Monique Smit over de zeik na sneer Henny Huisman

Monique Smit vindt het niet leuk dat Henny Huisman in de krant een sneer aan haar uitdeelt. Hij heeft haar helemaal niet gesproken, zoals hij zelf beweert. Dat zegt ‘de zus van’ in een verklaring op Instagram. Ruim acht jaar geleden riep Monique in de media dat ze samen met Tim Douwsma graag De Mini-Playbackshow van Henny nieuw leven in zou blazen, maar volgens Henny is ze daar helemaal niet geschikt voor. “Ik heb dat haar uitgelegd“, beweert hij in het dagblad.

Monique heeft echter helemaal nooit wat gehoord. “Lieve mensen, in deze bijzondere tijd een absolute bijzaak (en misschien nog minder dan dat), maar toch iets waar ik op wil reageren nu een wens die ik ooit eens heb uitgesproken toen ik nog wekelijks kinderprogramma’s presenteerde uit het stof is gehaald… 🤷‍♀️

Ze vervolgt: “Want natuurlijk is het geweldig om een tv-programma zoals de Mini-playbackshow te presenteren; zo’n gave show waar hele families (inclusief ikzelf) iedere week voor gingen zitten! Dat wil toch iedereen die van entertainen en televisie houdt.”

En dan: “Hoe jammer is het dan ook dat ik de legendarische Henny Huisman (hierover) nog nóóit live heb gesproken… Fijne zondag, take care & stay safe.

Overigens vormen Monique Smit en Tim Douwsma al jaren geen duo meer. Hij heeft haar inmiddels keihard ingeruild voor Famke Louise.

Foto: AvroTros

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Genderneutraal
oktober 27, 2020 09:04

Wil van Bil,

Nou nee ik denk dat ze niet eens lekker kan koken ook. Haar man mag af en toe op aanvraag aan die vislucht snuffelen.

Ze stoort, zoiets hoort vooral niet op tv.

Gast
zorro
oktober 27, 2020 08:55

Henny is een beetje aan het dementeren.

Gast
Van Halen
oktober 27, 2020 08:41

Hoe dan ook, zij kan het niet. HH opvolgen is nogal een ding,geloof me. Dat talent heeft ze gewoon niet. Laten we daar nou heel eerlijk over zijn. Aardig meisje maar niet meer dan de zuster van de wel talentvolle Jan. Einde discussie lijkt mij.

Gast
Wil van Bil
oktober 26, 2020 23:44

Deze vrouw kan niks, misschien kookt ze lekker.

Gast
Xxxx
oktober 26, 2020 23:37

De Volendammers hebben veel voor de Nederlandse muziek betekent toch? Zo “zwakzinnig” zijn ze nu ook weer niet.

Gast
Xxxx
oktober 26, 2020 23:34

ZeerNetteDame. Jan Smit is een Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nederland en Belgie een gevierd zanger. Verdient geld als water. Zijn fans zijn niet geestelijk gehandicapt. Daarbij vind ik het beledigend voor de mensen die dat wel zijn. Jan maakte er overuren in die landen. Zoveel zelfs dat hij nu overspannen al bijna 2 jaar thuis zit. Zouden al die “fans” dan niet in orde zijn? Zelfs Mark Rutte heeft een cd van Klubbb3 in zijn Torentje.

Gast
Respect ✌️
oktober 26, 2020 23:29

Die gasten uit Volendam zijn nou eenmaal zwakzinnig van nature en tel de massale incest en drugsgebruik er maar bij op en het resultaat is een Smit en een Tol, ik ben voor om dat k.tdorp helemaal plat te gooien.

Gast
Xxxx
oktober 26, 2020 23:26

Waarom zou Monique Smit dat niet kunnen? Je moet iedereen de kans geven iets te leren. Hennie Huisman, een beste man, maar een beetje verzuurd. Vrede hebben dat ze je niet meer nodig hebben.

Gast
SHOW NIEUWS SBS KANAAL 37
oktober 26, 2020 21:44

dat zijn allemaal inteelt daar in volendam dus zij zijn allemaal een beetje lijp daar in volendam kijk maar naar die tol of j.smit

Gast
Wendy's dealertje
oktober 26, 2020 21:21

Meestal gaan dit soort wannabe bn-ers een kinderboek schrijven na 2e kind, waarom doet zij dat niet, zijn wij verlost van dit soort artikelen.

Gast
ZeerNetteDame
oktober 26, 2020 18:23

Monique Smit lijkt me uitermate geschikt om het vaste gezicht van Albert Heijn te worden, al betwijfel ik wel of het winkelvolk daar zit te wachten op al die geestelijk gehandicapte fans van haar broer. Lastig! Maar zingen/kwelen kan ze beter niet meer doen. Haar stemgeluid is afgrijselijk en zorgt voor ernstige klachten.

Gast
Van Halen
oktober 26, 2020 18:19

wat een gedoe op niks af,oud verhaal en idd heeft Huisman gelijk, zij zou dat niet moeten willen of kunnen. overigens hoorde ik net bij VI dat een producer van een tv programma het aan Huisman vroeg en dat die toen zei,laat ze het maar niet vragen, meer niet,Huisman heeft toen een gesprekje gedaan met Monique dus ze heeft hem wel gesproken en dus niet nooit,foei,teveel paling gegeten?

Gast
Bennie Thuisman
oktober 26, 2020 17:38

Mens, ga koken. Jankmuil.

Gast
Philips de Goede
oktober 26, 2020 17:35

Als Henny later groot is kan ie zn herinneringen uit gaan stoffen.

Gast
Leo knots
oktober 26, 2020 17:33

Maar deze Smit kan toch ook echt niks, behalve de zus van zijn?

Gast
Liefhebbende Moeder
oktober 26, 2020 17:26

Monique Smit is een stiefmoeder.

Gast
Patty Harpenoo
oktober 26, 2020 17:15

Monique moet zich niet zo druk maken om dat Veenlijk Huisman… enge man, wanhoopt om aandacht.Negeren dat fossiel, hij heeft zijn tijd gehad.

Gast
Gerda
oktober 26, 2020 16:52

Is Tim met Famke?? Ik dacht alleen maar voor dat: IK DOE NIET MEER MEE toch? Hij is best oud voor haar..

Gast
Henk
oktober 26, 2020 16:49

Huisman moet een keer zijn domme gefrustreerde smoel houden en er vrede mee hebben dat ze hem niet meer nodig hebben.
Lekkere Monique kan alles!

Gast
Kaasplankje
oktober 26, 2020 16:37

Wauwelende Volendampaling.

Nederlands*

Gast
Kaasplankje
oktober 26, 2020 16:36

Praat Nederland, domme kut.

Gast
NPO kijker
oktober 26, 2020 16:33

Smit haar geheugen zit vol gaten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen