Meneer Reimers schat dat 80 procent RTL-kijkers kotst op Rogier

Willem Reimers, bekend als meneer Reimers uit de tv-programma’s met Herman den Blijker, denkt dat de meeste kijkers helemaal klaar zijn met realitycollega Rogier Smit. Dat zegt hij in de Weekend.

Willem Reimers en Frank & Rogier © Bart Honingh / Michel Schnater

RTL 4 heeft met Frank Jansen en Rogier Smit een kat in de zak gekocht. Vlak na hun overstap van SBS 6 begonnen ze volledig te ontsporen. Ze vochten hun huwelijkscrisis op een bloedordinaire manier uit in de media. Rogier Smit begon zelfs rekeningafschriften van Frank te delen met showmedia als de Privé.

Valse nicht

Meneer Reimers kijkt veel tv en heeft ook het RTL-programma van Frank en Rogier gezien. “Ik vind dat RTL wel een redelijke inhaalslag gemaakt heeft met z’n programma’s, maar Frank & Rogier Checken In vind ik te walgelijk voor woorden.”

Hij kent Frank van vroeger. “Dat was een hartstikke leuke vent. Hij had een mooie winkel op de Denneweg”, zegt hij. “Als ik hem nu op tv zie, is hij niets veranderd. Het komt niet door hem dat ik dat programma vreselijk vind. Nee, het is die Rogier. Ik vind hem een walgelijk type. Wat een valse nicht.”

Sterallures

Rogier heeft volgens meneer Reimers last van sterallures. “Ik denk dat de roem hem naar het hoofd gestegen is. Die jongen denkt dat hij ineens een kleine God is en zich alles kan permitteren. Dat is natuurlijk heel dom. Dan hadden Herman en ik al twintigjaar naast onze schoenen gelopen. Ja toch?”

“Als mijn vrouw zo tegen mij zou doen, was ik gelijk gescheiden. Als dat nu bij hen gebeurt, is dat terecht, maar ik denk niet dat ze dan nog samen een programma kunnen maken”, zegt hij.

80 procent

RTL kan haast niet anders dan stoppen met dit duo, denkt meneer Reimers. “Ik heb het gevoel dat 80 procent van het publiek er ook klaar mee is en dat meneer Van der Vorst zich al twintig keer achter de oren heeft gekrabd dat hij ze weggehaald heeft bij SBS.”

Meneer Reimers verwacht dat Frank en Rogier ‘een dikke vette claim aan de boek krijgen’ als RTL vanwege hun imagoschade afziet van nieuwe programma’s. “Want RTL mist dan een deel van z’n programmering met hoge kijkcijfers.”

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
teuntje
januari 14, 2021 15:31

Walgelijke valse vrucht Rogiertje nooit meer op TV

Gast
Axel-F
januari 14, 2021 04:14

ach gossie mocht hij er niet op ?

Gast
Max
januari 13, 2021 22:41

Rogier Smit is ziek in zijn hoofd en de Partij voor de Dieren moet aangifte doen tegen hem.
Dion Gratis moet ook aangifte doen tegen hem en ze moeten er kamervragen over gaan stellen.

Dierenmishandeling om zijn eigen lusten te botvieren. Dat zou verboden moeten worden als het nog niet verboden is.

Gast
Jona
januari 13, 2021 21:26

Reimers heeft een vrouw,ik dacht dat hij homo was.Ik vond Rogier altijd wel leuk,zo’n eik stel met Frank samen jammer dat de media dat verpest hebben voor hun.

Gast
trudy
januari 13, 2021 20:23

Hij heeft gelijk.
Ik kost ook op die vieze coke-snuivende Rogier.
Eng in het kwadraat.

Gast
Xavier
januari 13, 2021 20:19

Meneer Reimers is een gentleman en heeft goede manieren en smaak. Helaas wordt dit steeds zeldzamer op de tv. Dagelijks zie je de tokkies, vooral bij de commerciële. Zou een prachtig duo zijn Willem en Frank.

Gast
Dr Fail
januari 13, 2021 19:43

Nieuw programma
Willem Reimers & Frank Jansen checken in

Gast
Max
januari 13, 2021 19:40

Rogier schijnt zich vergrepen te hebben aan die honden van ze. Hoorde ik in de wandelgangen. ‘T is wat.

Gast
Irma van Doesburg.
januari 13, 2021 21:31
Antwoord op  Max

Hij heeft homo heb ik gehoord.
Zou dan dus deze Rogier Smit zijn kloppende harde roede in de achteruitgang van een reu hebben geduwd teneinde bestiale seks te beleven?
Dat staast gelijk aan dierenmishandeling, en ook verkrachting, tenminste, als ze niet eerst gezoend hebben wel. Met een hond. Pff.

Gast
Max
januari 13, 2021 22:15
Antwoord op  Irma van Doesburg.

Zou mij allemaal niks verbazen, Irma. Het is een rare snuiter met dito fratsen.

Gast
René van der Steen
januari 13, 2021 22:38
Antwoord op  Irma van Doesburg.

Zeker wel dat hij dat gedaan heeft.
Hij wilde zelfs graag op de hond van de buren passen

Wie weet wat die viespeuk daarmee heeft uitgespookt.

Gast
Greet
januari 13, 2021 19:20

Rogier is inderdaad een vreemde gozer.

Gast
Piet Zwart
januari 13, 2021 18:29

《《《《RODDELPRAAT》》》》》

NU OP YOU – TUBE

Gast
Nelis
januari 13, 2021 16:46

Volgens mij is rijmpie jaloers op Frank, had hij maar zo’n jonge toyboy.

Gast
statisticus
januari 13, 2021 16:39

Circa 80 procent van de (ex)kijkers. Circa 99 procent can de RTLkijkers en 99.9999999999999 procent van de Nederlanders.

Gast
Harry:-D
januari 13, 2021 16:33

Voor de heer Smit geldt hetzelfde als

voor de heer Genee: rap professionele
hulp zoeken en ’n mediastop inlassen.

Gast
Mike en Naomi
januari 13, 2021 16:22

Bij Rogier is het hetzelfde als die cokehoer uit Scheveningen, Barbie. De vraag is niet OF maar wanneer ze aan een overdosis de pijp uitgaan.

Gast
By the way
januari 13, 2021 16:15

Meneer Reimers zou het woord ‘kotsen’ niet in de mond nemen. Maar bij de stukjesschrijver van deze website staat dit woord hoog op de lijst met favoriete termen om lekker wat aan stemmingmakerij te doen.

Gast
Rob rtl
januari 13, 2021 16:09

Dit is een duidelijk geval van wat cocaïne met een mens doet. Rogier plaatst op de gekste tijden de meest bizarre filmpjes op zijn socials om ze daarna weer te verwijderen. Is volledig de weg kwijt door zijn verslaving aan drank en cocaïne. Past totaal niet bij een commerciële familie-zender.

Gast
Mick
januari 13, 2021 16:01

Frank is een vriendelijke man. Rogier is een rare.

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 15:54

UIt de kijkcijfers blijkt ook dat men helemaal klaar is met zijn collega Herman den Blijker.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 13, 2021 15:52

Mr Reimers is een beschaafde man en een Icoon in de steeds kleiner wordende wereld der Goede Smaak,een Don quiche..die vecht tegen slecht bestek en bloemetjes behang,EEN GIGANT en dat meen ik oprecht!

Gast
Nathaniel
januari 13, 2021 15:52

Zelf denk ik 99,999%

Gast
Misutoria
januari 13, 2021 16:04
Antwoord op  Nathaniel

Denk dat het daar eerder in de buurt komt!

Gast
Hermann Boring
januari 13, 2021 15:51

Het truukje van die twee is wel uitgewerkt. Frank moet lekker met pensioen gaan en die Rogier eindigt waarschijnlijk in de goot.

Gast
Reindert van Zalm
januari 13, 2021 15:50

80% is een voorzichtige schatting.
Ik denk dat veel mensen dit soort mannetjes afschuwelijk vinden. Raar dat die nog steeds een podium krijgen, al is televisie wel het medium bij uitstek voor mannen die homo hebben, wat dat betreft is dat geen goede afspiegeling van de bevolking in de normale wereld.

Gast
Roger
januari 13, 2021 16:26
Antwoord op  Reindert van Zalm

Homo ‘hebben’? Alsof het een aandoening is. Rare gedachten heb jij over sexuele identiteit. Foei!

Gast
Herman den Bleijker
januari 13, 2021 15:46

Zeg Rijmpie………….80% maar?ik denk 100%
Smerige valse stinknicht die Rogier…..dus weg ermee

Gast
Anders
januari 13, 2021 15:44

Reimpie pakte, volgens mij, ook weleens een saunaatje met alleen maar mannen.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 15:26

Twee zeer ongemanierd nichten die woningen inrichten. Blijkbaar is ruimte voor alles bij RTL Duitsland!!!

Gast
Yvonne
januari 13, 2021 15:46
Antwoord op  M. Kreukhoven

Je Nederlands is nog steeds kapot.
Die daar eens iets aan ipv hier zo te zeiken

Gast
Michel
januari 13, 2021 19:50
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kom jou naam wel vaak tegen, heb je dan zelf helmaal geen leven ?

Gast
Mijn antwoord, ...en hier blijft het bij !!
januari 13, 2021 15:24

Nou,…kotsen is nogal een groot woord,.. maar Frank is wel leuker en beschaafder.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen