‘BLVD-sterren als Marieke Elsinga zwijgen over eigen liefdesmisère’

Het lijkt erop dat Marieke Elsinga en haar vriend alweer uit elkaar zijn, maar RTL Boulevard-sterren proberen daar altijd zo lang mogelijk over te zwijgen. Dat stelt Weekend-baas Bart Ettekoven in de Shownieuws Podcast.

Marieke Elsinga © RTL

Bart Ettekoven, die voor concurrent Shownieuws werkt, vindt het flauw dat RTL Boulevard-sterren hun eigen liefdesleven altijd zo angstvallig uit de media proberen te houden. Van Ruben Nicolai hoorde je destijds ook pas maanden later dat hij uit elkaar was, aldus Bart. Hetzelfde gebeurt nu volgens hem met Marieke Elsinga.

Break-up

Stiekem zijn Marieke Elsinga en haar vriend alweer uit elkaar, weet Bart. “Ik heb een break-up voor je. Tenminste, dat weten we niet zeker, maar het gerucht gaat nu al een paar weken en het lijkt er ook wel naar uit te zien – ik heb het van meerdere kanten gehoord – dat het om Marieke Elsinga gaat.”

Hoe zit dat? “Ze werd heel erg verliefd op een wetenschapper, Sander, en was helemaal in de wolken. Na jaren ook van geheimzinnigheid, want ze was een beetje de eeuwige vrijgezel. Op Valentijnsdag in 2020 kwam ze een beetje uit de kast en zei ze: ‘Dit is hem, we zijn helemaal in de wolken!’ Maar we hebben al een hele tijd niets van deze twee gezien of gehoord.”

I Can See Your Voice

Opvallend, vindt presentatrice Dyantha Brooks. “Terwijl ze het wel altijd heel erg heeft gehad over haar relatie, ook in het programma dat zij heeft opgenomen voor RTL 4: I Can See Your Voice. Daarin riep ze ook vaak van: ‘Mijn vriend vindt ook dat ik het nooit goed heb!’ Ze was wel altijd heel trots om dat te laten weten van: er is iemand waar ik heel gek op ben.”

Bart: “Het is ook een gerucht, hè? Ze zal er binnenkort vast op reageren. Het is op zich heel grappig: heel vaak bij sterren van RTL Boulevard – we hebben het bij Rick Brandsteder gezien, bij Ruben Nicolai – dat het mensen zijn die dan wel zelf in zo’n programma zitten, maar als het over hun eigen liefde gaat, dan horen we ze ineens niet. Dan hebben ze het er gewoon niet over.”

Billen bloot

We zullen het binnenkort wel horen, aldus Bart. “Het zou me niets verbazen als Marieke binnenkort toch met de billen bloot gaat in RTL Boulevard. Ze is in elk geval niet meer samen met haar vriend gespot.”

Dyantha: “Tijdens kerst… Dat is dan toch wel vrij duidelijk.”

Er was eerder deze week ook kritiek op het feit dat RTL Boulevard wederom zijn eigen sterren de hand boven het hoofd heeft gehouden. Bridget Maasland en Rob Goossens zijn namelijk keihard aangevallen door Eva Jinek.

Podcast

De Shownieuws Podcast:

48 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
januari 10, 2021 13:47

Marieke is ingehuurd als presentatrice van boulevard, wilt niet zeggen dat ze haar eigen wel en wee aan de grote klok hoeft te hangen. Doen degene die gast zijn in het programma toch ook niet, althans de meesten.

Gast
Roos
januari 10, 2021 09:17

Marieke haar rokjes worden steeds korter, terwijl ze dat toch echt niet kan hebben met haar knieën.

Gast
Normain
januari 9, 2021 18:58

Marieke zal je eerlijk zeggen, normaal bel ik niet zo van dit alles maar moet je bekennen dat ik wel kippenvel van je krijg nu ik weet dat je vrijgezel bent. Ga je mee wat eten en drinken en vooral veel lol samen hebben?

Gast
Jos
januari 9, 2021 11:07

Als Wilders zou zeggen wat Akwasi allemaal zegt, dan was hij al menig keer veroordeeld. Akwasi niet: hoe kan dat dan ?.

Gast
Pak ‘m beet
januari 9, 2021 07:34

Misschien is Marieke nog een beetje verdrietig.
Ja reaguurders met grove beledigingen er bestaat ook zoiets als echte liefde en als dat om wat voor redenen stopt kan je daar best verdrietig om zijn.

Gast
Anoniem
januari 8, 2021 22:40

Een bijzondere vrouw. Is ze toegankelijk voor het publiek?

Gast
Zebra Op SkiSafari
januari 9, 2021 02:08
Antwoord op  Anoniem

Met haar benen heerlijk wijd is ze voor iedereen toegankelijk en dan wil ik ook best in de rij staan.

Gast
Cooley
januari 8, 2021 21:37

Het is een spook ook.. Je zit elke dag in efteling als je daarmee samen woont

Gast
Timor
januari 8, 2021 21:15

Die Akwasimodo hoort maar op één plek thuis en dat is achter de tralies met zijn maatje Afriyie de excrimineel en provocateur máár…jarenlang(!)profiteur! Is van beroep(!)…querulant! Van beroep! Met zijn ‘lezingen’ die een bedenkelijke ondergrond hebben! Het duo nodeloos en nonvaleur.

Gast
Timor
januari 8, 2021 20:59

Laat het privé leven van wie dan ook hun leven! En het ‘leven’ van hen die zich BN-er wanen is door de vele ‘wisselingen’ en alwéér een nieuwe ‘liefde’alleen maar in en in triest maar zeker niet interessant. Misscien voor Evert S. en zijn informatie.

Gast
By the way
januari 8, 2021 19:51

Mensen hoeven niet alles op straat te gooien omdat een ander dat graag wil voor eigen gewin.

Gast
Ikke
januari 8, 2021 19:48

Hangt Bart zijn privé leven ook aan de grote klok????

Gast
Jantje
januari 8, 2021 18:56

BREEK! Akwasi heeft journalist van EO BEDREIGD en laptops mee genomen. Er ontstond onenigheid bij interview en Akwasi eiste dat inteview gewist zou worden nadat hij per ongeluk had bekent dat de ZP uitspraken voorbereid waren.
EO had gelukkig back up en zojuist uitgezonden op radio1 “Dit is de dag”

Gast
Paul
januari 8, 2021 18:59
Antwoord op  Jantje

Akwasi is een vermomde straatrover met kapsones, net als die
troetelturk die Zaandam is uitgetrapt.
Heeft de EO aangifte gedaan van bedreiging, mishandeling en diefstal met voorbedachte rade?

Zie het positief.
Als deze pias bij Opsporing Verzocht komt dan is dat ook gelijk zijn laatste verschijning op tv.

Gast
Jantje
januari 8, 2021 19:03
Antwoord op  Jantje
Gast
Dimitri
januari 8, 2021 19:33
Antwoord op  Jantje

Die galbak heeft die twee laptops wel later weer teruggegeven maar eerst heeft hij de interviewer bedreigd.
Pas toen ze Akwasi Owusu Ansah uit Ghana hadden wijsgemaakt dat het interview gewist zou worden wilde hij de twee gestolen laptops pas teruggeven.

In de week erna heeft EO contact gezocht met Akwasi en die heeft na veel vijven en zessen excuses aangeboden voor zijn gedrag en voor de diefstal met bedreiging.

Gast
Marian de Leur
januari 8, 2021 19:47
Antwoord op  Jantje

Super verwarrend is dit alles.
Je denkt dat hij zuiver en oprecht is maar ondertussen….
Die kerel bedreigt iedereen en alles als hij niet zijn zin krijgt.
Daarom is de Bijenkorf toen gestopt met zwarte Piet in de etalage.
Hij heeft ze gewoon in het donker bedreigd met mishandeling en ze thuis opgezocht. Toen hebben die etaleurs van Bijenkorf eieren voor hun geld gekozen.
Een paar jaar later (acht jaar later) kwam er ineens BLM bij en werd alles politiek.

Dan staat hij vervolgens op de Dam te preken.
Ook hier weer dreigen met geweld.
En dan later sorry zeggen.

Nu weer hetzelfde scenario, het bevalt hem niet, hij graait wat laptops van twee andere mensen mee en verdwijnt.
Vervolgens bedreigt hij hen en onder dwang moet het interview gewist worden. Zo wordt een journalist het werken wel onmogelijk gemaakt.

Ik vraag me af of dit zomaar kan.
Deze meneer Akwasi krijgt wel elke keer zijn zin als hij mensen bedreigt.
Is dat normaal tegenwoordig en moeten we dat accepteren?

En is de Evangelische Omroep stoer genoeg om aangifte te doen tegen deze enge en gevaarlijke Akwasi?
Of willen ze hem de andere wang toekeren? Ik hoop dat ze deze meneer kunnen stoppen voordat het te laat is..

Gast
Oma den A
januari 8, 2021 18:25

Gelukkig is ze maar een beetje vrijgezel. En jij die glibberige Ettekoven? Doe je het met Gordon of zo schijnheil die je bent

Gast
Piet Pannelap
januari 8, 2021 18:17

RTL is een hypocriete bende. Net als bnn/vara…! What’s new bij de linkse deugclubjes?

Gast
Jaap Aap
januari 8, 2021 18:05

Wie is die kerel die Marieke heet?

Gast
Tuinkabouter Geronimo
januari 8, 2021 18:01

Ik snap niet dat je met zo’n stem als radiopresentatrice kan werken.

Gast
Dreetje
januari 8, 2021 17:55

Jammer hoor

Gast
Nelis
januari 8, 2021 17:49

Haha BLVD-ster, contradictio in terminis

Gast
Josefien
januari 8, 2021 17:45

Guido den Aantrekker zal ’t wel te koud vinden om daar tussen de bosjes te gaan liggen.

Gast
Curryworst
januari 8, 2021 17:36

En daar zit het pratende paard weer allenig te wezen in haar 3-kamer appartementje in het Amsterdamse.

Gast
Xandernieuws.
januari 8, 2021 17:32

Zegt Bart Ettekoven?

Gast
Chantal
januari 8, 2021 17:25

Volgens mij heeft Marieke een harige snikkel tussen de benen hangen.

Gast
Angelique
januari 9, 2021 20:21
Antwoord op  Chantal

Ik denk het ook. Ze is heel mannelijk.

Gast
W.Kroon
januari 8, 2021 17:18

Marieke weet het zelf nog niet,maar ze valt op vrouwen, overigens niets mis mee.

Gast
TBR
januari 8, 2021 18:37
Antwoord op  W.Kroon

Bijna iedereen bij RTL is homo of pot. Af en toe wel vermakelijk.

Gast
Respect ✌️
januari 8, 2021 16:56

Heeft iemand ooit dat ‘vriendje’ weleens in het echt gezien? Die Marieke is wel een lelijkerd dus verzint ze het niet?

Gast
Precies
januari 8, 2021 17:26
Antwoord op  Respect ✌️

Jij heet ‘respect’? Kennelijk weet je de betekenis niet van dat woord, sukkel!

Gast
Niek
januari 8, 2021 16:45

En de presentatoren/deskundigen van Shownieuws melden het meteen savonds in de uitzending als er iets in hun persoonlijk leven gebeurt?

Gast
Blake
januari 8, 2021 16:37

Natuurlijk. Alles binnenshuis van Petertje.

Alleen niet RTL maken ze tot de grond gelijk.
BRRRRRR

Gast
alain
januari 8, 2021 16:21

Of ze schermt het af. Ze heeft, behalve dat ene berichtje, nooit veel gedeeld. En dat snap ik wel eigenlijk. Kan me voorstellen dat deze Sander weinig trek heeft in die neppe showbizz-zooi.

Gast
WanSmaak
januari 8, 2021 16:20

Wat mij nu totaal niet interresseert is het privé leven van bn’ers.
Dat gluren bij de buren volkje is zo eng!

Maar om de concurrent zwart te maken daar is toch meneertje gladde Ette(r)koven voor.

Gast
Sander
januari 8, 2021 16:17

Waarom moet ze reageren als het niet klopt? Groeten de vriend van Marieke

Gast
Grote Bek
januari 8, 2021 16:12

Jezussssssssssss,wat heeft Mevrouw Elsinga een grote muil om bang van te worden,

Gast
WanSmaak
januari 8, 2021 16:20
Antwoord op  Grote Bek

Maar jij bent lelijk!

Gast
Kees kutmongool
januari 8, 2021 16:06

Het is ook lastig om met Marieke samen te zijn; alles moet zoals zij het wilt, voor het perfecte plaatje

Gast
WanSmaak
januari 8, 2021 16:21
Antwoord op  Kees kutmongool

En dat weet je uit persoonlijke ervaring zeker, hahaha

Gast
Gerrie
januari 8, 2021 16:06

De M van LGBT staat voor Marieke.

Gast
WanSmaak
januari 8, 2021 16:21
Antwoord op  Gerrie

Jaloers!

Gast
Dove 538 luisteraar
januari 8, 2021 16:05

DAT IS HAAR GOED RECHT!

OOK EEN BEKENDE NEDERLANDER ALS MARIEKE ELZINGA HEEFT RECHT OP HAAR PRIVACY!!

WE HOEVEN ECHT NIET ALLES TE WETEN OVER DIE MENSEN EN VOLGENS MIJ VINDT MARIEKE HET OOK BEST PRETTIG ALS ER NIET DE HELE TIJD OVER HAAR SEXLEVEN WORDT GESCHREVEN.

(even batterijtjes halen voor mijn apparaatje)

Gast
Kees kutmongool
januari 8, 2021 16:07
Antwoord op  Dove 538 luisteraar

Marieke heeft haar ziel verkocht voor fame; dan hoort dit erbij

Gast
ZwabberKak
januari 8, 2021 16:10
Antwoord op  Dove 538 luisteraar

Haal die caps_lock er eens af! Je slechte betoog wordt er echt niet beter van.

Gast
Zero52
januari 8, 2021 16:22
Antwoord op  ZwabberKak

Ja, en qua leesbaarheid wordt het er ook niet beter op…

Gast
Precies
januari 8, 2021 17:28
Antwoord op  Dove 538 luisteraar

🤣

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen