Opvallend: bijna hele Beau-tafel ziet coronavaccin niet zitten

De sceptische houding die veel mensen hebben tegenover het coronavaccin, was woensdagavond erg zichtbaar in de talkshow van Beau van Erven Dorens. Vrijwel de hele tafel zag het vaccin niet zitten.

Beau Beeld: Beau

Er was bij de gasten van Beau opvallend weinig enthousiasme over het naderende coronavaccin. “Ik zit er een beetje middenin. Ik snap natuurlijk dat een vaccinatie weer een briefje is naar de vrijheid waar iedereen naar verlangt, maar wat gebeurt er? Krijg je bijverschijnselen? Dat kan, hè”, merkte Berget Lewis op.

Berget staat er heel erg afwachtend in. “Ik weet ook van vaccinaties die er zijn gebeurt, dat niet iedereen er altijd even goed tegen kan. Kunnen we allemaal tegen hetzelfde patent? Dat zijn wel vragen die ik heb, zeg maar.”

‘Te korte testperiode’

Zangeres Shirma Rouse is er ook niet gerust op. “Je wil natuurlijk het liefst voor publiek spelen, maar het feit dat je het ook wil verplichten vind ik heel lastig. De vrijheid neem je dan weg. We willen allemaal gezond en wel zijn, maar een stukje eigen wil is ook wel belangrijk.”

Ze denkt dat de testperiode van het coronavaccin te kort is. “Nergens in het leven is een garantie, dat is er niet, maar met de medische kennis die ik heb – mijn moeder is medisch analist – vind ik het heel spannend. Ik ben benieuwd of de mensen die dit creëren, het zelf ook nemen. Snap je? Het is een korte testperiode.”

‘Wat doet het over tien jaar?’

Scheidsrechter Danny Makkelie wil er ook niet gelijk aan. “Ik vind het wel moeilijk, Beau. Ik ben het er wel mee eens: je weet niet wat het doet. Wat doet het over tien jaar? Als het uiteindelijk goed werkt en het geen nadelige effecten heeft op de gezondheid, dan ga ik het absoluut doen.”

Scholier Merlijn Goldsack, die samen met prinses Laurentien aan tafel zat, merkte op: “Nou, ik weet het niet. Meestal doen ze er iets van vijf of tien jaar over om alles te testen en te kijken of alles werkt. Ik snap dat we allemaal naar de vrijheid willen, maar ik vertrouw het niet, nee.”

Beau en Laurentien willen wél

Zelf heeft Beau naar eigen zeggen geen moeite met een vaccin. “Ik laat mezelf aan alle kanten meteen prikken. Ik heb ook gewoon geen angst voor dat soort dingen.”

En prinses Laurentien: “Beau, je hoeft mij niet over te slaan, want ik geloof gewoon heel erg in vertrouwen. Het is ook belangrijk dat we processen vertrouwen en dat iedereen, ook de overheid, het beste wil. Dat vraagt ook wat van ons, dat begrijp ik heel goed en iedereen heeft zijn eigen gedachten, maar vertrouwen is ook in een tijd als deze belangrijk.”

Twijfel wegnemen

Beau hoopt dat de overheid twijfel kan wegnemen: “Er moet uitgelegd worden wat de effecten zijn en hoe het in elkaar zit. Is het hetzelfde als een griepprik? Waar kan het op uit draaien: moet je een keer overgeven of kan het heel ellendig uitpakken?”

De uitzending van Beau kunt u hier terugzien.

82 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Paul
november 24, 2020 02:55

230 mensen onder de 60 overleden. 908 mensen onder de 70. 7000 mensen boven de 70 overleden
Moeten we daarom met 17,4 miljoen mensen een vaccinaties krijgen. Mortaliteitscijfer 0,13 en van een zware griep 0,16
In een eerste fase helpt het Malaria medicijn en in de 2e fase bloedverdunners en een medicijn wat ze in het uMC gevonden hebben.
Het vaccin is in korte tijd gemaakt en is niet getest op dieren en is er is nog nooit Nano technologie op de mens gebruikt.
Volgens een Wetenschapper en onderzoeker uit Amerika heeft het vaccin 21% zware bijwerkingen.
Om te zorgen dat 1 persoon niet ziek wordt moeten 256 mensen gevaccineerd worden. Om 1 dode te voorkomen moeten 172000 mensen gevaccineerd worden
In 2020 8000 doden in 37 weken tijd. Het griepvirus in 2018 9000 doden in 18 weken tijd.
Waarom dan een vaccin die 90 tot 95% betrouwbaar is.
Als iedereen een vaccin moet hebben dan wordt max 1,7 miljoen mensen ziek (10%)
Positieve PCR testen 476000 (wil niet zeggen dat iemand besmet is) en 8000 doden
Nu 1,7 miljoen mensen besmet. Zou dat ook 4 x zoveel doden opleveren. Dan komt de zorg weer onder druk te staan

Gast
Brigit
november 20, 2020 18:10

De overheid wil alleen maar dat het weer goed met ons gaat, er zit geen kwade bedoeling achter. Al die rare complot theorieën! Dat dit project nu veel sneller gaat, heeft puur te maken, met het feit dat er vanuit alle kanten geld in geïnvesteerd wordt. Geld dat alle landen over de hele wereld vrij maken om te kunnen gaan vaccineren. Er is nog nooit zoveel geld geïnvesteerd. Als dit vaccin slecht zou zijn volgens die complot theorieën, dan zouden ze de hele wereldbevolking uitroeien. Deze wereldbol heeft dit namelijk nog nooit meegemaakt. Wees blij en dankbaar dat ze een oplossing hebben voor dit probleem. Ik las dat Iemand het een simpele verkoudheid noemde, dan heb je het gewoon echt totaal niet begrepen, mensen die zulke opmerkingen maken, behoren een rondje over Intsivecare te gaan maken en bij mensen aan het bed tegaan staan, die nagenoeg geen lucht meer krijgen, vechten voor hun leven, waar de tranen over de wangen lopen, van wanhoop, omdat ze niet dood willen en vervolgens in de uren of dagen die volgen alsnog overlijden.

Iedereen heeft deze informatie gekregen! Hoe slecht sommige mensen erbij hebben gelegen of nogsteeds liggen/ zijn dood gegaan. Gewoon ronduit associaal, de bewoordingen die door tegenstanders van dit vaccin geuit worden.

Gast
Peter
november 20, 2020 14:49

Beauty=Beau; handel = handgel

Gast
Peter
november 20, 2020 14:47

Eenzijdig geluid typisch voor Beauty en RTL. DIE zangeressen shreeuwen moord en Brand dat ze niet kunnen optreden. Zet ook het tegengeluid er naast. Maar goed een presentator die handel drinkt en in zijn gezicht spuiten is wat mij betreft behoorlijk de weg kwijt.

Gast
Rare rekensommetjes
november 20, 2020 00:27

Met kerstmis mogen er maar 6 mensen van buiten het ontvangende huishouden uitgenodigd worden. Stel 4 nodigen er 4 uit. Dat zijn er samen 8. Ik ben een van de genodigden.
Maar als het eens anders zou gaan en ik kom op het idee iedereen van de bovengenoemden uit te nodigen, dan nodig ik er dus 7 uit. Dat is er 1 teveel, want een huishouden mag maar 6 van buiten uitnodigen. Mijn plan is dus illegaal, hoewel het om precies dezelfde mensen gaat. Klopt het nu wat ik zeg?
Het zou toch krankzinnig zijn dat de overheid wegkomt met dergelijke volslagen idiote eisen en iedereen een boete op kan leggen?

Gast
Apu aha
november 20, 2020 00:26

Misschien is het wel lekker spul. Ik ga ook altijd lekker hard op de malaria pillen. Kan niet wachten.

Gast
David
november 20, 2020 00:03

De vraag die iedereen bezig houdt: wat vindt Splinter Chabot ervan?
Zou hij als eerste het 5G-vaccin in zijn hersenen laten injecteren?

Gast
Corona-hoax
november 19, 2020 23:47

Waarom moet ik me vaccineren? Voor een verkoudheid ga je toch niet vaccineren?

Wat een chantage dit van die fascistische landverradende basisschool leraar. Je zelf vergiftigen of je vrijheid inleveren?
Tijd voor massale protesten ipv vaccinaties!
Zoals in Slowakije…. overheid en Fake Stream Media zijn het virus. Die hebben een vaccin nodig, niet wij!

Gast
Miriam
november 19, 2020 21:41

Die vaccinmakers gaan vooral cashen. Maar ik sla liever m’n beurt over.

Gast
Pangloss
november 19, 2020 19:16

De AstraZeneca, Moderna en Pfizer vaccins zijn geen ouderwetse vaccins. In een vaccin zit normaliter dood (bv. poliovaccin) of levend-verzwakt virus. Deze nieuwe vaccins bevatten messenger RNA dat via een vector (drager) proteïnen (dezelfde die het virus heeft) aan moet maken bij je celwanden (want op die manier komt het virus de cel binnen) waardoor je immuunsysteem aan zou moeten slaan om de antistoffen aan te maken. Dit soort ‘vaccins’ is nog nooit (!) op grote schaal uitgerold, hooguit in dierproeven en ik meen een paar uitzonderlijke immuunziektes waarvoor werkelijk geen andere behandeling is. Deze genentherapie (want dat is het) wordt straks op honderden miljoenen gezonde mensen mensen losgelaten. Ik zeg: eerst het kabinet, de 2e en 1e kamers en het Koningshuis verplicht (gecontroleerd dus geen placebo) inenten en dan zien of het allemaal goed gaat.

Gast
Ron
november 19, 2020 21:23
Antwoord op  Pangloss

En dan nog moet je maar aannemen dat ze dan dit bewuste vaccin ook daadwerkelijk in hun lichaam gespoten krijgen. Dat valt nooit te achterhalen dus natuurlijk zullen ze dan zeggen ‘het is veilig, niets aan de hand’ iedereen kan zich veilig laten inenten.

Laatst bewerkt 12 dagen geleden door Ron
Gast
Ik heb het beste met u voor zei de slang
november 19, 2020 17:13

“…….iedereen heeft zijn eigen gedachten, maar vertrouwen is ook in een tijd als deze belangrijk.” zegt Laurentien.
Gelukkig maar dat mensen overheden altijd vertrouwen, want zonder dat vertrouwen hadden Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot, Mussolini, Franco, de Griekse generaals, Videla, Ortega, de Amerikaanse neocons en Europese handlangers met hun oorlogen het ook nooit gered.
Maar de goeden hadden het zonder vertrouwen ook nooit gered.
Het is nogal vrijblijvend wat Leontien zegt.
Waarom hebben zij het nooit over vertrouwen in je eigen lichaam, je eigen afweersysteem.
Ik ken iemand van 94 die nooit medicijnen slikte, nu corona heeft, maar niet de symptomen vertoont. Rara, hoe zit dat? Bek dicht !! Alleen NOS en verwante laafjes mogen domme vragen stellen, begrepen!?
Wanneer je als overheid zo driftig de wereld wilt verbeteren, waarom bevorder je dan niet gezonde voeding en verhoog je daarentegen de btw daarop. Gezonde voeding kan steunen op een gezonde landbouw. De communisten zoals de heel machtige en relatief onbekende Klaus Schwab van het WEF willen het paard achter de wagen spannen. Ze willen Build Back Better. Dat is hun slogan, hun hersenspoeling. Kijk maar hoe vaak die slogan opduikt. Ze willen de boel snel slopen en dan zogenaamd opnieuw opbouwen door de aarde vol te plempen met hun verdienmodel windmolenparken en zonnepanelen. Daar worden ze nog rijker van dan ze al waren en wij moeten het met z’n allen ophoesten. De grote volksverhuizingen zorgen ervoor dat wij al onze energie met “ruzies” kunnen verspillen.

Gast
Kees van der Staaij
november 19, 2020 16:02

Ik laat mij niet inenten. Als God wil, dat ik Corona krijg, dan krijg ik Corona.
Het enige, dat ik tot nu toe binnenkrijg, is de spuit van Arie Slob! ☺

Gast
xandertje
november 19, 2020 15:15

Shirma Rouse kan beter op haar eten letten, dat is gevaarlijker dan het goedgekeurde vaccin.

Gast
Adhoc
november 19, 2020 14:57

Vrij simpel, als er veilig en snel gevaccineerd kan worden, dan is dat ook het moment om terug te gaan naar ‘normaal.’ Heb je daar als niet-gevaccineerde bezwaar tegen, jammer dan, maar dat is de eigen keuze en je kunt gelukkig gevaccineerden niet besmetten. Dat je dan beperkt wordt in je doen en laten, zul je dan op de koop toe moeten nemen. Je beperkt zelf je eigen vrijheid en daar hoeft de rest niet voor te boeten.

Gast
Wendy
november 19, 2020 14:24

Coronagekkies en vaccinweigeraars gewoon het ander spuitje geven; dit volk is zelf als een virus voor de maatschappij, daar moet de wereld zo snel mogelijk vanaf.

Gast
Maria Mandl "het beest"
november 19, 2020 15:01
Antwoord op  Wendy

Sieg Heil !!

Gast
Klimaatoptimist
november 19, 2020 21:49
Antwoord op  Wendy

@wendy
Het zijn juist mensen zoals u die gevaarlijk zijn en opgesloten zouden horen te zitten.

Gast
Plien
november 19, 2020 23:15
Antwoord op  Wendy

Volgens mij zit de angst er goed bij je in! Iets meegemaakt waardoor je zo een reactie geeft?

Gast
Corona-hoax
november 20, 2020 23:45
Antwoord op  Wendy

Ik constateer een zware Fake Stream Media vergiftiging bij u. Raad u aan even een uurtje te gaan hardlopen. Dan graag met mondmasker (wetenschappelijke aangetoond dat dit juist niet helpt maar zelfs gevaarlijk is)
Elke dag die onzinnige PCR-TEST nemen. Bij positief direct naar 1 vd corona-ziekenhuizen en direct om een IC-bed vragen. Graag “preventief” uzelf laten aansluiten.

Gast
M de Wit
november 19, 2020 13:54

Ben vd griepprik een aantal jaren geleden doodziek geworden, 2wkn in coma gelegen, mijn immuumsysteem reageerde totaal verkeerd!!! Mag de griepprik niet meer nemen…dus best wel bang wat deze vaccinatie evt met mijn lichaam gaat doen.

Gast
robb
november 19, 2020 14:25
Antwoord op  M de Wit

Dan mag jij hopen dat de de meeste mensen hem wel nemen.

Gast
Joop van Wissel
november 19, 2020 15:09
Antwoord op  robb

Dan mag je hopen dat de aartsleugenaars/dwangneuroten niet ineens met de medeling komen, dat kudde immuniteit bereiken onmogelijk is met dit virus.

Gast
Donald
november 19, 2020 13:46

Corona is een bestaand probleem dankzij chinese communisten. De maatregelen staan totaal niet in verhouding. Never waste a good crisis is blijkbaar te aantrekkelijk voor wannabe dictators als Rutte, Bruls en Hugoshenko. Een duitser bij het World Economic Forum stelt voor om chips te implanteren om gedachten te kunnen lezen. De werkelijkheid is weer eens meer bizar dan de wildste fictie.

Gast
Joop van Wissel
november 19, 2020 15:14
Antwoord op  Donald

De dislikes zijn van laffe, lauwe mensen, die niet van extreme opmerkingen houden, maar nooit zullen overwegen om zelf eens andere wetenschappelijke bronnen te raadplegen, dan die van de WHO of rivm. Dit zijn de mensen met de ultieme slavenmentaliteit. Het zijn de aangevers/verklikkers, die zich meer over u opwinden dan over de opmerking van Wendy hierboven.

Gast
Joop van Wissel
november 19, 2020 17:33
Antwoord op  Joop van Wissel

Dat ik geen dislikes maar ook geen plussen krijg, is een goed teken.
Men is bang.

Gast
Ik heb het beste met u voor zei Sneaky Shoes
november 19, 2020 17:30
Antwoord op  Donald

Klaus Schwab van dat World Economic Forum is een Duitser. Wat is dat toch met die Duitsers? Wordt dit de derde keer dat zij Europa in de ellende storten?
De Nederlander wordt weleens een soort mof genoemd. Als ik lees hoeveel angstige dwangneuroten er hier reageren zelfs met een stik de moord en met concentratiekampen, dan zou ik dit gaan geloven.
Instroom van veel moslims en Afrikanen zou weleens een zegen kunnen zijn tegen dit virus van fascisme vermomd als politieke correctheid.
Die mensen zijn niet zo slaafs als teutonen en zij krijgen hun bevelen van een andere leider dan van de Merkels, Ruttes, Macrons, Schäubles, Löfvens, Tedros’en, Bills and Melinda’s, Bidens en Schwabs. 

Gast
L. Koopmans
november 19, 2020 13:22

Prima als je geen vaccin wilt, maar stel dan de weigeraars financieel verantwoordelijk voor de economische schade voor bedrijven omdat er toch weer een lockdown komt vanwege te weinig vaccinaties (en dus de zoveelste covid-golf).

Gast
Joop van Wissel
november 19, 2020 15:17
Antwoord op  L. Koopmans

U chanteert de ene groep mensen met de andere groep. Het zijn Rutte, Van Dissel, Hugo de Jonge en anderen, die verantwoordelijk zijn voor de schade door lockdowns.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 16:58
Antwoord op  Joop van Wissel

Exact niet de zaken omdraaien L. Koopmans.

Gast
Ron
november 19, 2020 12:51

Ja de vaccinnatie propaganda komt al flink op gang door de media. Binnenkort de eerste commercials. Je kunt er op wachten…

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 13:07
Antwoord op  Ron

Yes.
Heel subtiel en lief gepresenteerd. Ingesproken door een vriendelijke dame rond de 40, net als de eerdere spotjes ( voor wie laad jij de app?? Voor niemand.)

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 15:37
Antwoord op  Tycho Graagnat

Net zoiets als voor wie brand jij een kaarsje. Gaat je geen …. aan, heks!
Bah wat onaardig nou weer. Ze bedoelen het zo goed. Goede voornemens/bedoelingen, plaveisel….hel en zo.

Gast
Ron
november 19, 2020 14:47
Antwoord op  Ron

En alle ‘min’ klikkers hier verraden al weer wat voor domoren en goedgelovige ze zijn…

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Ron
Gast
Joop van Wissel
november 19, 2020 15:33
Antwoord op  Ron

Ik hoorde dat volgend jaar iedereen verplicht getest wordt met een test die door de uitvinder ervan en vele ongehoorde internationaal befaamde wetenschappers ondeugdelijk is genoemd voor het identificeren van Covid-19. Ik ken de bron van dat verplichte testverhaal niet en ga het ook niet opzoeken. Het absurde, ongeloofwaardige overheidsbeleid maakt dat overbodig.
Zolang die PCR-test voor misleiding gebruikt kan worden, dus totdat iedereen gevaccineerd is, zullen ze hem niet afschaffen.
Al die artiesten en feestvierders (uitbaters van horeca) zijn van nature geen denkhoofden. Het zijn voelers geen denkers. Voelers krijg je eerder angstig. Zij volgen blindelings de overheid. Je straft in feite jezelf, wanneer je het denken aan anderen overlaat aan complotdenkers bijvoorbeeld. Wat je ook van hun kunt vinden, ze denken in ieder geval nog na en proberen antwoorden te vinden op het volkomen absurde overheidsbeleid.

Gast
Dood ga je toch wel
november 19, 2020 12:44

Of je neemt die spuit of je neemt hem niet. Waarom de drang om de ander te overtuigen van je eigen gelijk. Dood ga je uiteindelijk toch wel. Is het niet aan Corona dan is het wel ergens anders aan. Wat maakt de mening van een ander daarin zo belangrijk.
Iedereen succes met zijn eigen overweging en uiteindelijk is je leven op enig moment afgelopen.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 12:55
Antwoord op  Dood ga je toch wel

In je laatste zin zeg je: ‘ Iedereen succes met zijn eigen overweging’
Maar het is helemaal geen eigen overweging. Er wordt voor je beslist, hoe je leeft, betaalt straks en natuurlijk ook ten aanzien va de vaccinatie. Moeilijk vol te houden dat het dan eigen beslissing is.
De overheid beslist dat voor je. Dat komt in je digitale paspoort. Bij geen vaccinatie volgen sancties.
Geen toegand tot overheidsgebouwen, huisarts, theater en vele andere gelegenheden.

Gast
Saskia
november 19, 2020 18:45
Antwoord op  Tycho Graagnat

Jij bent ook niet een BEETJE een kneus hè?
Sjongejongejongejonge!

Gast
Hugo de Sjongejongejongejongejonge
november 20, 2020 00:02
Antwoord op  Saskia

Sjongejongejongejonge?

Vind je mijn schoenen dan zo mooi?

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 15:52
Antwoord op  Dood ga je toch wel

Er zijn 7 miljard mensen. Dat zijn er veel teveel met het consumptiepatroon van het rijke westen en China. Onze “leiders” maken ons wijs, dat wij het met z’n allen niet zullen redden. Zij waren het, die ons ook steeds zure regen, gat in de ozonlaag, stijging van de zeespiegel, verwoestijning, klimaatverandering door co2, stikstof, pfas, boeren, pelsdierfokkers voorhouden. Doet me denken aan gelovigen, die het einde der tijden berekenen, vervolgens op een berg gaan staan en er weer afkomen als de berekening niet blijkt te kloppen, maar ze blijven proberen. Maar nu is de tijd gekomen voor dwang.
Als je de wereld wilt verbeteren, dwing dan niet een ander, maar stop zelf met vliegen (Rob Jetten!), stop zelf met vlees eten, stop zelf met autorijden, ga zelf korter douchen, doe dat ligbad, die tub, dat zwembad, dat waterbed eens weg en stook eens geen 20 maar 17 graden. Al die wereldverbeteraars worden stinkend rijk van zonnepanelen en windmolenparken, stelen belastinggeld bij anderen, dwingen anderen zich te laten vaccineren, doen zelf veel te weinig, maar trekken wel een vroom gezicht en schelden andersdenkenden verrot of bespelen de media zodanig, dat niet zij maar het gewone volk elkaar kan laten verguizen. Zelf beperken zij zich tot houd je bek (Rutte) of “aso’s” (Grapperhaus).
Dat durven ze alleen maar, omdat zij van hoog tot laag veel leeghoofden aan hun zijde vinden. Veel leeghoofden zitten hier bij MC. Zij disliken maar zijn te beroerd om met argumenten te komen, want voor argumenten zorgt de NPO wel.

Gast
Huismaker
november 19, 2020 12:28

Geweldig !
Geert, je gelooft het nooit. De VARA (op radio1 12.15 uur) DEELT JOUW MENING !
“Eigen volk eerst”. Oorspronkelijk bewoners moeten zonder inmenging in hun wijk kunnen blijven wonen !
En dat zegt een Marokkaan. De oorspronkelijke bewoners moeten gewoon en onbezorgd in hun buurt kunnen wonen.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 12:56
Antwoord op  Huismaker

Wellicht weigert Wilders niet langer de VARA studio.

Gast
Rutte
november 19, 2020 12:27

Ik doe het wel, hoe kan het ook anders. Kijk ik lach graag dingen weg daar sta ik om bekend. Maar als ik dit nu doe, kom ik nooit meer geloofwaardig over.

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 16:08
Antwoord op  Rutte

Rutte krijg een speciale prik. Als het waar is, wat er in “Het Grote Sprookjesboek” staat, dan zullen mensen, die geen speciale prik krijgen, puisten ontwikkelen en uiteindelijk eraan sterven. Ach ja, dood gaan we toch, zei iemand heel laconiek. Ja maar de vraag is hoe.
En uiteraard weet geen enkele huisarts of chirurg wat de oorzaak van die puisten is. Zal aan allerlei zaken toegeschreven worden, maar natuurlijk nooit aan HET vaccin.
Je kunt lachen om dat andere sprookje over Bill Gates, die al prikkend de wereldbevolking wil reduceren, maar alleen de tijd zal het leren, wat er allemaal gaande was; ook dat klinkt nogal laconiek.

Gast
Volendams Lijntje van een Deugend Fatsoen Christen
november 19, 2020 12:23

83 dood in zuid korea door covid vaccin..En hoeveel gezondheids schade, nu, binnenkort en over groter tijd?
The Korean Disease Control and Prevention Agency (KDCA) announced on Oct. 31, Saturday, that 83 people in total have died after participating in a free vaccination initiative. The government had billed the initiative as a way to offset potential complications from COVID-19.

Gast
Volendams Lijntje van een Deugend Fatsoen Christen
november 19, 2020 12:34

36% van de gulf war verterans hebben gulf war syndrome. En in het echt misschien wel meer, want het mag niet teveel kosten natuurlijk. Ze hebben natuurlijk wel meer gif naar binnen gehad dan civiel maar toch. Ook gevaccineerden zonder uitzending naar oorlogsgebied zelfde lot.

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 16:16

Maak de mensen die een prikje willen nou niet bang. Ze zijn al zo bang.

Gast
man pan
november 19, 2020 12:42

Lekker goed bezig met je fake news. Het betreft een griep vaccin wat ze inspoten en ze zijn aan het uitzoeken of er iets aan het hand is met de vaccin, wellicht bewaard op verkeerde temperatuur.

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 16:22
Antwoord op  man pan

Ach het kan weleens mis gaan, nietwaar? Dat het weleens mis kan gaan is dus fake? Rare conclusie van jou. Als Volendams Lijntje zegt dat er in de Golf het misgaat, kom jij zeggen dat het fakenieuws is, want het kan weleens misgaan en dan kom jij met je eigen voorbeeld. Er zijn zoveel voorbeelden te vinden van onze overheid, die nooit faalt, dat we niet moeten zeuren en die prik gewoon maar moeten nemen. De overheid faalt nooit, zie politiecommunicatiesysteem, zie belastingdienst, zie de betuwelijn, zie verhuizing mariniers en ga zo maar tot in den treure door.

Gast
Highway to Hell
november 19, 2020 16:14

Trap er nou niet in mensen, in die Deugende Fatsoen Christenen. Het echte fatsoen zit bij de mensen, die vinden dat vaccinweigeraars naar concentratiekampen moeten.
75 Jaar lang hebben zij rond 4 mei tot vervelens toe moeten aanhoren dat concentratiekampen Het Kwaad vertegenwoordigen.
Maar als je de mensheid met een leugentje kunt redden van de ondergang door het nemen van een halfjaarlijks prikje, dan is het een goede daad om de weigeraars om te brengen, ja toch, nee toch?
Maak mensen maar bang genoeg en je zult zien, dat ze als was in je handen worden.

Gast
Jim
november 19, 2020 12:20

Des te eerder ben ik aan de beurt

Gast
Kwaaie Pier
november 19, 2020 12:17

Beau is een slappe lul

Gast
Sjors Boomschors
november 19, 2020 12:11

Tja, het is een beetje een dubbele standaard..
Aan de ene kant geen vaccin willen maar wel optreden om geld te verdienen.. Omdat het vaccin gevaarlijk zou zijn..

Maar wel een jarenlang (morbide) obese of roken of drinken; of dat geen effect heeft op de gezondheid.

Om maar niet te spreken van de gedachte dat er een chip in het vaccin zit.. #pakt alvast de aluminium rol uit de kast

Gast
Luciferase is een enzym
november 19, 2020 16:29
Antwoord op  Sjors Boomschors

Berg je rol folie maar weer op. Het is geen chip maar luciferase.

Gast
Lot
november 19, 2020 12:09

Eerst zitten ze allemaal te klagen dat ze willen dat alles weer normaal word, en dat ze willen optreden, enzo nu komt het in zicht, en vertrouwen ze vaccin weer niet, je word er toch gek van, dat het nu zoveel sneller is gegaan, houd niet in dat het niet betrouwbaar is, de vaccins hebben dezelfde stappen ondergaan wat er normaal ook gebeurd er is alleen nu alles op alles gezet, als geld en mankracht geen rol speelt kan alles veel sneller.

Gast
De tijd niet nemen, is een snelheidsduivel
november 19, 2020 16:35
Antwoord op  Lot

En jij gelooft dat? Als iemand die het kan weten, het zegt, dan is het waar?
Lees hierboven eens over de doden in Korea. Dezelfde stappen? Misschien wel. Maar daarna een lange testperiode net als bij koeien? Daar is dan weer de tijd niet voor genomen.
Mooi dat alles veel sneller kan, maar je kunt ook met 200 km/u naar huis rijden, maar dan wordt de kans dat het misgaat ook groter.

Gast
Brigit
november 20, 2020 18:28
Antwoord op  Lot

Lot, mooi verwoord!

Laatst bewerkt 12 dagen geleden door Brigit
Gast
robb
november 19, 2020 12:08

Ze zitten liever in een lock down , ik ga er rennend naar toe en laat me niet gek maken , ik krijg de griep prik ook al jaren en die word ook elk jaar opnieuw ontwikkeld , tegen alle tegen standers slik dan ook geen medicijnen meer daar zijn ook heel veel bijwerkingen bij ,de makers kunnen zich ook geen fouten permitteren dat kan het einde van hun bedrijf betekenen.

Gast
scott_0
november 19, 2020 12:29
Antwoord op  robb

Waarom laat je je inspuiten als je geen griep hebt?

Gast
De tijd niet nemen, is een snelheidsduivel
november 19, 2020 16:39
Antwoord op  scott_0

Sorry ik drukte op + en je kreeg een min erbij. Wat jij daar zegt, schijnt echt niet te kunnen, volgens de “kunstmatige” intelligentie van MC.

Gast
Vragen staat niet meer vrij in het "vrije" NL
november 19, 2020 16:46
Antwoord op  scott_0

Ik ken iemand die al jarenlang de griepprik nam, maar de indruk kreeg dat de griep sinds die tijd veel langer duurde en hij er moeilijker vanaf kwam. Hij zou eens een keertje overslaan om te testen of het aan de prik lag.
Dat uitproberen heeft niet lang geduurd, want vanwege de corona angst staat hij weer braaf in de rij voor een prik.
Er wordt lichamelijk heel verschillend op de prik gereageerd. Sommige mensen raken ervan in coma, waarover ik hier ook ergens op MC las.
Het is misdadig van een overheid om dwang op te leggen, als het om vaccinaties gaat.
Vind je het dan gek, dat er mensen zijn, die hun rol aluminiumfolie uit de keukenla halen?
Complotdenkers denken tenminste nog. Zij stellen tenminste nog intelligente vragen.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 13:21
Antwoord op  robb

Hoe naief kan een mens zijn robb?
Je gelooft toch niet werkelijk dat wereldleiders ook maar iets gelegen is aan jou of iemands persoonlijke welbevinden, gezondheid.
We zijn over tijdje met 10 miljard mensen op deze planeet. Dat wordt onhoudbaar.Je ziet het in heel de wereld. Overstromingen, hittegolven ( tot 45 graden) enz. De wereld barst uit zijn voegen
In plaats van een vaccinatieplicht in welke vorm dan ook pleit ik voor een digitaal formulier waarin ik zelf kan beslissen, hoe te handelen en of ik nog behandeld wil worden bij bepaalde aandoeningen, zo ook corona.
Ik wil geen speelbal zijn van kleine, politieke partijtjes met 2 zetels in de coalitie die daar toevallig anders over denken. Ten alle tijden bij alle aandoeningen, beslis ik zelf. Zo leuk is dit bestaan ook niet hoor, kijk om je heen.
Ik zou bij slecht nieuws het lied van Maarten van Roozendaal tot mijn lijfied willen maken.
‘Red mij niet’.

Gast
Snoezig Vlindertje
november 19, 2020 17:42
Antwoord op  Tycho Graagnat

U krijgt ongehinderd 5 likes. Het ontmoedigen van het verder willen leven is gunstig voor de reductie van de wereldbevolking, dan kunnen we makkelijker Build Back Better. Alleen verder met jonge mensen en alle jonge mensen de schouders eronder. Yes we can.

Gast
Brigit
november 20, 2020 18:31
Antwoord op  robb

Rob, zo denk ik er ook over!

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 12:00

En juist omdat het kabinet daar van op de hoogste is…..gaan ze het indirect verplichten.
Wordt nog juridisch onderzocht en na de verkiezingen is alles en kruiken.
Zie mijn bijdrage onder het bericht van Laurentien gisteren bij Beau over Tiktokkende dochter.

Zo zal het gaan.
Er zijn ook partijen tegen deze indirectie vaccinatie.
Geef sowieso de VVD hun smerige praktijken op alle gebied af te maken.
In hun verkiezingsprogramma is een move naar Links te bespeuren. Maar wacht je, het is slechts schijn in werkelijkheid moet er een grote agenda worden uitgevoerd waar de kleine man niet beter van wordt.
Brussel, de ECB wie of wat ook hijgt in hun nek. Weg ermee.

Gast
Tycho Graagnat
november 19, 2020 12:10
Antwoord op  Tycho Graagnat

Moet zijn: Niet de kans alle smerige praktijken ( de beloofde 1000 euro, de toeslagenaffaire en en 1001 andere ernstige zaken) af te maken.
Rutte ziet de peilingen en rekent zich al rijk hoor. Het lot ligt in uw handen.

Gast
Ronald
november 19, 2020 11:59

Eindelijk eens een gezond geluid aan ee talkshowtafel.

Gast
Maup Caransa
november 19, 2020 11:56

Amerikaanse kleuter verliest binnen 100 dagen beide ouders aan corona
Moeder Mariah (29) en Vader was 33 jaar. 

Gast
Jan
november 20, 2020 00:14
Antwoord op  Maup Caransa

Als de overheid ons wil overtuigen en geloofwaardig wil blijven, moet ze veel vaker met dergelijke voorbeelden komen en steeds weer onafhankelijke wetenschappers dat laten controleren. Ze komen echter alleen maar elke dag met de doden en als er niet genoeg doden meer vallen, daarna elke dag met de besmettingen en mensen op de IC’s. Zo overtuig je mensen niet. Die gaan denken dat met een ernstige griep een kleuter ook zijn jonge ouders kan verliezen en dat toen ook niet de hele samenleving op slot ging. Wij willen tot in detail vergelijkingen van griep met corona van dag tot dag. Je hebt mensen die positief op corona getest zijn, maar geen symptomen vertonen. Leg eens uit hoe dat kan.
Er zijn wetenschappers met kritiek op de PCR-test. Als de overheid die aan het woord laat, valt het hele spel in duigen. Daarom worden die wetenschappers verbannen. Het is verschrikkelijk van die kleuter en zijn ouders, maar dat is het altijd en dat was het voorheen ook altijd al. Het verschil met toen is niet dat Covid-19 ernstiger is dan griep maar dat de media er iedere dag de angst bij ons inhameren. Dat maakt het heel anders en dat maakt ons heel manipuleerbaar. Dat zet ons zelfs tegen elkaar op.

Gast
Schaapje
november 19, 2020 11:54

Vertrouwen in de overheid hahahaha die Laurentien

Gast
Lisa
november 19, 2020 11:54

Weten die nitwits ook waarom het 5 tot 10 jaar duurt voordat een ander vaccin goedkeuring krijgt?

Omdat er normaal gesproken geen geld is
Omdat er normaal gesproken teveel politiek is
Omdat er normaal gesproken wel geld voor is, maar toch ook weer niet
Omdat er normaal gesproken een bedrijf wel wil, maar niet de middelen heeft
Omdat er normaal gesproken wel een bedrijf is met middelen, maar toch ook net weer geen goedkeuring krijgt
Omdat er normaal gesproken te lang en te vaak overleg is om de kleinste dingen

Een vaccin ontwikkelen kost een hoop tijd, wachttijd wel te verstaan. Nu is dat er niet meer en krijgen de bedrijven alle middelen en geld om zo snel mogelijk een goed vaccin te maken

Maar dat weten ze niet, want het boeit ze niet. De zangeresjes willen alleen maar met het hoofdje op tv komen en aandacht krijgen. Als ze geen vaccin willen krijgen, dan is het misschien tijd om de showbizz vaarwel te zeggen en als putjesschepper aan de slag te gaan.

Gast
Promo
november 19, 2020 12:07
Antwoord op  Lisa

JE hebt gedeeltelijk gelijk, maar feit blijft dat de testperiode nu wel heel erg kort is.

Gast
Brigit
november 20, 2020 18:40
Antwoord op  Lisa

Lisa, mooi verwoord!

Gast
Leo
november 19, 2020 11:51

Ik hoef die troep ook niet in mijn lijf.

Gast
Tonnie Rober
november 19, 2020 11:51

Shirma Rouse Ja die is natuurlijk als de dood om met dat vette lichaam ziek te worden. Mijn moeder is analist, mijn reet

Laatst bewerkt 13 dagen geleden door Tonnie Rober
Gast
Mick
november 19, 2020 11:51

Ik ben wel benieuwd of Hugo zijn kinderen als eerste laat vaccineren.

Gast
Wilfred Gemeen
november 19, 2020 11:51

Eerst de MSN iedereen bang maken voor Covid-19 en nu iedereen bang maken voor een vaccin. De MSM heeft nieuws nodig dus creëert het dan maar zelf. Walgelijk!

Gast
Herbert
november 19, 2020 11:48

En die dikke domme schreeuwlelijk Shirma maar ja knikken bij alles wat iedereen zei.

Gast
*Buurvrouw van honderd members*
november 19, 2020 11:47

Wel allemaal binnen 1,5 meter aan tafel.

Wat een egoïsten zijn RTL gasten!

Gast
Mono
november 19, 2020 11:46

Dan wil ik zo’n Berget Lewis en Shirma Rouse ook nooit meer horen zeuren over het feit dat de evenementensector volkomen stil ligt.

Gast
Brigit
november 20, 2020 18:42
Antwoord op  Mono

Precies!

Gast
Psychiater Welgoed-Snik
november 19, 2020 11:42

Het is ook wel een stel dat lichten dat daar om zijn mening wordt gevraagd.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen