‘Beau van Erven Dorens faalt tijdens interview Thierry Baudet’

Beau van Erven Dorens heeft het interview met Thierry Baudet woensdagavond niet zo goed gedaan. Met name het breaking news tijdens de uitzending pakte hij niet goed op. Dat zegt tv-kenner Rob Goossens in de mediapodcast van De Telegraaf.

Thierry Baudet en Beau van Erven Dorens © RTL

Het interview verliep té chaotisch, vindt Rob. “Het was nogal een evenement. Ze hebben echt tot het allerlaatste moment van de uitzending gewacht tot het spektakel losbarstte en uiteindelijk moet ik zeggen: het was meer chaos dan spektakel. Een Poolse landdag. Het pijnlijke is: we weten dat Thierry Baudet juist in chaos op zijn allerbest is.”

‘Beau verliest grip’

Rob zag Beau de grip langzaam verliezen. “In het begin heeft Beau het gesprek nog wel in de hand en stelt hij strakke vragen en laat hij Thierry echt antwoord geven, maar daarna beginnen de eerste andere tafelgasten in te breken en dan zie je dat Beau de grip op het gesprek aan het verliezen is. Dan groeit Thierry al een beetje in zijn rol.”

Wat Rob pas écht slecht vindt, is dat het breaking news over de uitspraken van Forum voor Democratie-senator Nicki Pouw Verweij niet goed werd opgepakt. “Terwijl die brief er al lang was, duurde het heel lang voordat dat onderwerp ter sprake kwam. Dan neemt Beau het stuk in handen en zegt hij: ‘Ik heb het nog niet gelezen, maar ik krijg het net in mijn handen gedrukt.’”

‘Geen excuus!’

Beau had toch ook geen mogelijkheid om het te lezen? “Nee, dat is waar. Je zou kunnen zeggen dat dat een verzachtende omstandigheid is voor Beau. Tegelijkertijd: als Maradonna gisteren tijdens de uitzending was overleden, dan was meteen de hele uitzending omgegooid en nu had dat ook moeten gebeuren.”

Dit was gewoon niet goed, vindt Rob. “Je hebt nota bene de hoofdrolspeler zelf aan tafel en dan heeft Beau wel een excuus waarom hij het nog niet heeft gelezen, omdat hij in de uitzending zat, maar zijn redactie heeft geen enkel excuus. Die zitten er juist om tijdens de uitzending te zeggen: ‘Er is wat gebeurd, we moeten het hierover hebben.’”

Slechte redactie

Rob vindt dat de redactie van Beau slecht werk heeft geleverd. “Dan ga je met een highlighter door het stuk heen en zorg je ervoor dat Beau volledig voorbereid met twee scherpe vragen dat artikel ter spraken kan brengen. Het werd zo onduidelijk, terwijl er genoeg manieren zijn om dit aan te pakken.”

Beau had bijvoorbeeld een filmpje kunnen laten instarten om zich te laten informeren via zijn oortje of desnoods het hele artikel kunnen voorlezen, legt Rob uit. “Hij had kunnen zeggen: ‘We gaan het nu met z’n allen lezen’.”

Al met al had Beau dit professioneler moeten aanpakken, vindt Rob. “Het is uitzonderlijk dat zulk groot nieuws tijdens een uitzending binnenkomt, maar niet uniek.”

96 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
JoopH
november 28, 2020 14:55

Beau denkt dat ie beter is dan hij echt is, dat breekt hem bv nu op

Gast
Joe Banana
november 27, 2020 22:08

Ik vond dat Beau het heel aardig deed. Hij is geen journalist en daardoor wat origineler in zijn vraagstelling. Hij was zeker niet aan het slijmen met Baudet en maakte het hem behoorlijk lastig.

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:31

Ondankbaar, achterlijk Nederland zal ondergaan want wie zijn medemens laag behandeld heeft geen plek in het ‘paradijs’. DUs word je ervan bewust. Anders heb ik liever moslims om me heen dan de gemiddelde Nederlander, die in niets gelooft behalve in de overheid….Etatisme noem je dat.

Gast
Bert
november 27, 2020 14:59
Antwoord op  anna van praag

Medemensen zijn iedereen, dus iedereen is achterlijk volgens jou, ga lekker alleen in je eigen paradijsje zitten en succes ermee

Gast
Bert
november 27, 2020 15:12
Antwoord op  Bert

Bevolkingsgroepen benoemen en indelen zoals jij doet, jezelf indekken tegen racist genoemd worden

Gast
Bert
november 27, 2020 15:15
Antwoord op  anna van praag

Bevolkingsgroepen benoemen en indelen zoals jij doet,is jezelf indekken tegen racist genoemd worden

Gast
Maup Caransa
november 27, 2020 13:18

Weer vier senatoren stappen uit Forum, exodus gaat door.

Gast
Tom plot
november 27, 2020 12:23

Pim fortuin heeft helemaal niets voor het land gedaan…hij heeft veel geroepen en zich als een diva gedragen…net zoals die mafketel van een baudet…

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:33
Antwoord op  Tom plot

Dat vind je gek??? Hoe lang is Rutte al aan het roer.?…wat heeft de PVV gedaan? OOk niets, en waarom? omdat ze niet regeren. Jeetje….ga terug naar school of lees eens een boek.

Gast
Bert
november 27, 2020 14:38
Antwoord op  anna van praag

Jeetje, dergelijke standpunten zijn alleen leuk voor leeghoofden zoals jij, de kunst van het regeren is dat je zoveel mogelijk mensen tevreden stelt.
Is dat nou zó moeilijk te begrijpen jeetje

Gast
Bert
november 27, 2020 12:00

Ik heb zo n hekel aan die pim fotuynaanbidders, alsof hij het land gered heeft, laat me niet lachen
Hij heeft toch helemaal niet geregeerd of wel?

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:36
Antwoord op  Bert

Nee, dan beantwoord je hiermee je eigen vraag. Wellicht eerst denken, vooral na-denken, voordat je iets roept?!
Wie niet regeert, kan ook niets veranderen. Daarom zijn ze toch zo bang, de geetableerde partijen, omdat ze anders echt meten werken voor hun geld. en niet alleen de macht willen hebben over mensen. Politici moeten weer volksvertegenwoordigers worden, en niet de knechten van de geo-politiek!

Gast
Bert
november 27, 2020 14:24
Antwoord op  anna van praag

Geopolitiek is juist belangrijk, dat snappen tunnelvisiekijkers als jij niet
Alleen aan jezelf denken en de landgrensjes bewaken
Met eerlijke handel zonder uitbuiting komen die stromen vluchtelingen hier echt niet naar toe

Gast
By the way....
november 28, 2020 00:21
Antwoord op  Bert

Oh nee?! Dream on! Waarom zou je in eigen land werken als je in gekke-henkie-land alles gratis kunt krijgen….🤣

Gast
By the way....
november 28, 2020 00:15
Antwoord op  Bert

Kennelijk is jou ‘ontgaan’ dat Fortuyn VERMOORD werd toen hij op het punt stond een méga-overwinning te behalen in de verkiezingen en naar álle waarschijnlijkheid premiér was geworden!!! Dát lieten linkse fanatici zoals Melkert c.s. dus niét gebeuren….👁

Gast
Kwaaie Pier
november 27, 2020 11:45

Beau kan er niets van slijmen en reetlikken  en janken  waardelose  host

Gast
Uuuh
november 27, 2020 09:12

Beau doet het prima!

En de FvD? Ik heb medelijden met de mensen die op dit clubje gestemd hebben…

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:39
Antwoord op  Uuuh

Beau, haha, helpt ons ook in moeilijke tijden als presentator voor de gewone omroep, he?!
Ik heb medelijden met dommige mensen, die niet de sign of the times kunnen herkennen. Je zult nog aan mijn woorden denken, als je dat dan nog kunt in de toekomst…. :-(((

Gast
A. Tempelman
november 26, 2020 23:11

Baudet hoopte dat de hele partij zou reageren: Toe Thierry, ga niet weg! Maar het merendeel van zijn partijkader was die gestoorde ijdeltuit zat. Toen besefte hij dat hij z’n platform zou verliezen, en claimde hij de posities terug die hij een dag eerder opgegeven had. Dan zit je dus ver in het persoonlijkheidstoornis-spectrum. Koning van het narrencircus.

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:42
Antwoord op  A. Tempelman

Jeetje, wat ben jij aan het liggen….poeh. Mag dat van Mozes?
Tempelman, van welke tempel…van de church of satan of de vrijmetselarij, of de tempel van salomon? Welke tempel?
De kiezer bepaalt en niet een paar mollen die nu een partij willen gaan opblazen. Die die willen zien, gaan zien, die die willen horen, gaan het horen. Jij bent er niet bij, jij hebt dove oren!

Gast
Piet Phikzuuker
november 26, 2020 22:12

Beau is de Bassie en Adriaan van de tv. Natuurlijk is hij geen journalist. Hij is een soort sonja barend wanna bee.

Gast
JoopH
november 28, 2020 14:58
Antwoord op  Piet Phikzuuker

Een soort Sonia BAREND? Dat mocht ie willen

Gast
Wat is die Beau toch slecht
november 26, 2020 22:07

De kwaliteit van Beau is gelijk aan de kwaliteit van Bassie. Wat is die dom zeg met zijn hete aardappel gekrakeel.

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 20:21

Joost Eerdmans, Nicki Pouw-Verweij en Eva Vlaardingerbroek. Ook het Amsterdamse gemeenteraadslid en senator Annabel Nanninga heeft haar lidmaatschap opgezegd.
Nanninga blijft wel lid van de Amsterdamse raad en de Eerste Kamer. Pouw-Verweij houdt ook haar zetel in de Eerste Kamer.

Gast
Annette
november 26, 2020 20:36
Antwoord op  Maup Caransa

Lekker spammen, trekpop

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 20:57
Antwoord op  Annette

Maar even op de normale media kijken voor jullie MSM.

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:45
Antwoord op  Maup Caransa

Waarom houden ze hun zetels, deze ratten??? Omdat ze carriere geil zijn en niet voor het volk er staan. Politicus is een baan en niet een roeping, helaas. Daarom gaat het zo slecht. VRIJHEID voor de mensen, dat is wat telt.

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 20:19

Thierry Baudet heeft niks meer geen partij of zetel, maar gaat bij de volgende verkiezingen vast Jensen vragen.

Gast
Bor de Wolf
november 26, 2020 20:46
Antwoord op  Maup Caransa

En Lange Frans.

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 20:56
Antwoord op  Bor de Wolf

Ja Lange Frans, Willen Engel?

Gast
Bor de Wolf
november 26, 2020 21:13
Antwoord op  Maup Caransa

En Emile Ratelslang.

Gast
anna van praag
november 27, 2020 13:46
Antwoord op  Maup Caransa

allemaal meer karakter een ruggengraat dan jullie bij elkaar. Doe maar aan zelfreflectie, is belangrijk. Schrijf maar 3 sterke en 3 zwakke punten over je op…kijken hoe ver komt…om wellicht 5 te halen..haha

Gast
Huismaker
november 26, 2020 20:10

Kijk vanavond naar jensen nl.
Geweldig ! Over de trollen die ineens “meedoen” bij JFvD. Ineeens allemaal uitspraken. En een onderzoek hierover mag niet ! Of de betaalde trollen hier op het indernet. Gehuurd om mensen complotdenkers, gekkie of allerlei vormen van -isme te beschuldigen. Goed nieuws, deze mensen worden nu in kaart gebracht.
En ook: Pennsylvania !!!! Volledig stil gehouden bij het mediakartel, maar de opperrechter heeft de telling geannuleerd ! En ja, vanwege FRAUDE.
Ineens waren er in een half uur 633000 stemmen voor Biden “bijgekomen” en 3000 voor Trump. Tuurlijk.
En beste trollen ? Kijk eens naar Jensen vanavond (als je durft) en zie de beelden.

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 20:17
Antwoord op  Huismaker

Jij en Jensen verzinnen het ter plaatse.

Gast
Jan
november 26, 2020 23:59
Antwoord op  Maup Caransa

Heb ik toch de moeite genomen jou te disliken. Dat je genegeerd wordt, vind ik zo zielig.

Gast
Bor de Wolf
november 26, 2020 21:25
Antwoord op  Huismaker

Ik heb het 10 seconden volgehouden.

Gast
Jan
november 27, 2020 00:06
Antwoord op  Bor de Wolf

Jullie hebben geen diepgang. Altijd maar blijven steken op uiterlijkheden en nooit eens kijken naar de inhoud, daar word je niet slimmer van. Jensen is dik. Jensen schreeuwt. Jensen is een opgewonden standje. Jensen is te Amerikaans van stijl. En dan maar afhaken.
Als Thierry Baudet zichzelf de ziel van de partij noemt dan is dat verschrikkelijk arrogant in de ogen van mensen die lijden aan valse bescheidenheid, aan het “doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg”.
Het is afgunst.
Zij zouden zichzelf ook graag eens op de borst kloppen, maar blijven in hun calvinistische keurslijf.

Gast
Bor de Wolf
november 27, 2020 00:23
Antwoord op  Jan

Ik ben het er gewoon niet mee eens met wat hij allemaal beweert en hoe hij het presenteert. Heeft verder niets met zijn corpulentie te maken.

Gast
Sinas
november 27, 2020 04:56
Antwoord op  Jan

Jensen verzint ze ter plekke. Zijn vooral mislukte en onzekere types die hem volgen.

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 19:56

Leegloop bij FvD: Eerdmans, Nanninga, Vlaardingerbroek en Pouw stappen op, 2 met Senaat zetel.
Nanninga wel ga ik met een schoon geweten verder in Senaat, gemeenteraad en Staten, voor de mensen die hun stem uitbrachten op het FvD-programma.” Ook Pouw-Verweij, derde op de kandidatenlijst voor de verkiezingen volgend jaar, blijft in de Senaat zitten. Telegraaf, RTL.

Gast
JoopH
november 28, 2020 15:02
Antwoord op  Maup Caransa

Ik begrijp NIET dat Nanninga niet uitgenodigd wordt in een talkshow en wel Baudet die niets te zeggen heeft, ja bla bla bla

Gast
Kuis
november 26, 2020 19:00

Het is Pim Fortuyn ook overkomen, weggezet worden als nazi, vlak voor de verkiezingen…

https://www.youtube.com/watch?v=xZVPlfX9OeI

Gast
Frank Zweers
november 26, 2020 19:47
Antwoord op  Kuis

Durf Pim te vergelijken met deze dwaas en je krijgt oprecht met mij te maken. Pim was de redder van ons vaderland. Thierry snuift en hoert erop los waar geen pijl op te trekken is.

Je besmeurt de nalatenschap van Pim en als ik jou was zou ik verdomme deze reactie snel bewerken. Schaam je.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 19:53
Antwoord op  Frank Zweers

Jouw held Pim hoerde erop los.
Met Marokkaanse jongetjes van 12.

Gast
Frank Zweers
november 26, 2020 20:01
Antwoord op  Patty Koot

Mijn god, je zou je echt moeten schamen Patty. Spoel je mond. Door Hem loop jij nog vrij rond op deze aardkloot. Je zou Hem daarvoor op je blote knieën moeten bedanken.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 20:03
Antwoord op  Frank Zweers

De waarheid is hard, knullie.
Jouw held Pim was een perverse pedosekkksueel.
Vraag naar aan zijn voormalig chauffeur.

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Patty Koot
Gast
Truus
november 27, 2020 00:10
Antwoord op  Patty Koot

Zijn chauffeur is een volwassen man.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 20:08
Antwoord op  Frank Zweers

De waarheid is hard, knullie.
Jouw held Pim was een perverse p€dos€ksueel.
Vraag naar aan zijn voormalig chauffeur.

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 20:09
Antwoord op  Patty Koot

^ Maar.

Gast
Frank Zweers
november 26, 2020 20:13
Antwoord op  Patty Koot

Jij bent een vieze linkse nazihoer, lekker pijpen met elke Groenlinkser die je in je dachia tegenkomt he. Teringhoer

Gast
Patty Koot
november 26, 2020 20:15
Antwoord op  Frank Zweers

Een linkse nazihoer?
Die bestaan niet, simpel kneusje.

Gast
Bart
november 26, 2020 20:41
Antwoord op  Patty Koot

Zeker wel dat die bestaan.

Gast
verlegen hoertje
november 27, 2020 00:12
Antwoord op  Bart

o ja?

Gast
anonymous
november 27, 2020 00:02
Antwoord op  Frank Zweers

Als je het niet van iemand kunt winnen met feiten ga je iemand maar uitschelden?
Zegt veel over jou, Frank.
Pim hield wel van jonge Marokkaanse jongens, net als Gordon en Fred van Leer trouwens.

Gast
Bor de Wolf
november 27, 2020 00:43
Antwoord op  anonymous

Ja, haal die er ook nog even bij.

Gast
Jan
november 27, 2020 00:11
Antwoord op  Frank Zweers

Waarom raadpleeg je niet eerst een woordenboek?

Gast
Bor de Wolf
november 27, 2020 00:38
Antwoord op  Frank Zweers

Even gauw je pilletjes innemen.

Gast
Mar
november 27, 2020 11:33
Antwoord op  Frank Zweers

Spoel je mond met zeep
Dit is niet nodig, om het oneens te zijn

Gast
Bert
november 27, 2020 13:25
Antwoord op  Frank Zweers

Ga hulp zoeken frank

Gast
Maup Caransa
november 26, 2020 21:01
Antwoord op  Frank Zweers

Maar even zoeken het staat online, link lukt nu niet redactie doet niks meer.

Gast
Mar
november 27, 2020 11:15
Antwoord op  Patty Koot

Waar slaat dit nu weer op
Het doet niet ter zake

Baudet heeft blijkbaar hele gevaarlijke opvattingen
Vooral de kiezers zijn de dupe!!

Gast
Huismaker
november 26, 2020 20:12
Antwoord op  Frank Zweers

U bent ook een betaalde trol ?

Gast
Jan
november 27, 2020 00:09
Antwoord op  Frank Zweers

De ironie is niet zo best gelukt, merkte ik na lezing van je volgende reactie. Mens ga toch koken!

Gast
Mar
november 27, 2020 11:18
Antwoord op  Jan

Niet waard om te lezen, laat staan om te reageren

Gast
Ernestine
november 26, 2020 18:53

Kom op dit zegt Robje die geen verstand heeft van “iets”. Conclusie Rob hou je mond en ga lekker naar Shownieuws wat meer jouw level is!
Helaas heeft Peter v.dVorst jou in een dronken bui of tijdelijke black-out aangenomen! Kortom zeer slechte zet van Peter want de kijkers van Blvd zitten met deze dombo opgescheept.

Gast
Lies
november 26, 2020 18:22

Beau deed het uitstekend. Sterker nog, hij wint het van Eva. Eva kiest de zakelijke koele journalistieke benadering. Beau heeft dat niet nodig. Zijn benadering; zijn charme, vraagstelling en oprechte interesse zorgt er voor dat gasten zich op hun gemak voelen. Waar door ze sneller een eerlijk antwoord zullen geven.
Dat vind ik knap van Beau.

Gast
anonymous
november 26, 2020 18:12

Rob Goossens faalt elke avond bij Boulevard.

Gast
anoniem
november 26, 2020 17:59

Eigenlijk verneem ik niets nieuws over de FvD. Ze zijn toch juist populair vanwege hun extremisme?

Gast
Rotterdammertje
november 26, 2020 18:18
Antwoord op  anoniem

Als Forum stemmers willens en wetens een fascistische partij steunden zijn we als land moreel failliet.

Gast
Huismaker
november 26, 2020 20:12
Antwoord op  anoniem

U bent ook een betaalde trol ?

Gast
anoniem
november 26, 2020 22:26
Antwoord op  Huismaker

Was dat maar waar.. :-)

Gast
COkijkers
november 26, 2020 17:04

Ach ajeee heeft Mediacourant weer van John de Molusconi de opdracht gekregen om Beau te bashen, meld eens iets over het belabberd presterend Talpa.

Gast
Bor de Wolf
november 26, 2020 17:04

Beau kan beter koffietijd gaan presenteren.

Gast
Bart
november 26, 2020 17:03

Totale onzin weer van Goossens. Rob mag de schoenen van Beau nog niet eens trokken. In geen 1000 jaar. Was prima interview en gesprek tussen Beau en Thierry en ook zeker de andere gasten aan tafel.

Gast
Wyatt
november 26, 2020 17:48
Antwoord op  Bart

Die Goossens komt elke keer over als een veels te blij kind die even iets op TV mag zeggen.

Gast
Bart
november 26, 2020 20:45
Antwoord op  Wyatt

Ja echt he. En vaak heeft hij het nog verkeerd ook. Vandaag over Maradona ooo weer. Dat praatje wat hij hield heeft ie s’middags helemaal uit zijn hoofd geleerd. Daarna ook nog grote praat over het boek over de familie de Mol. Hij is wist al helemaal te vertellen dat wat er allemaal verkeerd was terwijl hij nog geen letter gelezen heeft van het boek. Rob Goossens is het Boulevard onwaardig. Kun je als deskundige niet serieus nemen. Bridget viel ook weer behoorlijk door de mand vanavond.

Gast
robb
november 26, 2020 17:03

Beau liet zich gebruiken door dat er tijdens de uitzending onthullingen werden gedaan , vanmorgen bij wnl was het nog erger .

Gast
Suus
november 26, 2020 16:50

We weten toch dat Beau alleen fröbel tv kan maken?
Dan moet je geen eisen gaan stellen waarvan je weet dat die te hoog gegrepen zijn voor Beau.
Koffiekransjes en voorgekookt materiaal is zijn niche.
Inspelen op de actualiteit en scherpte is niet aan hem besteed.
Hoe vaak moet dat nog verteld worden?

Gast
MolTalk
november 26, 2020 16:43

Toch algemeen bekend dat Beau niet kan interviewen?

Gast
COkijkers
november 26, 2020 17:04
Antwoord op  MolTalk

Onzin, kun jij het beter dan?

Gast
Wim Lubbers
november 26, 2020 16:32

Ik gebruikte vanmorgen ook het woord ‘chaotisch’ voor dit interview. Veel bijval kreeg ik trouwens niet, op zijn zachtst gezegd. Maar als Beau wel scherper was geweest, dan waren kreten als ‘links’ en ‘zuur’ vandaag niet van lucht geweest.

Gast
Guus M.
november 26, 2020 16:25

Poeh, gelukkig heeft Beau mij nog niet ‘ondervraagd’ over mijn nieuwe leefbunker!

Gast
Benny K
november 26, 2020 16:20

Ik heb Rob Goossens nog nooit op een juiste opmerking of commentaar kunnen betrappen. Zeer slecht geïnformeerde “deskundige” en totaal geen verstand van TV maken, dus blaat maar wat in de rondte. Vooral links laten liggen, deze nitwit.

Gast
Roos
november 26, 2020 16:18

Test Test

Gast
Bor de Wolf
november 26, 2020 17:01
Antwoord op  Roos

Geslaagd.

Gast
Guttegut
november 26, 2020 16:17

Beau is dan ook geen journalist maar een lichtgewicht die op zijn best is als er nietszeggende kut gasten aan tafel zitten. Lekker babbelen over 23x niks, beetje dom lachen en schijtlollige opmerkingen. Beau op zijn best. Dan mag OP1 soms zo saai zijn als een bord erwtensoep, ik zie het 1000x liever dan Beau.

Gast
Jantje
november 26, 2020 16:17

Was niet best. Had veel beter voorbereid moeten worden en 1op1 zonder andere tafelgasten. Beau wil te aardig blijven maar dat kan ook aan het einde kenbaar maken Je wil als kijker gewoon een aantal zaken weten. Hij had ook meer moeten vragen over wat er met hem is gebeurd. Waarom hij zo geradicaliseerd is en over zijn drank en drugsgebruik wat in deze zeker relevant kan zijn

Gast
Bart
november 26, 2020 17:07
Antwoord op  Jantje

Totale onzin wat je allemaal zegt.

Gast
JanH
november 26, 2020 16:06

Beau deed zijn best, maar faalde inderdaad opzichtig met de brief van Nicki Pouw-Verweij. Ach, Eva Vlaardingerbroek heeft inmiddels de genadeklap toegediend tot vreugde van Maaike Timmermans en haar redactie, die een vet compliment verdienen.

Gast
Sherry Baguette
november 26, 2020 16:05

Ik neem nog een borrel.

Gast
M. Kreukhoven
november 26, 2020 15:55

Waarom krijgen dit soort schreeuwende ran.ddeb.ielen zoveel aandacht? Beau is geen informatief serieus talkshow… Boulevard op Late avond is geen plek voor politiek. Thierry B. zijn voormalig partij van de viruswappies en complotheoristen is verleden tijd.

Gast
IngridHenk
november 26, 2020 15:54

Pauper wannebe kakker Beau had het bij Boulevard moeten houden, waar hij gewoon mee kan praten met Rick Brandsteder, Lieke van Lexmond, Aran Bade, Rob Goossens etc. Zelf Luuk zou zelfs misschien meer lef hebben gehad. Wat een zwakke vertoning, bah.

Gast
Doug Hole
november 26, 2020 15:53

Kamp Robje Goossens!

Gast
Boris
november 26, 2020 15:47

Het was dramatisch! Je zou haast verlangen naar Jinek. Die nam dit wel serieus. Beau kon niet ophouden met slijmen over hoe klote hij het vond voor Baudet dat het zo gelopen was voor hem. Aardig, maar je zit niet bij de reünie van de basisschool.

Gast
Lot
november 26, 2020 18:07
Antwoord op  Boris

Het laatste interview van Jinek met Baudet voelde Jinek Baudet goed aan de tand, en liet ze als een pitbull niet los, alleen stond het hier op mediacourant toen vol met boze reacties, dat Jinek veel te ver ging. Dus wat willen mensen nu, mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.

Gast
Mar
november 27, 2020 11:26
Antwoord op  Lot

Precies
Meningen verschillende
Gelukkig mag in dit land alles gezegd worden, maar niet alles hoeft gezegd te worden

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen