EO spaart Akwasi: ‘Of we dat ook hadden gedaan bij Thierry Baudet?’

De EO heeft er bewust voor gekozen om geen aangifte te doen tegen Akwasi nadat hij een journalist van de omroep intimideerde. Zou de omroep dat ook hebben gedaan bij een Thierry Baudet?

Akwasi en Arjan Lock © NPO, EO

Akwasi was niet blij met de vragen die EO-journalist Hans van der Steeg stelde, besloot zijn laptop mee te nemen en dwong hem een halfuur later om het interview te wissen. De rapper ligt daardoor wederom behoorlijk onder vuur. Het OM heeft besloten Akwasi niet te vervolgen en wees erop dat de EO ook geen aangifte heeft gedaan.

EO wilde geen rel

Daar is bewust voor gekozen, zegt EO-directeur Arjan Lock in het NRC. “Het is echt ongehoord wat er gebeurd is. Maar we zitten niet op een rel te wachten. Hij heeft zijn excuses aangeboden, daarom vonden we aangifte niet nodig. En gisteren heeft hij nog van zich laten horen, om nogmaals tegen de journalist te zeggen dat hem echt spijt. Dat vind ik mooi.”

Het spijt Arjan op zijn beurt dat Akwasi zo veel racistische reacties heeft gekregen nadat hij zijn misstap in de publiciteit gooide. “Wat er vervolgens gebeurde op Twitter, de soms racistische toon die daar werd verspreid, vind ik ook afschuwelijk.”

Thierry

Het NRC Handelsblad vraagt Arjan Lock of de EO iemand als Thierry Baudet óók had gespaard als hij zich net zo had misdragen. “Daar heb ik wel over nagedacht, en ik hoop dat wij zonder aanzien des persoons hebben gehandeld. Wat wel een rol speelde is dat we wisten dat Akwasi op het moment van uitzenden veel kritiek zou krijgen.”

Arjan lijkt Akwasi al helemaal te hebben vergeven. Als hij straks langs wil komen bij de EO om tips te vragen voor zijn nieuwe omroep Zwart, is hij van harte welkom. “Ze zijn van harte welkom om bij de EO langs te komen, voor advies. We bouwen samen aan een pluriforme samenleving.”

114 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
StefanV
januari 15, 2021 09:43

Deze man is een slecht werkgever. Als omroepbaas hoor je je medewerkers in bescherming te nemen, zeker als het gaat om zo’n kwetsbaar beroep als journalist. Jaarlijks komen tientallen (zo niet honderden) journalisten om het leven, puur omdat ze hun werk doen. Dat die agressieve ophitser weer eens wegkomt met alleen sorry zeggen, is niet te verkroppen.

Gast
critikast
januari 14, 2021 13:06

Arjan Lock: de verkeerde man op de verkeerde plek ! Wat een brevet van onvermogen geeft hij af met zijn visie! Als ik in zijn team zou weken, gaf ik hem onder uit de zak !

Gast
Karel
januari 14, 2021 07:44

We weten in elk geval dankzij Akwasi dat je zonder gevolgen iemand z’n eigendommen mag afpakken en met de toegeëigende spullen mag chanteren.

Gast
Hypocriete EO
januari 14, 2021 06:44

Het antwoord is: nee.

Gast
Momo
januari 14, 2021 00:00

Wat een leugenaars bij de EO.

Gast
Bo Hemia
januari 13, 2021 23:35

Akwasi Wartaal.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 23:32

Thierry B is geen Populist geen politicus, Over zulke simpele dingen moet je zulke simpele trollen moet je elke keer uitleggen… Nederland is beter af zonder FvD… En akwasi is een verrijking voor onze mooie land. verbinder, empathisch… Omroep Zwart 2022 on AIR

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 23:34
Antwoord op  M. Kreukhoven

Thierry B is EEN Populist geen politicus…. Voor de duidelijkheid….

Gast
Grunthal
januari 14, 2021 00:18
Antwoord op  M. Kreukhoven

Jij komt zeker uit het zelfde land dan akwasi
Wat deze man doet is niet normaal.

Gast
anoniem
januari 13, 2021 22:39

Meneer Baudet is een politicus en lid van de 2e Kamer. Dat is wat anders dan een vage omroepbaas…

Gast
Sjekkie Sjen
januari 13, 2021 22:38

Stockholm syndroom

Gast
Simon de wit
januari 13, 2021 22:29

Zwarte pleuris hond.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 20:24

Die huf.ter reacties allemaal… Akwasi krijgt alle stront over zich heen, Maar daar maak ik mij geen zorgen over, als groot kunstenaar van zijn tijdsgeest ben ik van overtuigd dat hier iets moois uitkomt!!! Akwasi bedankt voor alles wat jij voor onze land betekent, de polariserend land weer bij elkaar brengt, de hokjes denker straks een podium krijgt bij omroep Zwart, jij bent de verbindend factor in onze mooie NEderland….

Gast
Michel
januari 13, 2021 21:35
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ik geloof het niet!!! Ben jij wel echt is dit je echte naam? Ben je echt zo blind of zit je zwaar onder de medicijnen. Hoe kan je dit crimineel gedrag accepteren,
Maar tja tegen wie praat ik eigenlijk ?

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 21:51
Antwoord op  Michel

Het EO incident keur IK ten strengste af

Gast
Michel
januari 14, 2021 00:01
Antwoord op  M. Kreukhoven

Dank je wel

Gast
Janko Koens
januari 13, 2021 22:11
Antwoord op  M. Kreukhoven

Verbindend factor in ons mooi Nederland. Hoe krijgt u het uw strot uit. Ons land was eens mooi ja, was. Dankzij clowns zoals Akwasi, silvana en soort genoten hebben dat mooie Nederland de vernieling in geholpen. Met hulp van al die linkse deugprofeten

Gast
Propaganja
januari 13, 2021 19:23

Gedraagt zich als een onbeschaafde aap. Sloopt/steelt je spullen en bedreigd je. EO: kom maar door!

Gast
Bart V.
januari 13, 2021 20:15
Antwoord op  Propaganja

je vergeet dat hij je dood wenst.

Gast
Fidel
januari 13, 2021 19:11

Volgens NOS, NPO, RTL 4 nieuws, M, Twan Huys, en Charles Groenhuijzen is het allemaal de schuld van Trump.

Gast
Mappy
januari 13, 2021 19:09

De EO wil hem graag een rol geven in de passion. Hij mag als laatste in de stoet met een bezem eventuele rommel opvegen.

Gast
allochtoon
januari 13, 2021 18:50

Christelijk Aquarium gebruikt bijbelteksten. Uiteindelijk heeft hij en zijn voorouders het geloof van de witte man (vroeger de slavenhouder) aangenomen. Vind ik krom. De EO mensen zijn de lachende derden

Gast
Kevin frikandel
januari 14, 2021 06:50
Antwoord op  allochtoon

Haha het christendom komt uit Arabië sukkel! Ontzettende domme kutkneus! Denk je dat die mensen daar geen kleurtje hebben?

Fucker!!

Gast
Piet Zwart
januari 13, 2021 18:30

《《《《RODDELPRAAT》》》》》
………Akwasie wordt afgebrand…….

NU OP YOU -TUBE

Gast
Piet Zwart
januari 13, 2021 18:24

Als mensen nu nog niet door hebben hoe door drenkt NPO is met links
eigen parochie slijm leven echt onder steen .
Wat zouden ze doen als Baudet of Wilders dit had gedaan , smerige leugenaars zijn het .
Ze willen geen rel? Hoezo EO had toch niets te vrezen . Die branbelende hoop stront ging toch gewoon te ver .
De “gewone mensen ” waar NPO en hun journalisten het over hebben worden steeds dreigenden roepen ze , voelen zich zelfs niet meer veilig , stickers worden zelfs van de wagens gehaald .
Nu worden ze live bedreigd, spullen afgepakt willen ze geen rel en doen geen aangifte
Wat een laffe honden , tuurlijk hadden ze een rel gemaakt als het Wilders of Baudet was geweest .
Dat hadden hun bazen (D666 clan ) wel opgelegd .

Gast
Michel
januari 13, 2021 17:44

We zijn toch allemaal gelijk ? Ja ik meen het echt het is een vraag!
EO maakt zich schuldig aan racisme. We noemen dat positieve racisme.
Dat is Mischien nog wel erger, we zijn toch allemaal gelijk! Waker worden
Als dit aanstoot geeft. Ik ben een woordenknutselaar ;)

Gast
Berend
januari 13, 2021 17:43

Waarom is de EO zo vergevingsgezind jegens deze agressieve en ophitsende “woordkunstenaar? “

Gast
keesbeest
januari 13, 2021 20:10
Antwoord op  Berend

Staat in de Bijbel, 2e Testament ; iets met “je vijand de andere wang toekeren” en opkomen voor alles wat ziek, zielig, slachtoffer en achtergesteld is enzo. Dat is sinds de jaren 70 overgenomen door boomers die “uit de kerk stapten” en er de linkse draai aan gingen geven, waar we nu mee zitten. Geloof me, ik heb dat meegemaakt. Er is een rechtstreekse lijn tussen Christendom en links en het steekt nu weer de drammende kop op.

Gast
EO
januari 13, 2021 17:31

Wij zoeken nog iemand voor de passion voor dit jaar

Gast
Ome Cor
januari 13, 2021 18:30
Antwoord op  EO

Ik zoek nog ‘n Joegoslaaf of ‘n Albanees.

Gast
Vrolijke Frans
januari 15, 2021 23:29
Antwoord op  EO

Akwasi als Jezus.

Gast
blanco
januari 13, 2021 17:21

Wat ’n zwaktebod! Ze moeten alsnog aangifte doen tegen dit agressief stuk vuil!

Gast
Filemijn
januari 13, 2021 17:13

Geloof ook dat Thierry homo is; niks mis mee! Alibi-tutje van hem wil enkel media-aandacht. Baudet heeft geen liefde in zich, zelfs niet voor hemzelf

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 16:51

Stop Framing akwasi… Laat kunstenaars hun eigen weg gaan, ze zijn vrij in hun denken, Akwasi is Nederlands grootste kunstenaar anno 2021! Ongekend prestatie, Extreem rechts ter.roristen willen hem het liefste mond dood maken, gaat niet lukken!!! Omroepman 2022!!! Akwasi for president!!!

Gast
Zero52
januari 13, 2021 17:03
Antwoord op  M. Kreukhoven

Serieus? Of zit er een ‘kreukje’ in je hersens.

Gast
Bor
januari 13, 2021 17:11
Antwoord op  Zero52

Kreukhoven is een Trol.

Gast
keesbeest
januari 13, 2021 17:18
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ja hoor, Kreuk, busje komt zo, met die aardige mannen in witte jassen die een spuitje voor je hebben.

Gast
Jean
januari 13, 2021 18:13
Antwoord op  M. Kreukhoven

Ik wist dat je een klap van de molen hebt gehad, maar dat het zo ernstig is ? Overweeg toch euthanasie Kreukmans.

Gast
Simon de wit
januari 13, 2021 22:31
Antwoord op  M. Kreukhoven

Alleen dood graag.

Gast
ROTTERDAMMER ( de echte)
januari 13, 2021 16:42

Jammer dat ik géén lid ben van de EO anders had ik acuut mijn lidmaatschap kunnen opzeggen!

Gast
Harry:-D
januari 13, 2021 16:39

Ik hoorde net dat God goed pissed is

en z’n lidmaatschap heeft opgezegd…

Gast
anti-racist
januari 13, 2021 16:29

Deze reactie van Lock is zo dom dat ik niets anders kan bedenken dat dit soort omroepen net als andere neplinkse media graag hebben dat woordvoerders van anti-racistische groepjes eikels zijn zodat het racisme verergert en deze groepen marginaal blijven. Kortom (institutionele) onterechte tolerantie ten opzichte van gekleurderen leidt tot meer racisme en neplinks is racistisch..

Gast
Meester
januari 13, 2021 16:26

Tjerrie was uitgenodigd bij de staatsomroep en zou een gesprek voeren over zijn boek met mw Weijmans. Ondanks de afspraken bleef die mevrouw maar zeiken over Black Lives Matter. Tjerrie beantwoordde rustig haar vragen, maar gaf aan dat zij over het boek zouden praten. Daar had Weijmans (ondanks de afspraak) totaal geen zin in. Dus verliet Tjerrie op een keurige manier het pand. Met een afsluitend “Goedenavond”.

Dat had deze Marxist ook kunnen doen. Toch ?

(beelden terug te zien op Youtube: Baudet-Weijmans-radio1).

Gast
gtstfites
januari 13, 2021 16:21

Nederland is inderdaad racistisch: het kabinet, Het OM, NPO, linkse politiek, BLM, KOZP.

Gast
keesbeest
januari 13, 2021 16:04

 “Ze zijn van harte welkom om bij de EO langs te komen, voor advies. We bouwen samen aan een pluriforme samenleving.”

Gatver wat een slijmerds ! Die pluriforme samenleving hadden we al lang voordat dat soort zwarten hun bek gingen opendoen !

Gast
corector
januari 13, 2021 16:18
Antwoord op  keesbeest

Als je daaraan toevoegt: ‘….en allerlei neplinkse blanken hun racistische initiatieven gingen steunen’, dan komt het minder generaliserend over.

Gast
keesbeest
januari 13, 2021 16:52
Antwoord op  corector

Mee eens, dat had ik er nog bij willen zetten, maar ik vond het al wel mooi zo.

Gast
Maatje te groot
januari 13, 2021 15:47

Van die z.g. vroomheid/braafheid moet ik dus echt kotsen..

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Maatje te groot
Gast
Hagabruin
januari 13, 2021 16:14
Antwoord op  Maatje te groot

Alle complotdenkers en overgebleven kiezers van forum zijn ziek, dus niet vreemd dat je moet kotsen!!! Het gaat beter als je de woede en ongesteldheid achter je laat. Ga naar buiten, ontmoet mensen. Ken enkele complotdenkers. Zijn mensen die hun partner, familie, vrienden, werk verloren hebben, omdat ze 24/7 opgesloten achter tv of internet zitten. Zo kom je nooit meer van je misère af en ga je ons eenzaam en ziek verlaten.

Gast
Gerda
januari 13, 2021 17:45
Antwoord op  Hagabruin

Erg grappig!

Gast
Hagabruin
januari 13, 2021 15:45

Gaat het hier over mijn vriendje Thierry? Onze lieve vriend Hiddema heeft ons al verlaten! Hij mist Thierry zoooo ontzettend! Waarom kan hij geen lijstduwer vanuit Spanje worden. Hij duwde altijd zo lekker als we een triootje hadden.

Gast
Freek
januari 13, 2021 18:33
Antwoord op  Hagabruin

Mensen niet zo serieus, is toch grappig

Gast
Tina
januari 13, 2021 15:41

Nou nou, boze medemensjes, ze hebben het interview wel uitgezonden dus geheel vrijuit ging meneertje akwaso hier toch niet.

Gast
Vuile huichelaar
januari 13, 2021 15:41

EO………………..hypocriet zootje

Gast
WILKE
januari 13, 2021 15:40

AAAAHHHHHHHHH IK BEN BOOOOOSSSSSSSSSSS!!!!!!! AANPAKKEN DEZE HANDELL!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHH

Gast
Donald
januari 13, 2021 15:40

Een samenleving waar Zwarte Piet wordt geboycot is geen pluriforme samenleving, dat is chantage en terreur van een luidruchtige minderheid, waartoe onder andere akwasi behoort. Maar ga vooral door met die ‘weg met ons’ mentaliteit. Dan is de chaos straks compleet.

Gast
Hagabruin
januari 13, 2021 15:54
Antwoord op  Donald

Opschepper, jullie worden allemaal opgesloten. Tot op naar Amerika, Engeland Rusland of Turkije, daar hoor je thuis. Nog beter loop de zee in. PS. Ben tegen iedereen die zich misdragen, dus ook akwasi.

Gast
M.Kreunhoven
januari 13, 2021 15:31

Ik ben gewoon een domme groupie van Akwasi, denk zelf niet na, en mijn 800 plus krankzinnig dwepende Akwasi reacties komen echt uit mezelf. Heu.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 15:21

Akwasi heeft zoveel voor elkaar gekregen, extreem rechts wil ten kost van alles de lieve Akwasi uitschakelen… Het gaat niet lukken Akwasi de de omroep man van 2022. Akwasi een kunstenaar, kunstenaars gaan anders te werk, hebben de macht om haat is liefde mo te zetten…..

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 15:21
Antwoord op  M. Kreukhoven

haat is liefde omzetten, dat is wat kunstenaars doen!!!

Gast
666
januari 13, 2021 15:29
Antwoord op  M. Kreukhoven

Daar hebben we Kreukhoven de gek weer, mooi joh, dat je hier je daverende onzin steeds komt schrijven. Niemand die het met je eens is, maar ach, wat maakt het uit. Zwakbegaafden hebben ook recht op een bestaan.

Gast
maatje te groot
januari 13, 2021 15:50
Antwoord op  666

Ik denk dat dit alles sarcasme is. En deze reageerder zich een bult lacht .

Gast
Kreukhoven = Tofik Dibi
januari 13, 2021 16:05
Antwoord op  666

Serieus, Kreukhoven is relnicht Tofik die nog steeds op wachtgeld parasiteert

Gast
Michel
januari 13, 2021 22:22
Antwoord op  M. Kreukhoven

Wacht ff haat is liefde omzetten ??? Naar ?? Dus je bent het er wel mee eens dat akwasi haat predikt! Prachtig een momment van Nederlandse nuchterheid.

Gast
Tadaa
januari 13, 2021 15:55
Antwoord op  M. Kreukhoven

Tussen twee haakjes: wat precies heeft hij voor elkaar gekregen? Ik zie alleen maar nog meer polarisatie.

Gast
Pettie Fart
januari 13, 2021 15:11

Geloofswappies zijn dan ook de meest hypocriete laffe wezens die liever de voeten kussen van de vijand.

Gast
Corry Jankbal
januari 13, 2021 15:07

Bij iedere PVV / FvD geïnterviewde had de NPO binnen 60 seconden aangifte gedaan. Maar ja, het is “zielige” zwarte, en dan kijken ze de andere kant op. Hypocriete griffo’s.

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:11
Antwoord op  Corry Jankbal

Gevaarlijk ontwrichtend deze omroep.

Gast
Kom maar met die dislikes
januari 13, 2021 15:14
Antwoord op  Corry Jankbal

Altijd de slachtofferrol in. Lekker comfortabel.

ALLE politici worden hard aangepakt. Alleen kunnen de snowflakes van rechts dat niet aan.

Gast
PVV/FvD Trumaanhangers hebben weer eens wat
januari 13, 2021 15:35
Antwoord op  Corry Jankbal

Jankbal wat is het weer een jankverhaal. grootse onzin. Maak je liever druk over je rechtse denken en de gevolgen voor onze maatschappij. Narcisme en ideologisch rechtsdenken maakt van de wereld een puinhoop met veel verdriet schade en negativisme.

Gast
Jan
januari 13, 2021 16:47

Ja dat hebben we gezien toen mr. De Graaf een politicus af schoot als een hond .
Nee dat rechts denken dat kan echt niet. Want links denken doen alleen mensen , die lief zijn .
Links denken dan ben je echt normaal.
Links denken , dan respecteert je je mede mens om zijn mening of gedachte.
Links denken dan ben je normaal.
Links denken heeft grote gevolgen voor onze maatschappij, waar ik mij niet in kan vinden .
NOU DAT IK VIND IK OOK. OOK AL VERSCHILLEN WE VAN MENING.
Maar ik respecteer wel jouw linkse gedachte.

Gast
Ger
januari 13, 2021 17:54
Antwoord op  Jan

Hier op het MC forum worden de etiketten ‘links’ en ‘rechts’ vaak volkomen willekeurig gebruikt. Meestal zijn ze bedoeld om andersdenkenden te diskwalificeren.

Gast
Bor
januari 14, 2021 01:12
Antwoord op  Jan

In Amerika hebben ‘extreem’ rechtse mensen de democratie al aangevallen. En Trump heeft Biden al ‘gewaarschuwd’. Misschien hebben extreem rechtse mensen wat meer moeite met de vrijheden die we nu hebben, dat zien ze als een bedreiging.

Gast
Iemand
januari 13, 2021 16:51

En linksen denken echt dat geld aan de bomen groeit ze zijn ook de echte racisten want ze denken dat ze moeten opkomen voor de minderheden niet omdat ze ze als gelijken zien maar omdat ze denken deze mensen kunnen en weten niks. Zij maken van minderheden zielige gevallen zie je ook bij Akwasi en die lacht zich de ballen uit de broek van zoveel domheid.

Gast
Michel
januari 13, 2021 22:13
Antwoord op  Iemand

Denk niet dat hij lacht, een narcist zal er heel dom bijstaan en denken dat hij zijn gelijk heeft.

Gast
Koen
januari 13, 2021 15:07

man man man, de deugneus Arjan Lock heeft vast een hele grote villa staan in de wit bevolkte deugneuzenstraat.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 14:59

Extreemrechts zal nooit lukken om Akwasi te vernietigen, Akwasi is een van de best kunstenaars in de huidig maatschappij.. Een visionaire, een capabele, intellectueel jongeman. Vanaf januari 2022 Omroep Zwart On AIR…..

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:05
Antwoord op  M. Kreukhoven

Zijn muziek is herrie, en zijn gedichtjes zijn geen gedichtjes. Het is een poseur.

Gast
Simone King
januari 13, 2021 15:12
Antwoord op  M. Kreukhoven

Akwasi een van de beste kunstenaars???
Hij is een grote leugenaar en ophitser die tegen het OM heeft zitten liegen en toen hij door had dat hij zich tijdens het interview had versproken, ging hij eisen dat de opname gewist moest worden.

Gast
gierende onzin van M.Kreukhoven
januari 13, 2021 15:30
Antwoord op  M. Kreukhoven

Aldus de Akwasi groupie, die al 769 krankzinnig positieve berichtjes over Akwasi de crimineel heeft geplaatst.

Gast
Kreukhoven = Tofik Dibi
januari 13, 2021 16:08

Krankzinnig is inderdaad het juiste woord

Gast
Willem van Oranje
januari 13, 2021 14:59

He Anton Karel Willem Anton Simon Isaac heb je nog leuke handel?

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 14:57

Af ri kanen…. niets dan e ll ende

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 14:57

Akwasi is een kunstenaar op niveau… Een man met zelfkennis en ongekend relativeringsvermogen, anders overleef je niet de haat van de boze witte man… Akwasi neem je tijd, 2022 on AIR.

Gast
M. Kreuhoven
januari 13, 2021 15:00
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kan iemand mij helpen trouwens?
Ik ben homoseksueel maar durf niet naar de imam te gaan om het te zeggen.

Gast
Woordkunstenaar haha
januari 13, 2021 17:11
Antwoord op  M. Kreuhoven

Ik kan je helpen. Koop n 9 millimeter en verlos jezelf simpele!

Gast
Decaliter
januari 13, 2021 15:15
Antwoord op  M. Kreukhoven

Kreukje de troll

Gast
anthonia
januari 13, 2021 14:56

meten met twee maten!niet crimineel akwasi,wel crimineel baudet! ik volg het niet meer,kleur maakt geen verschil dat doet het gedrag van een crimineel.

Gast
Frans
januari 13, 2021 14:55

Er is maar één reden waarom Akwasi hiermee wegkomt………..en dat is “Black Privilege”.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 13, 2021 14:51

“Moderne” Christenen zoals je die bij de EO en CU vindt zijn lafaards en wegkijkers die er mede verantwoordelijk voor zijn dat het Christendom in EUROPA in slechts 5 decennia is WEGGEVAAGD! Heel veel kerken zijn gesloopt,zijn restaurant gworden,cafe,bieb,disco,of godbetert…moskee…dan ben je als beschaving gewoon klaar over en uit.

Gast
Donald Dumped
januari 13, 2021 16:00
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Prima oplossing om woningnood op te lossen. Leegstaande kerken ombouwen tot appartementen e.d.Is in mijn gemeente al gebeurd.
Geloof, in welke vorm dan ook, is niet meer van deze tijd…

Gast
Tiswat
januari 13, 2021 14:51

Als akwardi echt spijt had gehad na die actie, had hij al veel eerder zijn excuus aangeboden. Nu heeft hij het pas na de uitzending gedaan waarvan hij dacht dat die gewist was na zijn agressieve gedrag.

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:07
Antwoord op  Tiswat

Due heeft geen spijt. Die zat ‘m te knijpen voir het OM.

Gast
xandertje
januari 13, 2021 14:50

Toen Ari Boosma in 2009 bij de EO werkte en in de L’homo stond werd hij door de EO de laan uitgestuurd. De EO treedt streng op tegen de verkeerde excessen! Nu Akwasi een goedwillende interviewer z’n spullen afpakt en hem bedreigd laat de EO het er bij. Ongelofelijk.

Men (EO NPO) hechten toch zo aan de persvrijheid? Waarom horen we hen nu niet?

Waarom stelt Margiet in M dit onderwerp niet aan de kaak? Zij is altijd van de diversiteit en bescherming van advocaten en pers.

Gast
Henry
januari 13, 2021 14:49

“Het OM heeft besloten Akwasi niet te vervolgen en wees erop dat de EO ook geen aangifte heeft gedaan.”
Bij overtreding van 284 -1 is geen aangifte nódig. Verder was de EO gewoon moreel verplicht aangifte te doen. Want journalisten worden toenemend lastig gevallen wereldwijd.
Dan, Akwasi zou heel veel bagger over zich heen hebben gekregen (is daarmee in de ogen van de linkse EO dus al gestraft), maar ik denk dat Baudet minstens zoveel bagger over zich heen krijgt. Goed, we weten hoe de wind staat: de EO wil graag ‘ aan een pluriforme samenleving werken.’ Nou, dan ga je Akwasi natuurlijk niet aan de wet houden. Dat doe je als oikofoob linkse omroep alleen met rechtse blanken.

Gast
Henk Bres
januari 13, 2021 14:54
Antwoord op  Henry

Hopsakee, het woord ‘oikofoob’ er ook nog in kunnen stoppen. En weer tegeltje clichés klaar. Lekker gewerkt Henry!

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:08
Antwoord op  Henk Bres

Da’s geen woord. Da’s een begrip. Dat hier 100% op z’n plaats is.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen