Nikkie Plessen boos op Esther Ouwehand

Nikkie Plessen vindt dat politica Esther Ouwehand op Prinsjesdag echt veel te ver is gegaan met haar lelijke outfit, een soort maffiapak met achterop de tekst ‘Keerpunt, maar niet terug’. Dat zei de fashionfeeks gisterenavond in RTL Boulevard. De Partij voor de Dieren-frontvrouw maakte zich volgens Nikkie schuldig aan de grootste modeflater van de dag. Ze is er niet blij mee. “Er waren echt dingen waarvan ik dacht: ja jeetje, waarom trek je dit in godesnaam aan?“, zegt ze.

Wat Esther Ouwehand deed, kan gewoon niet, vindt Nikkie. “Wat heeft die vrouw in een tijd van nu op haar jas staan: ze wil niet terug naar het oude normaal.”

Nikkie kan er niet over uit. “Ik snap dat je daarvoor kan staan, maar als je in de politiek zit met de kennis die je hebt dat zo veel mensen struggelen en dat je dan zo’n statement maakt, dat vind ik ongepast.”

Dat is toch gewoon politiek? “Dat doet deze partij en zij heeft de taak overgenomen, maar ik vind het niet gepast.”

En wie moet volgende keer ook door de fashionwasstraat? “Carola Schouten had een soort KLM-pakje aan. Wat heeft die vrouw aan?

Esther Ouwehand op Prinsjesdag:

Foto: RTL

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Simon Dekker
september 16, 2020 19:25

Pikkie Plessen baalt gewoon dat dit niet makkelijk te jatten is.

Gast
Geronimo
september 16, 2020 19:22

Heeft die Ouwehand nog haar excuses aangeboden bij die boer voor die flater op Twitter? Schrijnende onwetendheid en ik vrees dat ze geen uitzondering in de Tweede Kamer is.

Gast
mwah
september 16, 2020 17:52

Ik heb ooit op de dierenpartij gestemd toen ze voor het eerst verkiesbaar waren, het was toen allemaal leuk en aardig maar wat is dat voor een rare partij geworden en die Ouwehand is al helemaal een hypocriet debiel wijf..bah.

Gast
Yonnie
september 16, 2020 16:58

Nikkie heeft zelf altijd van die hoerige slettenjurkjes aan.

Gast
Gerda
september 16, 2020 16:18

Hoe heurt het eigenlijk??
Daar weet Nikkie niets van, want ik heb nimmer iemand op televisie zo sletterige kleding zien dragen als Nikkie..
Ze heeft de smaak van de eerste, de beste straathoer..
Zij zou moet vertellen wat parlementsleden en fractievoorzitters zouden behoren dragen?
Het mankeert er nog aan, dat ze onze koningin en de prinsessen van commentaar voorziet..
Ze moet zich niet zoveel verbeelden…

Gast
Margriet
september 16, 2020 15:54

iedereen die kleding leuk vindt, noemt zich tegenwoordig modedeskundige. Influencers of wat voor inhoudsloze kretologie dan ook. Wat is mode? Wat anderen vinden dat iedereen zou moeten dragen om “erbij te horen”. Op basis waarvan? Van niets eigenlijk.

Gast
robb
september 16, 2020 15:15

Nikkie Plessen mevrouw plamuur mag iedereen zelf weten wat ze aantrekken .

Gast
Bart
september 16, 2020 14:21

Zou graag eens mijn hand in haar slipje willen duwen.

Gast
anymous1
september 16, 2020 13:43

Ik denk dat boos een te groot woord is, Nikki vond het ongepast. En dat ben ik met haar eens.

Iedereen was gekleed, die passen bij het moment waarin we ons nu bevinden.
Om nu dit statement te maken is ronduit ongepast, vooral naar diegene menselijk leed hebben ondervonden in het afgelopen half jaar.

Gast
Milieukneus van GroenLinks
september 16, 2020 12:56

Zo’n streepjespak zit lekker ruim en soepel; een pak bijzonder geschikt voor een wandeling van Het Binnenhof naar de Grote Kerk. En dat is wat Esther en haar partij ook deden, lopen.

De milieukneuzen van GroenLinks hebben niks aan zo’n pak, want ze zitten nog niet eens lekker in hun vel.

Zij legden die paar honderd meter met het busje af.

Gast
Ap
september 16, 2020 12:25

Weg met P de Vries en N Plessen,heel veel mensen zijn wel klaar met die twee,Peter v/d Vorst,let nu eens op de reacties van de mensen,of begrijp je het niet?

Gast
HBaz
september 16, 2020 12:06

Ze zag er juist fantastisch uit. Nikkie Plessen is een leeghoofd.

Gast
anonymous
september 16, 2020 11:58

Kan die Nikkie niet een keer weg bij Boulevard.
Zap altijd weg als ik haar of Peter R zie zitten.

Gast
Teuntje
september 16, 2020 11:33

Wie is die heks die zelf altijd in dr blote kont zit bij Boulevard Nikkie PLassen is een leeghoofd

Gast
Sabine
september 16, 2020 11:20

Ik vond het juist stoer van Esther Ouwerhand! Ze weet dat er heel veel mensen naar haar kleding zullen kijken en gebruikt het dus om een statement re maken van hun partij. In traditie van Marianne Thieme. Je kunt het met haar eens zijn of niet, het is wel slim en creatief.

Gast
Ben
september 16, 2020 10:55

Een domme troela die op haar rug verder gekomen is. Valt op internet te lezen. Heeft ook t rondje gemaakt v. Nieuwkerk, tan, borsato enz.

Gast
Antonios
september 16, 2020 10:36

De korte rokjes en jurkjes van mevrouw Plessen zelf dat is pas ongepast. Oh en jezelf een modekenner noemen als je met geld van je man wat zaakjes uit de grond stampt ook ongepast

Gast
Marq
september 16, 2020 10:36

Pfff….. en hoe zit ze er zelf vaak bij?? erg goedkoop en hoerig korte rokjes. dus uuuh….. mevr plassen:kijkt eerst naar u zelf.

Gast
Tim H
september 16, 2020 10:19

@Hockey-meisje
De PvdD is één groot Pieter Baan centrum.

Gast
Mink Vaillant
september 16, 2020 10:05

Nikki is vreselijk. Authenticiteit en originaliteit moet juist worden beloond. Deze troel kraait maar wat achter haar desk.

Gast
Hockey-meisje
september 16, 2020 09:55

Helemaal eens met Nikkie. Die Esther Ouwehand hoort thuis in het Pieter Baan Centrum. Wat een hysterisch wijf!

Gast
Gerda
september 16, 2020 09:54

Ergens is het toch een lachertje, dat zo een ordinaire bimbo als Nikkie Plessen de kleding van vrouwen zo bekritiseerd. Ze lijkt zelf zo uit een bordeel weggelopen

Gast
Chil Persoon
september 16, 2020 09:54

Wie is er niet boos op Plessen?

Gast
Pettie Fart
september 16, 2020 09:51

Gelukkig maar dat omhooggevallen kakmadam en eigenaar van een jatbedrijf zelf wel gepast gedrag laat zien.

Gast
Chris
september 16, 2020 09:51

Zou er niet boos over zijn. Vond het weinig fantasierijk, we hebben beter gezien bij die partij. Deel de mening ook over het lelijke stewardessenpakje van de minister van Landbouw. Jammer best een leuke vrouw om te zien. Tenslotte haar eigen stijl, mwah. Ik denk toch dat de inspiratie ook niet ver is gezocht. Zag dit soort prints en zo al lang geleden op de vogeltjesmarkt in Antwerpen. Waarom zijn er niet meer mensen met stijl op tv zoals bijvoorbeeld die Annechien van het journaal?

Gast
Gerda
september 16, 2020 09:49

Carola Schouten had een prachtige haute couture japon aan en hele mooie schoenen. Ik vond haar, als enige, heel mooi gekleed. Nikkie heeft er totaal geen verstand van..Zelf is ze altijd ordinair gekleed, met die ongewassen pruik op haar hoofd. Totaal geen klasse. En als een vrouw een statement wil maken, zoals Esther Ouwehand, heeft ze Nikkie’s mening niet nodig..

Gast
Greet
september 16, 2020 09:46

Heb niet veel met Nikki maar ze heeft hier wel een punt

Gast
q8
september 16, 2020 09:43

Esther Ouwehand ?
heerlijk,
had Marianne Thieme ook,
lekker tegendraads,
en wat vind Nikki van die dikke uit Hengelo (gld)
wat een soepjurk

Gast
Bart
september 16, 2020 09:40

Wil zij van geslacht veranderen? Ze ziet er mannelijk uit met die stropdas en dat gestreepte pak.

Gast
Victor
september 16, 2020 09:39

Esther Ouwehand had ooit ruzie met Marianne Thieme omdat ze vond dat die te weinig aandacht had voor de kleine knaagdieren. Serieus.

Gast
Jan
september 16, 2020 09:37

Ik vind het lullig voor Nikkie dat de studio lampen zo fel zijn. Ze moet na elke opmerking eventjes haar ogen dichtknijpen :p

Gast
Brave hond!
september 16, 2020 09:33

Heb niet overal een negatieve mening over Nikki Plessen.
De kleding in jouw winkels is ook niet alles……

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen