietechnieken van clubjes als KOZP en BLM waar links natuurlijk geen enkele problemen mee heeft, maar owee als je daar wat van vindt, dan ben je een racist en ben je tegen ze. En natuurlijk rechts en dus fout !!

Ben je dit zat die linkse propaganda, zet je televisie uit, zet andere kanalen aan en laat ze zich daar maar lekker zichzelf verrijken met hun van anderen ontvangen centjes.

De NPO en de staatsomroep is er niet voor de gewone Nederlander, dis boeit ze niet.Anderen zijn veel belangrijker en al zou alles wat cultuur en traditie is in dit land verdwijnen, ze zullen er geen nacht korter van slapen .

Want heel die eigen bevolking boeit ze nog geen meter, net als die bij partijen als D 66 en meer van ide linkse rotzooi niet boeit. Enige wat hen boeit zijn zielige mensen uit andere delen van de wereld, daar hebben ze alle interesse, belangstelling en medelijden mee, zie die zielige huilgroep van Akwasi met zijn trieste omroep !! Waarbij bedreigen die hij naar anderen uit vooral met de mantel der liefde worden bedekt, daar “hebben we het maar zo min mogelijk over “, mag hij ook gewoon, hebben “ze” ook alleen maar begrip voor

Nou ja, tot iemand hem bedreigd natuurlijk of hem Zwarte Piet noemt, dan moeten programmas geboycot worden, lopen adverteerders weg, moet zo iemand zijn excuses aanbieden, is hij een grote racist en homohater – of hij dat wel is of niet is even niet belangrijk, op dat moment dus wel .. en over die Akwasi zelf, ook die zei het dichterlijk , bedoelde er niets fouts mee

Tot er wel slachtoffers vallen , misschien zelfs kinderen, en dan zijn ze weer allemaal geschokt, zagen ze het niet aankomen. Snappen ze het ook niet e.d, want “zo iemand deed toch niets fouts ;)” ??

Och en als rechters, justitie, vooral het Openbare Ministerie en die slappe overheid in Nederland inclusief zo´n Rutte , ook aan jouw kant staan en ook duidelijk laten zien wie er bij hen belangrijk zijn en wie vooral niet. Wat let je dan ?

De rest van de bevolking in Nederland sluiten we gewoon uit

Zij protesteren hebben we ewl een brave politei die een stel klappen uitdeelt. Ja tegen hen, teen die anderen durven ze niet eens

Maar ga gewoon door en laat de PVV en de FvD maar veel stemmen binnenkrijgen. En vergeet er vooral niet bij te denken.. het ligt niet aan jullie dat het gewone volk – wat jullie nog voor geen meter boeit – steeds meer op dat soort partijen gaat stemmen. Ook al sluit de rest van Nederland hen het liefste uit en negeren ze die , of nemen ze die sowieso niet serieus , dat is jammer

Ze zijn er en gaan gewoon niet weg. Zij aan de macht en zie eens hoeveel er in Nederland zal veranderen. En dat is heel hard nodig !!

Gast
Saskia de Bakker
november 21, 2020 10:20

Zou Akwasi een ordinaire oplichter zijn? Je weet tenslotte maar nooit.

Gast
Van die ledentelling klopt geen fuck.
november 20, 2020 15:42

Geloof er maar niets van, van die 50.000 betalende leden. 15000 schijnen helemaal niet betaald te hebben, wordt waarschijnlijk door Akwasi zelf gedaan. In het vooruitzicht van 3 miljoen is dat prima mogelijk, bovendien heeft hij 3,5 miljoen aan vastgoed en is doodgegooid met (onterechte ?) subsidies en giften de afgelopen jaren.

Gast
Ria
november 20, 2020 22:58

Niet te geloven knettergek dit land

Gast
b brands
november 22, 2020 17:14
Antwoord op  Ria

Ja echt triest aan het worden !! Terreur en intimidatie wat ook wordt beloond, want zo slap zijn ze hier dus met elkaar

Gast
veertig
november 20, 2020 13:40

Deze omroep heeft een racistische achtergrond en doelstelling. Wordt gewoon lid van Ongehoord Nederland, voor een gezond tegenwicht.

Gast
pepi
november 20, 2020 14:02
Antwoord op  veertig

Ja je weet niet hoe snel je lid moet worden van zo´n aspirant omroep als Ongehoord Nederland, met zulke onterecht niet veroordeelde mensen als Akwasi met al zijn truucs en geldwolverij als voorman van ´Zwart´.

Gast
Tycho Graagnat
november 20, 2020 12:56

Heb ik ook gemerkt.
Klopt vaak niets van. Ook 2 x stemmen op eenzelfde reactie bleek mogelijk. Heb ik getest.
Er gaat iets niet helemaal goed.

Gast
MC, DE PUNTENTELLING KLOPT NIET !
november 20, 2020 12:47

Er kunnen in een paar minuten nooit 20 minnetjes bij komen. Wat is hier aan de hand ! Zit iemand te kloten met een VPN of wat is het.

Gast
Rianne
november 20, 2020 12:37

Lieve, lieve mensen, laat je absoluut toch niet zo opruien voor niks, ze lachen iedereen die boos word achter de schermen uit.

Gast
Bertus
november 20, 2020 12:43
Antwoord op  Rianne

En dat kenmerkt ze dus. Waarom ga je zo´n berichtje plaatsen. Om ons van actie te weerhouden of zo?

Gast
hellen
november 20, 2020 13:22
Antwoord op  Rianne

Je begrijpt er niets van, Rianne. Het gaat helemaal niet om of bepaalde mensen, die jij ´ze´ noemt ons uitlachen. Die mensen doen er totaal niet toe. Wat kan ons dat schelen. Ontzettend raar dat je dit hier gaat schrijven overigens. Lijkt wel of je ons van reageren wilt weerhouden.

Gast
De puntentelling hier klopt niet
november 20, 2020 12:34

MC, er kunnen in pakweg 2 minuten nooit 20 minnetjes voor een item komen. Wat is er aan de hand.

Gast
Joris
november 20, 2020 12:38

Ja ik heb dat ook gezien. Kan niet.

Gast
Tycho Graagnat
november 20, 2020 13:00
Antwoord op  Joris

En volgens mij snappen de mensen het verschil in het plusje en minnetje niet eens. En heel toevallig denkt iedereen bijvoorbeeld negatief of positief als schapen die elkaar volgen.
De telling werkt bijvoorbeeld dat iemand met acht plusjes en 2 minnetjes, zes plusjes heeft.
Beter zou zijn met het aloude duimpje te werken. Zodat je kan zien met het aantal erachter hoeveel duimpjes omhoog of omlaag er zijn.
Dit is waardeloos.

Gast
Gert
november 20, 2020 13:17
Antwoord op  Tycho Graagnat

Mensen snappen het prima, Tycho. Maar ik heb ook geconstateerd daarnet dat bijvoorbeeld voor een berichtje dat het had over dat de ledentelling van Akwasi niet klopt, opeens zeg maar 40 minnetjes stonden in een paar minuten. Dit kan technisch niet eens, en qua statistiek hoe snel er over het algemeen wordt gereageerd, klopt dit helemaal nergens. Er wordt gekloot ergens. Dat dat mogelijk is, maakt dat je dan beter de puntentelling kunt afschaffen, want deze kan gewoon worden gemanipuleerd met een snelle VPN. Dat maakt de hele site waardeloos, en dat moeten ze dus onmiddelijk afschaffen. Duimpjes veranderen dit niet. Gebeurd hetzelfde mee. Wordt ook gemanipuleerd door bepaalde oplichterstypes.

Gast
Gregor
november 20, 2020 12:16

Het enige juiste antwoord is: wordt onmiddelijk lid van Ongehoord Nederland, als tegenwicht. Hard en hard nodig.

Gast
bond
november 20, 2020 12:32
Antwoord op  Gregor

Uiteraard. Er is iets met de puntentelling aan de hand geloof ik. In een paar minuten kunnen er nooit 15 a 20 minnetjes bijkomen…

Gast
b brands
november 22, 2020 17:16
Antwoord op  bond

Ja opvallend, al is het nu bijna plus geworden bij die reactie van Gregor.

Maar duidelijk dat een stel dat behoorlijk willen voorkomen !!

Gast
Gert
november 20, 2020 13:18
Antwoord op  Gregor

Hier is dus gemanipuleerd met de puntentelling. Opeens stonden er 20 minnetjes in een paar minuten. Waardeloos.

Gast
Die zogenaamde leden
november 20, 2020 12:15

In de wandelgangen wordt gefluisterd dat dat aantal van 50.000 leden niet klopt. Er hebben er 15000 helemaal niet betaald. A. is gewoon voorbarig naar de pers gegaan, en als altijd trappen die erin. Wellicht worden die lidmaatschapsgelden door A zelf vooruitbetaald, met de drie miljoen in het vooruitzicht. En nu mijn vraag. Had je wat anders verwacht van dit heerschap. Ik niet.

Gast
M.Kreukhoven
november 20, 2020 12:17

Nou en.

Gast
Jesse
november 20, 2020 12:51

in een paar minuten, stond dus onder dit berichtje een min getal van 20. Dat kan helemaal niet ! Er klopt iets niet hier.

Gast
Douwe Kwak
november 20, 2020 13:23
Antwoord op  Jesse

Ander IP en je kan weer punten geven!

Gast
StefanV
november 20, 2020 10:45

In geen honderd jaar gaan de mediaminister en het Commissariaat van de Media een vergunning aan Omroep Zwart weigeren. Ze zijn als de dood om voor racist te worden uitgemaakt.

Gast
Jesse
november 20, 2020 12:52
Antwoord op  StefanV

Ook hier stonden in een paar minuten opeens wel 70 minnetjes. MC, er wordt gekloot met het plus en min systeem. Ga hier eens naar kijken ! Er klopt niets van !

Gast
b brands
november 22, 2020 17:17
Antwoord op  Jesse

Begint wel heel erg op te vallen. Zit die groep van Akwasi daar zelf achter soms. Gezien ze wel meer van die smerige activiteiten gebruiken om hun maar te kunnen krijgen ??

Gast
scheitziek
november 21, 2020 23:13
Antwoord op  StefanV

Oja ?

Gast
Jasper
november 20, 2020 08:17

Ik hoop oprecht dat hij programma’s wil laten maken die een positief gevoel oproepen en verbindend zijn.

Als het een schreeuwomroep wordt zoals enkele voorgangers dan wordt het een lastig verhaal. Mensen willen iets positiefs zien, voetbal of een show. Niet het wegzetten van bevolkingsgroepen omdat mensen bijvoorbeeld oudere Nederlander (senior citizen) zijn.
Laten we stoppen met mensen in een hokje te stoppen. Dat de een wit is en de ander zwart is geen issue.
Noem ze gewoon bij naam. Bijvoorbeeld ‘voice-over: Marvin en Hein zijn een koppel. Marvin heeft een Ashanti achtergrond en Hein’s familie bestond uit Friese keuterboeren. Nu zijn ze al tien jaar samen.’

Gast
[RoberT]
november 20, 2020 12:08
Antwoord op  Jasper

Dit slaat ook weer letterlijk nergens op. Als mijn overgrootvader in Ghana is geboren, terwijl ik tweede generatie Nederlander ben. Wat doet m’n achtergrond er dan toe, ook al zou ik een donkere huidskleur hebben. Zeg gewoon: Dit is RoberT en hij komt uit Amsterdam. Klaar. Jij doet net zo hard mee met je identiteitspolitiek.

Gast
Jesse
november 20, 2020 12:54
Antwoord op  [RoberT]

Ook hier , net als in bovenstaande posts, in enkele minuten opeens 50 minnetjes. Ga hier achteraan, MC. Er wordt gefraudeerd met jullie plus min systeem, en dan wordt jullie hele site waardeloos.

Gast
b brands
november 22, 2020 17:19
Antwoord op  [RoberT]

Wel als je na zoveel generaties nog niet begrijpt dat je niet die Nederlander, die hier wel generaties lang woont, hun wil op kan leggen. Vraag je dan af hoe het is gegaan met die integratie van je in dit land waar je zelf bent gaan wonen

Ben je ook geen Nederlander, hoe lang je hier ook woont, ben je gewoon een Ghanees en blijf je ook !!

Gast
b brands
november 22, 2020 17:19
Antwoord op  b brands

En daar is zo iemand als Akwasi een duidelijk voorbeeld van !!!

Gast
Jesse
november 20, 2020 12:53
Antwoord op  Jasper

Ook hier stonden in een tijdsbestek van enkele minuten 50 minnetjes. Kan helemaal niet ! Ga hier achteraan MC, als er mee gekloot wordt, heeft dat stemsysteem geen zin. Al die minnetjes hier en de pakweg drie posts hierboven gingen in enkele minuten. Dat KAN niet kloppen.

Gast
Xxxx
november 20, 2020 07:58

Onbegrijpelijk en ongelofelijk dat een crimineel als Akwasi op drie miljoen euro van de NPO steun kan rekenen. Hoe corrupt zijn ze daar in Hilversum? Het ziet ZWART van de mensen in Hilversum. Vandaar de “steun”. De ECHTE Nederlander sterft uit! Corrupt zijn ze daar al vanaf de jaren zeventig van de vorige eeuw. Er heerst daar al jaren een dictatuur.

Gast
Morten
november 20, 2020 10:47
Antwoord op  Xxxx

Ongehoord Nederland (de bij het publieke bestel onwelgevallige aspirantomroep) moest nog een extra jaar uitzitten om de 50.000 leden vast te houden. Neem aan dat dat voor Omroep Roetveeg ook gaat gelden?
Of geldt een gelijke behandeling dan opeens niet meer…….

Gast
b brands
november 22, 2020 17:20
Antwoord op  Morten

Wat denk je, die omroep geven ze geld extra . Zo blij als ze er mee zijn !!

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 20, 2020 07:27

Het gras is groen, de hond die blaft en George Soros sponsort al dan niet veroordeelde criminelen. Wat is trouwens de status van de aangifte tegen deze huisjesmelker?

Gast
David
november 20, 2020 00:00

De vraag die iedereen bezig houdt: wat vindt Splinter Chabot ervan?
Zou hij kunnen wennen aan een veranderend Nederland waar de onverdraagzaamheid in toenemende mate ondragelijk wordt?

Gast
b brands
november 22, 2020 17:21
Antwoord op  David

En hoe zou dat komen en wie zijn daar nou vooral schuldig aan ?

En nou niet naar rechtse partijen wijzen, die reageren daar alleen maar op

Heb het over de echte daders .En daar hoort deze Akwasi en dat KOZP clubje van die Jerry zeker bij !!

Gast
b brands
november 22, 2020 17:22
Antwoord op  b brands

Hou ook eens op met dat soort clubjes goed te praten, dan wil je het ook niet weten !!

Gast
Miriam
november 19, 2020 21:26

Allemaal zwartkijkers hier.

Gast
Xxxx
november 20, 2020 08:00
Antwoord op  Miriam

Miriam. Nederland ziet al genoeg ZWART van de mensen. Merendeel loopt met messen rond. Dus kijk maar uit in Nederland wat steeds crimineler en geweldadiger wordt en al is.

Gast
Tycho Graagnat
november 20, 2020 09:32
Antwoord op  Xxxx

En daarom heb je ook in (redelijk) no time de benodigde leden bijelkaar.
Je zou natuurlijk ook dankbaar kunnen zijn dat dit land als Ashanti bijvoorbeeld je ooit de kans gaf hier een nieuw en goed (te??) leven op te bouwen.

Gast
b brands
november 22, 2020 17:24
Antwoord op  Tycho Graagnat

Ja klopt die dankbaarheid is dan opeens ver te zoeken Dan is het opeens een fout en racistisch land.

Toen hij hier binnen mocht komen dacht hij er waarschijnlijk wel anders over, en zijn familie

Hoewel je je ook kan afvragen bij zo iemand of hij dan ook wel een echte vluchteling was of toch om andere reden hier binnenkwam, of zijn voorouders dat kwamen

Van dankbaarheid is er in elk geval niets terug te vinden !! Of waren ze wel heel erg snel vergeten !!

En toen kwamen de eisen..

Gast
Geilneef
november 19, 2020 20:59

Word tientjes-lid en ontvang een schop op je bek!

Gast
Fuckwasi
november 19, 2020 20:43

Belachelijk, hier gaat belastinggeld naar toe, echt fuck de publieke omroep en vooral de domme relikneuzen met hun fabeltjes en sekte regeltjes.

Gast
anoniem
november 19, 2020 19:13

Waarom heet deze omroep geen KLEUR? Zowel zwart als blank roepen negatieve associaties op..

Gast
Barney
november 19, 2020 20:19
Antwoord op  anoniem

Die woorden roepen alleen negatieve associaties op als je je omroep zo noemt, want dan doe je het om een reactie uit te lokken, om te stoken en op te hitsen. Verder zijn het heel normale woorden waar niets mis mee is.

Gast
anoniem
november 19, 2020 20:23
Antwoord op  Barney

Als ze zich maar niet superieur voelen t.o.v. mensen met een andere huidskleur.. :-)

Gast
beng
november 20, 2020 11:54
Antwoord op  anoniem

en dat voelen ze zich dus wel. Verder totale oplichting met die leden.

Gast
jan
november 20, 2020 11:53
Antwoord op  Barney

Stoken, hitsen is alles wat Akwasi wil. Het is een gek die allang crimineel is. Een ciminele gek die op extreme wijze op geld en macht uit is. En hij krijgt het in dit domme land ook nog. Wordt niet veroordeeld…En wij pikken dit. Overigens is allang bekend dat van die 50.000 leden er 15ooo helemaal niet betaald hebben. Is allemaal leugen en oplichterij van Akwasi. Had je wat anders verwacht dan ? Ik niet. Het IS een leugenaar ,crimineel, oplichter en een gek.

Gast
anoniem
november 20, 2020 18:24
Antwoord op  jan

Ik ben benieuwd.. Als het geen goed plan is, lukt het vast niet. Dat is bij PowNed wel gebleken.. :-)

Gast
Garry glamour
november 19, 2020 18:37

Akwasi wordt zwart betaald .

Gast
Akwasi
november 19, 2020 17:51

Komt zwarte piet toch nog op tv

Gast
b brands
november 22, 2020 17:26
Antwoord op  Akwasi

Kijk maar uit met die linkse deugkneuzen, heb jij het weer gedaan

Vraag dat Johan Derksen maar !!

En wat waren ze wat die Akwasi zelf riep op de Dam trouwens snel vergeten ;) !!

Gast
Weg Ermee
november 19, 2020 17:47

Het wordt als maar erger in dit bananen koninkrijkje. Met dank aan de linkse foute deugnieten van de PvdA, Groenlinks en D’66 en de wegkijken van VVD en CDA
Vreselijk…..

Gast
Deug Christen
november 19, 2020 17:27

Hoe komt het toch dat zo een wetsovertreder, intimiderende bedreiger en familie van slavendrijvers zo kan feesten en buiten als ware het een halve conquistador.

Gast
IngridHenk
november 19, 2020 17:06

Wie is deze racist?

Gast
Promo
november 19, 2020 17:02

Als ik een omroep ‘wit’ zou beginnen zou ik nu overal van discriminatie beschuldigd worden.

Gast
Misutoria
november 19, 2020 16:46

Ik heb steeds meer het idee dat men aan het kijken is hoe ver men kan gaan bij de bevolking. Als je denkt het gekste al gezien of gehoord te hebben komt er steeds weer een overtreffende trap.

Gast
Omroep Soewart
november 19, 2020 16:19

Hoofdprogramma wordt Kassa!
Geen consumentenprogramma maar tips hoe je blanken nog meer geld kunt afpersen met diversiteitsgelul en slavernijverleden-leugens.

Gast
M. Kreukhoven
november 19, 2020 16:12

Omroep Zwart is een overwinning voor Nederland. Nederland zegt JA tegen vooruitgang, creativiteit, saamhorigheid. Schouder aan schouder gaan we verbinden, met held Akwasi gaan we het meeste inclusief omroep maken. Nederland Bedankt voor uw steun. Liefde overwint ALTIJD.

Gast
Anton M.
november 19, 2020 16:20
Antwoord op  M. Kreukhoven

Landverrader!!!!

Gast
M. Kreukhoven
november 19, 2020 16:27
Antwoord op  Anton M.

Haaai Tuigfiguur, Niet zo tegen mij praten hé!!!

Gast
onno
november 20, 2020 11:57
Antwoord op  M. Kreukhoven

Je scheldt dus zelf, kreukhoven. Wanneer lazer je eens op met je gelogen groupie berichtjes over dat Akwasi een standbeeld moet, ben je het soms zelf ?

Gast
Sitting Bullshit
november 19, 2020 16:34
Antwoord op  M. Kreukhoven

Heb jij geen baan?

Gast
Morten
november 20, 2020 10:28
Antwoord op  Sitting Bullshit

Straks bij omroep Zwart. De schoenen poetsen van directeurtje Akwasi en zijn vriendjes.

Gast
ban
november 20, 2020 11:58
Antwoord op  Morten

Inderdaad. Je ziet het al aankomen.

Gast
Derrick
november 20, 2020 11:58
Antwoord op  Sitting Bullshit

Nee natuurlijk niet. Zit de hele dag Akwasi groupie debiele berichtjes te schrijven om A. de lucht in te tillen. Dacht je dat je dan een baan had…

Gast
ziyi
november 20, 2020 11:56
Antwoord op  M. Kreukhoven

Nederland zegt dat helemaal niet, imbeciel. Akwasi is geen held maar een crimineel . Nederland steunt dit initiatief helemaal niet, en liefde is iets dat Akwasi NIET KENT ! Hij kent alleen geldzucht, oplichterij, machtslust en hysterie.

Gast
M'n schoonmoeder doet niet meer mee
november 19, 2020 15:55

Tuurlijk joh.
3 miljoen gratis geld.
Topsalarissen voor de twee directeuren.

Geen sprake van dat er gefraudeerd is.
50.000 keer een tientje is peanuts voor de drugsmaffia.

Waar rook is is vuur.
Dat is altijd al zo geweest.

Hopelijk zijn die naïeve vrouwtjes bij de NPO het ook en stoppen ze met het hand boven de hoofd houden van die slimme opruiende oproerkraaiers.
Stop de polarisatie.
Stop die criminelen.
Hou Nederland schoon.

Gast
Huismaker
november 19, 2020 15:47

Tuurlijk. En Biden heeft de verkiezingen gewonnen.
Zullen we eerst even de werkelijke cijfers afwachten ?

Gast
Frans.D
november 19, 2020 15:35

Als je nu een omroep wil beginnen Wit is dat racistisch.

Gast
Albert Verhinderd
november 19, 2020 15:31

Kan je een hoop leuke vastgoed in A’dam van kopen!

Gast
aammehoela
november 19, 2020 15:25

Als ze zendtijd krijgen is het logisch dat ze geld krijgen. Maar deze omroep is zo overbodig. Die NTR is als het ware veelal een omroep zwart……. Helaas, in het verleden had de NTR toch wel betere algemene programma’s. En de VPRO is de zender met veelal goede informatieve tv. Dat gaat niet gebeuren bij deze omroep. Dat wordt “preken voor de eigen parochie”. Net zoals nu al in Amerika gebeurt bij dat nieuwe media-kanaal van Donald Trump.

Gast
😷Paulus
november 19, 2020 15:04

😷Van mij mag hij een miljoentje erbij, kennelijk heeft hij prominente figuren die hem gaan steunen in zijn opzet. In de wandelgangen heb ik alreeds opgevangen dat het niet helemaal zwart zal zijn maar een mengelmoes. Pech voor de Racisten. 😜

Gast
Frans
november 19, 2020 15:11
Antwoord op  😷Paulus

Wie zijn hier de racisten???

Gast
😷Paulus
november 19, 2020 15:39
Antwoord op  Frans

😷Hypocriet!

Gast
Frans
november 19, 2020 15:51
Antwoord op  😷Paulus

Jammer dat je het niet ziet.

Gast
b brands
november 22, 2020 17:27
Antwoord op  Frans

Akwasi is zielig volgens Paulus. Hij een racist, ach welnee

Kan toch niet met die huidskleur ??

Gast
Bart TV man
november 19, 2020 15:34
Antwoord op  😷Paulus

Paulus, jij bent niet de enige. Ik heb namelijk ook wat gehoord.

Gast
Piet Phikzuuker
november 19, 2020 14:55

Nederland, een multi culturele vuilnisbelt, is waar ik altijd op hoopte. Ik wil weer terug naar 1001 losse omroepen en 200 soorten scholen waarin we onze eigen verhalen kunnen vertellen. Inclusie is een illusie.. Samenleving is een lelijk construct gevormd door de elite, die een wereldorde nastreven vol drinken van kinderbhloed en kindergebruik. Nederland land vol loosers waar ik trots op ben.

Gast
Jitske
november 19, 2020 14:52

Akwasi is een wigger.

Gast
Oudemanvan74
november 19, 2020 14:49

Al lange tijd niet meer mijn land. Met een dergelijke omroep met een racistische achtergrond en doelstelling blijkt dat ik gelijk heb: Nederland is niet meer mijn land….

Gast
Bart TV man
november 19, 2020 20:19
Antwoord op  Oudemanvan74

pleur op! ga terug naar je roots,weg hier uit Nederland! Ga naar Thailand kindertjes verkrachten.

Gast
b brands
november 22, 2020 17:29
Antwoord op  Bart TV man

Wil niet weten wat jij voor kleurtje hebt, Bart TV man, maar je maakt wel weer vreselijk reclame voor je eigen groep

Zijn “ze” allemaal zo dat ze daarom een eigen omroep nodig hebben omdat ze daar zielig genoeg kunnen zijn zonder tegenreacties ??

Gast
b brands
november 22, 2020 17:30
Antwoord op  Bart TV man

En nog iets, dit is jouw land niet. Dus wanneer vertrek je zelf eens een keer ??

Gast
Sapperdeflap zeg!
november 19, 2020 14:42

De doelgroep van OZ wordt op NPO ruimschoots bediend, en deze omroep heeft dan ook geen enkele toegevoegde waarde. Bovendien is nóg meer polarisatie zeer ongewenst.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 14:53
Antwoord op  Sapperdeflap zeg!

Indien geen toegevoegde waarde en juist polarisatie in hand werken, dan ook niet toelaten tot het bestel he.
Heel simpel.

Gast
Morten
november 20, 2020 10:34
Antwoord op  Sapperdeflap zeg!

Omroep Zwart bestaat idd al: de NPO.

Als OZ betekent dat al die correcte deugzooi daarmee naar OZ verschuift (met amper zendtijd en waar geen hond naar zal kijken) en de NPO weer normaal gaat doen ipv onzin als de diversiteitsbokaal en meer van die rotzooi, ben ik eigenlijk wel voorstander. Misschien dat ik dan na jaren weer eens een NPO programma aan ga zetten.

Gast
Ik zie de gek.
november 19, 2020 14:32

Volgens de NPO willen ze dezelfde manier van tv maken als de VPRO en dat gaat niet.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 14:31

Goed bedoeld, maar het bestel is niet meer van deze tijd. Ik heb toch echt het idee dat Belgische tv, de oude BRT veel overzichtelijker is. Je hebt er Een, Canvas en VTM of VtR dacht ik, weet ik even niet meer.
Duitsland met zijn aloude ARD, ZDF en WDR en nog wat commerciele zenders zijn iedere avond een baken in tv land. Al jaren een horizontale programma.
Al jaren weet je bij dat tatort bijvoorbeeld om 20.15 begint bij ARD. En dan bedoel ik exact 20.15.
Alles is altijd duidelijk.
Niet dat eindeloze gezeur/gezever waar iedere zichzelf achtergesteld voelende nitwit weer een eigen omroep of politieke partij wil beginnen.
Al die versplintering levert per saldo niets op en vaal verdwijnen ze gelukkig weer vanzelf, een aantal jaren terug hadden we nog kort Link. Ook dat mislukte.
Soms redden ze het uiteindelijk niet alleen want wie is er nog lid van een omroep in deze tijd. Het is in het geval van Akwasi gewoon sympatiseren na de Black lives matter discussie.
Op die strijd vaart deze mazzelaar nu mee.

Weg met het Nederlandse omroepbestel.

Gast
Bart
november 19, 2020 14:41
Antwoord op  Tycho Graagnat

VRT TV = EEN, KETNET, CANVAS en SPORZA
VTM = VTM, VTM2, VTM3 en VRM4.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 14:55
Antwoord op  Bart

Maar niet dat doelgroepen gezeur zoals hier.
En voor de rest, ja je hebt je punt gemaakt en nog gelijk ook. Maar VTM…..zijn commerciele, das iets anders.

Gast
Sid V.
november 19, 2020 16:09
Antwoord op  Tycho Graagnat

Er is niks mis met die doelgroepen. Behalve dat het zeurders aantrekt, zoals jij goed demonstreert.

Gast
Man
november 20, 2020 12:03
Antwoord op  Tycho Graagnat

Ja dit vindt ik ook.

Gast
Frans
november 19, 2020 14:23

Dat is het enige waar het om te doen is. Ons geld.

Gast
Dino-saurus
november 19, 2020 14:23

Weesie: “Het is opeens uit met de pret.”

De man verdient meer dan Rutte en klaagt over het moeten vergaderen en dat hij compromissen moet sluiten. Omroepvereniging Powned had eind 2019 8 medwerkers (!) in vaste dienst had.

Weesie doet alsof hij er eigenlijk niet bij wil horen (bij de bank zouden ze hem uitlachen met zo’n plan). Als hij zo’n afkeer heeft van de PO, waarom zit hij er dan nog? Precies… daarom.

De huidige aspirant-omroepen zijn de laatste geluksvogels. Het is net als met (andere) subsidies: als het graaien te gemakkelijk wordt, dan verandert men de voorwaarden.

Gast
Dohan Jerksen
november 19, 2020 14:17

‘Vader onbekend’
‘Help mijn man is pooier’
‘Gratis huis & tuin’
‘Geen opsporing verzocht aub’
‘Ik hou van Afrika’

Gast
Dreetje
november 19, 2020 14:32
Antwoord op  Dohan Jerksen

En natuurlijk , ik vertrek naar ghana

Gast
Jitske
november 19, 2020 14:57
Antwoord op  Dohan Jerksen

Gratis huis en tuin haha. (Y)

Gast
Crying soul
november 19, 2020 14:15

Wat een verschrikkelijk slecht nieuws, het kan dus toch nog erger dan corona.

Gast
Scarist
november 19, 2020 14:13

Wat suggesties:
* Zwarte Big Brother: “Big Bro.”
* Herhalingen van Black Beauty
* Goede tijden, zwarte tijden

Gast
Scarist
november 19, 2020 14:07

Zwarte Lingo:
“Doekoe. D-O-E-K-O-E”

Gast
Akwountant
november 19, 2020 14:16
Antwoord op  Scarist

Ik zeg je. Doekoe voor Akwasi komt niet in de boekoe.

Gast
achtmet
november 19, 2020 14:21
Antwoord op  Scarist

Ik zeg: groeten uit de rimboe

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 13:47

En nu??
Gaat Dhr Ansah zelf een talkshow a la Jinek leiden waarbij one issue slechts aan bod komt??
Ik zal zeker eens gaan kijken maar ik heb mijn vraagtekens bij deze man.
Bij M had hij altijd vrij spel en kon hij eindeloos raaskalllen. Ik hoop dat hij als hij zo graag een omroep wil bestieren er ook tegen kan onder een vergrootlas te liggen.

Gast
M. Kreukhoven
november 19, 2020 13:45

De leden van Omroep Zwart, betalen als enige in het bestel 10 euro. Inmiddels heeft Omroep Zwart een ongekend peil bereikt in minder dan 3 maanden meer leden te behalen dan WNL en Pownews. Wij bedanken iedereen voor alle liefde, steun en lidmaatschap. Wij offeren door meer te betalen voor het lidmaatschap dan andere omroepjes. Samen gaan we Nederland nog mooier en inclusiever maken.

Gast
Wick-it
november 19, 2020 13:47
Antwoord op  M. Kreukhoven

Doe niet steeds alsof je de woordvoerder van Akwasi bent, gek!

Gast
Anti Kreukhoven
november 20, 2020 12:06
Antwoord op  M. Kreukhoven

15000 man hebben nog helemaal niet betaald, is allang bekend. Het is dus pure oplichting om daarmee al in de media te komen. Maar had je wat anders verwacht van een machtwellustige crimineel. Ik niet.

Gast
Pettie Fart
november 19, 2020 13:39

Ook een manier om herstelbetalingen voor het gruwelijke lijden dat hij persoonlijk heeft ondervonden als slaaf binnen te harken…..Oh wacht. ..

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen