Anita Meyer laat zich niet gek maken door tv: géén fillers

Anita Meyer laat zich niet gek maken door al die gebotoxte BN’er-collega’s op televisie. Ze weigert aan zichzelf te laten sleutelen om haar houdbaarheidsdatum in de media te verlengen. Dat laat ze weten in De Telegraaf. De 65-jarige Why Tell Me Why-zangeres heeft geen zin om net als Connie Witteman elke week onder een deegroller te gaan liggen. “Ik hou ook niet van dat geprik en gedoe. Ik moet het hebben van het zingen“, zegt Anita, die al twee keer meedeed aan Beste Zangers.

Anita is niet zoals types als Connie. “Nou ja, ik ben geen rode loper-type. Dan voel ik me altijd ongemakkelijk. Dat is, denk ik, een beetje Rotterdams. Ik wil er best leuk uitzien, maar dat is dus niet in een jurk met een diep decolleté.”

En dus ook geen botox of fillers. “Er zijn ook mensen die met cosmetische chirurgie van alles laten verbouwen, maar iedereen weet hoe oud ik ben en ik zou het echt belachelijk vinden als ik ineens grote dikke lippen en een strakgetrokken gezicht zou hebben.”

Een strakgetrokken gezicht zou er onnatuurlijk uitzien, aldus Anita. “Dat hebben vrouwen van 65 niet. Je moet daar eigenlijk al heel vroeg mee beginnen, wil het er nog een beetje natuurlijk uitzien.”

Geen deegroller voor Anita dus. “Ik hou er niet van.

Overigens is Anita Meyer een artiestennaam. In werkelijkheid heet ze Annita, met twee n’en dus.

Foto: RTL

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Fidan
oktober 26, 2020 18:56

Anita heeft gelijk. Botox maakt lelijk en grotesk! Als ik Conny Witteman zie of Monique van de ven griezel ik. Mooi oud is niet lelijk,. Opgespoten koppen wel!!!

Gast
Cees
oktober 26, 2020 12:08

Beetje jammer dat ze in dat jankprogramma beste zangers soms meedoet.

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 26, 2020 00:18

Als je naar een concert van haar geweest zou zijn, zou je minder positief over haar praten. Op de radio klinkt ze leuk, maar in het theater is ze Knudde!

Gast
Kleurloos avrolid
oktober 25, 2020 23:00

Meeeee 🐐🐐🐐🐐

Gast
Hans
oktober 25, 2020 22:18

Ze was een jaren 80 Hitzangeres , een heel klein beetje nog jaren 90 maar daarna heeft ze nooit meer nieuwe muziek gemaakt en teert op oude succesjes.

Gast
anoniem
oktober 25, 2020 19:08

1x “al” teveel.. :-)

Gast
anoniem
oktober 25, 2020 19:07

Er zou minder schaamte moeten zijn over het ouder worden… Je wordt in dit land al op je 18e al te oud gevonden voor sommige baantjes..

Gast
Frikandel speciaal
oktober 25, 2020 18:36

Annita is een goede zangeres.

Gast
Puber
oktober 25, 2020 16:19

@colette
zo 25 okt 2020 om 16:00

Alsof jij om door een ringetje te halen bent, sufkut. Leestekens en dergelijke zijn ook al niet aan jou besteed, nitwit. Pleur op met je domme teksten.

Gast
colette
oktober 25, 2020 16:00

Mee eens Anita al die wijven gaan op elkaar lijken Patries Patty Estelle de golddigger en allemaal roepen ze ik nee ik heb niets laten doen en van verre zie je al die troep zitten hypocrieten

Gast
Maup Caransa
oktober 25, 2020 15:56

Anita Meyer samen met Hans Vermeulen achter de piano.

Gast
anonymous
oktober 25, 2020 15:17

Ze heeft het ook niet nodig, prachtvrouw.

Gast
Viola
oktober 25, 2020 15:05

Anita heeft altijd een prettige uitstraling.Puur,eerlijk en veel humor.

Dat zie je bij die Botox koppies niet. Die ogen vals en vreselijk ordinair.

Gast
Bas
oktober 25, 2020 15:04

Anita ziet er geweldig uit, beter dan haar leeftijdsgenoten Linda de mol en Vanessa.

Gast
WEST*
oktober 25, 2020 14:35

@ The Rainbow Train Ee zijn maar weinig zangeressen zoals Anita want echt talent blijft zichzelf ! Willeke Alberti is ook zo`n zangeres, gewoon geweldige vrouwen!
Daarom zijn ze er nog steeds! en na jaren kent iedereen ze nog, en al die andere snotneuzen met hun hedendaagse gekochte hitje is iedereen over twee jaar weer vergeten maar echte zangeressen blijven altijd bestaan in de herinnering van de mensen

Gast
The Rainbow Train
oktober 25, 2020 14:21

@respect van 11.33 wil ik zeggen dat je een vuile smerige hondekop bent

Gast
The Rainbow Train
oktober 25, 2020 14:19

Anita,wereldwijf, fantastische zangeres altijd gebleven,beter dan die pulp van tegenwoordig,die haar veters nog niet eens mogen strikken.

Gast
Ellebel
oktober 25, 2020 13:16

Mooi gezond oud worden zit van binnen en niet van buiten

Gast
Marjan
oktober 25, 2020 12:54

Zo gewoon gebleven

Gast
Luister
oktober 25, 2020 12:50

@Iemand En zo is het!

Gast
Lies
oktober 25, 2020 12:49

Anita rules

Gast
iemand
oktober 25, 2020 12:39

Kijk eens naar de gezichten van Connie Witteman, Linda de Mol of die Mary Borsato is toch gewoon vreselijk om te zien. Zo zien vrouwen in het echt er toch niet uit. Ze geven zich allemaal een monsterlijk uiterlijk. Ook jonge vrouwen die teveel doen zien er eerder uit als transexuelen dan als vrouwen. Kijk op YT naar zangeressen uit de jaren 70/80 hoe mooi vrouwen toen waren zonder al die poespas en tattoos.

Gast
Gregor
oktober 25, 2020 12:38

je ziet er geweldig uit, niets aan doen aub

Gast
Durban
oktober 25, 2020 12:14

@Ani temeijer
zo 25 okt 2020 om 11:16

Geef eens een definitie van een held svp. En eentje van idool.
Wie weet…

Gast
Ap
oktober 25, 2020 12:07

Anita , je bent een kanjer,kunnen een heleboel collega,s een voorbeeld aannemen,puur natuur,geweldig

Gast
Luister
oktober 25, 2020 12:05

@Harry Teveel gezopen gisteravond, Harry? Houd je dan even een paar dagen gedeisd! Domkop!

Gast
Harry
oktober 25, 2020 11:57

ANNITA KLETSMEYER

Gast
Michiel
oktober 25, 2020 11:53

De Franse actrice Simone Signoret liet ook de natuur haar werk doen. Ze won een César (Franse Oscar) voor haar rol in La vie devant soi, waarin ze een oudere hoerenmadam speelde. Zie https://www.dailymotion.com/video/x2pzljo

Gast
Rick
oktober 25, 2020 11:38

Topper!

Gast
Karbonade
oktober 25, 2020 11:36

Over vrouwen op leeftijd, fillers en decolleté’s gesproken.
Zag gisteren tijdens het zappen Raggel Hazes voorbijkomen in een spelletjesprogramma.
Zonnebrandbruine rimpelkop en dankzij haar diep uitgesneden decolleté enorme opgespoten meloenen. Zelfs in het woonwagenkamp hebben ze nog meer stijl en klasse.

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 25, 2020 11:36

Oude topper.

Gast
Respect ✌️
oktober 25, 2020 11:33

Is altijd al een lelijk wijf geweest en met ouder worden is het nog erger geworden en met fillers en botox valt er toch niets te redden aan dat hoofd.

Gast
Luister
oktober 25, 2020 11:19

Eindelijk iemand met gezond verstand. Ze ziet er prachtig uit en heeft een mooie uitstraling.
Connie Witteman en b.v. Linda de Mol zien er lachwekkend en juist “ouder” uit.

Gast
Ani temeijer
oktober 25, 2020 11:16

Dit is een heldin die nog steeds altijd zuiver klinkt.
Misschien wel de beste zangeres van Nederland met tijdloze hits.

Gast
ton
oktober 25, 2020 11:13

Aan Anita kunnen vele van de hedendaagse ‘artiesten’ een voorbeeld nemen.

Gast
Vrange Lans
oktober 25, 2020 11:12

The Alternative Way, single van Anita Meyer uit de seventies, fris leuk nummer. Mooie en leuke vrouw zonder kapsones. Kwaliteit duurt het langst.

Gast
Bart
oktober 25, 2020 11:11

Geweldig!

Gast
Martijn
oktober 25, 2020 11:08

Leuke vrouw

Gast
Fokje Modder
oktober 25, 2020 11:04

Groot gelijk Anita Meyer.

Pure schoonheid is veel mooier.

Gast
Dreetje Hazes
oktober 25, 2020 11:01

Mooie dame en ik zou haar doen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen