‘John de Mol vindt SBS-kijkers Tokkies met bierbuiken’

Geplaatst op Wed 06 Feb 2019 om 9:45

De reden dat John de Mol nu in rap tempo afscheid neemt van het provinciale karakter van SBS 6 is dat hij de kijkersgroep van de zender vreselijk vindt. Dat heeft Angela de Jong, de stem van het tv-volk, laten weten op NPO Radio 1. De Jong heeft dit uit betrouwbare bron vernomen. “Hij kijkt een beetje neer op de kijkers van SBS 6, Hart van Nederland en Piet Paulusma, heb ik me laten vertellen. Dat hoor ik van mensen om me heen. Dat hij ze Tokkies met bierbuiken noemt bijvoorbeeld.

Dat Piet Paulusma na 23 jaar trouwe dienst keihard aan de kant geschoven wordt om plaats te maken voor de veel jongere weerbabe Amara Onwuka valt slecht bij veel SBS 6-kijkers.

Ook De Jong vindt het onhandig. “Ik heb er persoonlijk niet zo heel veel mee, want er gaan avonden voorbij dat ik Piet niet zie met zijn weervoorspellingen. Maar ik snap het gewoon niet helemaal. Ik heb even de kijkcijfers opgezocht en hij is vaak het best bekeken programma van de zender.”

Die man die hoort bij de zender, aldus De Jong. “Bij de zender die het altijd was dan. Het is een soort Frans Bauer: hij is laagdrempelig, hij is toegankelijk voor mensen, hij heeft iets kneuterigs en mensen vinden dat fantastisch. Dat is de oude SBS-kijker. De kijker die nog steeds kijkt. Die wil John de Mol niet, want die wil andere kijkers.

De Mol maakt zich hier absoluut niet geliefd mee, meent ze. “Hij heeft een klein imagoprobleem. Er wordt nu van alles en nog wat gekocht en van oudsher is al de tendens van de kijker dat hij zich niet laat kopen. Dan pak je nu iets af van kijkers die er graag naar kijken en dat snap ik imagotechnisch niet zo.”

Hij wil een heel ander kijkerspubliek. Hij wil een soort RTL met heel veel gelikte shows en heel veel uit de studio. Dat moet het nieuwe weerbericht ook worden.”

Lees ook:
SBS 6 ontslaat Piet Paulusma na maar liefst 23 jaar (maandag)
Piet Paulusma baalt: ‘Hie dy 25 jier graach fol makke’ (maandag)
Wervelwind bij Talpa: BN’ers in shock om ontslag Piet (maandag)
RTL ligt niet wakker van overstap RTL Weer-sterren (maandag)
RTL wil Piet Paulusma niet, Omroep MAX wel (dinsdag)
Fons en Tina reageren op vertrek Piet Paulusma (dinsdag)
Ontslaggolf SBS 6 gaat door: Rob Geus weg na 18 jaar (dinsdag)
Ontslaggolf bij SBS 6: Alberto Stegeman de volgende? (vandaag)

Foto: NPO Radio 1








75 Reacties op “‘John de Mol vindt SBS-kijkers Tokkies met bierbuiken’”


  1. Deadly Viper

    S.w.s. ben je laag als je naar een product van J de Mol kijkt.

  2. Frank

    Grappig dat John dat zegt, want hij en zijn zoon Johnny zijn ook niet van het hoogste niveau..

  3. Duo

    Merkwaardig. Want ik vindt John een tokkie zonder bierbuik.

  4. Dikke Truus

    De Mol wil kwaliteit vandaar dat de Roelvinken weer terugkomen. Dat is niet laagdrempelig haha…

  5. Huiskamer

    Ook eens wat anders dan De Staatsomroep+RTL ?
    https://www.youtube.com/watch?v=8H9oVyWbV_c
    We dienen opgevoed te worden.

  6. Annoniemus

    Kan me niet voorstellen dat een zenderbaas zich uitlaat over kijkers , hoe of wat dan ook !
    Dat is schijten in de ruif waar jee uit eet !

  7. chris?

    De grote MOL kijkt neer op de lagere mens. Het zal je vriend maar wezen.
    Hier weten wie de MOL is in tegenstelling met het programma bij de P.O. WIE IS DE MOL.

  8. Ik

    Arogante kwast die de mol. Enkel de poen telt bij meneer. Wat een fijn mens. Wie wil in godsnaam werken bij hem? O ja, die andere arogante kwasten die een beetje van zijn poen willen. 😂 leuke zender gaat dat worden!! Ps. Ik heb geen bierbuik en heet ook geen tokkie en hang ook niet op de bank.

  9. Don

    Laten die ‘Tokkies met- en zonder bierbuiken’ svp bij dat SBS blijven anders gaan ze uitzwaaien over alle andere zenders en krijgen we nog méér bagger TV dan dat we nu al te zien krijgen!

  10. Woensdag

    Angela en de roddels.

    AD is nog erger geworden dan de chocoladeletterkrant.

  11. dynamische dennis

    Je kan geen A-zender bouwen met B-garnituur

    Dus groot gelijk om al die B-garnituur eruit te flikkeren

  12. blauwe enveloppe

    Altijd al gedacht. Hij schijt op het publiek.

  13. Directeurtje

    Grappig genoeg heeft Veronica televisie het beste en meest duidelijke profiel van Talpa Network

    Ik ben daar debet aan

  14. bril

    Ik begin ondanks mezelf een waarlijke hekel aan J.de Mol te ontwikkelen, merk ik. Kan er niets aan doen.

  15. Olivier

    Gevaarlijke uitspraken van De Jong. Gebaseerd op “van horen zeggen”. Niet handig…

  16. Johan

    Angela slaat de spijker wederom op zn kop.

  17. Geertruida..

    En dat debiele zoontje van hem dan ,is ook geen lopend
    licht en gedraagt zich regelmatig als een tokkie met bierbuik.

  18. ome H

    Had ze beter niet kunnen zeggen ….

  19. Ronnie

    “Hij wil een heel ander kijkerspubliek. Hij wil een soort RTL met heel veel gelikte shows en heel veel uit de studio. Dat moet het nieuwe weerbericht ook worden.”

    Met andere woorden, hij wil shows die hij aan het buitenland kan verkopen. En hij wil er een RTL4 van maken, maar er is toch juist een reden waarom mensen naar laagdrempelige SBS programma’s kijken ipv RTL 4. Deze kijkers raak je nu ook nog kwijt.. Ga zo door John! Maak er maar een complete zooi van en verkoop het over een jaar weer.

  20. Jopie

    Sja , om nou te zeggen dat de Mol zelf een toonbeeld van hoogstaande cultuur is, uh, nee. En dan die zoon. Het is een zakenman zonder cultuur. En daarom gaat het ook verschrikkelijk mis, ook deze keer. Maar verkopen zal hij de zender wel. Met vreselijke shows en gehate mensen.

  21. weethetbeter

    Ik vind het grappig wat John doet ,laat een ieder nu eerst eens afwachten en dan kritiek geven .

  22. Jona

    Angela heeft helemaal gelijk… en het gaat hem niet lukken. De kijker vind het naaistreek om alles weg te halen bij rtl. Die gaan echt niet naar sbs

  23. b

    @weethetbeter, ik vindt het niet grappig. J.de Mol is een ramp.

  24. Minder of Mirjam

    Visioenen uit het verleden duiken op: TVTien… het sterrennet…. TALPA…… TIEN…..

  25. By the way

    RTL4 en RTL4a over een tijdje. Visieloos, gebrek aan creativiteit, volksverlakkerij.

  26. Hetty Hottemetot

    Don de Mol is volledig losgeweekt van wat de kijker wil. Hij denkt te scoren met slappe kopietjes van stokoude successen opgevuld met RTL-afdankertjes.

  27. K

    Ik denk dat het iets genuanceerder ligt…Angela mag graag choqueren. ..prima…maar dat John de bezem er door heen haalt is een feit…merendeel van de kijker is boerende/schijtende/grofgebekte (presentatoren)inhoudsloze programma’s meer dan zat…en ik denk John nu ook.

  28. Vrede

    Waarom is Hart van Nederland voor tokkies?
    Als ik het nieuws op npo 1 gezien heb weet ik meestal wel wat er die dag speelt in de wereld. Om later wat meer nieuws uit eigen land te zien is best interessant en eigenlijk ook alleen mogelijk bij Hart van Nederland.

    Maar ja, de Molletjes kijken op alles en iedereen neer

  29. Hans

    Die hele fam. De Mol zijn zelf eerste klas to kk ies. De een is nog dommer en kinderachtiger dan de ander. Kijk naar Linda onze “ TV Koningin” overal lacht ze zo dom om. En dat voor een vrouw van bijna 55 jaar.

  30. Bart

    @dynamische dennis Het probleem van RTL de afgelopen jaren was de zender heel erg boven de mensen wilde staan, steeds de zelfde koppen en te veel de zelfde programma’s. SBS was wat volkser en daar wil de Mol nu vanaf. De koers die de Mol nu inzet is echter de verkeerde namelijk richting het slechte imago wat RTL de afgelopen jaren kreeg.

    SBS had de upgrade die de Mol het nu geeft echt wel nodig maar ze hadden moeten proberen meer de kant van de kijker te kiezen. Tussen de mensen gaan staan en nog meer het land in. Piet Paulusma er uit gooien was wel het laatste wat ze hadden moeten doen. Een weerman/vrouw erbij had ook gekund. Nu zitten ze bij SBS met allerlei koppen die de kijker spuugzat is en ze komen met slappe aftreksels van programma’s. Gaat op deze manier niet werken. Nu niet en over 2 jaar ook niet. Zeker niet als het allemaal de zelfde soort studio shows blijven. Waar is het drama van Talpa gebleven of plannen daarvoor?

    Dit is wel goed voor RTL. Er ontstaat echt iets daar. Omdat er programma’s en gezichten verdwijnen lijkt men wakker te worden. Zelfs lijkt men daar meer naar de kijker te luisteren. Sommige oude programma’s komen terug nadat RTL eerst gevraagd heeft wat kijkers graag terug wilden op televisie. Kees & Co en Weekend Miljonairs. Het lijkt er op dat Big Brother terug gaat komen. Iemand noemde gisteren De grote Staatsloterij show. Zou een goede zet zijn.

    Als RTL slim is doen vanaf volgend jaar expeditie Robinson op RTL4. En in het voorjaar op het zelfde tijdstip The Amazing race. Dan met RTL5 in het gat springen dat SBS nu achter laat inclusief een regio nieuws programma en Piets weer.

  31. b

    @k, spreek voor jezelf man, niet voor anderen.

  32. RaymondVL

    Nee, een 1 op 1 kopie van RTL4 maken. Dat is pas vernieuwend.

  33. Michel

    Dus nu is AD echt beginnen met het kapot schrijven van SBS…stemmingmaker die angela

  34. Übertokkie

    Iedereen gelooft opeens De Jong en haar ‘van-horen-zeggen-roddeld’.
    Voor diegenen die ze niet in het echt kennen: kijk en luister nou ‘s goed naar De Mol en familie…. dat zijn zelf tokkies met bierbuiken!
    De Jong l ult zomaar wat uit haar vette speknek.
    AD, RTL, weet je wel.

  35. anoniem

    JOHN,

    angela moet zijn woorden terug trekken

    welke betrouwbare bron

    ad heeft toch nep nieuws over hard werkende olie bol verkopers verkondigt

    dat kwam ook uit betrouwbare bron. Angela schaam je je nog voor Hans, je baas….

    john jij maakt ze groot en vandaag willen ze je klein maken

    jan dino is blij met je en ga met dat soort mensen door

    deze bleekscheet angelo/angela rot op…….kerel achtige vrouw….

  36. Klaasje v

    Het beetje sympathie dat ik had voor John de Mol is met zijn actie met Piet Paulusma verdwenen. En ik ben niet de enige.
    Toen Tan weg moest bij Rtlln zeiden de kijkers niet meer te gaan kijken naar de nieuwe presentator. Toen dacht men ook dat dat wel over zou waaien. Het resultaat is bekend.
    Deze streken van John de Mol komen hem ook duur te staan.De kijker haakt af straks en t zal me niets verbazen als de sympathie weer naar RTL gaat. Mensen houden nu eenmaal meer van de underdog.

  37. jaja

    @Klaasje V.: eens.

  38. Fred

    Vraag me af het kost een godsvermogen ,miljoenen per jaar aan lonen dan de productie kosten ,reclamens opbrengsten lopen struktureel terug ,en dan de imago
    Van SBS en John de Mol ,en natuurlijk de concurrentie Ned 1 en RTL 4 en die zullen flink tegen gas geven .

  39. Pieter

    John bepaalt niet welke kijker naar SBS6 moet gaan kijken. Dat bepaalt de kijker…

  40. aqua

    Het wordt tijd dat John de Mol naar verweggistan verhuist zulke mensen horen hier niet thuis.

  41. Ron

    Als hij dat vind, dan had na de eerste serie Utopia ook de stekker er wel uit gegaan en hadden ze niet hemel en aarde bewogen om er een tweede reeks aan vast te knopen. Als je ziet wat er af komt op evenementen in Utopia, dat is typisch voorbeeld hoe de gemiddelde 6 kijker er uit ziet. Dus ik denk dat het allemaal erg uit zijn verband is gerukt van wat er hier gezegd wordt door Angela.

  42. Geradicaliseerde ex-PVV'er

    Dat is haar visie op het geheel met gemanipuleerd bewijsmateriaal. John de Mol is een uitstekende mediastrateeg en dat weet Angela de Jong donders goed.

  43. EddyA

    Talpa heeft SBS 6 niet gekocht voor zijn succes en/of de opgebouwde goodwill.
    Vergelijk het met een kledingmerk dat een goedlopende multibrand winkel op A lokatie overneemt en daarna stopt met de verkoop van andere goedlopende merken.
    Talpa maakt van 6 dus gewoon een zogenaamde pilot – en flagshipstore.
    Hierop worden nieuwe Talpa producties uitgeprobeerd en succesformules verder uitgebouwd om ze daarna Internationaal te verkopen.
    De Nederlandse kijker is niet belangrijk en zelfs verlies of winst is ondergeschikt. Het gaat om de verkoop van programma’s aan het buitenland.

  44. Sven L.

    Het lijkt er meer en meer op dat Talpa bakzeil heeft gehaald bij het moederbedrijf van RTL Nederland en nu als een stampvoetend kind zit te drammen.

    “Dus jullie willen niet al mijn formats uitzenden?”
    “Nein, herr de Mol, nicht alles ist schön”.
    “Okee, dan koop ik SBS en haal ik oa. Linda weg”
    “Ok, herr de Mol, viel erfolg”.

    Zo zal het ongeveer zijn gegaan.

    En over 3 jaar ziet iedereen in dat ze elkaar tóch nodig hebben en wordt SBS weer verkocht, dit maal aan RTL. In uitgeklede vorm uiteraard. Voor een habbekrats.

  45. K

    @EddyA….wat jij daar zegt klinkt best aannemelijk….bovenal is John een zakenman en doet dat geen waar hij goed in is…en loopt altijd een paar passen voor op de rest met zijn visie….verkoop aan het buitenland brengt het meeste geld op.

  46. Paul

    @K
    Is niet aannemelijk.
    Sterker nog: totale onzin.

  47. bastiaan

    De Mol maakt zelf groot en deels bagger TV

  48. hiker

    maar ondertussen wel ervan vreten…wat een eikel…

  49. Hans

    Mevrouw de Jong heeft “zich laten vertellen”. Angela de Jong is dus gewoon een roddelvrouw, geen journalist. Ze zou zich op tv recensies moeten concentreren.

  50. west

    wat een achterlijke figuren om onder dezelfde namen van andere re reageren
    maar ja…. de meeste zijn ook niet goed bij hun hoofd getuige hun rare reacties !

  51. Huub

    Het begint er steeds meer op te lijken dat Angela de Jong een persoonlijke vete aan het voeren is tegen De Mol en Talpa. Je kunt veel van John de Mol zeggen maar hij kijkt niet neer op de traditionele kijker van SBS. Hij was notabene getrouwd met Willeke, een nazaat van daadwerkelijke paupers die elkaar in het heropvoedingskamp in Veenhuizen ontmoet hebben.

  52. Bart

    @Sven L Buiten een aantal formats en gezichten is het voor Talpa en RTL allebei totaal oninteressant om elkaar te kopen. Los van een enkel programma of gezicht zal RTL interesse hebben in de radiozenders, het voetbal en nog wat losse onderdeeltjes binnen Talpa/SBS. Talpa andersom in Videoland. Meer is het niet.
    De vraag is wie de strijd gaat winnen. SBS haalt grote programma’s binnen en denkt naast de 3 VI heren en Linda ook grote namen maar kan nog best de deksel op zijn neus krijgen wat dat betreft. RTL lijkt zichzelf opnieuw uit te gaan vinden. Het kan alle kanten op gaan maar voor nu zet ik mijn geld op RTL.

    Doorgaan op de ingeslagen weg met RTL4 en verder bouwen. Twan er uit om 22.30 en vervangen voor om de 2 maanden een andere late nigth, Staatsloterij er nog bij terug, Expeditie Robinson naar 4, The Amazing race in het voorjaar op het zelfde tijdstip, Ochtendshow to go samen met het AD uitbreiden en om het half uur uitzenden in de ochtend afwisselend met het Ontbijtnieuws en Telekids terug ik het voor de ochtend in het weekend weekend. Bovenal met programma’s meer het land in en tussen de mensen gaan staan.

    RTL5 ombouwen tot reality zender en meer de straat op. Zien wat er leeft in de wereld maar ook om de hoek. Al naast Kees van de Spek ook Alberto binnen en het format van De Smaakpolitie.

    RTL7 met meer nieuws, weer, sport etc. Twan naar RTL7, nieuwe sportprogramma’s en RTL Z naar dit kanaal.

  53. Godefroy France

    Sjonnies en klasse ha ha ha Contradictio in terminis is in deze volledig op zijn plaats !

    Hoogmoed komt voor de val,,,,, maar de vele miljarden behoeden deze sjonnies tot in lengte der dagen voor val en verval; goede raad hoeft niet duur te zijn,,,,ga rentenieren laat het TVriool gisten,,, het ontploft vanzelf !

  54. Ramon

    Ik vraag me oprecht af of John de Mol bij zichzelf denkt dat hij goed bezig is en de kijker serieus neemt.
    Hij blijft onophoudelijk voortborduren op inhoudsloze wegwerp-TV door telkens maar weer met panelshowtjes met ‘BN’ers’, talentenjachtjes, quizjes, showbizz-TV en hulp-TV te komen.
    Alles van A tot Z kapot gescript en daarmee volledig ontdaan van elke zweem van authenticiteit en bovendien met 0,0 urgentie.
    Soms krijg ik de indruk dat de poeha er omheen (knallend led-decor en grootse aankondigingen) het gebrek aan inhoud en originaliteit moet verbloemen.
    En dan te bedenken dat ik (38) middenin de doelgroep zou moeten vallen waar John de Mol zich op richt met zijn commerciele TV.
    Ik ben echt al heel lang geleden afgehaakt en begrijp oprecht niet dat er in Nederland nog steeds markt blijkt te zijn voor pulp die we onafgebroken en ongevraagd door onze strot geduwd krijgen.
    Wat dat betreft verbaasd het me dat het zo lang heeft geduurd dat de commerciele TV in Nederland op zijn retour is gezien de kijkcijfers.
    Kennelijk is een groot deel inmiddels ook afgehaakt en ik ben bang dat Talpa (lees: John de Mol) gewoon op de oude voet verder gaan.
    Niet uit intrinsieke tevredenheid over de content, maar volgens puur en alleen omdat het rendeert met het doorverkopen van formats.

    En even voor de duidelijkheid; ik vind heus niet alles van de NPO goed, maar daar worden in elk geval programma’s gemaakt waar iets vanaf straalt.

  55. roevka

    Blijkbaar heb ik geen recht op tv kijken :)

  56. toedeloe

    @Huub, fijn dat je ons even op de hoogte brengt. Pff.

  57. Trudy

    DE Mol die Dries Rioolvink en Gorden binnenhaalt…. heeft hetzelfde niveau..pfffffffffffffffff

  58. bal

    @Trudy. Lachwekkend , he.

  59. ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ

    Trouwe kijkers wegjagen.
    Wees blij met wat je hebt.
    En wat is er mis met bier?
    Zonder bier zouden al die lelijke tokkies nog steeds vrijgezel zijn.
    Scheelt zo een paar honderd kijkers per camping.
    Duh.

  60. bluf

    John is zelf een oppertokkie met pruik.

  61. Adriaan

    @Ramon:

    Ik denk serieus dat John de Mol te weinig tegengas krijgt. Zelfs Matthijs van Nieuwkerk durft weinig tegengas te geven. Waarschijnlijk omdat die ook alweer in onderhandeling is. En personeel om John heen zijn sowieso ja-knikkers, of hun contract wordt ook gewoon niet verlengd.

    John is op sommige vlakken het spoort echt bijster. Met droge ogen bewerken dat Twitter 5000 gebruikers heeft en dus niet serieus genomen moet worden. Met dezelfde droge ogen beweren dat DWDD gewoon op SBS of RTL kan en het geen kijkers zal verliezen, want de kijker volgt het programma dat ze leuk vinden. Nee: zo werkt het niet. Barend & van Dorp destijds op RTL4 800.000 kijkers, op Talpa 200.000 kijkers.

  62. pip

    Hij wil kwaliteit vandaar dat hij Wendy heeft binnen gehaald een persoon waar de desinteresse vanaf straalt en Gordon de grootste schoft die in Nederland rondloopt.

  63. Roel Driesvink

    Tja, die John de Mol. Je ziet het vaker bij mensen die niet weten wat ze met hun geld moeten doen. Die krijgen perverse trekjes. Want als je alles hebt blijft er maar één ding over; je macht laten gelden..

  64. Sven L.

    @Bart; goed scenario.

  65. Sven L.

    @Bart; het enige van waarde is idd de radio-tak, voetbal en hooguit Veronica. De rest kun je schrappen; want overlapt elkaar op bijna alle fronten.

    Voor de rest is SBS een lege huls. Goodwill verdwijnt als sneeuw voor de zon omdat het profiel vakkundig de nek wordt omgedraaid met diverse transfers en het eigenlijk onduidelijk is of de nieuwe koers (RTL wannabe) wel gaat aanslaan. We zullen afwachten, uiteindelijk gaat het erom of de adverteerder is geïnteresseerd in SBS6.

  66. robb

    Heeft ze weer wat gevonden om in de media op te treden,voor iedereen is er een tijd om te vertrekken en plaats te maken voor een ander .

  67. Quint

    Grappig dat John dat vind,en dan haalt hij wel tokkies als Gordon en Wendy van Dijk binnen…….

  68. julske

    Angela is ontzettend aan het stoken. Alleen van het horen zeggen, baseert zij het gelijk rond, dat John dat gezegd zou hebben. Mens stopt eens nou op, met het vingertje wijzen naar anderen. Als je met 1 vinger wijst, wijzen er drie naar jezelf. ik geloof er geen snars van, Angela je bent geslepen, en een heel gemene vrouw ben jij. Maar mij pak je niet in Angela. Als je al te graag op TV wil komen, zet een ander niet in het kwaad daglicht, alleen om jouw doel te bereiken. Afschuwelijk mens.

  69. ton

    Laat John zijn eigen weg gaan,dan komt het allemaal goed.
    Die Angela (An van de Gela) laat die links liggen.

  70. NatteNel

    Hij heeft toch gelijk? Mag gezegd worden hoor.

  71. Jezus van Coevorden

    Ik vind John de Mol ook niet aardig en ik vind het slecht dat er mensen zijn met zoveel invloed.

    Echter….. John is nu eenmaal eigenaar van de zender.. en die zender heeft een bepaald imago…. de bierbuikkijker van Tokkieniveau…
    Ik vind dit een discriminerende benadering van een bevolkingsgroep.

    Toch mag het dat John er iets anders mee wil, hij is immers de eigenaar.
    John wil altijd geld verdienen, dus de kijkersgroep moet er wel 1 zijn die wat te besteden heeft… een groep waar je geld aan kan verdienen.
    Dus John wil van ordinaire middelmatige campingzender van het niveau Tokkie met bierbuik… naar een zender voor mensen met geld, dat ze uit kunnen geven….
    Is dat goed….. vanuit John zijn standpunt niet….. voor ons als kijker…. raak ik meer en meer boos op het feit dat geld verdienen belangrijker is dan behoorlijke tv maken. Ik ben dus zelf blij dat de Publieke Omroep nog bestaat. Daar zie ik prachtige dingen van bv ZEBLA DWDD en PAUW. Laten we de NPO redden, door voor ze op te komen.

  72. Jezus van Coevorden

    Hopelijk is de inlijving van Gijs van Dam en Erland Galjaard een aanwinst om veel betere programma’s te gaan maken…. Ik vind het geen campingzender echter wel een slecht soort regionale omroep-niveau.
    Ik hoop dat het Gijs en Erland lukt omdat ik als kijker graag de keuze heb tussen commerciele tv en Publieke Omroep.

  73. chris?

    @anoniem 10.31; Uw woorden’Angela moet ZIJN woorden terugtrekken. U bent een taalkundig wonder

  74. Nope

    Nou, aankomende zomer kan je schotel op je sleurhut thuis laten, er zijn Géén campingzenders meer hahaha
    J. de Mol gaat ons naar hoger niveau brengen naar elitaire wijsheid.

  75. Zo zit het

    Tokkiezender. Neen, SBS is de zender voor de aanhangers van PVV en FvD. Daar moet John de Mol blijkbaar niets van hebben dus gaat hij deze aanhang aanpakken. Dat doet hij echter op een wijze waardoor de “nieuwe kijkers” niet gaan kijken naar SBS 6 of hoe het ook mag gaan heten.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.