‘Jeroen van der Boom is valse, nare man: beerput gaat open in 2021’

Jeroen van der Boom is een valse, nare man. Er gaat in 2021 een beerput over hem open en dat zal onvermijdelijk leiden tot zijn grote val. Dat voorspelt journalist Mark Koster in De Showbizz Podcast.

Jeroen van der Boom © Nick van Ormondt, SBS

Er gaan al jaren veel geruchten over hoe Jeroen van der Boom zich gedraagt als de camera’s uitstaan. Mark Koster krijgt naar eigen zeggen steeds vaker verhalen te horen van mensen die de SBS 6-presentator wel kunnen schieten. Als Mark gevraagd wordt naar welke ster keihard gaat vallen in 2021, noemt hij dan ook onmiddellijk de naam van Jeroen.

Vals en nep

Mark Koster vreest het ergste voor Jeroen van der Boom. “Die gaat enorm vallen. Hij gaat eraf. Ik ga jullie informatie geven, die jullie in jullie bladen kunnen schrijven. Wat ik hoor is dat het een van de meest valse mensen in Hilversum is. Hij is niet in orde. Het is voorbij, want het is zo ongelooflijk nep”, zegt hij.

Wat hoort hij dan allemaal? “Ik krijg allerlei berichten van mensen bij Talpa dat het een ongelooflijk valse man is, dat hij iedereen belazert, gewoon onaardig is en het een dolksteker is. Hij steekt mensen het mes in de rug. Dat is grappig om dan te lezen.”

Hoeken en gaten

Mark was de afgelopen tijd veel in het nieuws vanwege zijn biografie over John de Mol, waarin hij ook schrijft over het vermeende geweld dat heeft plaatsgevonden in de relatie tussen Johnny de Mol en Shima Kaes.

Johnny heeft behoorlijk wat drek over zich heen gekregen en dat zou bij Jeroen ook kunnen gebeuren, denkt Mark. “Van Jeroen van der Boom krijg ik heel veel berichten, ook uit hoeken en gaten, net als dat ik het met Shima kreeg. Dan gaan mensen tegen mij aanleuren over Jeroen van der Boom.”

Hij benadrukt dat het niet iets persoonlijks is. “Ik heb die man misschien één keer gesproken in mijn leven. Het leek me een aardige vent, ik vind dat hij een goede stem heeft en volgens mij kan hij ook redelijk piano spelen. Het is allemaal een beetje cliché, maar ik heb niets voor of tegen die man.”

Showbizz Podcast

De Showbizz Podcast met Nick Dijkman, Matthijs Albers en hun gast Mark Koster kunt u onderstaand beluisteren:

135 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Schijt aan
januari 8, 2021 14:36

Ken hem niet persoonlijk, maar hij vindt ze eigen wel fantastisch. Als of hij een zanger van formaat is.ik moet hem niet🖕 Nâh meneer wenkbrauw, je ken van mij ook de BOOM in.

Gast
Roger
januari 8, 2021 20:17
Antwoord op  Schijt aan

Hij vindt zichzelf… Geen dank

Gast
Gerrit Vooges
januari 8, 2021 10:38

Ook ik vind Jeroen niks . Lijkt mij een valse nicht.

Gast
Roger
januari 8, 2021 23:12
Antwoord op  Gerrit Vooges

Hij is heel veel wel en heel veel niet maar een nicht oftewel homo is hij zeker niet.

Gast
Jojo
januari 8, 2021 05:38

Ik ken hem niet persoonlijk en ben ook geen bejaarde,maar ik ben naar een show geweest van hem met mijn man en die was fantastisch.Ik ben geen fan van hem,maar hoor zijn liedjes graag.Na afloop van zijn show,kon je met hem,op de foto en hij nam de tijd voor je met een leuk amicaal gesprek en ik spoorde geen kapsones.Daarna zat hij gezellig een drankje te drinken met zijn muzikanten tussen ons,het publiek.Ik zal wel commentaar krijgen en dat mag,iedereen zelf weten,het doet mij niets,maar ik had een toffe avond,kapsones of niet dat heeft René Froger wel weer.Ieder zijn/haar mening

Gast
Henkie
januari 7, 2021 19:21

Nog valser dan Genee?

Gast
Leo
januari 7, 2021 16:22

Lieve lieve Mark .
Het is wel heel erg makkelijk om zo maar met namen te gaan strooien .
En mensen via slinkse omwegen een visie van jou zieke brein op te leggen
Je zegt zelf dat je Jeroen misschien 1 keer hebt gesproken .
Weet je wat het is lieve lieve Mark
Ik heb jou nog nooit gezien laat staan gesproken
En ik vind je nu al een grote lul.
Kijk eens in de spiegel en geef eens een keer een oordeel over jezelf .
Misschien dat je dan wel tot een objectief oordeel kunt komen.
En als je tot dezelfde conclusie komt als mij
Dan ben je een dood gewone grote lul

Gast
Hannie
januari 7, 2021 17:43
Antwoord op  Leo

Helemaal mee eens.
Een grote gore lul die Mark.
Hij moet ergens zijn brood mee verdienen🤮🤮

Gast
Francis
januari 7, 2021 15:46

Mark, ga een echte baan zoeken. I.p.v het kwaad te zoeken in andere mensen. Ben je zelf volmaakt? Mensen kijken wat ze voor ogen hebben, maar God ziet zijn hart aan. Er is geen mens hier op aarde die volmaakt is. En daar hoor je zelf ook bij.
Waarom zie je wel de splinter in het oog van een ander, maar merk je de balk in je eigen oog niet op.
Stop met narigheid te verspreiden over anderen en levens kapot te maken.
Je maakt er jezelf niet geliefd mee. En dat geld voor iedereen die hetzelfde doet en denkt als Mark.

Gast
Sas
januari 7, 2021 15:17

Het is een vuile smerige dief, dat plaatje “mag ik dan bij jou”, een dag voordat het uitkwam, kwam deze schoft ermee. Als was het zijn kindje. Het is Claudia de Brey die het gemaakt heeft en niet nicht van de boom. Een laag mannetje.

Gast
freddie
januari 7, 2021 14:32

Jeroen van der boom ….een grotere eikel bestaat er niet! Wat een klotezanger is dat zeg…en onsymphatiek ……enorm. Mark Koster, ik hoop dat je gelijk hebt. Die Jeroen moeten ze naar Noord-Korea sturen

Gast
A van dijl
januari 7, 2021 14:03

Goede zanger wel bepraat mijn favoriet ga zo door

Gast
Tom
januari 7, 2021 13:02

Mark Koster. Nooit van gehoord.
Wel is en blijft Jeroen vd B in veel opzichten een heel eng kereltje.

Gast
anthonia
januari 7, 2021 12:17

hele goeie koos!!!

Gast
Criticaster
januari 7, 2021 12:07

Dat hele pianospel van hem is fake,op de achtergrond zit de echte pianist maar die zie je niet.Het is een jekkerig mannetje,die een act opvoert.Enge man.

Gast
Ernest
januari 7, 2021 10:50

Ik hoor juist heel veel verhalen waarin wordt gezegd dat Mark Koster een nare, achterbakse man is. Ik ken hem niet persoonlijk hoor, ik heb het gehoord van mensen die samen met hem werken (hebben gewerkt) of ooit door hem zijn geïnterviewd. Op Windesheim was hij ook al geen lieverdje. Ben geen voorspeller echter denk ik dat het niet lang duurt dat er veel shit over Mark Koster naar buiten gaat komen.

PS: vind het wel een slap stuk journalistiek. Veel lucht roepen en geen feiten benoemen. Oh wacht eens even, dat heb ik zojuist ook gedaan!

Gast
Koos
januari 7, 2021 10:12

Ik word moe van het ongefundeerd beledigen van mensen. Ik ken Jeroen niet. Hij zal ongetwijfeld zijn goede en slechte kanten hebben. Zoals wij allemaal. Laat ik een voorbeeld noemen. Andre Hazes jr, deze jongen word geslacht in de media. Werkelijk niets is goed aan hem. Wel nu. Ik heb hem ontmoet. Een super vriendelijke bescheiden kerel die zich geen spat beter voelt als een ander. Hij traint in de gym waar ik ook kom. Zijn trainer is een goede vriend van mij. Hij heeft altijd een vriendelijk woord voor een ander en traint super hard. Ik vind hem een fijne gozer. Dus mensen oordeel niet alvorens je iemand kent. De een zn vriend is de ander zn vijand.

Gast
Petra Smit
januari 7, 2021 13:03
Antwoord op  Koos

Helemaal mee eens!

Gast
saperdeflap
januari 7, 2021 09:29

111 commentaren alhier gelezen. Ik zeg; ”Après nous, le déluge”!!!!!!!!
Dat zou de boel lekker opruimen.

Gast
Petra Smit
januari 7, 2021 09:16

Wat erg om zo lelijk te spreken over iemand, en zo aan stemmingmakerij te doen. Te triest voor woorden . Dat zegt veel over degene die dit verkondigt! Bah!

Gast
Harrie de Corteling
januari 7, 2021 09:08

Hier is de lijst van de NIET neppers in de show wereld ,
Op no 1 ?
Op nr 2 ?
Enz. Enz..i
Kortom,
Bestaat niet.

Gast
Johan
januari 7, 2021 08:44

Kom met feiten lul

Gast
Umberto
januari 7, 2021 12:45
Antwoord op  Johan

Hij heeft er voor gezorgd dat muzikanten uit de toppers band het veld moesten ruimen omdat die bij Borsato speelden bv.
Het is inderdaad een hele nare man.

Gast
Inga verstraeten
januari 7, 2021 08:21

Van dag 1 vind ik dit al een vreselijke man, zie je gelijk aan zijn gezicht dat hij 2 kanten heeft…
Heeft nog lang geduurd

Gast
Anita
januari 7, 2021 08:05

Bah wanner gaan mensen eerst een kijken naar zichzelf voordat ze altijd maar commentaar hebben op anderen. Misschien kan je een cursus zelf reflectie doen. Zal een stuk rustiger worden in je leven.

Gast
Aad de haas
januari 7, 2021 07:46

Hebben die zogenaamde journalisten niks anders te doen
Iemand afzeiken we allemaal
Ik heb jaren met artiesten gewerkt en ik hou netjes me mond zoals het hoort
Die Henny Huisman niet in het shownieuws moet zogenaamd Marco weer afzeiken
Hij gaat snuifje afzeiken de druiloor

Gast
Annemieke
januari 7, 2021 07:28

Ik heb hem ooit één keer meegemaakt bij een tv programma de nix factor, toen was hij nog niet zo bekend, die man liep mij bijna omver(bij wijze van spreke) ik zeg hem netjes gedag, hij zegt niks terug en kijk erg van uit de hoogte aan, ik zal niet zeggen dat hij dan vals is of niet deugd, maar ik vond dit zo akelig, hij werkte toen samen met Manuela Kemp, dat is echt een super aardig en een ” normaal” mens.

Gast
Gast
januari 7, 2021 14:46
Antwoord op  Annemieke

Wij waren onderdeel van een programma wat werd opgenomen in Ahoy. Jeroen was daar ook voor en gast optreden. op moment dat Caroline tensen en ik een gezamenlijke interview zouden opnemen met René froger stond Jeroen er achter en hem werd netjes gevraagd iets op zij te gaan omdat hij in beeld stond. De reactie die hij naar de regie en camera man gaf was echt totaal uit de hoogte en zeker niet gepast. “ ik sta hier goed … waarom zou ik voor jou aan de kant gaan ? Heb vaker voor de camera gestaan dan jou makker “ en hij bleef met een zeer geïrriteerd gezicht staan waar hij stond.

Gast
Wendy de Snuif
januari 7, 2021 00:22

Dan heb ik er ook nog een paar die niet te pruimen zijn🤮 Uit zeer betrouwbare bron! Angela Groothuizer en Robert ten Brink dat zijn de ergste🤮 Daarop volgend…. Alle Bner’s zijn walgelijk en vinden zichzelf het einde🤮 De enige normale in showbizzland schijnt Arie Boomsma te zijn. De rest denkt allemaal dat ze boven het klootjesvolk staan. Daarom snap ik niet dat mensen daar naar blijven kijken en/of luisteren🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Gast
Moenen
januari 7, 2021 06:56
Antwoord op  Wendy de Snuif

Arie deugt?

Gast
Sjaak echt
januari 7, 2021 09:01
Antwoord op  Wendy de Snuif

Als je een lekkere man bent dan is Arie wel aardig tegen je ja. Anders totaal niet.

Gast
Umberto
januari 7, 2021 12:49
Antwoord op  Wendy de Snuif

Er zitten inderdaad etterbakken tussen maar gelukkig ook normale mensen
Ik werk al 35 jaar met zingend Nederland

Gast
Hannie
januari 7, 2021 17:50
Antwoord op  Wendy de Snuif

Arie Boonsma,normaal????
Echt niet!!
Misselijke vent,denkt dat hij God zelf is..bah,bah,🤮

Gast
Kaja
januari 7, 2021 00:10

Wat maakt het uit wat voor iemand Jeroen privé is. Hij komt aardig over op tv, speelt goed piano en zingt lekker. Ook niet verkeerd om naar te kijken. Als hij echt een valse man is, zal zijn directe omgeving dat tegen hem moeten zeggen en niet een of andere valse journalist in de media. Al dat valse gepraat over mensen BAH. Laat ze met rust

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
januari 6, 2021 23:24

Die Mark Koster lijkt mij een walgelijke vent. Om al dan niet ware roddels over anderen te schrijven is m.i. de laagste vorm van journalistiek. Overigens ben ook helemaal geen fan van Jeroen en Johnny.
Uit eigen ervaring weet ik dat bekende Nederlanders (en bekende buitenlanders) meestal tegenvallen

Gast
Bart
januari 6, 2021 23:04

Dat had ik al meteen van het begin dat die ineens kon zingen en op tv kwam.

Gast
Hans
januari 6, 2021 22:27

Jezus ken Jeroen al erg lang en geloof me.
Hij deugt… Mark koster… zoekt 6 jaar in Talpa/ de mol en vind dingen uit.
Net podcast roddel niveau geluisterd…
‘Nee geen feiten… ehhh vind t aardige man…. zingt goed…. maar echte feiten ??…. ehhh nee mail gelezen dat ie lastig is… dus ehhh ja ehhh we kunnen story vullen…. mensen zakken we niet een beetje in roddel troep????????

Gast
Gerard
januari 6, 2021 21:29

Denk dat Mark Koster gelijk krijgt, deze van der Boom deugt voor geen meter, kroop die van Gaal ook een eind in de reet.

Gast
Nahar
januari 6, 2021 22:09
Antwoord op  Gerard

Een paar jaar geleden had ik een werkman in huis die woonde in volgende en die vertelde toen al over Jeroen dat het een kwal van een man was toen al een vos verliest wel z’n haren masr nooit z’n streken

Gast
Nahar
januari 6, 2021 22:10
Antwoord op  Nahar

Volgende moet volendam zijn

Gast
Donald Dumped
januari 6, 2021 19:05

Altijd al een glibber gevonden metzijn vreselijke muzak.
Verbaast me dus niet…
Hij is gewoon zo…

Gast
roel driesvink
januari 6, 2021 17:58

Robert ten Brink schijnt nog erger te zijn, echt heel vervelend voor zijn medewerkers.

Gast
Linda
januari 6, 2021 20:45
Antwoord op  roel driesvink

Niet alleen voor zijn medewerkers. Ook voor de mensen die meedoen aan zijn programma. Stiekem filmen als zij denken privé praten. En als ze dan achteraf zeggen, maar dit wil ik er niet in. Helaas, je hebt een contract getekend!

Gast
Wendy de Snuif
januari 7, 2021 00:24
Antwoord op  roel driesvink

Ik schrijf het net. Angela Groothuizen van hetzelfde kaliber🤮

Gast
Pak ‘m beet
januari 6, 2021 16:39

Jeroen is een prima vent en een uitstekend musicus.
Bij deze.

Gast
Samuel Lievenbeeck
januari 6, 2021 16:57
Antwoord op  Pak ‘m beet

De beerput gaat open dit jaar.
Je gaat zoveel ellende meekrijgen dat je vergeet wat hij deed.
En dan is het niet meer zo een prima vent.
Er zijn heleboel mensen hier die hem kennen en met hem gewerkt hebben en zeeggen allemaal hetzelfde.

Wat erg om in 2021 Jeroen van de Boom te heten. Die hele beerput wordt helemaal leeg getrokken.

Gast
Jannes van Loon
januari 6, 2021 16:37

Een collega van mij is naar een show van hem geweest in Waalwijk die vind hem top een geluidtechnici heeft Jeroen mee gemaakt met een muziekshow op zijn vraag mag ik met je op de foto antwoord nee.

Gast
Samuel Lievenbeeck
januari 6, 2021 16:59
Antwoord op  Jannes van Loon

Nou zo dan.
Ik snap er niet veel van maar de kapsones druipt eraf. Beerput gaat open.

Gast
Roger
januari 6, 2021 17:00
Antwoord op  Jannes van Loon

Geluidstechnicus… Geen dank

Gast
Mariëlle
januari 6, 2021 17:00
Antwoord op  Jannes van Loon

Wel mee gemaakt met een muziekshow.
En dan nee horen. Geen foto. En een top geluidstechnici. Ongelofelijk.
Die krijgt nog wel wat te horen denk ik dit jaar!!
Wacht maar.

Gast
Anouk
januari 6, 2021 16:33

Zijn vrouw is nog erger, daar krijg je mee te maken als producent als je iets met deze walgelijke man gaat doen, niet te doen deze vrouw, elke producent die je vraagt naar haar, zal hetzelfde beamen

Gast
Jessica
januari 6, 2021 16:14

Jeroen klopt weet ik als geen ander.
Werk al 25 jaar voor sbs en hij zelf ook!
Is betrokken eerlijk en betrouwbaar

Gast
Bejamin
januari 6, 2021 16:12

Van horen zeggen…hahaha 7 jaar poeren in t leven van de Mol en dan Johnny en Jeroen (als talpa gezicht) eruit filteren …
Er zijn mensen die zeggen ..heb mail gekregen …vind m zelf wel aardig…heb geen feiten Jezus wat een lozer die Koster.
Ik ken Jeroen al 25 jaar en geloof me een betere gozer is er niet.
Zoek in zijn redactie of bij zijn vaste werkgevers en dit verhaal kan naar de mediabeerput.

Gast
Marcel van Houtem
januari 6, 2021 17:02
Antwoord op  Bejamin

Tien tegen Één de beerput gaat dit jaar open en dan komt alles naar buiten over vreemdgaan en zn verslavingen en zn grote problemen.
Jeroen gaat alles ontkennen natuurlijk.

Gast
G.ossip
januari 6, 2021 14:35

Paard van troje ook wel genoemd.

Gast
Timor
januari 6, 2021 14:18

Opvallend in deze zo openbarende rubriek is dat positieve, afwijkende of neutrale commentaren die niet de ‘algemene’ trend volgen dus niet huilen met de wolven in het bos steeds een negatieve ‘beloning’ krijgen. Is dat veelzeggend of niet? Een ‘eigen’ mening? Natúúrlijk! Als die maar strookt met die van óns!

Gast
Mark 2
januari 6, 2021 17:04
Antwoord op  Timor

Volgens mij zijn er drie mensen die steeds reageren. Niet meer.

Gast
Alain Teflon
januari 6, 2021 14:10

Ooit toen hij nog gilde bij de dinner-shows en met zijn ‘Brooke Shields’ wenkbrauwen Explosief presenteerde hebben we met hem gewerkt aan een nieuw project/concept. Zijn grote vriend Gerard J. stelde mijn team aan hem voor. Op het eerste gezicht is hij echt vriendelijk, we hebben veel gelachen en de anekdotes vlogen je om de oren. We waren allemaal onder de indruk van zijn toegankelijkheid en humor. Maar wanneer je langer met hem omgaat ga je precies zien wat hierboven allemaal omschreven staat.

Een paar van de redacteuren die weken met hem opgetrokken hadden nodigde hem uit op een première. Daar liet hij zich bij alle Bn-ers door hen introduceren en gebruikte ons project om het ijs te breken (waar hij overigens nog niets voor getekend had of toegezegd) Bij de volgende premiere deed hij alsof hij dezelfde redacteuren nog nooit had gezien. Hij zei letterlijk tegen een van die jongens waar hij tot diep in de nacht wijntjes mee had gedronken en bij hem thuis ’s nacht aan de shoarma zat dat hij niet wist wie hij was. Hij liep het groepje waardoor hij binnen was gekomen gewoon voorbij. Een van hen sprak hem daarop aan en kreeg toen een hooghartige tirade die beter paste bij iemand als Gordon. Het is een arrogante kwal, die lijdt aan zelfoverschatting en over lijken gaat. Hij gaat met je om wanneer hij denkt dat hij jou nodig zal kunnen hebben of ergens voor kan gebruiken, zo niet weet hij niet wie je bent. Je snapt ik zit te genieten, ik heb ooit geroepen dat het allemaal wel uit zou komen. Ik pak alvast de popcorn.

P.s. Ik hoop dat de redacteuren uit die tijd nog opduiken, die hebben de echte juicy verhalen!

Gast
Huismaker
januari 6, 2021 14:21
Antwoord op  Alain Teflon

Oeps. Maar het is in “die media” wel weer “WC-eend”. Morgen spelen ze (als echte relnichten) dat zij de beste vrienden zijn met elkaar. Dat hoort bij het verdienmodel. De bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes genieten er van. Die maken verder niets mee in het leven en hopen om relletjes, waarmee hun dagen gevuld zijn.
De rest zit op Netflix en Youtube en vragen zich (terecht) af: “Waar gaat dit over ?”.

Gast
Greet
januari 6, 2021 14:54
Antwoord op  Alain Teflon

Zo zie ik hem ook al jaren….

Gast
Ron
januari 6, 2021 21:10
Antwoord op  Alain Teflon

De drank hè.
Het hele korte termijn geheugen is dan kapot.

Gast
Zuster Ursula
januari 7, 2021 02:12
Antwoord op  Alain Teflon

Wie is Mark Kotser, nooit van gehoord?!!! Er zijn heel veel mensen, die Jeroen van de Boom kennen, zo te zien aan die vele plusjes.

Gast
Roddelpraat
januari 6, 2021 14:06

Iedereen die z’n eigen zoontje een videoclip cadeau doet voor zijn verjaardag is niet te vertrouwen.

Gast
Timor
januari 6, 2021 13:24

Ik heb slechts één vraag. Hoe is deze man zo ‘populair’ bij al de negatieve commentators? Het lijkt wel of u hem van zeer nabij hebt meegemaakt. ‘We’ zullen zien. Want het grauwe monster “de opinie”draait harder dan een gek op een schoorsteen en die draait met álle winden.

Gast
Caroline van Tricht (ST/Ing.)
januari 6, 2021 13:54
Antwoord op  Timor

Volgens mijn statistieken is Dhr vd Boom juist niet zo populair bij het gros van de negatieve commentators en is er een handvol mensen dat het wel oke vindt of geen mening heeft.
De kijkcijfers bij vd Boom zijn deerniswekkend, de kijkers bejaard of dement en het overgrote deel begrijpt geen Engels, vandaar dat ze kiezen voor een Nederlands sprekende stem in een begrijpelijke setting.
Kortom. Het ideale SBS publiek dat geen zeggenschap heeft over de afstandsbediening ofwel te dom is om te zappen. Zegt u het maar.

Gast
Huismaker
januari 6, 2021 14:22

Wat is ST ?

Gast
Franz W.
januari 6, 2021 21:12

Goed verhaal.
Wat is S/T?
Ben jij een Stiekeme Trol of een
Superlekkere Temeier?

Gast
Roger
januari 6, 2021 13:14

Ach, ik ben totaal niet verbaasd bij dit nieuws. Ordinairder kun je ze niet krijgen. Dat is zo iemand die na kritiek zegt, ‘i am crying all my way to the bank’. Het is de tijdelijke overwinning van het braderie-plebs. Als hij geen zanger was geworden had hij vast keukens verkocht. Maar uiteindelijk wint kwaliteit altijd! Wilde hij ook een keer proberen en stal toen dat liedje van Claudia de Breij ‘mag ik dan bij jou’. Typisch SBS6 niveau…

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Roger
Gast
fikkie
januari 6, 2021 13:02

Helemaal eens met Koster. De man is nog meer nep dan het nepnieuws van Trump.

Gast
Harry:-D
januari 6, 2021 12:59

Dûh! Wie deugt maakt het niet in TV-land…

Gast
Wendy de Snuif
januari 7, 2021 00:27
Antwoord op  Harry:-D

Arie Boomsma schijnt een mens te zijn

Gast
Sjaak echt
januari 7, 2021 09:06
Antwoord op  Wendy de Snuif

Een mensen dat een jaar of 75 eerder had moeten leven.

Gast
Tonny
januari 6, 2021 12:50

Mark koster is vals

Gast
Xavier
januari 6, 2021 12:43

Wat leuk om het nieuwe jaar 2021 vol afgunst te beginnen.Wat een engerd die Mark Koster.

Gast
shrink
januari 6, 2021 12:35

Jeroen van der Boom, als je hem ziet denk je: die man gaat langs de deuren met stofzuigers en andere hh-apparatuur, en deinst er vast niet voor terug de huisvrouwtjes zijn eigen stofzuigerslang te tonen, maar nee, deze kansloze colporteur blijkt opgeklommen tot een van Nederlands drukst bezette showbusiness-sterren. En dat is echt het grootste wereldraadsel sinds de transformatie van het kindje Jezus van Nazareth tot Zoon van de Here God zelf!

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door shrink
Gast
Rina van Waas
januari 6, 2021 12:43
Antwoord op  shrink

Als ik Jeroen van der Boom zie dan denk ik altijd dat hij net een nest jonge katjes één voor één heeft doodgeknepen.
Ik kan het niet helpen maar hij ziet er zo gemeen en onecht uit. Die man heeft iets groots te verbergen.

Gast
hijs
januari 6, 2021 12:33

Dat geslijm met Joop van den Ende indertijd. Trots dat ie ‘Joop’ mocht zeggen. In Showbizz City, later Event Center Aalsmeer, moest je alles voor hem doen, anders ging hij gillen. Top entertainment voor dronken bouwvakkers en de damesbladenlezers.

Gast
Bastiaan
januari 6, 2021 12:28

Misselijk gast!

Gast
Jan
januari 6, 2021 12:19

Ik ken hem nog uit de tijd dat hij een discotheek had in Zandvoort wat helemaal niet liep, zat hij te huilen aan de bar dat zijn hypotheek in die tent zat dat hij bijna alles kwijt was, de familie glas uit IJmuiden hebben het toen overgenomen.

Gast
van Deudekom
januari 6, 2021 11:50

Van der Boom is een wetenschappelijk raadsel. Een fenomeen. Een speling van de natuur. Deze man heeft ondanks een verbijsterend ontbreken van intellect, meer dan het maximale uit zijn minimale talent kunnen halen. Vooral ten koste van anderen. Het talent van anderen misbruiken beheerst hij tot in de vingertoppen. Van mij mag hij dus aan de hoogste….eh…boom!

Gast
Matthias Rustenburg
januari 6, 2021 12:04
Antwoord op  van Deudekom

Hij heeft in elk geval een houten kop.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen