Henny Huisman vindt Monique Smit talentloos

Henny Huisman vindt het ongekend dat Monique Smit denkt dat zij het talent heeft om zijn vroegere hitshow De Mini Playbackshow nieuw leven in te blazen. Dat zegt hij vandaag in De Telegraaf. Een paar jaar geleden riep Monique in de media dat ze de show samen met Tim Douwsma zou willen presenteren, maar dat is volgens Henny niet zo’n goed idee. “Ik heb weleens gehoord: ’Dat zou de zus van Jan Smit graag willen doen’. Dat zal ze wel willen, maar dat kan ze niet. Klaar.

Henny heeft dat ook aan haar laten weten. “Ik heb haar uitgelegd waarom ze mijn toestemming niet krijgt: ’dit ben jij niet’.

Als Henny over formats nadenkt, komt hij er vaak achter dat hij zelf toch eigenlijk de beste keuze is. “Het klinkt gek maar als ik daarna zit te dubben over een presentator, kom ik toch vaak bij mezelf uit.”

Volgens de presentator zien ze dat in Hilversum ook wel in. “Ik hoef niet per se op televisie, maar ik word altijd gevraagd. Ik bedenk programma’s, zoals Waar is dat feestje? En dan is de vraag: misschien is het wat voor Gordon, of voor die of die. En dan komt: of is het niet heel grappig als jij het doet? Zo’n oude lul tussen een hossende massa.

Henny begrijpt die suggestie wel. “Je bedenkt toch altijd iets vanuit je eigen gevoel.

Foto: SBS

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
kritiek?
oktober 29, 2020 10:47

Valt in de categorie “Alles wat een ander kan doe ik zelf beter” De lijfspruik van BTW uit FC de Kampioenen en blijkbaar ook van Henny.)
Als pensionado mag je het stokje wel overdragen aan een volgende generatie.
Op een mini-plee-bek show met opa henny huilman zit ook niemand meer te wachten.

Gast
Van Halen
oktober 26, 2020 14:17

Henny Huisman zegt in dat hele verhaal helemaal niet dat Monique Smit talentloos is, hij zegt alleen dat ze de Miniplaybackshow ooit wilde doen en daar vond hij haar niet zo geschikt voor. henny is geen ouwe zure man maar deze site wil dat waarschijnlijk graag want die verdraaid dingen zo dat het ook zo lijkt. hou daar eens mee op MC en ook al die stakkers die daar dan weer een mening op ventileren. Hij had een geweldig leuk en eerlijk interview in de Telegraaf.laat dat dan ook heel en stook niet zo,dat is zo ontzettend laag!

Gast
Dikkiedik
oktober 26, 2020 12:22

Als zij op tv is dan zie je alleen maar een gebit!

Gast
Marianne
oktober 26, 2020 08:53

Och och och, die Monique Smit kan toch werkelijk niets. Die meid moet lekker de frisse was aan de lijnen van Volendam laten wapperen en zorgen dat er rond 18:00 uur iets lekkers op tafel staat. Geen talent voor media.

Gast
robert
oktober 26, 2020 08:26

Henny wie?

Gast
Roddelpraat
oktober 26, 2020 00:54

Wij van roddelpraat hebben horen zeggen, dat Henny graag een comeback wil maken, met een grote show.

Gast
Joris driepinter
oktober 25, 2020 23:46

Ik vind Monique Smit ook niets,maar Huisman is ook een oud wijf ,huiler en flapdrol uit de bovenste la.

Gast
Karel van de graaf
oktober 25, 2020 18:37

Goed bezig Henny

Gast
nico
oktober 25, 2020 17:45

Over Henny Huisman maar niet te spreken hij loopt en praat als een hobbit.

Gast
Turnpike
oktober 25, 2020 16:06

colette aka Teuntje alias verstandsloze dombo
zo 25 okt 2020 om 15:57

@Teuntje. Rot op, miezerig stuk vreten. Je bent niet eens in staat je in fatsoenlijk Nederlands uit te drukken, IQ-loze lanterfanter c.q. wasknijper-aso.

Gast
colette
oktober 25, 2020 15:57

Henne mee eens Meissie kan ook niet Ingen e kan niks omdat haar broer Smit heet komt ze aan bod anders niet

Gast
Wendy's dealertje
oktober 25, 2020 15:20

Henny = held

Gast
Ap
oktober 25, 2020 15:18

A.U.B.Hennie blijf lekker thuis,je heb je tijd gehad,laat het nu maar aan andere over,je past er niet meer bij,en geef eens een andere foto aan de redactie,dit kan toch niet,ga thuis lekker genieten,en vergeet de tv,je bent media geil.

Gast
WEST*
oktober 25, 2020 15:12

kijk eens meer BBC daar worden de senioren op handen gedragen , en daar hebben ze veel respect voor de oude garde die hun kwaliteit niet verleert zijn
die heden daagse pseudo tv personalities zijn gewoon halfwas, en moeten nog veel leren

Gast
W. Zwageman
oktober 25, 2020 14:55

@Rotterdammer
zo 25 okt 2020 om 14:30

Nee Rotterdammer, de correcte schrijfwijze moet zijn: Partir c’est mourir un peu.

Gast
Rotterdammer
oktober 25, 2020 14:30

Partir c est mourir un peu… moest het zijn!

Gast
Rotterdammer
oktober 25, 2020 14:28

Hennie moet bijgezet worden in een mausoleum! Vergane glorie ! Één bakker van 78 blijft toch ook niet eeuwig roepen dat zijn broodjes in de jaren 80 het lekkerst waren. Pastor C est mourir un pen máár Hennie mag wat mij betreft helemaal deaud gaan…

Gast
CB
oktober 25, 2020 14:08

Bejaardentehuis Rustenvreugde belde. Ze zijn een paardengek kwijt…

Gast
Feitje
oktober 25, 2020 13:56

Mijn god wat is dat toch met 65+ jullie hebben je tijd gehad, en het goed gedaan. Maar om je zelf nou telkens, een veer in je reet te steken snap ik niet.

Laat ze auditie doen en ga het zelf beoordelen. Daarna kun je pas oordelen of iemand het kan.

Gast
Patty Harpenoo
oktober 25, 2020 13:47

Hennie is echt een verschrikkelijk vervelende zure oude man geworden… ik vind Monique óók niks máár desalniettemin word ik schijtziek van Hennie… én Paay… en Keijl. Hoepel toch op met die fossielen!

Gast
Juist
oktober 25, 2020 13:35

In de tijd dat Huisman populair was op tv, waren de mensen nog blij als ze een tv wonnen bij een of ander spelletje.

Gast
Voorhuid plezier
oktober 25, 2020 12:55

Henny rules

Gast
Volendamsehuismaffia
oktober 25, 2020 12:52

Wat is er mis met miss smit?

Gast
Jan x
oktober 25, 2020 12:49

En Henny denkt dat niemand beter is dan dat hij is geweest.
Maak een afspraak bij de huisarts er zijn pilletjes voor deze kronkel in de hersens , voor zover aanwezig.

Gast
Quasimodo
oktober 25, 2020 12:45

Ondanks dat Hennie zelf een ontzettende vervelende zure ouwe zak is geworden heeft hij wel gelijk. Vrouwtje Smit krijgt alleen nog aandacht omdat ze de zus van cokesnuiver Jan is. Ze kan verder niks behalve moedertje spelen, zoals alle sufkutjes die leven om te werpen.

Gast
NPO kijker
oktober 25, 2020 12:36

Toen RTL nog RTL was met miljoenen kijkers was hij de Topper van de TV

Waar is die tijd gebleven.

Gast
WEST*
oktober 25, 2020 12:33

Altijd dat negatieve over Henny waarom eigenlijk?
De man die heel Nederland aan de buis hield met zijn soundmix shows verdiend respect! En ik vind het heel fijn voor Henny dat hij terug is bij de VPRO met een 90 jaren programma Ik wens Henny dan ook veel succes toe met zijn nieuwe programma reeks ,en ik zeker kijken !

Gast
Warmoes
oktober 25, 2020 12:31

Henny Keyl

Gast
Gregor
oktober 25, 2020 12:27

Henny, ga terug in je mand, affff

Gast
Duco van Deugen
oktober 25, 2020 12:20

Je kunt ook ‘Let It Be’ van The Beatles opnieuw opnemen, maar beter dan het origineel wordt het nooit…

Gast
Fokje Modder
oktober 25, 2020 12:15

Henny heeft er verstand van.

Gast
Henny the Dinosaur from the Pleistocene
oktober 25, 2020 12:14

Henny was al uitgestorven toen Joop van den Ende geboren werd.

Gast
Harry
oktober 25, 2020 12:08

SMITVREES

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen