Albert kan Guido’s bloed wel drinken: ruzie op SBS 6

Guido den Aantrekker heeft gisteren kwaad bloed gezet bij Albert Verlinde in de uitzending van Shownieuws. Het ging er pittig aan toe tussen beide heren, precies wat je wil aanschouwen als je tv kijkt. Dat was te zien in de uitzending op SBS 6. Het ging over Dan Karaty, die een beetje heeft wat Marc van der Linden ook altijd doet: heel hard roepen dat je een operatie hebt ondergaan, maar dan niet willen zeggen wat er aan de hand is. Dan wil niet te veel kwijt over zijn ingreep.

Het Holland’s Got Talent-jurylid werd vorige maand opgenomen in het ziekenhuis en hij heeft laten weten dat ‘de artsen zijn oog in elk geval hebben kunnen redden’.

Gisteren plaatste Dan een geheimzinnige post met daarin: “Een beetje laat, maar dankjewel voor alle verjaardagswensen afgelopen weekend. Alles is een beetje anders nu, dus het betekent echt veel voor me.

De mensen hebben echter geen flauw idee wat er aan de hand is. Guido, de baas van Story, vindt het aandachttrekkerij. “Dyantha, ik moet je eerlijk zeggen: ik vind dit echt een vergaande vorm van aanstelleritus. Niemand weet wat er aan de hand is.”

Albert: “Maar dat betekent niet dat het niet heftig kan zijn.”

Dramatisch

Guido: “Nee, maar luister. Als je begin september zoiets hebt en je hebt zo veel fans ook… Er is in Amerika iets gebeurt waardoor hij in New York is opgenomen in een ziekenhuis. Er kwam een post op een gegeven moment van: ‘Ze hebben gelukkig mijn oog kunnen redden.’ Dat klinkt natuurlijk verschrikkelijk dramatisch en dan zou je toch denken: als je dit gaat posten, leg dan ook even – ook aan je fans die met je meeleven – wat er aan de hand is. Wat is het probleem?

Bram: “Je zegt: ‘Hij laat ballonnetjes op, maar voor de rest doet hij even niks.’”

Albert boos

Albert vindt het niet kunnen dat Guido sprak over aanstelleritus. “Ja, maar toch even: stel dat het heel erg is en dat die man blind is, dan vind ik niet dat je kunt zeggen: aanstelleritus. Het is zijn eigen keuze of hij dat wel of niet meedeelt. Als je dan zegt: ‘Het is gelukkig relatief goed afgelopen, maar het kwaad is nog niet geweken. Iemand hoeft toch niet een verklaring over alles af te leggen?’ Als de man nou zijn zicht kwijtraakt, dat is toch geen aanstelleritus?

Guido: “Albert, ik ga helemaal met je mee, ik bedoelde met aanstelleritus ook niet die ziekte.”

Albert: “Begin daar dan mee te zeggen, dat het heel erg is wat hij heeft.”

Guido: “We weten niet wat hij heeft! Wat ik bedoel met aanstelleritus, is de manier waarop hij communiceert.”

Vriendschap

Albert reageert zo emotioneel, omdat hij een vriendschappelijke band onderhoudt met Dan. “Ik ken de man buitengewoon goed en hij is nooit zo openbaar geweest.”

Guido: “Ja, maar als jij hem zo goed kent, Albert, dan weet je toch ook wat hij heeft of niet?

Albert: “Nee, even! Nee, even! Het interesseert me helemaal niet wat hij heeft. Wat mij interesseert is dat hij beter wordt. Je moet je ook voorstellen, Guido: soms kennen mensen mensen. Hij heeft eerst al de ellende met z’n kind gehad en toen is hij ook al niet heel open geweest. Daar heeft hij geen enorm circus van gemaakt. Zo zit hij in elkaar.”

Niet iedereen loopt overal mee te koop, zegt Albert. “Hij zit in een familie van dansers en mensen die hun eigen leven beschermen. Dat wil die man voor zich houden. Hij heeft daar toch het volste recht toe? Het is aan hem om naar buiten te komen.”

‘Hou toch op!’

Albert vindt dat Guido te weinig empathie toont. “ Als je zo’n verhaal vertelt, vind ik dat je mag beginnen te vertellen hoe erg het is en niet beginnen met dat het aanstelleritus is.”

Guido: “Ik weet niet hoe erg het is, Albert, en jij weet het kennelijk wel.”

Albert: “Je eerste zin is: ‘Ik vind het geval van aanstelleritus’. Hou nou toch op!

Guido: “De manier waarop hij communiceert. Dat leg ik duidelijk uit.”

Albert: “Dat mag je niet doen. Nee.”

Dyantha: “We weten dus niet wat er aan de hand is.”

Albert: “En we wensen hem beterschap.”

Guido: “Wat hij ook heeft.”

Foto: SBS

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jacky
oktober 11, 2020 09:23

Die Guido heeft nog nooit 1 terechte opmerking gemaakt. Hij slaat keer op keer de plank mis! Voelt niks aan en is alleen uit op sensatie want dat verkoopt!
Categorie: Kip zonder Kop…..vre-se-lijk!

Gast
mrGer
oktober 10, 2020 09:46

Albert Verlinden heeft helemaal gelijk. Gaat die Guido geen zak aan.

Gast
Ikke
oktober 9, 2020 21:57

Allebei weg, daaaaag! Arrogante aanstellers! BAHbah!

Gast
Jaap Aap
oktober 9, 2020 20:29

Albert, flikker op van tv met je rotkop vervelende engnek.

Gast
Lau
oktober 9, 2020 17:36

Jammer dat dit programma zo laat op de avond komt.
Boulevard is zo saai geworden…
Zet dit nu eens een half uur vast in je vooravond, zo rond 19.00 uur!

Gast
Jan x
oktober 9, 2020 16:28

Maria van hierboven even jou mening als guido albert dan in de reet neukt.
Wat is jou mening

Gast
Maria
oktober 9, 2020 16:24

Wat een gedoe zeg,ten eerst hoeft Dan niet te zeggen wat er met hem is,dat is privé.Ten 2de het begint op VI te lijken,zogenaamde ruzie maken dan gaan er meer mensen kijken,want zo goed gaat shownieuwsniet,dus hup jongens dan gaan we net als bij VI ruzie maken,goed voor de kijkcijfers.Dus we krijgen nog wel meer ruzie op SBS.

Gast
Carrie
oktober 9, 2020 16:20

Dan Karaty heeft last van een gescheurde anus, uitgegleden met dansen! Mysterie opgelost…

Gast
Jan x
oktober 9, 2020 16:03

Albert laat Guido jou is flink in de reet neuken.
Dan heb je misschien wel een andere mening.

Gast
De Boekhouder
oktober 9, 2020 15:08

Zie ook stukkie over Chantal Janzen. Er gebeurt weer eens iets op tv, hou ervan! Meer Aantrekker!!

Gast
COkijker
oktober 9, 2020 14:50

Guido den aantrekker moet echt eens wat vaker aan z’n eigen potlootje trekken i.p.v. andere mensen belachelijk te maken en leugens te verbreiden.

Gast
Metje Ho
oktober 9, 2020 14:44

Ruzie??????

Wat een onzin MC.

Gast
Help
oktober 9, 2020 14:16

Heerlijk:
De relnichten onder elkaar met hun theater.

Gast
Bruinwerkers Vereniging
oktober 9, 2020 14:15

Nou nou homovriendjes,een beetje minder poep naar elkaar kan ook wel hoor in deze tijd

Gast
robert
oktober 9, 2020 13:59

Zo, nou bedankt voor deze publicatie Mediaourant, ik weet weer helemaal hoe het vluchtelingen probleem in elkaar zit.

Gast
Smulpaap
oktober 9, 2020 13:57

Daarnaast verwijt de pot: Koning Roddel Verlinden de ketel: GdA, dat hij zwart ziet. sneuneus

Gast
Smulpaap
oktober 9, 2020 13:55

Hij heeft/had een forse ooginfectie,
vrij makkelijk te researchen ook voor de roddelredacties, dus wie zijn hier nu de aanstellers?!

Gast
Marco
oktober 9, 2020 13:36

Guido had helemaal gelijk!

Gast
rollins
oktober 9, 2020 13:14

Heerlijk! Nietszeggende mensen, over een nietszeggend onderwerp met een nietszeggende onenigheid. Heerlijk die totale holle leegte.

Gast
Rietlandpony
oktober 9, 2020 13:12

Guido: “Ja, maar als jij hem zo goed kent, Albert, dan weet je toch ook wat hij heeft of niet?”

Ha ha touché. Daarvoor kijken we toch ook naar zo’n showbizzprogramma?

Gast
Miriam
oktober 9, 2020 13:12

Albert heeft zeker ook op een natte bril gezeten toen ie even ging poepen op het damestoilet.

Gast
Johan
oktober 9, 2020 13:08

Blinde Herdershond,

Hij heeft groot gelijk die Aantrekker wil alles van iedereen weten
je vertelt dat alleen als je dat zelf wilt.
Jij vindt dat Aantrekker gelijk heeft maar jij wilt toch ook niet
dat we alles van je weten ander hoef je niet onder deze naam
te schrijven!

Gast
M.
oktober 9, 2020 12:53

Ik heb live gekeken, het ging best heftig aan toe, beide heren kregen natte oogjes als gevolg van de discussie. Albert Verlinde heeft geleert van de fouten uit zijn verleden als roddelnicht.

Gast
Actries van Houten
oktober 9, 2020 12:49

Vissenhoofd versus kwallenkop. Wat een stelletje wijven.

Gast
Blinde Herdershond
oktober 9, 2020 12:45

En gelijk heeft Guido. Meneer Dan gedraagt zich net zo als die irritante facebook aanstellers die alleen plaatsen “wat een vreselijke dag .. zucht” en dan azen op zoveel mogelijk aandacht. Vreselijk volk. Zeg gewoon wat er is, of, als je zo aan je privacy hecht, zeg niks.

Gast
Wendy's dealertje
oktober 9, 2020 12:40

#Kamp Guido

Gast
Sem
oktober 9, 2020 12:29

Albert wordt een prima VVD-er: in naam rechts, in daden een geitenwollen sok die dingen geheim gaat houden vanuit persoonlijke of financiele belangen.

Gast
colette
oktober 9, 2020 12:28

Albert denkt dat ie God is hij heeft overal wat op aan te merken zelf is iezo vals als een ratelslang

Gast
Peter
oktober 9, 2020 12:28

Niet iedereen loopt overal mee te koop, zegt Albert. “Hij zit in een familie van dansers en mensen die hun eigen leven beschermen. Dat wil die man voor zich houden. Hij heeft daar toch het volste recht toe? Het is aan hem om naar buiten …
Haha zei de man die niets anders deed in RTL Boulevard om scoops naar buiten te brengen..hypocriet relaas..toen hij zelf eens aan de beurt was met de perikelen van Onno. Albert mag weg van tv, heeeeel snel.

Gast
Sport 7 kijker
oktober 9, 2020 12:24

Lekker valse nichten TV!

Misschien een tv idee voor Talpa: Sumoworstelen with the Stars?

Gast
Sloopkogel
oktober 9, 2020 12:22

Waar is meester Visser als je hem nodig hebt

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen