‘Slipje Bridget Maasland lag op haar enkels’

Bridget Maasland stond in 2014 met haar slipje op haar enkels tijdens het huwelijksfeest van Patty Brard in Amsterdam. Dat zei Bas le Poole, de advocaat van De Telegraaf, donderdag tijdens het kort geding tussen Maasland en Evert Santegoeds. Maasland is woest over de bewering van Santegoeds dat zij en André Hazes jr. zich die avond ‘voor het oog van alle aanwezigen te buiten zijn gegaan na een hartstochtelijke vrijage’. Een ‘huwelijksnacht’, noemde Privé het in De Telegraaf.

Hoewel Maasland ontkent, blijven De Telegraaf en Santegoeds achter het verhaal staan: “Ze waren zo hevig aan het kussen en aan het vrijen dat sommige mensen riepen: ‘Het a room.’ Een ongegeneerde vrijpartij. Haar slip lag op haar enkels. Ze zaten te kussen en te voelen. Het ging er nogal wild aan toe. Zijn handen zaten echt overal bij Bridget.

De halve redactie van Shownieuws was erbij, maar Maasland blijft ontkennen. Zij zegt: “Ik word als sloerie neergezet dat in een flessenhok seks zou hebben gehad. Op mijn eigen kind zou ik zweren dat het niet is gebeurd. Er heeft absoluut een zoen plaatsgevonden, een heftige zoen misschien ook nog wel – we hadden een leuke aantrekkingskracht en een leuke avond – maar daar bleef het bij.

Het pijnlijke is dat Hazes jr. destijds al een relatie had met Monique Westenberg. Santegoeds: “Helaas weet ik nog veel meer dingen die ik niet kan opschrijven, anders zou ik hier elke week zitten Dit was er altijd een van. Alleen toen zij ineens wat kreeg met André Hazes, werd het nieuws actueel en hebben we het alsnog geschreven.

Diezelfde Monique Westenberg is nu alsnog keihard ingeruild voor Maasland. Sterker nog: Hazes jr. noemt Maasland al zijn ‘vrouw’. Hazes: “Mij raakt niet zo snel iets, maar als ik merk dat mijn vrouw er verdriet om heeft of dat het haar veel doet of dat ze merkt dat mensen anders naar haar kijken daardoor, dan gaat het mij te ver.

De rechter doet op 20 december uitspraak in het korting geding dat Bridget Maasland heeft aangespannen tegen Privé.

Lees ook:
Privé door stof voor André, wél kort geding Bridget (gisteren)
Ruzie in BLVD: John van den Heuvel mist wederhoor (gisteren)
Privé-Evert haalt uit naar Bridget en Peter R. de Vries (gisteren)

Foto: SBS

111 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marjon Hanse
december 16, 2019 18:11

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel.

Gast
Loes
december 15, 2019 11:19

Kunnen we haar voortaan geen FRIDGET noemen?
Die ouwe kouwe leugenaar en familiekiller….en dan die gladgelakte H6…jakkes.
Misschien verdienen ze elkaar gewoon.

Gast
BRAAK
december 14, 2019 21:36

De seksclub met Peter als de hoerenmadam.

Gast
R.P
december 14, 2019 18:22

Waar maakt iedereen zicht druk om…totaal niet interessant.

Gast
A van Mourik
december 14, 2019 16:26

Wil ik het allemaal weten? NEEEEEEE!!!!!!

Gast
Sven L.
december 14, 2019 13:19

Heerlijk verhaal hehe!

Ik begrijp alleen niet waarom Santegoeds zijn (werk)relatie met BN’ers op het spel zet..? Vroeg of laat kom je elkaar toch weer tegen in een andere situatie en kun je elkaar misschien nog hard nodig hebben.

Gast
Paullette
december 14, 2019 12:54

Wat leuk om al die reacties te lezen, heerlijk dat we het er bijna allemaal over eens zijn dat wat die 2 doen en deden verachtelijk is. Ik snap niet dat Bridslet, met haar onsympathieke voorkomen en nare nasale stem nog op de televisie verschijnt. Bij mij gaat de tv op een andere zender als zij in beeld is. Maar ze hebben wel lef die twee. H6 die opeens toegeeft dat het uit is met Monique maar dezelfde dag al een ander heeft? Hoezo lijkt hij op zijn vader? Die ook zo respectloos met zijn exen en kinderen omging? Arme halfbroer Melvin, die zelfs zijn achternaam veranderd heeft. Zet hem op Evert, afbranden die vrouw en H6, het recht zal zegevieren!!!

Gast
Solomon
december 14, 2019 02:53

Rolf X Alive !..
Talpa-TV !..

Gast
Opkomer
december 13, 2019 23:59

Dré heeft exact hetzelfde geweten als z’n pa. Afhankelijk van hoe de vlag wappert. Dit is dubbele hypocrisie ten top.

Z’n vrouw met kind is ie al lang vergeten. Respectloos. Dit soort mensen kennen geen schaamte.

Gast
Drs. Geylstra-Befspektakel
december 13, 2019 23:51

Met z’n vuistje, met z’n vuistje
Met z’n platte, platte hand
Schuift dat Tokkiejong
Bridgets slipje aan de kant.

Gast
Er ist wieder da
december 13, 2019 21:29

Dreetje, wat een k*tnaam. TMF is beter, The Mother F*cker

Gast
Maria
december 13, 2019 20:24

Die jongen was enkel stikstof aan het meten, een wetenschappelijk onderzoek was het.

Gast
Nils Holgersson
december 13, 2019 20:15

“Mij raakt niet zo snel iets, maar als ik merk dat mijn vrouw er verdriet om heeft of dat het haar veel doet of dat ze merkt dat mensen anders naar haar kijken daardoor, dan gaat het mij te ver”

Monique was die avond nog je vrouw, eikel. En de moeder van je kind.

Met zulke uitspraken ben je praktisch ontoerekeningsvatbaar.

Gast
GW
december 13, 2019 19:32

Gevalletje “het middel is erger dan de kwaal”.

Bridget maakt zich naar eigen zeggen druk over de beeldvorming maar nu wordt er dus daadwerkelijk in de rechtszaal uitgevochten of ze zich heeft laten ehm… pruimduimen. Hoe ordinair wil je het hebben?!

Soms moet je iemand tegen zichzelf in bescherming nemen, maar ja de schoorsteen van het advocatenkantoor De Vries & Kasem moet ook blijven roken.

Gast
tonio
december 13, 2019 18:31

Zet AUB Brittgett op non actief………..

Gast
Susanne
december 13, 2019 18:24

Al die mensen hier die Bridget en André verwijten van gebrek aan fatsoen. Kijk eens wat jullie zélf schrijven!? Jullie kunnen niet om kwaliteiten bietsen die je zelf vertikt gestalte te geven. Dan krijg je de pot die de ketel verwijt dat-ie zwart ziet. Als je fatsoen wilt zien in de ander, begin dan eens bij jezelf…

Gast
G.ossip
december 13, 2019 18:04

Op het moment dat je op een bruiloft je zo misdraagt dan heb jezelf totaal geen normen en waarden,Bridget is en blijft goedkoop en ordinair.

Gast
Hans S.
december 13, 2019 18:01

Ik heb dit vreselijke mens ontmoet. Wat een arrogant over het paard getilde verschijning die het heel normaal vond dat hulpverleners, ik was op een voetbalevenement waar ze haar zoon die nu zo nodig beschermt moet worden, uit de auto had gezet waarna ze met haar mini als een achterlijke wegstoof, klappen kreeg. Op mijn antwoord dat ik dat dus niet over mijn kant liet gaan ging ze helemaal door het lint. Ik vind het geweldig dat ze u zo mooi negatief in het nieuws staat. Ik zou zeggen afzagen tot haar enkels Evert!

Gast
Pien
december 13, 2019 17:47

@ Roely
Fri 13 Dec 2019 om 16:09

De twee grootste tokkies zijn André jr. en zijn moeder Bridget Maasland. Bridget is daarnaast ook zeer vals en leugenachtig.

Gast
Wim
december 13, 2019 17:35

@ Roely

In dit verhaal zijn er twee gore tokkies t.w.vies oud wijf Bridget en mafketel met een psychiatrisch moedercomplex Andre.

Gast
de deskundige
december 13, 2019 17:12

Het zijn Tokkies de een zuipt zich klem en de ander loopt met haar slip op de enkels .

Gast
Opkomer
december 13, 2019 16:37

Bridget heeft het voorval in haar herinnering opgeslagen als: er is die avond iets gebeurd maar ik ben niet met hem naar bed geweest. Dat noemt zij dan zoenen. Het vingeren, de losse beha zijn onbeduidende details. Dus puur technisch zou Bridget dan gelijk hebben. Geen sex, alleen passievol zoenen. Met hier en daar een hand. Ik snap haar juridische standpunt wel, maar er is ook nog n factor beeldvorming. Tja en die heeft ze nu tegen .

Gast
Roely
december 13, 2019 16:09

Als ik de reacties zo lees, vraag ik mij van veel mensen af waar zij het lef dan vandaan halen om iets over Bridget en André te zeggen. Man, man, man, wat een Tokkie-reacties!!

Gast
Menno van Riezen
december 13, 2019 16:07

Een echte stoephoer dat is het, en die Hazes een vieze gluiperd, en een relatie je vrouw bedonderen en haar achteraf een mes in de rug steken. Vies vuil en hoor stel is het.

Gast
Rein von
december 13, 2019 15:45

Zij donk dat zij de koningin is nee slecht mens die bridgett maas ik kan haar hele goed zij is out on de hele realtime van andere kaput te maken zij heft altijd al jongen mannen gehad verschillende kindeten van vetschillende jongen mannen zelf was zij 20 met een 16jr jongen ook Gedaan ik heb veel meer foto,a van haar

Gast
Wouter
december 13, 2019 15:34

Ik heb medelijden met het slipje van Bridget. De hele dag die rotte vis geur.

Gast
zoe
december 13, 2019 15:25

Het schijnt zo te zijn dat ze nooit slipjes draagt dat vind ze maar lastig.

Gast
Delanna
december 13, 2019 15:06

En lekker geloofwaardig komen ze beide over. Ze geven dus al toe dat er een zoen is geweest. Andre heeft monique dus al bedrogen goed bezig. Maar niet heus. Sorry hoor maar dan is het moeilijk te geloven dat er na die zoen niks is gebeurt. Lekker goedkoop. En arme monique. Die heeft al genoeg meegemaakt en dan dit gezeik ook nog. Walgelijk gewoon.

Gast
Brenda
december 13, 2019 14:54

Bridget, U bent de zwakste schakel, TOT ZIENS!

Gast
Lies
december 13, 2019 14:40

Je kunt je afvragen of dit een verstandige move was, ik denk dat het hun beider reputaties geen goed doet. Ook fijn dat haar zoon nu alle details weet.
Wat een tokkies.

Gast
Opkomer
december 13, 2019 14:14

Als je Bridget ziet met Dré is het net of je naar een moeder met haar zoon kijkt. Het voelt onnatuurlijk.

Gast
Cécile
december 13, 2019 14:11

Het zal je moeder zijn zo een vuilpoes als Bridget Maasland. Hazes jr. heeft serieus gefaald als vader, deze l.l met vingers is geen knip voor zijn neus waard.
Monique wees blij dat je hier van af bent. Het is nu niet leuk voor je maar jouw tijd komt.

Gast
Huubje
december 13, 2019 13:59

Misschien had er iemand wat GHB in haar drankje gedaan?

Gast
Mr. Ed
december 13, 2019 13:58

Briljant, heerlijk, love it … alles voor de kijkcijfers!

Gast
Jannie
december 13, 2019 13:52

Monique, ex schoonloeder en bridslet hebben jou in de media jaloers willen maken,
Maar jij bent de laatste die lacht..wens jou veel geluk!

Gast
Conny
december 13, 2019 13:47

Dit bedoel ik nou slipje hangt op haar hielen, verbaasd ben ik dat ze überhaupt slipjes draagt.Wat een goed voorbeeld voor haar zoon, dat z’n moeder een slettebak is, ik zou haar per direct ontslaan.Zo.n iemand hoort niet achter die desk, en zij zou geld moeten storten ipv dat ze geld vraagt.

Gast
Johnny👀
december 13, 2019 13:30

Wat een medeleven ineens voor die Monique..is ook maar een zwakzinnig wicht.

Gast
Ramon
december 13, 2019 13:12

Van alle oud TMF VJ’s is dit toch wel het meest ranzige van allemaal bah! Een oude moeder die zich laat vingeren op een bruiloft terwijl alle gasten getuige daarvan moesten zijn? En dan nog verwacht dat niemand daarover zal gaan spreken? En dan ook nog een grote mond hebben en totaal geen empathie tonen voor Monique door schaamteloos op tv over haar jonge lover te gaan pronken die haar kind geweest zou kunnen zijn? En wanneer ze juist nu met haar stink billen blood is gegaan bij de rechter gaat zitten janken dat het allemaal gelogen is terwijl zij de grootste leugenares is?

Gast
Erik Odekerke
december 13, 2019 12:17

Wat een onvoorstelbare ranzigheid. Jezelf laten vingeren terwijl de hele kroeg meekijkt. Dat gebeurde vroeger misschien tijdens een fout schoolfeest, maar toen was je 14, geen 41. Wat een goedkope snol, gadverdamme.

Gast
jahaha
december 13, 2019 11:56

Mijn vrouw…..mijn oma zul je bedoelen!!
Is dat nou lekker Andre? Bejaarden sex?

Gast
Koos van de Plasgoot
december 13, 2019 11:47

Ik hoop zo dat de concerten van Dre in de soep in lopen….

Gast
Britt Scholte Lover
december 13, 2019 11:36

Hazes heeft nu alweer een nieuwe liefde las ik in de nieuwe Weekend!!

Gast
L.
december 13, 2019 11:34

Wat een gênante vertoning. Dat je zoiets doet op iemand anders’ bruiloft en dat ook nog eens iedereen het kan zien. Dan ben je toch niet gezond in je bovenkamer?

Gast
Joop55
december 13, 2019 11:34

Haar presentatie aan dat ene BNN-programma tussen februari en april 2003 doet ze eer aan.

Gast
Victor Klootwijk
december 13, 2019 11:28

Niet zo oordelen, beste mensen (Mattheus 7: 1-6).

Gast
Pien
december 13, 2019 11:28

https://www.gids.tv/video/148656/bridget-maasland-en-andre-hazes-slepen-prive-voor-rechter-het-is-niet-waar-kom-op

Je ziet in dit filmpje dat Bridget liegt en dan die Hazes met dat doorgezopen hoofd. Arme kinderen van Bridget als Hazes jr.

Gast
sukkel
december 13, 2019 11:27

Bridget moest de radio zachter zetten omdat Mees haar zoon niets mocht horen wat Neerland van de slettebak vond whaaaaaaa lekker he nieuwe liefde …..alleen maar ellende hebben die 2 inhoudsloze en lege figuren Monique komt eerdaags met een kanjer van een echte kerel thuis let maar op whaaaa

Gast
sukkel
december 13, 2019 11:24

Lach me rot om HANSR het elastiek is van een bedenkelijke kwaliteit whaaaaaa

Gast
Kitty
december 13, 2019 11:20

@Sukkel: doe iets aan je eigen leven in plaats van nutteloos schelden op het internet.

Gast
sukkel
december 13, 2019 11:18

Ze zweert nog op haar zoontje ook die slettebak..had ze eerder moeten bedenken
Die tokkie Hazes is een smeerlap van de bovenste plank maar ja wat wil je als moer die in bed kroop op dr 15jarige leeftijd met een alcoholist van 30

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen