Caroline Tensen is geen coronaslons: ‘Ook thuis mascara op’

Caroline Tensen waakt ervoor dat ze tijdens de lockdown in een soort coronaslons verandert. Ze draagt bijvoorbeeld ook gewoon mascara als ze de hele dag thuisblijft, vertelt ze in Party.

Caroline Tensen © Nick van Ormondt

Vanwege de huidige lockdown zitten ook veel tv-sterren meer thuis dan gewoonlijk en Caroline Tensen is daar een van. Ze ziet er op televisie altijd tiptop verzorgd uit, maar vindt het belangrijk om er achter de schermen ook goed uit te zien. Zelfs nu ze vanwege corona vaak hele dagen thuiszit, verslonst de Eén tegen 50-ster niet.

Mascara op

Caroline vindt het belangrijk om haar uiterlijk goed te onderhouden tijdens de crisis. “Wel gewoon mascara opdoen, hè? Ik wil niet denken: ach, ik ben toch thuis, het hoeft allemaal niet meer. Ik ga niet in een joggingbroek thuis hangen, je moet wel een beetje vrouw blijven.”

Het is belangrijk dat vrouwen zich ook aantrekkelijk blijven presenteren tijdens deze lastige tijd, vindt Caroline. “Gewoon jezelf blijven verzorgen en ’s morgens even mascara opgooien. Dat vind ik ook belangrijk.”

‘Alles valt weg’

Het is voor Caroline een lastige tijd. Niet alleen omdat ze niet op wintersport kan, maar ook omdat ze niet uit eten kan. “Mijn man en ik lunchten voorheen op zaterdag en zondag altijd in een restaurant. Daarvoor gingen we dan altijd iets doen of gingen we naar een museum. Dat valt nu allemaal weg.”

“Gelukkig hou ik ontzettend van koken, dus ik gooi al mijn energie daar maar in. We moeten er iets van maken, dus dan ga ik de tafel maar heel leuk dekken en steek ik de kaarsen aan. Af en toe halen we zo’n box bij een restaurant, want zij moeten ook gewoon hun dingen kunnen blijven doen. Zo doen we het maar een beetje.”

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Huiselijkgeweld
januari 7, 2021 16:24

Gelukkig zijn blauwe plekken verdwenen

Gast
Tracy
januari 7, 2021 14:43

ze staan stijf van de Botox dus veel make-up is dan ook niet zo nodig
alles is al glad getrokken met Botox en opgespoten lippen

Gast
Martosaurus
januari 7, 2021 14:24

Make-up is om velerlei redenen niet goed voor je huid. Bijzonder dus dat je er trots op bent dat je het gebruikt. Doel van make-up is zoals eerder genoemd voornamelijk een maskeringsmiddel voor imperfecties. Beter is het om het niet of zo min mogelijk te gebruiken.

Gast
Nelis
januari 7, 2021 14:05

Vergeet de fillers niet

Gast
Roos
januari 7, 2021 14:01

Het lijkt me een gezonder idee als deze oude vrouw eens goed in de spiegel gaat kijken en al die franje voor lief neemt. Wees jezelf, laat zien wie je werkelijk bent, zonder al die nichtenshit van leco. Lekker fris gewassen in een joggingbroek, geen make-up op je gezicht en genieten van wie je werkelijk bent.

Gast
liefhebber van natuurlijk(e) mooie vrouwen
januari 7, 2021 13:33

Het woord zegt het al. Het maskeert soms een klein beetje hoe lelijk vrouwen zijn die die zooi gebruiken en bewijst altijd hoe dom die vrouwen zijn.

Gast
G.ossip
januari 7, 2021 12:48

Groot gelijk Caroline ten alle tijden een vrouw blijven met alles erop en eraan,mooi en verzorgd daar hou ik van🌺

Gast
C. Van der Voort
januari 7, 2021 12:54
Antwoord op  G.ossip

Ten alle tijde? Sufferd.

Gast
Pettie Fart
januari 7, 2021 12:26

Ha ha, je kan er prima en heel sexy uitzien in ’n joggingbroek! Een stuk geiler als dat oubollige bejaarden-gewaad dat ze op de foto aanheeft. Daar wil een geile vrouw nog niet dood in gevonden worden!

Gast
Josefien
januari 7, 2021 12:14

Thuis gebruikt ze ook gewoon nat w.c.papier na het poepen.

Gast
Kringloopspier
januari 7, 2021 12:40
Antwoord op  Josefien

En bij natte poep een droog papiertje?

Gast
roel driesvink
januari 7, 2021 12:05

Een ingevallen haaiebekje krijg je zelfs met de beste make-up niet weggewerkt..

Gast
Respect ✌️
januari 7, 2021 11:38

Je kan op dat lelijke smoelwerk smeren tot je een ons weegt maar opknappen gaat niet lukken..

Gast
Ernestine
januari 7, 2021 11:43
Antwoord op  Respect ✌️

Kan het wat vriendelijker?

Gast
Respect ✌️
januari 7, 2021 12:41
Antwoord op  Ernestine

Natuurlijk.. Hoe ben je met paaldansen?

Gast
Thomas
januari 7, 2021 12:43
Antwoord op  Ernestine

Twee olijk lachende stukadoors inhuren?
Het resultaat blijft bedroevend hoor want de basis blijft hetzelfde….

Gast
Thijs
januari 7, 2021 11:30

Haha zonder hun fake up zijn ze niet om aan te gluren. Make-up is geen verzorging maar een camouflage voor hun grafkoppen.

Gast
Frans
januari 7, 2021 11:29

Schokkend nieuws. Verbijsterend.

Gast
Isaiah
januari 7, 2021 11:28

Is vast een permanentje.

Gast
OnlyFans.com/Dreetjehazes
januari 7, 2021 11:26

Heerlijkheid! Ik vreet je op!

Gast
Zucht 2
januari 7, 2021 11:25

Vrouw zijn betekent je zelf zijn en niet je eigen dicht plamuren

Gast
Hans van Weert
januari 7, 2021 11:18

CORONA OCCASION.

OmaTensen met haar 64 jaren op de teller en haar 76 kilo schoon aan de haak, met fillers in haar gezicht en liposuctie uit haar dijen..

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 7, 2021 12:02
Antwoord op  Hans van Weert

Dus?

Gast
Bejaarde
januari 7, 2021 13:05
Antwoord op  Hans van Weert

Zeg Hans ontzettende sukkel,geef nou gewoon goeie info,ze is 56 en ziet er gewoon nog goed uit,ga je anders meer op mannen richten joh

Gast
Te oud.
januari 8, 2021 20:46
Antwoord op  Bejaarde

Fake media.
En ik ben 24:en een model voor de Vanity Fair. Nou goed?
Hoe oud is dat mens dan echt?
Ik schat drieënzestig maar zéker geen 56 wat jij zegt, daarvoor is ze gewoon te oud.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen