Marco Borsato’s ex flink over de zeik na uitzending Shownieuws

Denise Boekhoff, de ex-vriendin van Marco Borsato, ergert zich dood aan media die blijven volharden dat hun vroegere romance weer zou zijn opgebloeid. Dat laat ze blijken op Instagram.

Shownieuws © Shownieuws

De boze reactie van Denise Boekhoff volgt de ochtend na de uitzending van Shownieuws, waarin Evert Santegoeds voet bij stuk hield over zijn bewering dat Marco en zij weer terug zouden zijn bij elkaar. En dat terwijl Marco aan Everts collega Anouk Smulders heeft laten weten dat dat onzin is: “Er is maar één vrouw die ik wil en dat is Leontine.”

Evert blijft erbij

Evert Santegoeds wil van geen wijken weten. “Marco was laatst nog op Ibiza, heb ik begrepen, en de laatste weken gaat het gerucht dat hij weer heel vaak in Alkmaar is neergestreken en met een reden, want in de buurt daar woont Denise Boekhoff. Dat is zijn ex, met wie hij tot 1996 een relatie had.”

Dat wordt weer een koppeltje, beweert hij. “Ik denk dat zij een heel serieuze kandidaat is en het wordt me ook voortdurend verteld dat ze elkaar regelmatig zien. Het zou zich allemaal afspelen buiten het zichtveld van de fotografen en ze zouden elkaar langzaam aan het ontdekken zijn.”

Denise boos

Enorme onzin, zegt Denise op Instagram. “Omdat de media iets in stand houdt wat er niet is en nooit meer is geweest sinds ons uiteengaan in 1996, het volgende: alles wat er in de media staat of gezegd wordt zijn aannames, veronderstellingen en roddels over één van mijn voormalige liefdes in relatie tot mij.”

Ze wil dat de roddels ophouden. “Dus voor eens en voor altijd: Marco Borsato is een ex. Het idee achter de naam ex is dat het om een vroegere partner gaat. Vroeger is niet nu! En nee, wij worden nooit meer een koppel. Je leest het goed, nooit meer. En ja, ik ben daar gelukkig mee, want ik heb het de afgelopen 24 jaar ook heel erg leuk gehad zonder hem en heb dat nog steeds.”

Allerbeste

Denise wil de media er niet over te woord staan. “Nee, ik wil daar niet nog meer over kwijt, want er is geen meer. Hoe lang kun je praten over niks, nul, nada? Ik wens Marco nog steeds het allerbeste, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ben.”

De roddelbladen moeten eens ophouden met liegen, vindt ze. “Het allerbeste is dat iedereen zich bemoeit met zijn eigen leven en als dat onmogelijk is dan zeker niet met het mijne. Ik begrijp echt dat het in deze coronatijd ook crisis is voor de roddelbladen, maar ga geen leugens verkopen. Zeker niet als het onderwerp al 24 jaar niet meer bestaat…”

Insta-post

De Instagram-post van Denise:

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
MolTalk
januari 8, 2021 09:23

De waaaaaaaaaaaaaaaaarheieeieieieieieieieidddd…..!

Gast
Theo
januari 8, 2021 07:26

Marco B heeft het er maar druk mee, al die poesjes vullen. Super Mario :)

Gast
Fritsiepilsie
januari 7, 2021 20:00

Santegoeds krijgt altijd een klein stijfje van roddels en laster..
En als ie hoort dat mensen t lezen in die pulp bladen komt ie klaar !

Gast
M52
januari 7, 2021 17:53

Die Evert, is een echte roddel nicht, Past precies bij deze SBS6 clan..Je zal toch steeds bij al die B enners , voor de deur of in de struiken moeten liggen , om een roddel te verzinnen. Triest volk.

Gast
anoniem
januari 7, 2021 17:26

Blijkbaar is er een publiek voor alle affaires van die sterren..
Maar het boeit me niet zo…Eerlijk gezegd zijn er op het moment ook geen sterren waar ik fan van ben.. :-)

Gast
Ikke
januari 7, 2021 16:02

Niet gezien, maar Marco is toch gescheiden, mag dan toch een vriendin hebben???!

Gast
Lydia
januari 7, 2021 15:42

Ja de media maakt mensen.Maar breekt ze ook.Denise heeft gelijk wat moet ze met die vreemd ganger..
Eens een dief altijd een dief.
Laten jullie haar nu met rust media

Gast
Barend v. Dorp
januari 7, 2021 12:55

Weer pagina’s nieuws over televisie: opium voor het volk!

Gast
teuntje
januari 7, 2021 12:33

Die ex heeft lang geleden Marco een schop gegeven ze werd verliefd op een ander

Gast
Ralf
januari 7, 2021 12:26

Denise wordt regelmatig volgeblaft in Julianadorp

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
januari 7, 2021 12:24

Alle geruchten de wereld uit willen helpen maar wel een klaverliefdefoto van jezelf en Borsato boven je betoog plaatsen. Niet zo snugger, Denise!

Gast
M52
januari 7, 2021 17:45

Ik denk dat ze dat zelf wel kan bepalen. En.waarom niet.Dat is al heel erg lang geleden.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 7, 2021 12:17

Zo ben je jarenlang Himmelhigh en zo opeens lig je in de goot en spugen mensen naar je,let me quote “hij die zonder zonde is gooie de eerste steen”

Gast
GrijzePilion
januari 7, 2021 11:54

Borsato, de walgelijke vreemdganger die zingt alsof hij continu moet poepen

Gast
Leontien
januari 7, 2021 11:48

Mensen mensen,die vreemdganger kan mij wel terug willen maar ik hem niet,als je minstens 3x je lul bij een ander naar binnen schuift zeg ik loop naar de Maan

Gast
Koekwaus
januari 7, 2021 14:17
Antwoord op  Leontien

Gebeten hond?

Gast
thepat
januari 7, 2021 11:41

shownieuws is GEEN shownieuws!
Evert Santegoeds is de gooste leugen in NL probeer alleen maar mensen naar benden te halen ivm te helpen!
laat marco nou met rust help hem liever

Gast
ploek
januari 7, 2021 17:09
Antwoord op  thepat

shownieuws is een hoop onodig gekwebbel ! maar ja het volk vreet et wel en dat verkoopt weer veel reclame tijd.!

Gast
Blinde Herdershond
januari 7, 2021 11:38

“Er is maar één vrouw die ik wil en dat is Leontine.”
Marco maakt een carrièreswitch van zanger naar stand up comedian?

Gast
contradictio in terminis
januari 7, 2021 11:27

“Er is maar één vrouw die ik wil en dat is Leontine.”

Marco is wel van de flauwe moppen.

Gast
Greet
januari 7, 2021 11:13

De grootste sukkel van 2020 is voor mij wel Marco Borsato.

En Evert.

Gast
ploek
januari 7, 2021 17:10
Antwoord op  Greet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Gast
Jonathan
januari 7, 2021 11:02

al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel
Borsato heeft nog een vreemd bedje gevonden.

Gast
A van den Boom
januari 7, 2021 11:01

Wanneer houden we eens op over Marco het is zijn leven wat hebben we er mee te maken. Het is toch vreselijk als je inkomsten komt over het roddelen van mensen wat geheel niet interessant is dat mensen die bladen kopen en naar die programma’s kijken dan heb je een triest leven

Gast
Ernestine
januari 7, 2021 11:00

Wanneer wordt smerige valse Santegoeds is aangepakt. Volgens mij is er vast heel wat dirt te vinden over deze man? Grootste rioolrat van Nederland. Laat mensen met rust!

Gast
Koen
januari 7, 2021 10:59

Tja als je 24 jaar later na hun relatie zonder enige grond dit soort onzin zegt dan ben je al roddelshow wel een beetje af, wat een broddelwerk weer van Shownieuws.

Gast
Ricardo Pirelli
januari 7, 2021 10:58

Wat een gelul weer.
Is dit dan weer de bladvulling van de Privé of van de Story??
Zonder feitelijke onderbouwing roddels rondstrooien over een relatie van 24 JAAR GELEDEN??
Laat die vrouw met rust.
Wat een laag bij de gronds addergebroed is het ook.

Willens en wetens mensen in hun persoonlijke sfeer treffen. Marco probeert zijn leven weer op de rit te krijgen en Evert loopt er onzin over te verkondigen. Insinuaties en verdachtmakingen.
Wie leert die Evert een lesje?

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Ricardo Pirelli
Gast
Joost
januari 7, 2021 10:57

Charlatan Marco Borsato wordt niet voor niets met regelmaat in Bergen en Bergen aan Zee gesignaleerd.
En dat is niet om alleen maar uit te waaien. 

Gast
Bas
januari 7, 2021 11:28
Antwoord op  Joost

Om de maan te bekijken

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 10:56

De Tokkies van SBS Shownieuws op hun best. Er komt alleen maar poep uit.

Gast
Dennis
januari 7, 2021 10:53

Mijn hondje zo hitsig als de pest rijdt heel de dag tegen alles en iedereen aan, vandaar dat ik hem Marco heb genoemd.

Gast
ploek
januari 7, 2021 17:12
Antwoord op  Dennis

😂😂😂😂😂😂

Gast
Neo
januari 7, 2021 10:51

Al die roddelshows op tv vallen compleet in het niet bij de enige echte, eerlijke roddelshow: RODDELPRAAT (op youtube)
Roddelshows op tv zijn het terrein van valse nichten, roddelpraat op yt is de wereld bekeken vanuit het oogpunt van de hetero man.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen