Evert Santegoeds: ‘Wat een sukkel is Dennis Schouten’

Evert Santegoeds vindt Dennis Schouten een enorme sukkel. De verslaggever dacht gisteren namelijk Ferry Doedens te verrassen op zijn privé-adres, maar stond bij de verkeerde woning.

Evert Santegoeds en Dennis Schouten © SBS, YouTube

Dennis Schouten wilde Ferry Doedens live in de ochtendshow van Wilfred Genee in alle vroegte confronteren met zijn pikante carrièreswitch. Hij reisde daarom af naar wat hij dacht dat Ferry’s woning was; de centrale voordeur werd wel opengedaan, maar hij kreeg Ferry niet te spreken. Uiteindelijk heeft hij Ferry wel gezien, beweerde Dennis.

Sukkel

Dat is gewoon een verzinsel, onthulde Patty Brard gisterenavond in Shownieuws na contract met Ferry. “Ik sprak Ferry vandaag en hij vertelde dat hij al twee maanden niet op dat adres woont.”

Evert daarop: “Wat een sukkel die Dennis, dan. Stond hij dan bij het verkeerde huis?”

Patty: “Ja en iedereen neemt dat nieuws dan ook maar klakkeloos over dat hij de badjas van de gang gepakt heeft. Dat was hij helemaal niet, want hij woont daar helemaal niet meer.”

Patty vindt het overigens niet netjes van Dennis dat hij het gebouw binnendrong door zich voor te doen als pakketbezorger. “We hebben natuurlijk de pakketbezorgers bij Fred van Leer gehad die hem hebben overvallen, dus ik kan me wel voorstellen dat het op dit moment een beetje ongepast is om je als pakketbezorger uit te geven. Ik vind het eigenlijk iets wat je op dit moment niet kunt maken.”

25.000 euro

Afijn, hoe gaat het met Ferry? “Maar goed, het gaat goed met hem. Hij moet nog even wennen aan de nieuwe rol van p*rno-acteur. Hij zegt: ‘Luister, ik ben geen p*rno-acteur, want ik doe het met niemand anders.’ Hij is wel de hit van OnlyFans geworden, want hij heeft van de week een afspraak met ze, want hij heeft goed gecasht deze week.”

“Hij zit nog een beetje op het punt van: wat zal ik nou verder gaan doen? Maar als je hoort dat hij in een weekje gewoon 25.000 euro naar binnen slingert, dat heeft hij bij GTST nog nooit verdiend denk ik…”

Lees ook

Het stoute dubbelleven van Ferry:
Ferry Doedens gaat voor OnlyFans-carrière, management zwijgt (29 december)
Pikante carrièreswitch Ferry Doedens haalt ook RTL Boulevard (31 december)
Oeps: Ferry Doedens bevestigt per ongeluk zijn stoute dubbelleven (4 januari)
Heftig: Shownieuws toont zichzelf bevredigende Ferry Doedens (5 januari)
Management zet Ferry Doedens opzij, wist niets van dubbelleven (5 januari)
Ferry Doedens vraagt media om rust en privacy na stoute carrièreswitch (5 januari)
‘Ferry Doedens baalt van media, familie wist niets van dubbelleven’ (6 januari)
Radioshow Wilfred Genee valt Ferry Doedens thuis lastig (6 januari)
Albert Verlinde: ‘Ferry Doedens verkoopt zijn lichaam, zó triest’ (6 januari)

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sietske
januari 9, 2021 14:51

Wat een een loser die Dennis Schouten laat Ferry doen wat hij zelf wil kom op zeg we zijn anno 2021 het verdient lekker wel van de drugs afblijven… laat ze maar roddelen het ga je goed.

Gast
Gerda van Dalfsen
januari 8, 2021 16:16

Als die roddelshit zo door gaat en ferry door het slijk blijven trekken want daar zijn ze namelijk heel erg goed in ik hoop dat ferry sterk genoeg is om zich er geen reet van aan te trekken en dat hij geen domme dingen gaat doen want anders komen bij die roddellaars van shownieuws en rtl boulevard de krokodillentranen stelletje oetlullen zitten daar

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
januari 8, 2021 11:21

Wat Ferry doet om (veel) geld te verdienen is zijn zaak.Hij doet er verder niemand kwaad mee. Alleen zijn eigen toneel carrière heeft waarschijnlijk hij omzeep geholpen..

Gast
Roelf
januari 7, 2021 20:07

Wat een niveau dat Nederland

Gast
Ikke
januari 7, 2021 19:08

Blijf toch leuk te zijn om alle roddels te volgen, als er niemand meer kijkt verdwijnt het vanzelf van de buis. Kijk allang niet meer en mis er niks aan!

Gast
Rotsje
januari 7, 2021 14:38

Heeft die Santegoeds zeker nog nooit in de spiegel gekeken. Die spiegel springt spontaan uit elkaar.

Gast
Albert Verhinderd
januari 7, 2021 13:44

Dennis Schouten: ‘Wat een vieze achterbakse pisnicht is Evert Santegoeds’

Gast
M52
januari 7, 2021 13:17

Zowel Dennis.als Evert, Als Patty, zijn uit het zelfde hout gesneden.Alle 3 zijn het vreselijke valse personen . Die over de rug van.een.ander zelf hun eigen tekortkomingen weg proberen te moffelen. Zielig gewoon.

Gast
Topi
januari 7, 2021 12:58

Zegt een sukkel tegen de andere Sukkel 🙈🤦‍♂️

Gast
Tom plot
januari 7, 2021 12:50

Die schouten heeft toch meer hersenschade opgelopen van z’n beroerte dan iedereen dacht…

Gast
Josefien
januari 7, 2021 12:45

Dennis kan beter het voorbeeld van Ferry volgen. Dan doet ie nog iets zinnigs met z’n leven.

Gast
bert
januari 7, 2021 11:59

Evert kijk liever naar Media inside, wat gewoon gejat is van roddelpraat.

Gast
Piet Zwart
januari 7, 2021 11:51

Kijk Roddelpraat.met Jan Roos
Elke woensdag op you-tube.
Met Veenlijk Patty , Patty ,Patty .

Gast
Jan.
januari 7, 2021 11:51

Ja Evert weet wél waar Ferry woont want zuigt hem regelmatig af waarschijnlijk

Gast
Fee
januari 7, 2021 15:05
Antwoord op  Jan.

Hoe weet je dat ben je mee geweest??

Gast
Harrie de Corteling
januari 7, 2021 18:36
Antwoord op  Jan.

Klopt

Gast
Respect ✌️
januari 7, 2021 11:46

Die pisnicht woont er volgens die pinda al maanden niet meer maar die nicht sprak wel degelijk tegen die Dennis via de intercom om het pakje neer te leggen ..
Die Patty liegt ook de hele boel bij elkaar dat smerige loeder.

Gast
OnlyFans.com/Dreetjehazes
januari 7, 2021 11:07

Bedankt voor de tip Ferry!

Gast
Koen
januari 7, 2021 11:01

Oke, dat die bij Ferry thuis langsgaat ging wel wat ver maar wat een geweldige hilarische uitzending hadden ze gisteren met roddelpraat, ik heb sommige stukken zeker 6 keer teruggekeken en kwam niet meer bij, die lach van Jan Roos was erg aanstekelijk.

Gast
Ron B.
januari 7, 2021 10:59

Mijn mooie salontafel onder kakken vind ik ook niet normaal!

Gast
Patty Brard
januari 7, 2021 11:00
Antwoord op  Ron B.

Hou je bek.

Gast
Plasman
januari 7, 2021 10:55

Aldus roddelopa Santegoed

Gast
anonymous
januari 7, 2021 10:33

Dennis gaat te veel om met Wilfred Genee en Jan Roos, daardoor legt hij een bom.onder eigen carriere.

Gast
Marjan
januari 7, 2021 10:35
Antwoord op  anonymous

Boertje Dennis kan beter een carrière als melkveehouder najagen.

Gast
Johan27
januari 7, 2021 10:28

Wordt ondertussen wel de hoogste tijd dat de kinderen weer buiten mogen spelen!

Gast
Blake
januari 7, 2021 10:25

Het is nog netjes als je de hengeltjes van Boulevard bezig ziet midden in de nacht/ochtend.

Gast
oma
januari 7, 2021 10:25

p*rno-acteur ? hoe spreek je dat fonetisch uit dan?

Gast
Frabs
januari 7, 2021 10:25

Dennis Schouten liegt wel heel makkelijk, zie ook de zogenaamde uitnodiging voor het kerstdiner met Wilfred. Wat is er nog meer door hem gelogen wat nog uit moet komen? Deze jongen is bewezen onbetrouwbaar en dat is niet handig als journalist.

Gast
Leo
januari 7, 2021 10:38
Antwoord op  Frabs

Dennis is een beetje te veel in zich zelf gaan geloven, wat narcisme vormt.
‘Gaslighting’ wordt deze vorm van geestelijke manipulatie in de psychologie genoemd.

Gast
Donald
januari 7, 2021 10:24

Hierbij vallen de toestanden in Amerika toch in het niet.

Gast
Marjan
januari 7, 2021 10:27
Antwoord op  Donald

Bestorming Capitool is niets, vergeleken bij de praktijken van Talpa’s Johnny de Molester jr.

Gast
Marjan
januari 7, 2021 10:22

Bij Talpa valt de lamme de blinde aan voor wat media-aandacht.
Een trieste bedoening.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen