Ook Celine Huijsmans vindt Bridget Maasland leugenaar

Het is in SBS 6-kringen algemeen bekend dat Bridget Maasland zich in 2014 erg misdragen heeft op de huwelijksafterparty van Patty Brard in Amsterdam. Dat heeft Celine Huijsmans, de rising star van Talpa, gezegd op Radio Veronica. Maasland zou in de bewuste kroeg met haar slipje op haar enkels hebben lopen viezelevozelen met André Hazes jr. Nu de twee een relatie hebben heeft Santegoeds het eens in de Privé gezet, tot grote woede van Maasland, die er een zaak van maakte. 

Die zaak lijkt kansloos, omdat er wel héél erg veel getuigen zijn. Dat beaamt Huijsmans. “Ja, iedereen weet het toch. Tenminste, ik ken heel veel mensen die het weten“, aldus de presentatrice.

Privé-baas Evert Santegoeds beaamt dat: “Er zijn gewoon te veel getuigen. Sterker nog: in de loop van de dag toen het kort geding zo veel aandacht kreeg, kwamen er alleen maar meer getuigen bij. Dat is denk ik ook de reden geweest dat ze het een maand geheim hadden gehouden, want ze weten natuurlijk heel goed dat daar 50 mensen bij geweest zijn destijds op dat dijkje aan de Amstel.”

Wilfred Genee: “Zij zegt dat ze het zweert op haar zoon. De hele discussie gaat over die voorpagina en dat je kinderen erbuiten zou moeten laten en vervolgens haalt zij zelf haar zoon erbij. Ze zegt: ‘Ik zweer op mijn zoon dat het een zoen is geweest, misschien een heftige zoen, maar niet meer dan dat.’ Dan denk ik: hou dat kind er nou buiten.”

Als je je zoon betrekt bij je leugen, dan ben je gewoon een slechte moeder, lijkt Santegoeds te willen zeggen: “Daar schrok ik heel erg van. Dat je dat durft te zeggen in een rechtszaal als er zo veel getuigen zijn. Ik vind dat een hoop shit hoor, dat je dat zo makkelijk over je lippen krijgt. Maar goed, dat is haar keuze.”

Santegoeds is ook teleurgesteld in Hazes jr. “Het verbaast me van André ook, want je kan veel over de Hazessen zeggen, maar die logen nooit. En nu laat hij zich toch hierin meesleuren, want hij weet natuurlijk ook dondersgoed wat er gebeurd is.”

Maasland heeft ook getuigen die zeggen dat er helemaal niets gebeurd is. “Vrouw, je weet dat er zó veel mensen bij waren en de getuigen waar ze mee komt… Een collega die zich ook laat bespelen, met wie ze een YouTube-kanaal heeft: Leon de Ruyter.

De rechter doet op 20 december uitspraak in deze zaak.

Lees ook:
Privé door stof voor André, wél kort geding Bridget (donderdag)
Ruzie in BLVD: John van den Heuvel mist wederhoor (donderdag)
Privé-Evert haalt uit naar Bridget en Peter R. de Vries (donderdag)
‘Slipje Bridget Maasland lag op haar enkels’ (vrijdag)
Shownieuws: ‘Bridget Maasland is een grote leugenaar’ (vrijdag)
Bart Ettekoven: ‘André en Bridget geen blijvertje’ (zondag)

Foto: SBS

54 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
sukkel
december 17, 2019 11:41

Slettebak met dr ik zweer op mn zoon …schandalig wat een een stinkh…en trekpop Dre lult haar na te dom om te poepen….

Gast
Umfufu
december 17, 2019 11:13

Maasland heeft een drankprobleem, vandaar.

Gast
Mar
december 17, 2019 11:13

Wat een gelul allemaal! Geloof mij dat als dit echt al in 2014 gebeurd was het de volgende dag al als breaking news in het roddelblad van meneer Santegoeds gestaan had. Of geloof je werkelijk dat hij dat dan 5 jaar voor zich houdt? En al die zgn “ getuigen” ? Echt niet . Ik heb niets met Bridget en Andre, maar ik geloof geen barst vh verhaal van Santegoeds. Goed voor de verkoopcijfers toch? Je verzint maar wat en blaast de boel flink op en mensen kopen die zooi altijd wel. Bah bah bah

Gast
Lariekoek
december 17, 2019 01:50

Waarom bemoeien volwassenen zich met vrijpartijen van andere volwassenen. Céline Huijsmans wilt kennelijk zelf Dré Hazes in haar bed hebben en die Santegoeds is een vieze oude man. Snap niet dat hij nog bij SBS zit.

Gast
Tina
december 17, 2019 01:27

Mijn tenen gaan altijd krom staan als die reclame voor dat radioprogramma waar ze aan mee werkt voorbij komt. Ze zit zo zielig tussen die drie bejaarde heren in en moet dan als reserve sidekick haar liefste glimlach laten zien en tot tweemaal toe een vette knipoog doen naar de mannelijke kijkers. Hoe weinig eigenwaarde moet je hebben om daar ten bate van je carriere tussen te gaan zitten?

Gast
Capricorn
december 17, 2019 00:19

Laat die André eens lekker naar z’n eigen kind omkijken.
De L*L😡 ipv lopen fröbelen met dat kind van Bridget🤪

Gast
Tistochwat
december 16, 2019 23:26

Als ik Bridget was zou ik alles op tafel gooien wat er op die zuip en snuiffeesten van de bekende Nederlanders gebeurt, wat heeft ze te verliezen? Gewoon lekker iedereen verraden doen ze nu bij haar ook en waarom niet gelijk 5 jaar geleden? Omdat het zo vaak gebeurt maar ze een soort geheimhoudingsplicht hebben die ze nu schenden om er zelf beter van te worden, nou ze konden van mij lekker de Jan tandjes krijgen en de duvel en zijn ouwe moer verraden.

Gast
aammehoela
december 16, 2019 22:54

Kan Celine niet naar de NPO. Naar die baggerprogramma’s die ze doet bij Talpa ga ik niet kijken.

Gast
Gertje Graniet
december 16, 2019 19:43

Wat heeft zij een rare scheve bek.

Gast
Fox Mulder
december 16, 2019 19:28

Celine het carrière monstertje van Talpa. Daar gaan we nog veel over horen.

Gast
Roy
december 16, 2019 19:13

Ooh ja en waarom nu allemaal naar buiten is in 2014 gebeurd dan had je toen je bek moeten open doen.
En zeggen he bridget en andre waar ben je mee bezig dit kan echt niet
Maar als andre bij Monique was gebleven was niks aan de hand geweest lekkere collega’s zo denk ik hahahah
En andre en Monique zijn uit elkaar en ja hoor word meteen geroddeld
En als andre nu geen bridget had maar vrijgezel was voor 6 maanden
En dan een relatie had gekregen met bridget wat een lachertje dit en dat over de rug van collega’s waar je al jaren mee werkt of tegen komt op feestjes. Om van te kotsen 🤢🤢🤢🤢

Gast
Roy
december 16, 2019 19:06

Snap niet dat dit moet allemaal lekker belangrijk allemaal waar houden mensen zich mee bezig tegenwoordig ja met anderen omdat ze zelf wat te verbergen hebben. Word er gewoon kots misselijk van André hier bridget daar volgens mij heeft andre bridget ingeruild voor oude k3 speelster omdat hij in de voice België zit en dat allemaal voor het geld super is dat toch al neukt die het hele gooi zal mij jeuken zouden meer mensen moeten doen.
En zich bezig houden met hun eigen perfecte leventjes

Gast
Leontien Pastoors
december 16, 2019 19:04

Zou het kunnen zijn dat Bridget Maasland gewoon een stupide onderontwikkelde domme Gooise matras sloerie is? Een wezen dat uit domheid idiote noodsprongen maakt? Een wezen dat zonder enige verantwoordelijkheid en gewetenloos een kind heeft gebaard? Bridget zal je moeder maar zijn, denk ik dan. Sorry, dit is slechts een vraag.

Gast
J. Bloemheuvel
december 16, 2019 17:47

Wat wanneer het publiek deze zielige
dame eens negeren als een zwerende
puist!
Deze BABYSIT NIEUWE STIJL doet er
beter aan eventjes naar de achtergrond
te verdwijnen want ook haar kind wordt
de dupe van het puberaal gedrag van moeder.

Gast
snoezigkleinhertje
december 16, 2019 17:29

Dat vieze stinkwijf heeft voor mij ook haar onderbroek laten zakken en nu zijn mijn nagels zwart uitgeslagen.
Ook Roxeanne heeft dit voor mij gedaan maar toen staken alleen mijn voeten nog naar buiten.

Gast
Henk Jan
december 16, 2019 17:09

Weet er misschien iemand hoe je aan gebruikte slipjes van Bridslet Maasland kunt komen ? Ze moeten dus ongewassen zijn…

Gast
Conny
december 16, 2019 17:09

Mensen laten we nou voor eens en voor altyd vastellen. Maasland is een groote leugenaar , plus een heele groote slettebak, die voor alle jongens haar slipje laat zakken.

Gast
Marry Hens
december 16, 2019 16:35

Niet om het een of ander, maar zóveel getuigen kunnen er van zoiets toch niet zijn, tenzij je midden in een zaal of kamer jezelf laat aflebberen? Als ze door uemand in een zijkamertje betrapt worden vervolgens, hoeveel getuigen heb je dan eigenlijk echt? Want de rest van de feestgangers die het horen van een ander zijn feitelijk gezien helemaal geen getuigen

Gast
Ketleen
december 16, 2019 16:05

Het is toch helemaal een ordinaire kliek, stop ermee want ik moet kotsen.

Gast
M
december 16, 2019 15:26

Wat een goedkoop wijf,rtl gooi buiten die toddebak
15 getuigen maar blijven ontkennen met een stalen gezicht…

Gast
S
december 16, 2019 15:00

Heftig verhaal 😂😂😂 niemand hier ooit jong geweest?

Gast
FlyingLotus
december 16, 2019 14:45

Jammer dat die celine een beetje te zwaar is, veel te hoog BMI.

Wel een mooie kop.

Gast
Zo ist, en niet anders.
december 16, 2019 14:24

@@Sip
Mon 16 Dec 2019 om 11:32

Zo gauw Rutte wat meer respect voor ons Nederlanders heeft kan hij dat terug krijgen.
Wie zaait zal oogsten, en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, ga maar googelen wat het allemaal betekent.

Gast
Malibu
december 16, 2019 14:07

Het slipje van Celine Huijsmans spreekt mij meer aan!

Gast
Robert
december 16, 2019 13:58

Denk dat het verstandig is als Bridget stopt met deze rechtszaak, dit is allemaal niet zo handig van haar, denk ook dat advocaat had moeten zeggen, wil je dit wel.
Dreetje begint ook vervelend te worden, is overal gepikeerd over.

Gast
Karmapapa
december 16, 2019 13:50

Arme rechter…

Gast
A.M.
december 16, 2019 13:40

Er zijn toch wel belangrijkere zaken hier in Nld! Dat de rechters hier nog serieus tijd aan spenderen!

Gast
Marco
december 16, 2019 13:35

Dus in 2014, toen was die zielige Hazes 13?

Gast
Viola
december 16, 2019 13:31

@Keesjan
Inderdaad zo ergerlijk.

Gast
Caramba
december 16, 2019 13:27

Moeehaah, die Hazes met zijn gelakte nageltjes. Ik loop gauw weer door.

Gast
KASSA MEISJE VAN DE ACTION MET EEN MENING
december 16, 2019 13:26

Ik denk dat bridget liegt

Gast
Leo knots
december 16, 2019 13:22

Brigit met slipje op haar enkels. Wil het me niet eens voorstellen

Gast
Nikkie P.
december 16, 2019 13:21

Ik begrijp niet dat iedereen zo verontwaardigd is.
Bridget houdt gewoon een traditie in stand. Begonnen door trendsetter Nikkie Plessen die zich door een getrouwde bn’r (Rafael van dr Vaart) liet vingeren op het huwelijksfeest van styliste Danie Bles.

Gast
keesjan
december 16, 2019 12:50

hopelijk wordt dit de eerste flop voor onze lopende reclame advocaten zuil peter r.
Misschien moeten boulevard en rtl zich daar ook eens mee bezighouden, dat deze man steeds zijn eigen kantoor met BN-ers mag pluggen.

Gast
Suzy Wang
december 16, 2019 12:43

Ook zo n lilek wijf. brrrrr

Gast
Tycho
december 16, 2019 12:37

Erger nog, ik had me zo verheugd op het banket , maar van de sterke vislucht is dat wel mooi bedorven. Dank je

Gast
Bep
december 16, 2019 12:27

En dan staat Bridget bij Boulevard over anderen te praten????? Walgelijk. Zweren op je kind vind ik ook al zo erg.
Hazes en Bridget lijden veel imagoschade, domme mensen.
Rachel er nog bij dat maakt het nog erger.

Ik heb ondertussen groot respect voor Monique gekregen, die gedraagt zich met enorme klasse, topvrouw en moeder.

Gast
Remi
december 16, 2019 12:15

Celine is een Beauty !

https://www.bnerslikken.nl/category/celine-huijsmans/

De tekstjes die ze debiteert zijn volstrekt niet relevant.
Celine is een toppertje !!

Gast
Den Draaiert Joost
december 16, 2019 12:11

“Ook Celine Huijsmans vindt Bridget Maasland leugenaar”

Waarvan akte, maar totaal niet relevant wat dit mutsje vindt

Gast
G.ossip
december 16, 2019 12:09

En dit allemaal op een bruiloft van een ander en je dan zo misdragen dat getuigt zeker niet van enige normen en waarden,deze had Bridget na al die jaren niet meer zien aankomen,maar de secundaire arbeidsvoorwaarden liggen nu anders 🤪🤪

Gast
Gynaecoloog Geylstra
december 16, 2019 12:03

Want neem van de gynaecoloog aan: als je stijf van de drugs en drank zo vrij bent om en plein public jezelf te laten vingeren door een blik Heineken, dan zeg je aan het eind van de avond niet: dat was leuk, Dre, ‘k ga alleen naar huis.

Nee, dan laat je je nemen tot de clitoris de afmetingen van een sinaasappel heeft. En zo geschiedde.

Gast
Gynaecoloog Geylstra
december 16, 2019 12:00

Ze hebben ook geneukt die avond. Alleen waren ze zo verstandig om dat (net) niet binnen het zicht van die 50 man in dat cafeetje aan de Amstel te doen.

Gast
FrankvdL
december 16, 2019 11:54

Als zij op zo een schofterige manier werkelijk de roddelbladen tegen zich in het harnas weet te jagen, met een grove leugen, al haar collega’s stonden er omheen…Dan ben ik heel benieuwd hoe coulant de roddelbladen zullen zijn met alle andere shit die ze voor zich hebben gehouden de afgelopen jaren.

Gast
B
december 16, 2019 11:52

Ken Celine niet maar lijkt mij dat ze in stelling gebracht word om een verhaal wat ze gehoord heeft als zelf beleefd neer te zetten. Dom van het meisje.

Gast
Daris Klabanauskas
december 16, 2019 11:51

Waar zijn de beelden van de koelkast reparatie?

Gast
Slipje
december 16, 2019 11:47

Ik was kleddernat en niet van de afscheiding.

Gast
Disneytrip Bridget
december 16, 2019 11:44

Check de link…Post hier uw reacties ;)

p.s. Celine, meng je niet in de discussie joh. Daar ben je een veel te leuk mens voor.

Gast
Wilton
december 16, 2019 11:43

Slipje op haar enkels. Kan toch ook zijn dat het elastiek is geknapt? Of ze heeft een wind gelaten. Is dit onderzocht?

Gast
Zomaar een persoon
december 16, 2019 11:40

Hoe veel jaar kan je eigenlijk een ‘rising star’ zijn? :|

Gast
Erik Fannn
december 16, 2019 11:36

Bridg.. eh Jeffrey, als er zoveel getuigen zijn op schrift en sommigen die het zelfs op TV beamen, dan kun je er vanuit gaan dat Evert hierin zijn zaakjes goed op orde heeft.

Ik denk dat Bridget en André een woordspelletje gaan proberen te spelen, waar het gaat om de exacte woordkeuze. Er is niet niks gebeurd,Bridget heeft zelfs gezegd dat er zoen was (terwijl André met Moniek ging, dat terzijde). Het zal er wel om gaan dat ze niet met elkaar naar bed zijn geweest.

Lijkt me oliedom, lijkt me dan een Clintoniaans spelletje, waarbij ‘naar bed gaan met elkaar’ moet worden gedefinieerd, en dat dan niet vingeren is b.v.

Dat is dom omdat het er dan wel eens op zou kunnen uitdraaien dat ze precies moeten gaan beschrijven wat er wél gebeurd is. En dan moet je dus de exacte seksuele handelingen gaan beschrijven.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen