Rechter neemt Bridget tegen zichzelf in bescherming

Als er íemand een lesje nederigheid heeft gekregen op de valreep van 2019, dan is het Bridget Maasland wel. Wat een afgang was dat gisteren in de rechtbank. Ondanks dat vele huwelijksgasten van Patty Brard vijf jaar geleden zagen hoe ze zich op de afterparty misdroeg met André Hazes jr. – ze zou op een gegeven moment zelfs met haar slipje op haar enkels hebben gestaan – besloot ze Privé voor deze onthulling te dagen. Een rectificatie wilde ze. Maar die heeft de rechter haar bespaard.

Een rectificatie zou voor Maasland alleen maar nóg gênanter worden, omdat de teksten in Privé van vorige maand eigenlijk veel poëtischer waren dan hoe ordinair en goedkoop ze zich werkelijk heeft gedragen, zo bleek uit het oordeel van de rechter.

Maasland is echt volledig door het ijs gezakt. Ze zwakte haar eis ook af toen Privé-baas Evert Santegoeds ineens een hoop getuigen bleek te hebben. “Ik denk dat Bridget gedacht heeft dat ze meer vrienden in de showbizz had dan ze in werkelijkheid heeft en dat zij nooit gedacht had dat mensen uit de school zouden klappen over wat ze gezien hebben“, aldus Santegoeds.

Toen Santegoeds met die getuigenverklaringen op de proppen kwam, veranderde ineens de eis van Maasland. “Nadat TMG met deze verklaringen was gekomen, heeft eiseres haar eis gewijzigd. Het is nu niet langer de hartstochtelijke vrijage die moet worden gerectificeerd, maar het beleven van een eigen huwelijksnacht op de bruiloft van Patty Brard , zowel voor het oog van de aanwezigen, als in een hok met lege flessen, dozen en kratten“, is te lezen in het vonnis (op Rechtspraak.nl).

Maar wat is er zo erg aan ‘huwelijksnacht’, dat Privé nota bene tussen aanhalingstekens schreef? “Dat zal geen lezer letterlijk hebben genomen“, is te lezen in het vonnis. “Hier is duidelijk overdreven om het verhaal op te kloppen. Bovendien staat ‘huwelijksnacht’ in het artikel tussen aanhalingstekens en staat er ‘als het ware’ voor.”

De rechter heeft Privé niet tot een rectificatie gemaand, in het belang van Maasland zélf. “Een rectificatie heeft in het algemeen alleen zin als daarmee duidelijk iets wordt rechtgezet. Van een rectificatie die erop neer zou komen dat de hartstochtelijke vrijpartij wel voor iedereen te zien was, maar niet te horen en zich wel heeft afgespeeld in een hoek bij de bar, maar niet in een hok met lege flessen, dozen en kratten, wordt niemand wijzer, het publiek niet en eiseres al helemaal niet.

Het is heel onaangenaam voor eiseres , maar door het zo uit de hand te laten lopen op een feest waar – in de woorden van haar raadsman – de voltallige vaderlandse roddelpers aanwezig was, heeft zij dat voor een deel aan zichzelf te wijten“, besluit de rechter.

Ai, ai, ai. Wat een afgang voor Maasland.

Lees ook:
Privé door stof voor André, wél kort geding Bridget (12 december)
Ruzie in BLVD: John van den Heuvel mist wederhoor (12 december)
Privé-Evert haalt uit naar Bridget en Peter R. de Vries (12 december)
‘Slipje Bridget Maasland lag op haar enkels’ (13 december)
Shownieuws: ‘Bridget Maasland is een grote leugenaar’ (13 december)
Bart Ettekoven: ‘André en Bridget geen blijvertje’ (15 december)
Ook Celine Huijsmans vindt Bridget Maasland leugenaar (16 december)
Privé lacht zich rot: rechter maakt gehakt van Bridget (20 december)

Foto: RTL

47 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Geer
december 22, 2019 04:08

Voor dit soort vrouwen hebben ze een woord. En die kut van de Vries weet het dus zo goed, een promo voor zijn zoon moest het worden. Maar het werdt voor allemaal een flop.

Gast
Bridget
december 22, 2019 01:11

Theo, er was niets stiekem aan. Ben je die twee straatverboden al vergeten?

Gast
menthol theo
december 22, 2019 01:05

bridget, ik heb je altijt stiekum gewild, toen bij tmf, nu nog steeds. dump die peuter bridjet en probeer eens een echte man, zoals ik, ik lijk mischien lomp maar ben een keigoeie vent. ik weet wat je nodig heb, en kan je gelukkig make. xxx theo

Gast
Donald Trump
december 22, 2019 00:28

Eddy,

Hoe verzin je in vredesnaam zulke ranzige associaties??

Gast
Ben
december 21, 2019 23:53

En dan ook nog zweren op je kind. Hoe laag kan je eigenlijk zinken. En hoe dom kan je eigenlijk zijn. Dit is einde imago diepvrieskistje.

Gast
Ben
december 21, 2019 23:48

Zij is een grote afgang. En trekt a. mee in haar riekende kielzog. Want ook hij is niet vrijgesproken. Hoe dom kun je zijn om p. jouw zaak te laten doen via via. Compleet zo trieste afgang. Zeer zeer zeer smadelijk en zeer zeer zeer pijnlijk!!

Gast
Rik
december 21, 2019 23:15

Heel het land in de ban van een naar rotte vis stinkende spleet. Het verklaart wel andreetje zijn zwarte nageltjes.

Gast
Eddy
december 21, 2019 22:12

Toyboy André, Milf Bridget, afterparty huwelijksfeest, alcohol, drugs, bar, Bridget’s slip op enkels, Andre’s vinger in Bridget’s spleet, afscheiding uit bridget’s spleet, langdurig hevige stankoverlast naar rotte vis lucht in het café aan de Amstel, dagenlang hardnekkige stinkvinger André! Nette melding hiervan in entertainmentblad Privé, Bridget boos, Peter R. in ruil voor geld ook boos hierover, Peter R schakelt zoon in om nog bozer te zijn, kort geding, Evert Santegoeds nog bozer en maakt nu openlijk melding van stank incident, Bridget zweert op haar zoon dat ze niet heeft staan stinken met André, meerdere getuigen maken nu openlijk melding dat Bridget op die bewuste nacht wel degelijk met de slip op haar enkels enorm heeft staan stinken door de vinger van André die toen al een relatie met Monique had, rechter vindt dat Bridget zich had moeten gedragen en zij als BN-er had moeten weten dat dit voorval zou kunnen gaan uitlekken in de roddelpers en dat zij bovendien een voorbeeldfunctie heeft, Privé is ook te ver gegaan in de berichtgeving hierover, roekeloze gedrag Bridget is veel verder gegaan en is tevens ook de oorzaak van de scheiding tussen André en Monique en zijn zoon! Bridget is gewoon een vieze vuile oude stink slet!

Gast
Aan de Amstel
december 21, 2019 20:58

Het zal daar in de zwarte kat behoorlijk zuur geroken hebben toen ze met der slip op der enkels stond.

Gast
anoniem
december 21, 2019 19:54

Ik heb eigenlijk de overvloed aan berichten hierover gemeden.. Kan iemand mij in 1 zinnetje bijpraten wat er nou is gebeurd? :-)

Gast
Coca Cola
december 21, 2019 14:01

Eerder een ijsbreker.

Gast
FlyingLotus
december 21, 2019 13:08

Wel raar: als je budget wil vingeren moet je twee vuisten mee nemen.

Gast
de Bruin
december 21, 2019 13:04

@T. Splitsing

Dat is dan een denkfout. Zweren op familieleden, dood of levend, is in de gedachte van leugenaars de beste manier om onschuldig over te komen. Ze beseffen niet dat mensen die echt de waarheid spreken niet zo’n behoefte voelen om er familieleden bij te halen om hun gelijk aan te tonen. Wees dus altijd op je hoede als iemand iets zweert op familieleden.

Gast
Thea
december 21, 2019 12:58

Sukkel 12:56
Is!
Wegwezen, haatbaard.

Gast
sukkel
december 21, 2019 12:56

Het elastiek van de slipjes zijn ook niet meer wat het geweest is…….

Gast
sukkel
december 21, 2019 12:55

Zweren op je zoon how low can you go….Hazes is schorem en de Milf is een hoer

Gast
Jannie
december 21, 2019 12:33

En mijn buurjongen heeft me verteld dat ze helemaal geen slipjes draagt.. :)

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ...
december 21, 2019 12:29

Komkom, het zijn allemaal mensen en wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Wij van de Petteflet vinden dat iedereen mag dien watviecwil en gore verhaaltjes erover schrijven vinden we niet kies. Al helemaal niet om daar in het geniep geld mee te verdienen en zo dus Bridget en ANdre in een kwaad daglicht stellen.
Slechte zaak.

Gast
Conny
december 21, 2019 12:26

Het is bij de gekke af , dat madam maasland de grootste slettebak die achter de desk, over andere staat te roddelen zelf de meest vieze vrouw, als je dat een vrouw kan noemen. Want ze biedt zich gewoon aan jongetjes aan ,want dat is andre ook.Dan was hij beter af bij monique en z’n zoon , daar waar hij hoort.

Gast
Leo knots
december 21, 2019 12:23

In een flessenhok, met slipje op je enkels. Zouden er nu echt geen foto’s van zijn? Ach laat ook maar is zo al ranzig genoeg

Gast
Nelly
december 21, 2019 11:49

Flikker lekker op met je Mamjo terug komen
Duivelse site!
Lekker ver we blijven met Mamjo nooit meer terug komen.

Gast
Suzy Wang
december 21, 2019 10:54

Bescherming tegen dr eigen? Met heel dr linnekast op dr enkels?

Gast
Jacob
december 21, 2019 10:46

Sinds Bridget een relatie heeft met die enge André denkt zij dat zij de koningin van de showbizz is. Zij had zich niet zo als een goedkope h**r moeten gedragen op het feest van Patty. Zij wilde zich perse door een toen 20-jarig snotaapje laten vingeren.

Gast
Jan
december 21, 2019 10:45

@Thomas: Volgend jaar. Maar ik denk dat iedereen dan verplicht met kuisheidsgordels en wattenbolletjes in de neusgaten rondloopt.

Gast
Thomas
december 21, 2019 10:37

Wanneer geeft Patty weer een feestje?

Gast
Roely
december 21, 2019 09:56

MC, jullie zijn echt nog sneuer dan de roddelbladen!

Gast
Bette
december 21, 2019 09:50

Zowel Bridget als Katja geloven dat er voor hen andere morele regels gelden. Dat je je in het openbaar kunt gedragen als een ordinaire raamprostituee (wat zeg ik, die trekken tenminste nog de gordijnen dicht als ze losgaan) en dat niemand daar iets van zal (lees: mag) vinden. Het was goedkoop, het was plat, het was dom en het is iets wat voor altijd aan ze zal blijven kleven. Terecht.

Gast
Mamjo1
december 21, 2019 09:47

Oke kunnen we nu weer over tot de orde van de dag? Beetje klaar met al dat bridgetnieuws. Wij willen nog steeds ons mooie Mamjo forum terug John de Mol!!!

Gast
Bep
december 21, 2019 09:45

Maar Peter R heeft gewonnen hoor! Dat denkt hij zelf namelijk.Het is een enorme afgang voor hem maar Peter zal het laatste woord hebben.Probeert nog wat te redden. Geweldig dit. Kan niet wachten op de volgende zaak van Peter en z’n zoon, genieten. Ik zie Lada voor me met touwtjes aan z’n armen en benen, de marionet van paps.

Gast
Mike
december 21, 2019 09:44

Weet niet wat er erger is. Privé of de MC. Hoeveel berichten komen er hier nog waarin vermeld staat dat haar slipje op haar enkels lag? Genoeg zo.

Gast
T. Splitsing
december 21, 2019 09:43

Toen ze zweerde op het hoofd van zoon Mees geloofde ik ineens dat ze zich niet had laten vingeren tegen de bar van dat café aan de Amstel. Nu twijfel ik toch weer.

Gast
man pan
december 21, 2019 09:41

Ben enorme fan van de oude Hazes met zijn rijmwoordenboek. Als hij een act speelde (donkere zonnebril en malle hoedje) zei hij wel tegen de interviewer dat het moest van zijn manager.

Dreetje daarentegenis is zo’n talentloze nep figuur, nu met een overrijpe bimbo met nep tieten… Pfff wat een sukkel met moedercomplex.

Gast
kees
december 21, 2019 09:40

nee je moet goed luisteren naar peter r …die weet het allemaal zo goed ….
de eerste factuur is al binnen en andre pakt hem op ;))

Gast
Anton
december 21, 2019 09:39

Als de Rechter je roddelpers noemt sta je er gekleurd op.

Gast
Sum Ting Wong
december 21, 2019 09:28

Zo kijk je toch opeens anders tegen zo’n koelkast aan.

Gast
Marianne
december 21, 2019 09:23

Het was misschien ongepast en onbeschoft, maar hopelijk was het een slip van goede kwaliteit.

Gast
#Wie zwijgt is stil#
december 21, 2019 09:14

De zoon van P R de Vries noemen ze in de wandelgangen: Lada

Gast
Leo
december 21, 2019 09:14

Peter R. deed gisteren in Rtl Boulevard nog een poging om te doen alsof Bridget eigenlijk op heel veel inhoudelijke punten had gewonnen maar wat een afgang voor haar inderdaad..

Gast
Tre
december 21, 2019 09:14

Oké MC: misschien iets meer je mening voor je houden

Gast
Bart tv man
december 21, 2019 09:14

Tokkie zoekt tokkie èn met succes, zo blijkt nu.

Gast
Anja
december 21, 2019 09:13

Ja Bridget zo ist maar net allemaal.
Wel eens gehoord van hoge bomen ?
Wel een gehoord van een kuil graven .
Wel eens gehoord van als je geschoren wordt moet je stil zitten.
Beter voor jou dat je er niet meer over praat.

Gast
man pan
december 21, 2019 09:13

RTL weet ze wel uit te kiezen, Bridget Maasland en Katja Schuurman.
Ordinaire leeghoofdjes die tegen de 50 aanlopen.

Gast
K.C.T.
december 21, 2019 09:12

BNers, daar gaan we weer, hoe lang gaat deze zelfbevlekking nog duren, kan niemand deze hersenlozen met raad en daad bijstaan, waar is onze nationale zelfpijper Peter R die het allemaal zo goed weet, z’n falende nazaat Royce (hoe verzin je het) hebben Peter en Royce hun facturen aan Britslet al verstuurd.
Toydré nog steeds verliefd?
Moeke Hazes nog steeds blij?
Het geteisem blijft voor LUL staan waarvoor hulde!

DE SCHAAMTE VOORBIJ

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ..
december 21, 2019 09:10

Dat heeft Petert Rrr. de V. dan zeer waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Een verloren zaak verliezen levert hem nochtans genoeg pecunia op om erover te lachen. Prachtig verdienmodel met verder alleen maar verliezers.

Gast
Johnny👀
december 21, 2019 09:06

Blauw oog staat haar ook wel.

Gast
Sylvana
december 21, 2019 09:04

Waarom moet dat nou weer in het Engels?
Dreeje snapt dan toch niet waar het over gaat!?

Gast
Fiona van Eesten
december 21, 2019 09:03

Een ball-gag zou haar wel staan.
(Dat is een rode bal met een zwart leren riempje)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen