Carlo Boszhard maakt prinses Amalia niet belachelijk in TV Kantine

Carlo Boszhard belooft dat prinses Amalia niet belachelijk zal worden gemaakt in De TV Kantine, die de minderjarige prinses voor het eerst gaat persifleren.

De TV Kantine © Laura Oldenbroek, RTL

De TV Kantine trapt het nieuwe seizoen op donderdagavond af met een aflevering waarin het koninklijk huis wordt gepersifleerd. Het is enigszins gewaagd dat ook de nog minderjarige prinses Amalia na zal worden gedaan, maar Carlo Boszhard belooft dat ze gezien haar 17-jarige leeftijd niet belachelijk gemaakt zal worden.

Mysterie

Ivo Niehe (Carlo Boszhard) gaat in de seizoensopener van De TV Kantine langs bij het Nederlandse koningspaar Máxima (Elise Schaap) en Willem-Alexander (Frits Huffnagel) en ook dochter Amalia geeft dus acte de présence. Wie er in haar huid kruipt is op dat moment nog niet bekend. Daar laat RTL 4 zijn kijkers naar raden.

Bart Ettekoven, baas van de Weekend, vindt het spannend dat Amalia wordt gepersifleerd, zei hij gisteren in Shownieuws. “Ik dacht: weet je wat, ik ga Carlo gewoon even bellen, want ik kon me niet voorstellen – ik ken hem al een aantal jaar en zijn vriend ook – dat zij de intentie hebben om hier een prinses van 17 belachelijk te maken.”

Respect

Carlo liet hem weten: “Bart, dat heb je heel goed aangevoeld. We gaan hier niemand belachelijk maken. Ik denk dat als je het ziet dat je er om kunt lachen en ook begrijpt dat het met respect is gedaan. Wacht even met het geven van je mening op basis van alleen deze foto, want ik denk dat het heel leuk wordt en ik denk dat jij het ook heel leuk vind.”

Bart: “Denk je ook dat de prinses erom kan lachen?”

Carlo: “Dat denk ik ook.”

Uitzending

De TV Kantine is vanaf morgen elke donderdagavond om 20.30 uur te zien op RTL 4.

69 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marga
januari 15, 2021 12:20

Niet echt leuk de persiflage van Amalia in de tv kantine, dat moet haar toch pijn doen.

Gast
Rob v W
januari 15, 2021 12:18

Schandalig, belachelijk, slecht, bot en blijkbaar dat het programma de vervaldatum heeft bereikt. RTL programma afvoeren en de kliko in met de TV Kantine

Gast
Dorothe
januari 15, 2021 10:55

Laat het konninghuis met rust et zijn genoeg mensen die je kunt gebruiken respect

Gast
Dorothe
januari 15, 2021 10:53

Laat het llonnin

Gast
E. Doorn
januari 14, 2021 21:38

Schandalig om dat meisje zo neer te zetten

Gast
Jan
januari 14, 2021 21:11

Robert is het beste tot nu toe. Wat een trieste kleuter teksten allemaal! Snappen jullie nan10 seizoenen nou nog niet dat dit echt ver onder niveau is. Peter vd V, zie jij dit ook niet?

Gast
Edwin
januari 14, 2021 21:04

Holy fuck! Is dit wat Carlo echte humor noemt????

Gast
pip
januari 14, 2021 09:28

Is er geen programma die Herald een flink te grazen neemt ?

Gast
Piet Zwart
januari 14, 2021 09:25

Dan moet Carlo verdomd goed acteren.

Gast
Uuuh
januari 14, 2021 01:06

Je kunt je toch niet voorstellen dat bij het amateurtoneelclubje van Carlo B. een zeventienjarige smaakvol zal worden gepersifleerd……

Gast
Piet de zwart
januari 13, 2021 23:49

Ik ben geen fan van het koningshuis, maar laat kinderen met rust. Kan wel zien dat die bozhard zelf geen kinderen heeft

Gast
Moderne slavernij
januari 13, 2021 19:57

Amalia krijgt vanaf haar achttiende omgerekend 4.400 euro per dag, belastingvrij !

En u het, voetvolk, mag voor 9,72 euro bruto per uur werken.

Gast
Jannes van Loon
januari 14, 2021 08:56
Antwoord op  Moderne slavernij

Ongelofelijk dat wij dat pikken ?

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 19:50

Voor 1,8 miljoen per jaar mogen ze mij ook een di k zw ijntje noemen.

Gast
Piet Zwart
januari 13, 2021 18:27

《《《《 RODDELPRAAT 》》》》》

Nu op You – Tube

Gast
azijnzeiker
januari 13, 2021 18:27

Nou ja zeg, je zou knor knor kunnen doen, anno 2021 mag niet meer zoveel, je krijgt zo bakken met stront over je heen.

Gast
Trotsie
januari 13, 2021 17:42

Sowieso een man

Gast
Gerda
januari 13, 2021 17:42

Wat kan er leuk zijn aan dit kind? Ze heeft echt alles tegen.

Gast
Bo.
januari 13, 2021 17:30

Zo een vet varken nadoen is toch altijd leuk,. De Duitse afkomst is er tenslotte goed aan af te zien.

Gast
Rob v W
januari 15, 2021 12:23
Antwoord op  Bo.

Er is voor jou nog een plekje vrij in het Pieterbaan Centrum

Gast
Ron
januari 13, 2021 17:25

Dit is toch wel de real deal, i.p.v. die totaal niet grappige persiflages van RTL Exclusief.

Gast
Ron
januari 13, 2021 18:06
Antwoord op  Ron

Wat een zuurtjes hier, lekker op de minnetjes klikken hoor. Wat een triest leven heb je dan.

Gast
Respect ✌️
januari 13, 2021 18:35
Antwoord op  Ron

Aanhh, nou ik wil je wel een + geven hoor ..en eigenlijk ook wel een corrigerende tik omdat je piept om een _ maar goed..

Gast
Dirkje
januari 13, 2021 17:19

Wie moeten ze nou voorstellen op die foto ?

Gast
Koning pils
januari 13, 2021 17:19

Die ‘prinses’ lacht jullie, het voetvolk, keihard uit. Lekker elk jaar 1.8 miljoen netto op haar achttiende van belastinggeld, terwijl pappie en mammie miljonair dan wel miljardair zijn.

En u mag uw hele leven lang keihard werken voor een appartementje van 40 m2 en tegen het minimumloon.

Gast
Mag het een onsje minder?
januari 13, 2021 18:14
Antwoord op  Koning pils

En wat is er mis met een appartementje van 40m2? Menig mens zou willen dat ze het hadden maar moeten daar minstens 10 jaar op wachten als jongere of als gescheiden loser.

Wat een armoe om alleen in eurotekens te denken. Alleen op geldbeluste lege lege hulzen vinden dit belangrijk.
Want wat heb je aan zoveel geld als je nooit totale vrijheid mag ervaren en jouw hele leven die je moet doorbrengen in een oerdegelijk keurslijf dat al lang voor je geboorte voor je uitgestippeld is?

Dan maar wat minder knaken en doen waar ik zelf zin in heb! Kan het iedereen aanraden!

Gast
Koning pils
januari 13, 2021 18:35

Wat er mis mee is geboren slaafje, is dat je voor deze miezerige 40m2 minimaal 200.000 euro met rente moet betalen. Dit betekent dat als je niet tot het koningshuis behoort, je hiervoor je hele leven moet werken tegen het minumumloon.

Gast
Koning pils
januari 13, 2021 18:35

Haha doen waar je zelf zin in hebt !! Je bent een slaaf die tot zn dood moet werken, om huur en belasting te betalen STUMPER !!

Gast
Mag het een onsje minder?
januari 13, 2021 21:51
Antwoord op  Koning pils

Och ventje toch, het valt niet mee he, om de helft van je schamele inkomen naar je exvrouw te zien gaan die zich al lachend rijk neukt met een ander in het grote huis waar jij als een slaaf voor gewerkt hebt en jij nu zelf in een eenkamerflatje van 18m2 zit. KNEUS!

Gast
TV kantine een programma voor kleine kinderen
januari 13, 2021 17:15

Deze weerzinwekkende bagger van Carlo en zijn vriendjes is bijna te simpel en te slecht en alleen geschikt voor de catagorie die ook erg houdt van de teletubbies.

Zo dom zo niet leuk zo vreselijk kinderachtig zo amateur toneel. Hier moeten we geen woorden aan vuilmaken. Carlo and friends hebben nog nooit iets leuks en acceptabels gemaakt.

Nee dit is voor

Gast
Mark
januari 13, 2021 17:32

Tip van de dag:. Kijk niet!

Gast
M@rk - Etten-Leur
januari 13, 2021 17:06

Heeft Carlo Boszhard humor dan? Ow? Ik ga zeer zeker niet kijken!

Gast
Mark
januari 13, 2021 16:57

Het is sowieso een vent, aan de bouw te zien Paul de Leeuw. Nikkie is het niet, that’s a huge bitch.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 16:57

Gewoon inzomen op de foto, duidelijk geen Nikki de jager of een jonger iemand, het gaat hier gewoon om Irene zelf, of Karin bloem… Iemand op leeftijd…

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:04
Antwoord op  M. Kreukhoven

Van Neukhoven
Haha haha haha haha haha haha haha

Gast
Rik
januari 13, 2021 16:55

Paul de Leeuw als Amalia. Da’s lachen joh!

Gast
Liefhebbende moeder
januari 13, 2021 16:52

Nikkie Tutorials

Gast
Pettie Fart
januari 13, 2021 16:52

Ze hadden beter een zwaar paffende Eloise neer kunnen zetten met een glas wijn in haar hand a la Nel Veerkamp. Gemiste kans.

Gast
Nico
januari 13, 2021 16:50

Respectloos programma.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 16:47

Aan de verouderd kalkoenennek en handen, zie je dat het gaat om een wat oudere actrice…

Gast
Luister
januari 13, 2021 16:52
Antwoord op  M. Kreukhoven

Heb jij zo’n nek dan?

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 16:55
Antwoord op  Luister

Nee, forever young!!! Ik ben zo perfect geen rimpels, perzik huidje…

Gast
Woordkunstenaar haha
januari 13, 2021 17:45
Antwoord op  M. Kreukhoven

En geen hersenen meegekregen.

Gast
Woordkunstenaar haha
januari 13, 2021 17:45
Antwoord op  M. Kreukhoven

Denk dat het akwasi is met heel veel schmink op.

Gast
Prof. dr. Traagzaath
januari 13, 2021 16:45

Nikkie de Jager.

Gast
Curryworst
januari 13, 2021 16:46

Dat is pas een rare kerel.

Gast
Nathaniel
januari 13, 2021 16:34

Wat een walgelijke misbruik van het het koningshuis.

Laat die kinderen met rust.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 13, 2021 16:39
Antwoord op  Nathaniel

Dat zeg je alleen maar omdat het door rtl wordt uitgezonden. Wat is je eigen mening?

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 13, 2021 16:57
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Wat een onzin opmerking!

Gast
blanco
januari 13, 2021 17:18
Antwoord op  Nathaniel

Dat koningshuis wordt anders duur betaald van onze belastingcenten.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:06
Antwoord op  Nathaniel

Houd je kutbek!
Walgelijke Slet!

Gast
Hallo meneer de uil
januari 13, 2021 16:31

Amalia ‘1.8 miljoen per jaar’ Alexander.

Gast
Peter
januari 13, 2021 17:15
Antwoord op  Hallo meneer de uil

Een dikke fuck you naar het voetvolk.

Gast
B.T.
januari 13, 2021 16:28

Echt niet doen. Een persiflage van iemand van 17 lijkt me voor die leeftijd sowieso niet leuk en snel kwetsend!

Los van het feit of de TV Kantine überhaupt grappig is..

Gast
Lucy
januari 13, 2021 17:00
Antwoord op  B.T.

Waarom niet? Het koningshuis heeft schijt aan het volk, mogen ze ook wel een x iets incasseren

Gast
Harry:-D
januari 13, 2021 16:28

En wat dan nog?

De Oranjes hebben toch ook
schijt aan het klootjesvolk?…

Gast
Roos
januari 13, 2021 16:24

Om te beginnen is Amalia op deze foto een stuk forser dan de echte Amalia.
Dus daar gaat het al mis.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:07
Antwoord op  Roos

Nog forser?
Kan niet!

Gast
Limonade
januari 13, 2021 16:20

Dat Amalia wordt gepersifleerd door een man is sowieso al niet respectvol naar mijn mening.

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 16:39
Antwoord op  Limonade

Leg eens uit.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:08
Antwoord op  Limonade

Hoezo
Het is toch een man?

Gast
Edwin
januari 13, 2021 16:18

Ik ben benieuwd of blijkt dat Carlo gelijk heeft en zijn humor inderdaad ‘de goede’ humor is.

Gast
Edwin
januari 14, 2021 21:03
Antwoord op  Edwin

Echt? Was dit humor?

Gast
Corrie
januari 13, 2021 16:15

Amalia lijkt wel een man

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:09
Antwoord op  Corrie

Genderneutraal!

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 16:08

Irene, Carlo, die mensen nadoen is echt het aller, alle slechtste tv ooit . Wat een droefenis. Verschrikkelijk

Gast
Msrc
januari 13, 2021 16:19
Antwoord op  M. Kreukhoven

Is je humor overleden ?

Gast
Mark
januari 13, 2021 17:34
Antwoord op  M. Kreukhoven

Tip van de dag: kijk niet!

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:09
Antwoord op  M. Kreukhoven

Van Neukhoven!
Haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen