Akwasi pakt laptops af van NPO Radio 1: ‘Kwalijk en intimiderend’

Rapper Akwasi is op 28 december woest weggelopen tijdens een interview met de NPO Radio 1-show Dit is de Dag. Hij nam daarbij de laptops van de crew mee. Dat meldt de radiozender vandaag.

Akwasi Beeld: Beau

Akwasi was zwaar geërgerd toen presentator Hans van der Steeg begon over zijn omstreden speech op de Dam. “Wil je deze kant opgaan?”, vraagt hij. Na een korte discussie staat Akwasi woest op in de kelder van het Amsterdamse Volkshotel, waar het gesprek plaatsvond: “Je gaat het er nu afhalen, anders heb je een probleem met mij.”

Weg met laptops

Vervolgens gebeurde er iets ongekend, meldt NPO Radio 1. “Op dat moment trekt Akwasi alle stekkers uit de laptop van de technicus, klapt hem dicht en neemt de laptop onder zijn arm mee. Daardoor stopt de opname. Daarna pakt hij ook de laptop van Hans en verlaat de kelder.”

Hans in een verklaring: “Ik liep meteen achter hem aan en zei hem dat die laptops niet van hem zijn, maar Akwasi zei dat hij moest afkoelen en dat hij over vijf minuten terug zou zijn. Op dat moment hoopte ik vooral dat we het gesprek konden voortzetten”

‘Ik formatteer de laptops!’

Een half uur later komt Akwasi terug. Hij geeft Hans en de technicus twee opties. “Of je wist het gesprek van je laptop waar ik bij ben, of ik formatteer allebei de laptops”.

Hans zegt tegen Akwasi dat dit allebei geen optie is. Hij biedt aan het gesprek voort te zetten. Akwasi: ”Denk je dat dat leuk wordt?”

Hans: “Dat hangt van ons allebei af, maar ik heb de microfoons nog opgesteld staan.”

Op dat moment zijn de laptops nog niet terug. “De voor Hans intimiderende houding van Akwasi duidt er op dat het interview niet verder zal gaan. Onder druk gaat hij akkoord met het wissen van het interview op de laptop, om op die manier de laptops weer terug te krijgen, in de wetenschap dat er op een ander apparaat een backup staat.”

Dwang

Akwasi stemt hierin toe, loopt weg om de laptops te halen, en het interview wordt vervolgens van de laptop gewist. Hans: “Als je mij voor dit incident had gevraagd of ik onder dwang journalistiek materiaal zou wissen, zou ik dat nooit doen. Waarom nu dan wel? Omdat ik de situatie wilde redden en ik wist dat er nog een backup was, daarom heb ik eraan toegegeven.”

“Als journalist probeer je tot het laatste moment on speaking terms te blijven. Je wilt recht doen aan het verhaal. Ik had ook meteen de politie kunnen bellen, maar dan was er sowieso geen interview meer gekomen.”

Waarom nu?

NPO Radio 1 zendt het gesprek pas nu, twee weken later, uit. “Er is lang en intensief nagedacht over de vraag of we de opname wel of niet moesten uitzenden. Er zitten veel kanten aan deze zaak waardoor we niet over één nacht ijs zijn gegaan”, zegt EO’s eindredacteur Jan Pieter Kos.

“Maar het feit dat een publiek figuur onze journalisten onder druk heeft gezet door spullen mee te nemen en vervolgens te dwingen om materiaal te verwijderen, is voor ons de kernreden geweest om toch uit te zenden.”

NVJ boos

Thomas Bruning, secretaris van de journalistenbond NVJ, vindt het een schande. “Een dergelijke intimidatie is ronduit kwalijk en bedreigend jegens de betrokken journalist.”

“Journalisten moeten in vrijheid en ongehinderd hun werk kunnen doen, ook als de geïnterviewde zijn uitspraken achteraf betreurt. Zeker een publieke figuur als Akwasi zou zich hiervan terdege bewust moeten zijn.”

Inmiddels heeft Akwasi volgens NPO Radio 1 zijn excuses aangeboden.

Het hele verhaal kunt u lezen op de website van NPO Radio 1. Daar kunt u ook het interview beluisteren.

244 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dirk
januari 10, 2021 19:47

Olga boot

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 11:37

Ik ben weer een van die geschifte mensen van kleur die geen tekst kunnen lezen, alles racisme vinden, denken dat elke stap van elke blanke meteen racisme is etc etc. Sorry. Ik kan niet anders.

Gast
Berend
januari 10, 2021 10:02

Akwasi : min min

Gast
Rotjeknor
januari 10, 2021 07:51

Als men denkt dat figuren zoals deze akwaksie intelligent zijn, heb ik een verrassing, DAT ZIJN ZE NIET. Tel eens hoeveel er een universiteitsgraad hebben gekregen, je kan ze op 1 hand tellen. I rest my case.

Gast
Akwasi2021
januari 9, 2021 18:49

Hey akwasi, jij denkt toch dat je zo’n grote jongen bent he. Wel neem contact met mij op dan spreken we eens af. Dan zal ik jou eens goed duidelijk maken hoe het hier gaat in Nederland. Ik hoor graag van je

Gast
Rotjeknor
januari 10, 2021 07:51
Antwoord op  Akwasi2021

Een zwakbegaafde uitdagen, jij durft.

Gast
heremetijd
januari 9, 2021 15:31

Weet je, we mogen nog blij zijn dat de ´leider´ van dat ´´ Zwart´´ overduidelijk een geflikte gek is. Hij gaat de hele zaak eigenhandig te grave dragen. De man is hevig incompetent en bekant zwakbegaafd. En erg agressief, overigens.

Gast
heremetijd
januari 9, 2021 15:33
Antwoord op  heremetijd

geflipte gek. Typefout.

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 00:45
Antwoord op  heremetijd

Betrekt Zwarte mensen niet in jullie kinderachtige ruzie. Jullie hebben ruzie met Akwasi en Niet met dat Zwart! Akwasi is de media leider!

Gast
Ron
januari 10, 2021 04:13
Antwoord op  Olga Boto

Met Zwart bedoelt heremetijd de omroep, domkop!

Gast
Guus
januari 9, 2021 15:28

Deze man is wel zo dom, ongelooflijk…

Gast
Theo
januari 9, 2021 14:38

Dat hele “woke” gedoe is de K A N K E R van de samenleving.
Van die policor watjes, kunnen bergebs meer tegen en zijn beroepsbeledigd. Dat is waar de samenleving aan kapot gaat.
Dat gekut komt uit de US of A overwaaien.

Kijk naar die Pete Hoekstra, gelijk bekedigd om een opmerking van Jort Kelder die nergens over ging.

Gast
Gert-Jan
januari 9, 2021 13:48

Wat een diversiteiten land zijn we geworden.
Nog even en we hebben ook agressieve blm, antifada, links radicalen clubjes , die de 2e kamer inrennen en mevrouw Arib gijzelen. Deze rotzakken die onze cultuur, geschiedenis en identiteit kapot maken kunnen ongestoord hun gang gaan.. Ze hebben onvergefelijk ons eeuwen oude kinder sinterklaafeest geheel kapot gemaakt.
En wij moeten alles maar pikken. Door een laffe overheid.

Justitie moet nu wel even orde op zaken stellen.
Als ik 6 KM te hard rijd, krijg ik een boete van 40 euro, als ik niet betaal word de boete 2 of 3 x verdubbeld, betaal ik nog niet dan halen ze mn inboedel op. Dat wel natuurlijk !

Of je zult maar door de huidige overheid, als eerzame burger, geheel kapot gemaakt zijn door de toeslagen affaire.
Niemand krijgt straf, Rutte is als een muis zo stil tegenwoordig en elke verantwoordelijke blijft onbestraft, of krijgt bij weggaan toch weer een leuk baantje uit de linkse kartel kaartenbak.

En wij mogen er niks van zeggen, anders……..
Tja in zo’n land leven we thans.

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 00:57
Antwoord op  Gert-Jan

Over: “Nog even en we hebben ook agressieve blm, antifada, links radicalen clubjes , die de 2e kamer inrennen en mevrouw Arib gijzelen. Deze rotzakken die onze cultuur, geschiedenis en identiteit kapot maken kunnen ongestoord hun gang gaan.”

>> Onzien Agressieve BLM gaan de Nederlandse cultuur, geschiedenis en identiteit Niet kapot maken! NL Agressieve BLM, Antifada, Links radicalen clubjes horen bij de Nederlandse cultuur en geschiedenis!

Gast
Jens
januari 10, 2021 11:34
Antwoord op  Olga Boto

Mevrouw Boto , je ziet ze compleet vliegen, en lezen kun je ook al niet.

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 01:13
Antwoord op  Gert-Jan

Over: “Ze hebben onvergefelijk ons eeuwen oude kinder sinterklaafeest geheel kapot gemaakt.”

>> Onzin, Nederlandse kinderen mogen gewoon Sinterklaas vieren, BLM vindt gewoon dat Zwarte Pieten moet verboden worden omdat het beeld van Zwarte Piet andere mensen beschadigen. Ik vind Sinterklaas met schoenen, snoepjes en kadootjes Pieten veel leuke en magische!

Gast
Hartogh
januari 10, 2021 11:35
Antwoord op  Olga Boto

Welnee, ze willen het hele Sinterklaasfeest afschaffen, en verder eigenlijk alles wat onze cultuur eigen is. Verder willen ze alle blanken kapot hebben, en supremacy voor zwarten instellen. Deze teksten komen niet van mij, maar o.a. van Akwasi en co.

Gast
Ann
januari 10, 2021 13:20
Antwoord op  Gert-Jan

Rutte bij iets links…. ? Er is u kennelijk veel ontgaan.🤭

Gast
Koos
januari 9, 2021 13:37

Als nu Minister Grapperhaus nu nog niet ingrijpt, hebben we een minister van justitie die geen knip voor de neus waard is.

Hoe haal je het in je hoofd om als Nederlandse ingezetene een journalist het werk onmogelijk te maken door zijn apparatuur te vernietigen en af te nemen.
Hoe haal je het in je hoofd om iemand voor zn kop te schoppen als je hem als zwarte piet zietlopen?

Wat een bange overheid. Is men zo bang voor dit agressieve mannetje ? Nou ik lust hem rauw.

Gast
Vis
januari 9, 2021 13:03

Die AKWALSIE moet heeeeel vlug terug naar Ghana gaan en, daar een geschikte boom uit gaan zoeken en, daar met zijn kornuiten de dienst uit gaan maken maar, niet hier in NEDERLAND want hier zijn wij de baas dus, heel vlug opzouten AKWALSIE en ik hoop je nooit meer tegen te komen op TV want, mijn beeld gaat op ZWART

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 01:30
Antwoord op  Vis

Hoezo terug naar Ghana, hoezo hier in Nederland zijn wij de Baas! #Jaloezie, voel je pijn omdat hij 50.000 leden heeft en jij Niet! Ik lach je uit, Haha 😂😆! #LMAO, I Laugh! 😂😆

Gast
Roger
januari 10, 2021 15:42
Antwoord op  Olga Boto

Maar jongen, de meeste van die zgn aspirantleden hebben hun lidmaatschapsgeld niet eens betaald. Jij meneer Boto? Al betaald?En nog iets, die gehele omroep, ik heb het al gezegd, gaat op ZWART! Meneer Akwasi gaat zich terugtrekken en zijn zonden overdenken. Uitstel, afstek, zoiets?

Laatst bewerkt 12 dagen geleden door Roger
Gast
Roger
januari 10, 2021 15:44
Antwoord op  Roger

Afstel, sorry

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 03:02
Antwoord op  Vis

Voel je stoer om te teksten terug naar Ghana, hier in Nederland wij de baas zijn? Als Akwasi jouw huidskleur had ging je ook zo schrijven ofwel zeggen? Als je met iemand met andere huidskleur praat, spreekt zoals je met iemand van jouw huidskleur altijd praat, dat geldig ook voor Akwasi. Akwasi gedraagt zich als andere agressieve Nederlanders maar hij gebruikt de woorden racist en discriminatie omdat hij totaal brainwash is net als jij en miljoenen andere Nederlanders, Europese en Amerikaanse.

Gast
Sven L.
januari 9, 2021 12:29

En dit was de tutorial “hoe schiet je jezelf in de voet?”. Omroep Zwart kan hij nu wel vergeten.

Gast
Donald
januari 9, 2021 13:02
Antwoord op  Sven L.

Nee hoor. Dat komt allemaal door het ‘systemisch racisme’ hier in Nederland. Het water staat deze arme jongen tot aan de lippen. Zie je niet hoe getergd en mishandeld hij is? Hij krijgt extra gratis zendtijd en aandacht om zijn zuivere en edele hart te luchten. En wij moeten vragen, nee, kruipen om vergeving voor onze zonden. Amen en awomen.

Gast
joost2
januari 9, 2021 14:24
Antwoord op  Sven L.

Tellen de stemmen van mensen die in Suriname wonen ook ?
Wie controleert het aantal leden wat schriftelijk moet ?
Wie controleert of iedereen ook betaald heeft?
IK geloof nooit dat 50.000 Nederlander zich als lid aangemeld hebben.
Ik geloof nooit dat ook 50.000 Nederlander echt betaald hebben.

Volop werk voor minister Slob.
Of laten we ons weer eens belazeren?

Gast
tering
januari 9, 2021 15:17
Antwoord op  joost2

Natuurlijk hebben er geen 50.000 betaald. Oplichten is Akwasi´s tweede naam. Hij is een gek. Zijn jullie daar nu nog niet achter, overheid en ´journalisten´ ? !

Gast
Marina
januari 9, 2021 12:28

Op 11 september 2020 maakte het Openbaar Ministerie bekend dat de zaak tegen Akwasi inzake zijn uitspraak tijdens de Black Lives Matter-demonstratie op 1 juni op de Dam in Amsterdam voorwaardelijk geseponeerd werd. Mocht hij binnen één jaar alsnog een strafbaar feit begaan, dan kan hij hiervoor alsnog vervolgd worden. Ik zou zeggen OM uitvoeren maar. Hij is strafbaar door het ontvreemden van laptops die hem niet toebehoorden.

Gast
Toti
januari 9, 2021 15:19
Antwoord op  Marina

Inderdaad. Als er nu niet ingegrepen wordt, is dat dus klassejustitie. Bewezen. Door een falende juridische top in Nederland. Stelletje oplichters en losers zitten daar in de top.

Gast
Marina
januari 9, 2021 12:26

akwasi

Gast
M52
januari 9, 2021 11:40

Akwasie, wie denk je nou wie je bent. In Ghana kun je misschien de baas spelen , net als je voorouders . De mentaliteit is iig aanwezig. En nu ga je over een week of 2 zeker weer je excuses aanbieden. Alles vergeten en vergeven door alle Sylvana’s en al de linkse meuk. Maar de normale Nederlander zal het afkeuren….. Trouwens ,Als je je billen brandt moet je op de blaren zitten. En ee n.beetje schijnheilig om het er niet over te hebben. Je hebt je misdragen .En dat heb je nu weer gedaan.

Gast
Jurjen
januari 9, 2021 11:46
Antwoord op  M52

Hoezo al de linkse meuk? Hou eens op met iedereen over één kam scheren. (Hetzelfde geldt voor alle kneuzen die bijv. doen alsof iedereen die rechts is op het Binnenhof op een pan slaat!) Bijna alle Nederlanders vinden dit onaangepast, onaanvaarbaar gedrag. Dus ook het overgrote deel van de linkse mensen.

Gast
Bart
januari 9, 2021 12:04
Antwoord op  Jurjen

Check de Instagram accounts van vele bn’rtjes en dan met name de acteurtjes en actreutels maar eens.

Gast
Jurjen
januari 9, 2021 13:17
Antwoord op  Bart

Ik heb geen Instagram. Ik begrijp ook niet precies waarom je denkt dat een paar instagrammende BN’ers een algemeen beeld geven van geheel links. Alsof er naast dit groepje niet ook een immense groep onbekende linkse mensen bestaat die anders denken, misschien zelfs het tegenovergestelde denken. Ik ken in mijn (linkse) omgeving helemaal niemand die positief praat over Akwasi en zijn acties.
Er even vanuitgaande dat jij rechts bent: jij verschilt toch op bepaalde onderwerpen ook van je eveneens rechtse vrienden?

Gast
blurp
januari 9, 2021 15:22
Antwoord op  Bart

Schei uit over acteurs en actreutels. De dubbele ingebeelde – van adel naampjes en de Wallis de Vriezen. Ik kots op ze. Blij dat het Coronatijd is, en dat deze lui EINDELIJK eens de klappen ontvangen die ze al 25 jaar hadden moeten hebben.

Gast
bartjebenteenmongooltje
januari 9, 2021 20:11
Antwoord op  Bart

Bart, je bent een mongooltje.

Gast
Echt links
januari 9, 2021 12:11
Antwoord op  Jurjen

Links is ultrarechts geworden. Zij zien generaliserend vrijwel altijd gekleurdere mensen als slachtoffer. Zij gebruiken de polariserende, racistische woorden zwart en wit voor mensen die allemaal gekleurd zijn. Zij willen alleen maar blanke Pieten. Zij hebben geregeld dat er gerookt mag worden in coffeeshops maar willen nu buitenlanders in coffeshops in Amsterdam actief weren. Intussen verzuimen ze de harddrugs tabak en alcohol hard aan te pakken. Ze vliegen het meest, zijn elitair en voeren hun elitair, racistisch, milieuvervuilend beleid uit door dit allemaal ‘links’ te noemen. Hypocriet volk dat neplinks.

Gast
Jazz
januari 9, 2021 15:41
Antwoord op  Echt links

Inderdaad.

Gast
Medd
januari 9, 2021 18:16
Antwoord op  Jazz

Je bent schandalig dom!

Gast
Medd
januari 9, 2021 18:16
Antwoord op  Echt links

Je bent schandalig dom!

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 01:48
Antwoord op  Echt links

“Zij willen alleen maar blanke Pieten” flauwekul! In werkelijkheid Zwarte Pieten zijn Blanke Pieten! Ik ga liever voor Kadootjes en Snoepjes Pieten dan zijn we klaar met deze kinderachtige discussie die alleen maar discriminatie en racistisch veroorzaakt die 500 jaar zal bestaan in mensen gêne, DNA en RNA 🧬. – Olga Boto

Gast
Logicus
januari 10, 2021 23:11
Antwoord op  Olga Boto

Vroeger mochten in Nederland en Suriname Afrikanen Zwarte Piet spelen. Nu niet meer. Dat is racisme en apartheid.

Gast
Gea
januari 10, 2021 01:49
Antwoord op  Echt links

Heel gevaarlijk

Gast
analist
januari 10, 2021 23:13
Antwoord op  Gea

Neplinks is inderdaad ultrarechts/ racistisch.

Gast
Ann
januari 10, 2021 13:27
Antwoord op  Jurjen

Is u nog niet eerder opgevallen dat het hier vergeven is van volk dat alles wat hen niet aanstaat ‘links’ noemt. Hoe stom kun je zijn?

Gast
Jan
januari 9, 2021 15:21
Antwoord op  M52

Nee hij gaat zicht over 4 maanden onduidelijk verontschuldigen. Nadat tig mensen borend dagen, maandenlang op hem ingepraat hebben dat hij daar niet onderuit kan. Dat is typerend voor een psychopaat, wat hij dan ook inderdaad is. Hij is levensgevaarlijk en komt in een inrichting. Een gek.

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 01:20
Antwoord op  M52

Akwasi is in Nederland geboren en Niet in Ghana. Hij woont niet in Ghana.

Gast
Rotjeknor
januari 10, 2021 08:01
Antwoord op  Olga Boto

Een varken, geboren in een paardenstal, blijft een varken, daar veranderd zelfs een paspoort niets aan.

Gast
televisiekijker
januari 10, 2021 23:15
Antwoord op  Rotjeknor

…verandert…

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 02:36
Antwoord op  M52

Als Akwasi jouw huidskleur had, je ging niet over het woord Ghana in jouw tekst gebruiken. En als die mens van EO Akwasi huidskleur had, Akwasi ging niet het woord discriminatie tijdens het interview gebruiken. Jullie zijn totaal brainwash omdat jullie kunnen niet praten als gewoon mensen, bij jullie alles draait om huidskleur en afkomst.

Gast
Rotjeknor
januari 10, 2021 08:03
Antwoord op  Olga Boto

Nederlands typen is ook niet jouw sterkste punt, ik stel voor, doe er wat aan, Google translate doet het zelfs beter en dat zegt al iets.

Gast
maatje te groot
januari 9, 2021 11:40

Laf van de EO zegt men. Echter deze weten drommels goed wat ze over zich heen krijgen van de fatsoensgekkies als ze een zwarte persoon aanklagen. Daarom zal dit uitermate vervelend, haatzaaiend, grote bek opentrekkend en ruzie zoekend mannetje altijd met een (uiteraard ongemeend) excuus wegkomen. Aai over de bol en een foei vingertje. Onze Oosterburen zouden zeggen: ‘Zum Kotzen.’

Gast
hand
januari 9, 2021 15:42
Antwoord op  maatje te groot

Je vergeet te noemen dat Akwasi ook stekedom is.

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 02:01
Antwoord op  maatje te groot

EO en Akwasi zijn met geld verdienen bezig! Ze proberen onze te laten geloven dat ze met discriminatie en racistisch bezig zijn om met hun teksten, audio en video te gaan bemoeien. Zo verdienen ze hun geld met discriminatie en racistische verhalen.

Gast
A. Tempelman
januari 9, 2021 11:29

Hans van der Steeg moet maar eens op zelfverdediging.

Gast
XYZ
januari 9, 2021 10:45

Het is maar goed dat het wilders het niet gedaan heeft. Dan was het land te klein geweest. Maar ja nou is het een niets zeggen figuur aquarium en soortgenoten die mogen dat

Gast
Blasfemist
januari 9, 2021 10:28

En weer heeft Akwasi spontaan zijn excuses aangeboden. Of wacht, hij maakt pas excuses als het na 2 weken alsnog in de openbaarheid komt. Daardoor is duidelijk dat hij er niets van meent, dit soort excuses zijn waardeloos. Akwasi is net zo oprecht als een dief die pas tot inkeer komt als hij gepakt wordt.

Gast
Timor
januari 9, 2021 10:16

Het KOZP is een beweging van “Klagende Ondankbare Zeur Pieten”. Een beweging met twee criminelen als ‘fraaie boegbeelden. Intolerant (dat ïs fascisme) en steeds wéér met bedreigingen waar ‘onze’ rassenjustitie niets tegen doet. Want die kan en mag optreden, ook zonder aanklacht! De drijvende krachten achter deze bewegingen zijn overwegend “economische realisten” uit ‘onze’ vroegere of huidige gewesten. Zij vormen met bendes als Radicaal de “Nederland(ers) Schofferende Bendes”. Akwasimodo intolerante bedreiger dus een…

Gast
Carola
januari 9, 2021 10:11

Hoop dat alle linkse gekkies dit goed in zichzelf opnemen zoals M, Giovanca, op1 idioot Sophie en vele anderen. Wat denkt deze man wel niet. Dat bedreigen en intimideren zal nooit veranderen. Geen omroep zwart alleen de naam al!

Gast
black
januari 9, 2021 15:25
Antwoord op  Carola

Akwasi intimideert al een half jaar bijna iedereen. mensen zijn bang voor deze liegende, onbetrouwbare agressieveling met psychopathische trekjes, en dan ook nog stekedom. Wuuuh: slechte combinatie.

Gast
blanco
januari 9, 2021 10:07

Hopelijk gaan de ogen van ‘woke’ Nederland nu eindelijk open en wordt Akwasi, naar goed links gebruik, gecanceld.

Gast
maatje te groot
januari 9, 2021 11:41
Antwoord op  blanco

Haha wake up of droom verder..

Gast
Sjaak echt
januari 9, 2021 09:37

Heeft links Nederland al geschreeuwd dat alles van Akwasi gecanceld moet worden?

Gast
Magriet van der L.
januari 9, 2021 10:07
Antwoord op  Sjaak echt

Nee, dat is nergens voor nodig. Akwasi heeft een geweldige actie uitgevoerd.

Gast
Cobweb
januari 9, 2021 11:20
Antwoord op  Magriet van der L.

hahahahahahahahahaha

Gast
joris
januari 9, 2021 15:26
Antwoord op  Magriet van der L.

Ja en ik ben een konijn.

Gast
Jannes van Loon
januari 9, 2021 09:20

America zit met een gek wij met hem.

Gast
Harry
januari 9, 2021 08:06

Dit is racisme! :)

Gast
Burth
januari 9, 2021 08:01

KOZP is een open TBS inrichting voor subsidiezoekers.

Gast
maatje te groot
januari 9, 2021 11:41
Antwoord op  Burth

Hiervoor verdient u een 10 plus een griffel..

Gast
Sjekkie Sjen
januari 9, 2021 07:56

Ach,die zit volgende week gewoon weer bij de usual talkshows,dat hij het zo moeilijk heeft,bedreigd word blabla,die is zo weer het slachtoffer,helder!

Gast
Theo
januari 9, 2021 06:15

Ze moeten Akwasi wissen van deze planeet. Wat een waardeloos stuk vreten. Wie denk hijwel niet wie hij is.
Hij moet nirt denken dat hij voorkeursbehandeling krijgt omdat hij zwart is.

Gast
De Deugkabouter 🧙‍♂️
januari 9, 2021 05:55

We moeten nou toch eens begrijpen dat er mensen zijn die religie en racisme aangrijpen om hun criminele inslag te ventileren . Helaas trapt politiek correct Nederland er steeds weer in en nemen ze genoegen met wat slappe excuses .

Gast
Jannes van Loon
januari 9, 2021 09:12

Klopt in dit land mag dat .

Gast
Olga Boto
januari 10, 2021 02:09

Oké, Hahaha OMG 😂😆 #LMAO 😂😆 OMG!

Gast
Johan
januari 9, 2021 05:43

Akwasi heeft zichzelf met deze actie voorgoed gediskwalificeerd als leider van een eigen publieke omroep.

Gast
Peanut
januari 9, 2021 04:01

Die gast spoort toch gewoon niet. Kom op mensen.

Gast
Nick
januari 9, 2021 03:16

Hier zal die lul ook wel weer mee wegkomen.

Om erna weer te krijsen dat zwarten minder goed behandeld worden dan blanken.

Gast
achtmet
januari 9, 2021 09:14
Antwoord op  Nick

Allemaal besmet met het Sylvana virus !Is er daarvoor nog geen virusremmer ?

Gast
AGM Janssen
januari 9, 2021 02:24

Waarom krijgt deze mafkees steeds weer een podium? In de Middeleeuwen was hij al lang in de ‘vergeetput’ beland. Deksel erop en nooit meer over praten…..

Gast
Uuuh
januari 9, 2021 01:31

Ik ben niet voor het cancelen van mensen bij iedere scheet die wordt gelaten maar in de buurt van Akwasi begint het nu wel erg te stinken. Hij lijkt me op het eerste gezicht een aardige man maar het wordt hem wel erg snel zwart voor de ogen. En dat is jammer, want de Black Lives Matter beweging heeft, ook in Nederland, behoefte aan capabele mensen met een goed moreel compas. Die in het racismedebat een verbindende factor kunnen zijn. Die de druk en de weelde kunnen dragen. Die zijn er best! Maar deze meneer doet de beweging inmiddels meer kwaad dan goed. Ik adviseer hem een agressieregulatie training.

Gast
tss
januari 9, 2021 15:45
Antwoord op  Uuuh

Ik adviseer hem te stoppen met alle publieke functies wegens gebrek aan capaciteiten en toegenomen psychose verschijnselen.

Gast
Rotjeknor
januari 10, 2021 08:10
Antwoord op  Uuuh

De BLM is een Marxistische beweging en daar zijn ze zo trots op dat het zelfs op hun, Amerikaanse, website staat.Geen democratie zou willen dat deze beweging het voor het zeggen krijgt en als u hen voortreffelijk vindt, zou ik zeggen, rijp voor een psychiatrisch intake gesprek.

Gast
Bettine van Vleien
januari 9, 2021 01:10

Het lijkt mij niet oké als het Commissariaat voor de Media een erkenning gaan geven aan een omroepvereniging die zijn doel bereikt door middel van list en bedrog en afdreiging met geweld. Dat is mijn mening.

Zelfs al zou de bedrijfsvoering transparant zijn dan nog zijn ze niet vrij en onafhankelijk omdat de grootste donateurs een paar rijke snelle jongens aan de andere kant van de oceaan zijn. Voor wat hoort wat. En voor criminelen is het best handig om een vinger in de pap te hebben bij één van de omroepen in het Nederlandse landschap. Dat lijkt mij een ongewenste situatie.

Hier in Nederland let het Commissariaat erop dat omroepen zich houden aan de Mediawet maar als omroep Z. zich niet conformeert dan krijg je dit. Een Akwasi die voor eigen rechter gaat spelen. Dat deed hij al eerder. Die man heeft een psychisch probleem denk ik.

Gast
Carola
januari 9, 2021 10:12
Antwoord op  Bettine van Vleien

De spijker op zijn kop!

Gast
Daniel
januari 9, 2021 00:59

Een gek is een gek is een gek. Dat veranderd echt niet. Hij gaat nog veel gekker doen, hoor. Tot hij in een inrichting zit. Dat zeg ik al maanden. Want deze meneer is dus totaal gek.

Gast
Harry:-D
januari 9, 2021 00:45

Deze engerd is een wandelende schandvlek

die zijn agressieve gedrag steeds met goed-
kope excuses denkt goed te maken. We kun-
nen èn mogen dit niet langer bagatelisseren.
Tijd voor harde maatregelen tegen dergelijke
ongeleide projectielen alvorens het te laat is.

Gast
gast
januari 9, 2021 00:39

handjes afhakken doen ze daar toch nog steeds in de rimboe

Gast
achtmet
januari 9, 2021 09:17
Antwoord op  gast

Een warme autoband als halsketting is daar favoriet .

Gast
Piet Zwart
januari 9, 2021 00:12

Als een blanken Hollander dit had gedaan was die opgepakt en mishandeld .
En zo zwarte slavenhandelaar komt er steeds mee weg .
Discriminerend kut land.

Gast
Jannes van Loon
januari 9, 2021 09:16
Antwoord op  Piet Zwart

Gelijk heb je mag allemaal van Nederland.

Gast
pip
januari 8, 2021 23:34

Trap die vent het land uit.

Gast
Sjors Boomschors
januari 8, 2021 22:47

Waarom ze die kerel nog steeds een moment blijven geven is echt een raadsel.
Dit type mens wil alleen het beste voor zichzelf, kan geen enkele vorm van kritiek verdragen, verzameld een clubje om zich heen die geen realistische kijk op het gebeuren heeft en hem op een denkbeeldig voetstuk plaats..

en zie hier zijn ware aard; het is niet in zijn voordeel dus mag het niet.. egoïsme ten top.. en schuwt dus niet om een bedreiging te uiten… helaas niet de eerste keer..

Gast
Boh foi toch
januari 9, 2021 00:08
Antwoord op  Sjors Boomschors

M, het D66 programma van v.d.Linde zal hem binnenkort wel aan tafel hebben…

Gast
Boh foi toch
januari 9, 2021 00:11
Antwoord op  Boh foi toch

WHHAHAHNDHGHUWJBWHFBCWHYVFHYWVKHBUIHSJXDB HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Gast
Boh foi toch
januari 9, 2021 00:12
Antwoord op  Boh foi toch

KESKO MAKA NI FATYO

Gast
Translator
januari 9, 2021 00:17
Antwoord op  Boh foi toch

De explosie/uitbarsting van kasko’s Mac.

Gast
achtmet
januari 9, 2021 09:20
Antwoord op  Boh foi toch

Groeten uit de rimboe ?? Ga werk zoeken!

Gast
Klaar Koomen
januari 9, 2021 08:58
Antwoord op  Boh foi toch

Bokito en de andere apen uit het oerdwouw grijnzen ook altijd instinctmatig van oor tot oor, zonder te begrijpen waarom ze grijnzen…..
Jij bent ook een aap hé, Boh foi toch…

Hahaha….

Gast
Andrélovitz Figuez
januari 8, 2021 22:44

Soms moet je één persoon opsluiten om een heel land zijn vrijheid terug te geven.

Gast
Tineke S.
januari 8, 2021 22:36

Zolang Akwasi Owusu Ansah lekker blijft rommelen met omroep zwart dan krijgt hij gewoon waar hij recht op denkt te hebben en dat is een dikke €300.000 euro gratis eurootjes per jaar met de complimenten van D66 en de directie van de NPO.
Elke vijf jaar gaan ze toetsen of er genoeg leden zijn, Powned heeft ze bijvoorbeeld al binnen en krijgt nu 1½ MILJOEN gratis euro’s.
Als Akwasi Owusu Ansah, nazaat van de slavenhandelaren zijn zin krijgt dan gaat hijzelf en zijn vriendjes van Omroep Zwart ook richting de riante som van 1½ MILJOEN EURO aan belastinggeld en daar zien we net zoals bij Powned helemaal niks van terug. Ergo. Als aspirantomroep of als beginners met ambitie gaan ze met dikke contracten smijten en aan het einde van de rit kunnen ze niemand meer betalen en hebben ze in vijf jaar tijd een schuld opgebouwd van een paar miljoen.

Zeg maar dag met je handje.

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:11
Antwoord op  Tineke S.

echt geesteijkgestoord deze akwasie ik ben zwart en dus zielig maar ook een volksmenner voor zijn zwarte achterban blm heeft een mooi boegbeeld een marxist daar staat de beweging voor echt ideologie eng elk gekleurd persoon tot zwart met hersenen snapt dat dit haat oproept als deze man een keer vermoord wordt dan begrijp ik het hij is geen martin lutherking maar zwaar gestoord ga aar Ghana daar kunnen ze je gebruiken hier ben je bezig echt haat te zaaien en dan een journalist bedreigen met ik weet je te vinden echt erg een Ghana idioot

Gast
Eva
januari 8, 2021 22:35

En al die deugers maar achter deze gek aanlopen!

Gast
Klaar Koomen
januari 9, 2021 09:03
Antwoord op  Eva

Dat zijn die lelijke lompe wijven van GroenLinks die met een bakfiets door Amsterdam fietsen die maar bij de zwartjes zitten te slijmen en te verraden om maar door die zwartjes geaccepteerd te worden….
Ergens ook wel weer wetende dat de negers hun blanke huidskleur nooit zullen accepteren..

Gast
Patty b
januari 8, 2021 22:29

Kan dit sujet niet oprotten.

Gast
Roger
januari 8, 2021 22:24

Zijn toekomstige zender Zwart gaat na deze agressieve aktie nu echt op ZWART!!

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:19
Antwoord op  Roger

ik ben blij dat iedereen nu ziet wat dit voor engert is ik hoor zwart Nederland niet of vinden ze dit normaal alles waar zwartnederland voor wil staan vrijheid groei je kansen grijpen zelfreflectie naar je eigen groep ps het is niet de witte man die jullie de kansen ontneemt je het is je eigen groep die je je laat vallen slavernij en enkel issues zijn normaal te repareren maar ju.lie eigen mensenkijk naar deze akwasie een gek idioot geestelijk zwak deze man trekt jullie weer naar beneden lachwekkend en eng net als bij islam mensen niet verder groeien haat zaaien geweld veroorzaken

Gast
Bettine van Vleien
januari 9, 2021 00:20
Antwoord op  Roger

Roger!

Gast
Roger
januari 9, 2021 10:24
Antwoord op  Bettine van Vleien

Bettine….

Gast
Klaar Koomen
januari 9, 2021 09:08
Antwoord op  Roger

Wit is de kleur van het licht, warmte, mooi, hemels, engelen en maagdelijkheid.

Zwart is de kleur van de kou, het “zwarte gat, duivels, misdaad, Omroep ZWART en de dood.

In dat laatste zit Akwasi.

Gast
etymoloog
januari 9, 2021 12:16
Antwoord op  Klaar Koomen

Wit staat ook voor wijs(heid) en kennis, ook in het Duits en Engels vandaar nitwit.

Gast
Josefien
januari 8, 2021 22:20

Excuses worden tegenwoordig wel héél makkelijk gemaakt. En dan denkt ie zeker dat de kous af is? Dan begint ’t juist pas. Want wie neemt die nog serieus.

Gast
paul dino
januari 8, 2021 22:10

Zwarte Piet, bedreigd Journalist!!, de vrijheid van meningsuiting wordt afgeschaft, weer een traditie naar de klote.
Stomme Zwarte Piet.

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 23:19
Antwoord op  paul dino

Jouw haast extreem rechts worden zo gaat ons land naar de kloten

Gast
XYZ
januari 9, 2021 10:50
Antwoord op  Anoniem

De waarheid doet pijn Anoniem

Gast
paul dino
januari 9, 2021 10:54
Antwoord op  Anoniem

“anoniem” zegt genoeg-genoeg-genoeg-genoeg-genoeg…….

Gast
Klaas
januari 8, 2021 22:10

‘Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken’

Gast
Ver
januari 8, 2021 22:04

Lock him up lock him up

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen