Koning op strafbankje, spreekt volk toe na mediarel

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima blijven trakteren op geestige ontwikkelingen in de mediarel over hun Griekse minivakantie. Ze hebben besloten het volk toe te spreken vanaf een koninklijk strafbankje. Dat is te zien op Instagram. Het koninklijk gezin wilde vrijdag lekker naar hun vakantievilla in de Griekse zon, ver weg van de grijze corona-ellende in Nederland, maar de media en het volk floten hun terug. Nu zitten ze weer netjes opgesloten in hun paleis.

Minutenlang oreert Willem-Alexander dat het hem zo spijt, terwijl Máxima zwijgend naast hem zit. “Met spijt in het hart richt ik mij tot U. Onze reis naar Griekenland heeft bij heel veel Nederlanders hevige reacties opgeroepen. Het doet pijn Uw vertrouwen in ons beschaamd te hebben.

Griekenland was code geel, maar toch was het ongepast, aldus de koning. “Ook al paste de reis binnen de voorschriften, het was heel onverstandig om geen rekening te houden met de inwerking van de nieuwe beperkingen op onze samenleving.”

Is hij nou teruggekomen vanwege de mediarel of omdat hij het achteraf gezien toch niet vond kunnen? “Ons eigen besluit terug te keren is genomen vanuit het besef dat we niet hadden moeten gaan.”

Willem ontkent de bewering van de media dat hij toch niet zo oprecht is als hij doet voorkomen. “Vanaf het begin van de coronacrisis hebben wij ons best gedaan om – binnen de grenzen van het coronabeleid – ruimte te vinden en er zoveel mogelijk te zijn voor iedereen die in onzekere tijden steun zoekt.”

Wij blijven ons samen met U inzetten om het coronavirus eronder te krijgen. Zodat iedereen in ons land daarna het gewone leven weer kan oppakken, zodra het kan. Dat is nu het allerbelangrijkste en daar gaan wij mee door, naar ons beste kunnen.

We zijn betrokken. Maar niet onfeilbaar.”

Het is groot nieuws dat de koning het volk heeft toegesproken over zijn Griekse vakantieblunder. Alle media hebben er zojuist een pushbericht uitgegooid: van het AD tot NU.nl en van de NOS tot RTL Boulevard.

De boodschap:

 

View this post on Instagram

 

Lees de uitgesproken tekst op koninklijkhuis.nl en via de #linkinbio. #persoonlijkeboodschap #koninklijkpaar #video

A post shared by Koninklijk Huis (@koninklijkhuis) on

Foto: RVD

112 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
De coronamens is een hygiëna geworden
oktober 22, 2020 15:22

In feite leest iedereen aan die toespraak af, wat hij er maar in wil zien.
Vooral over “het strafbankje” aapt men elkaar na. Is een flauwe vondst. Lijkt de NOS wel.
Die mensen hebben nog nooit een kerk van binnen gezien en de harde banken, waarop men daar plaats neemt.
De Nederlander is een verwend mormel en ziet een fraai gestoffeerd bankje reeds aan voor een strafbankje.
Kysia Hekster zag er gisteren in het Journaal trouwens slecht uit. Alsof iemand haar een blauw rechteroog had geslagen. Zeker slechte nachtrust gehad vanwege de corona angst.

Gast
Wilfred Degens
oktober 22, 2020 08:14

Ik heb nergens en nooit beweerd dat de Koning de exportcontracten van a tot z tot stand brengt. In het kielzog van zijn aanzien in het buitenland kunnen alleen slimme, goed voorbereide zakenlui hun kansen pakken door de open deuren welke anders op hun eigen ‘kracht’ vaak niet opengaan. Die zakenmissies waren voor de echte zakenlieden meestal een groot succes. Die huilebalken en zachte winden laters met hun frustratie geschreeuw in de ruimte bleken lichtgewicht in hun pogingen hun export te vergroten via zulke missies. Wie zijn hier nu dom?

Gast
Flits Bom
oktober 22, 2020 06:32

HIj kan het niet. En. zijn dochter staat NOG verder van de realiteit dan hem.
WEGWEZEN !

Gast
Mr. Theo
oktober 21, 2020 23:33

Ze hadden die familie bij terugkomst na de oorlog direct weer het land uit moeten schoppen. Hadden we deze en veel andere ellende met deze familie niet mee hoeven te maken.

Gast
Jaja...
oktober 21, 2020 22:59

@Zuster Ursula
wo 21 okt 2020 om 15:28

Uw betoog is mij uit het hart gegrepen! 👍😘🙋🏻‍♀️

Gast
Patty b
oktober 21, 2020 21:42

Weg met dit middeleeuwse sprookje. Leve de republiek!

Gast
Ex monarchist
oktober 21, 2020 19:58

Dit nitwitkoninkje heeft alles fout gedaan. Dat het volk amper op vakantie kan doet niet ter zake. Hij gaat stiekem, laat het vliegtuig leeg terugvliegen, laat drie minderjarige kinderen alleen achter, liegt dat er geen tickets voor de kinderen waren en weigert over deze details excuses aan te bieden. De ultrarechtse monarchistische NOS (Hekster) vindt uiteraard de huidige nepexcuses voldoende. Weg met de NOS en de monarchie!

Gast
😷Paulus
oktober 21, 2020 19:49

😷@Ra de maker, dat heb je goed gezien. Uit de reactie blijkt dat het🤬 rioolvolkje hier te dom is om dat te snappen. 😁😁

Gast
Ra de Maker
oktober 21, 2020 18:48

De Koning en zijn gezin hebben niets fout gedaan. Nee, handig was het idd niet. Het volk is gewoon jaloers omdat de meeste zelf niet op vakantie kunnen. De Koning en z’n eigen familie zat gewoon in zijn EIGEN huis in een GEEL gebied. Wat een kleuterschool volkje en wat een afgunst. #NEEderland

Gast
De Koning
oktober 21, 2020 18:13

Denk je dat ik diep door het stof ga voor jullie, droom verder. Dit is het meer krijgen jullie niet.

Gast
Lariekoek
oktober 21, 2020 18:02

Had ik al aangegeven dat ik liever de Koning heb, dan een president? Ik heb geen enquête gehouden, maar ik weet dat de Republikeinen een minderheid vertegenwoordigen!

Gast
Gerda
oktober 21, 2020 17:24

Te laat, niet meer goed te maken.. Sukkel!

Gast
J v/d J.
oktober 21, 2020 17:21

Ach. De liefhebbers van ons koningshuis zien dit als een sprookje en zijn hoofdzakelijk hoogbejaarden, kleine kinderen en geestelijk minder valide personen, dus de RVD kan er gewoon op losliegen. Zoete koek! En serieus nemen al
Helemaal niet.

Gast
Zuster Ursula
oktober 21, 2020 17:19

@ André De broeders hebben alleen zin in elkaar!!!

Gast
Er ist wieder da
oktober 21, 2020 17:19

Maxima had ook iets moeten zeggen, zoiets als ”Hij was weer een beetje héél dom”
En Rutte nog véél dommer…

Gast
Zuster Ursula
oktober 21, 2020 17:13

@Xxx ik zal het je nog gekker zeggen. Ik typ met mijn tenen. Maak wel mijn beeldscherm heel vaak schoon met alcohol 96%, begint anders zo naar schimmelkaas te ruiken.
Doe ik alleen in Coronatijd hoor! 🤪😁

Gast
Zuster Ursula
oktober 21, 2020 17:09

@ Uuuh. Ik ben het helemaal met je eens.
Zij proberen nog het coronavirus eronder te krijgen, er zijn er nogal wat mensen die het niks interesseert.
Zojuist hoor ik dat het Twitter account van lange Frans verwijderd is, dat werd tijd. Tja drugs maakt meer kapot dan je lief is, maar als je psychotisch bent, leef je helaas in een andere wereld en ben je niet meer bereikbaar. Zeer ernstig, ook levensgevaarlijk voor persoon in kwestie en omgeving!

Gast
Xxxx
oktober 21, 2020 16:59

Nou moet ik zeggen wat Zuster Ursula schrijft zitten veel dingen waar ik mij wel in kan vinden😄

Gast
Xxxx
oktober 21, 2020 16:51

Nou Zuster Ursula. Ik hoop dat je blind kunt tikken. Wat een verhaal!

Gast
Echt Links
oktober 21, 2020 16:39

Kysia Hekster moet worden ontslagen. Zij behoort slechts gewetenvol objectief verslag te doen en dus niet haar gekleurde mening te verkondigen dat het een ruimhartig excuus is enz. Dat bepalen wij zelf wel. Ze kan beter voor een ultrarechts koningsgezind roddelblaadje gaan werken.

Gast
Cees
oktober 21, 2020 16:37

Willem Alexander als kleine jongen zei toch: Alle Nederlandse journalisten opgerot. Waarom nu dan niet?

Gast
Roddeloom
oktober 21, 2020 16:16

Waarom zijn ‘royaltyexperts’ ( lees kontlikkende nitwitkoningsgezinden) vrijwel altijd blanke vrouwen en homo’s? Wordt dit (roddel)onderwerp te minderwaardig gevonden voor een (gekleurdere) hetero man?

Gast
Ron
oktober 21, 2020 16:11

Weet wel dat Lucky TV weer een onvergetelijke dag heeft om hier voor vanavond weer helemaal creatief op los te gaan.

Gast
Republikein
oktober 21, 2020 16:02

13.46 Deep throat@ Klopt helemaal. Zij imiteert zelfs het debiele kakaccent van de koning net als Máxima. Die toch net als de meeste gewone Nederlanders van huis uit ( Spaans) een keurige rollende r heeft.

Gast
Toon Loos
oktober 21, 2020 15:53

@Paulus
wo 21 okt 2020 om 15:47

Alsof jij ook maar iets voorstelt, gemankeerde nietsnut!

Btw: Wat houdt ‘zielige voetvolk’ in, ongeletterde minkukel?

Gast
Garry glamour
oktober 21, 2020 15:53

De koning heeft meteen nog een paar filmpjes laten opnemen , aangezien dit echt niet zijn laatste blunder zal zijn .

Gast
🗣wordt vast weer verwijderd...
oktober 21, 2020 15:49

Op m’n mondkapje staat: “FUCK RUTTE”. Ik zoek er ook nog een waarop staat: “FUCK WILLEM-ALEXANDER”.

Gast
😷Paulus
oktober 21, 2020 15:47

😷@Toon werkloos, zoek werk inplaats van aan je ballen en kont te krabben achter je smerige pctje. Zielige 🤬voetvolk

Gast
Marc van der Linden
oktober 21, 2020 15:38

Amalia mocht niet eerder terug aangezien zij 2 vliegtuigstoelen nodig heeft.

Gast
Suckerpunch, de enige en de ekte
oktober 21, 2020 15:36

Wat een ontzettende lap tekst van Zuster Ursela; dst leest niemand.

T E X T W A L L of D E A T H

Stop
Er
Maar
Mee

Gast
André
oktober 21, 2020 15:35

Zuster Ursula heeft een hoop tijd teveel. De broeders hebben geen zin meer in haar

Gast
Willie
oktober 21, 2020 15:32

Wat een minwaardig mens met zo middenvinger met hem in rijkdom verzadigd leventje door het volk met het harde werken opgebracht.
Dit is niet dom maar totale minachting .Rutte is wel dom om dit toe te laten.

Gast
Xavier
oktober 21, 2020 15:32

Na dat chagerijnige bakkes in de auto bij terugkeer is dit een moeilijk te geloven toneelstukje.

Gast
Zuster Ursula
oktober 21, 2020 15:28

Van mij hadden ze de hele week mogen blijven.
Ik ben niet jaloers en wie dat wel is, zullen we je zelf 24 uur per dag onder een hele grote loep houden.
Hier demonstreren omdat je niet genoeg vrijheid hebt, op dit moment, dat is pas egocentrisch.
Geen enkel lid van het koningshuis heeft ook maar een beetje vrijheid.
Ik vind het geweldig dat de twee oudste meiden zijn gebleven, hadden daar ze de hele week moeten doen. Eindelijk vrijheid voor hen, voor een deel dan.
Die hevige reacties van mensen in Nederland is pure jaloezie. Kijk wat talloze mensen hier uitvreten en geen enkele rekening met anderen houden. ” Ik doe wat ik wil en niemand bepaalt wat ik niet mag.”
Dat is Nederland anno 2020, corona of geen corona.
Rutte en zijn kabinet hebben het er zelf naar gemaakt!
Hij zegt nota bene zelf dat hij niet de baas is, onvoorstelbaar.
Waarom dan zo’n salaris krijgen?!!
Meneer zit weer lekker te relaxen vandaag en is voor niemand bereikbaar. Hij zal wel op Terschelling zitten bij boezemvriend Kelder. Die zal hem weer even toespreken wat hij allemaal moet doen en economie gaat vóór gezondheid.
17 miljoenen Nederlanders zelf verantwoordelijk laten zijn, hoe kom je erop. Een hele grote groep kan die verantwoordelijkheid niet eens dragen en nog een groot deel wil het niet. Laat laatste groep in de ziekenhuizen kijken, maar ja empathie en geweten heb je of heb je niet. Diep triest!
” Ze nemen ons alles af!” Tja een virus doet wat het wil. Voor velen nog steeds niet te begrijpen.
Als je je ook eens in kan leven in leden van ons koningshuis: Zij hebben al heel wat voor hun kiezen gekregen en alles wordt breed uitgemeten in de media. Beatrix, die haar zoon heeft verloren en jheeft samengeleefd met haar geliefde man Claus, die jarenlang depressief was ( wat ook door velen nog steeds niet begrepen wordt, hoe iemand kan lijden onder depressies en geliefde naasten ook.
Willem Alexander heeft het daarmee samen met zijn broers, ook zwaar gehad, een broer verliezen wat je nauwelijks kan bevatten als je het zelf niet hebt meegemaakt en ook Máxima, die het heel moeilijk heeft gehad en misschien nog met alles wat over haar vader werd gezegd en geschreven en daar bovenop nog eens haar héél geliefde zus verloor aan suïcide.
Zij moeten in het keurslijf blijven, overigens niet van mij, want ook zij zijn mensen en hebben emoties.
Ik benijd hen niet. Zij hebben er niet voor gekozen om in een koninklijke familie geboren te worden!
Héél, echt héél veel mensen houden zich nu nog niet aan de maatregelen. Het interesseert ze werkelijk geen moer!
Wel de koninklijke familie uitfoeteren, dat ze niet kunnen maken om op vakantie te gaan.
Ik had het hen van harte gegund!!!

Wat betreft Rutte, vrijheid is een groot goed, heel mooi en fijn dat we dat hebben, maar het gaat hier echt te ver. Ook vrijheid kan niet grenzeloos zijn, er moeten regels aan zitten.
Aangezien we dat al iig 10 jaar niet meer hebben en het in Nederland dus een grote puinhoop wordt. Op zoveel vlakken gebeuren vreselijke dingen, mensen worden neergestoken uit het niets, er zijn al heel wat mensen menigtes ingereden en niet alleen hier, want voor kopieergedrag zijn ook nogal wat mensen vatbaar.
Het wordt er hier absoluut niet veiliger op, maar er wordt niets, maar dan ook niets aan gedaan.
Het is er inmiddels, vrees ik, te laat voor.

Wat me tevens mateloos irriteert in deze Coronatijd, waarbij nog wat maatregelen zijn opgelegd, dat de mensen, die kerken of moskeeën bezoeken, helemaal geen rekening houden met anderen. Nee zij moeten met zovelen samenkomen en dicht bij elkaar zijn en natuurlijk zingen. Dat wordt gedoogd, ik ben echt verbijsterd, ze zouden uit zichzelf in deze tijd al niet met zovelen zonder anderhalve meter afstand te houden, bij elkaar moeten zijn. Dat God over hen waakt, kan en als ze komen te overlijden door corona, God voor hen zorgt, maar het gros van de mensen hangt dit geloof niet aan en velen willen proberen niet ziek te worden en in het ziekenhuis te belanden.
Ik dacht dat het geloof menslievendheid en vredelievendheid inhoudt, maar dit gedrag duidt daar niet op.
Ik was eveneens verbijsterd door de manier waarop enkele kerkgangers agressief reageerden op journalisten 1 persoon zelfs een camera uit zijn/haar handen wilden slaan.
Onbegrijpelijk, ongeoorloofd!!!
Ik vind het egocentrisch. Zij krijgen geen boetes, het samenkomen in grote getalen blijft geoorloofd. Ik heb veel moeite met deze ongelijkheid en onrechtvaardigheid.
Sluit de boel dan hermetisch af zodat zij niet anderen ziek kunnen maken, maar ik zal, zoals anderen, die daar iets over zeggen, wel een lading kritiek uit die hoek over me heen krijgen.
Bespaar je het schrijven, ik lees die zg overtuigingen niet. Ik kan en wil niet overtuigd worden in dingen, waar ik niet in geloof.
Jammer dat dat zelden geaccepteerd wordt, dat ik en velen met mij niets met religies hebben. Het is ieders recht. Ik probeer als atheïst zo menselijk mogelijk te leven. Ik ben behulpzaam, ik wijs geweld ten zeerste af, ik laat mensen in hun waarde, zoals ik zelf ook in mijn waarde gelaten wil worden. Ik ben empathisch, maar zoals ieder mens heb ook ik mijn fouten.

Wat betreft koning en koningin, ik vind het niet eens een fout. Zij doen er geen mens kwaad mee en zij begeven zich niet in een omgeving, waar zij eventueel mensen kunnen besmetten.
Triest dat zij zich moeten verantwoorden, terwijl zoveel mensen zich totaal niet bekommeren om anderen en zij wel een gevaar kunnen zijn voor anderen wat betreft corona.
👍Willem Alexander en Máxima!!!
Ook mijn complimenten voor Kysia Hekster!!!

Ik hoop dat Rutte vrijheid eens wat meer gaat beteugelen. Het is heel goed dat er regels bestaan waar mensen zich aan moeten houden en indien dat niet gebeurt, zij niet met een te softe aanpak wegkomen, want ik vind dat daar nu wel sprake van is!
Respect, normen en waarden vervagen daardoor en dat is inmiddels een feit!

Gast
Vrange Lans
oktober 21, 2020 15:23

RVD liegt er als een klein kind op los. Malafide autoverkopers zijn oprechter. Dat gelieg en gedraai maakt het nog meer beschamender dat king & queen een vergissing begingen. De realiteit heeft de jaren ‘ 50 werkwijze ingehaald. Koning Wim is beter af met een RVD die eerlijker en moderner is. Dat past beter dan dat infantiele gelieg naar de media toe!

Gast
Turnpike
oktober 21, 2020 15:17

@colette aka @Teuntje
wo 21 okt 2020 om 15:12

Kijk aan, daar is @Teuntje ook weer met zijn voorspelbare kotsrepliek.
Lees en huiver. Miezerig stuk vreten.

Gast
Toon Loos
oktober 21, 2020 15:13

@Paulus
wo 21 okt 2020 om 15:05

Alsof jij ook maar iets voorstelt, gemankeerde nietsnut!

Gast
colette
oktober 21, 2020 15:12

Kijk die Maxima zitten wordt er ook niet mooier op

Gast
Martin
oktober 21, 2020 15:08

Wilfred degens@ Kan iedereen dit, zonder enige kennis of iets? Nee natuurlijk niet. Daarom is het ook zo dom om te denken dat wilempie dit wel kan en ook doet. De onderhandelingen worden gedaan door experts. En zodra alles is geregeld. Dan gaat koning er heen, om zijn handtekening te zetten. Dat is wat de koning doet. En dat kan wel bijna iedereen. Een handtekening zetten en even op de foto met de koning/president vh land.

Gast
😷Paulus
oktober 21, 2020 15:05

😷Het rioolvolkje gaat weer los hier. Ik had geen excuses aangeboden. Vandaag ging het over vakantie, morgen zal het over zijn vieze koninklijke scheet excuses moeten aanbieden omdat een riooljournalist het toevallig geroken heeft. Waar gaat het over. Gezeik van de owzo hypocriete nuchtere wc papier volkje.

Gast
man pan
oktober 21, 2020 15:04

Maxima zit daar voor Jan met de korte achternaam.

Gast
@simpele wilfred
oktober 21, 2020 15:03

Wat een dom persoon ben je ook, alsof we de koning nodig hebben voor export en je praat een of andere geschiedkundige na, niet eens een econoom. Dom onderdanig volk dat geen enkel geldig argument heeft en dan over jaloers spreekt terwijl het mensen om gelijkheid gaat..We zullen zien als Amalia koningin wordt, ik denk dat de sfeer dan een stuk agressiever zal zijn, 250 jaar onderdrukking van de ondemocratische monarchie.

Gast
Abij
oktober 21, 2020 14:56

Ha ha ha wat een farce wat een hypocriet gebaar vraag me af bij welk toneel clubje ze zijn aangesloten! We leven blijkbaar nog in de prehistorie waar onderdanen zich als slaven gedroegen, het is over een week weer vergeten en dan krijgen we weer een pers conferentie van Rutte complete lockdown!

Gast
Uuuh
oktober 21, 2020 14:44

Ik vind de reactie van de Koning aanvaardbaar en voldoende. De man is niet onfeilbaar en ook maar gewoon een mens. Punt.

Het gevaar komt mijns inziens niet van een Koning die een onwelgevallige vakantie uitvoert, maar van een samenleving waarin zelfs de Koning per direct wordt gecanceld als was hij een massamoordenaar. Dat baart mij wel zorgen.

Laten we zaken wel in de juiste verhoudingen blijven zien.

Gast
Prins Pils
oktober 21, 2020 14:37

@ Wilfred dat prins pils een ambassadeur is die voor export zorgt is een fabeltje van de rvd en het kabinet. Ik ben bij zo een dure handelsmissie geweest. De deals worden gedaan door de ondernemers cq directies. Prins pils is er alleen maar pro forma om een lintje door te knippen of in zijn steenkolen Engels een woordje te spreken. Vanwege zijn onhandige uitspraken gaan wij nooit meer mee!

Gast
niet te geloven
oktober 21, 2020 14:35

wat een ongelofelijk stukje huichelarij van deze boven alles verheven figuur, denkt hij nou werkelijk dat het met deze opgelezen in elkaar geflanste tekst de kou uit de lucht is gehaald, lekker makkelijk, even een stukje op video zetten (waarschijnlijk niet eens zelf bedacht) Maxima zit er ook ze lekker ontspannen bij (maar niet heus) wees een kerel en geeft je onderdanen (want je staat letterlijk boven het gewone volk) een spontane uit het hart gemeende reactie, lekker makkelijk hoor, even iets opnemen, uitzenden als de grond te heet onder je voeten wordt en dan thuis weer even de reacties lezen dier hier ongetwijfeld op gaan komen
Afgelopen donderdag was deze zgn “warme meelevende”man nog in mijn woonplaats Uden , je zou bijna medelijden krijgen omdat hij zijn door ons betaalde vakantie niet kon afmaken, je had dit beter niet kunnen doen , het is alleen maar erger gemaakt door dit ingestudeerde toneelstukje geschreven door de grootste leugenaars (RVD) van Nederland, bah WA, je bent hier echt niets mee opgeschoten

Gast
Zetelmeneer
oktober 21, 2020 14:31

Hij had nooit terug moeten komen. Hij deed immers niets verkeerd.
Juist dit soort ruggengraatloos gedrag maakt hem een slap figuur.
Luisteren naar de grootste schreeuwerds heeft nog nooit iets opgeleverd.

Gast
Willie
oktober 21, 2020 14:28

Deze betaalde pias door het volk moet zijn grote mond houden hij was fout.

Gast
Wat een dombo's
oktober 21, 2020 14:13

Het ergste vind ik nog de minachting naar het volk. Dat de rvd, kabinet en koningshuis denken dat de belastingbetaler gelooft dat er geen vliegtickets meer waren. Dat de hoge kosten van het koningshuis niet transparant zijn, we worden geacht dom te blijven.

Gast
Fikkie
oktober 21, 2020 14:11

Waar halen jullie in hemelsnaam te tijd vandaan om zoveel bagger uit te storten op WA en Maxima die een fout hebben begaan. Lopen jullie braaf 1.5 meter van elkaar? Hebben jullie ook nog lopen mekkeren over je vakantie die door de Corona in het water is gevallen? Missen jullie nu al het biertje in de kroeg? En die aap die LEVE de republiek roept moet helemaal zijn waffel houden. Iedereen die een republiek steunt moet zich heel snel onder behandeling stellen. En grosso modo kost het Koningshuis minder geld dan al die kansloze asielzoekers cq roversbende uit Marokko die hier naar toe komen met hun gerechtelijke procedures etc. Ik ben blij met WA en Maxima. Ze zijn net zoals iedereen hier vatbaar voor het maken van fouten en de media ziet dit wederom een uitgelezen kans om een MEDIADIARREE te laten lopen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen