Akwasi na enorme media-ophef in talkshow Beau

Lees ook: Akwasi woest op Beau: ‘Waarom zit je te schreeuwen?’

Rapper Akwasi zit vanavond in de talkshow van Beau van Erven Dorens om te praten over de enorme media-ophef die is ontstaan over uitspraken die hij heeft gedaan tijdens het racimeprotest op de Dam. Dat heeft RTL 4 laten weten. Akwasi riep vorige week maandag dat hij Zwarte Piet in zijn gezicht gaat trappen als de kindervriend in november weer opduikt. Het fragment haalde pas de media op vrijdag, toen hij toevallig zou gaan optreden in de talkshow van Margriet van der Linden.

Daar probeerde Akwasi zijn geweldsoproep goed te praten, maar het media-optreden heeft hem niet echt geholpen. Gastvrouw Margriet van der Linden pakte hem met fluwelen handschoenen aan. “Helder“, vond ze zijn betoog.

Nu Akwasi nog steeds onder vuur ligt, probeert hij vanavond opnieuw om de schade enigszins te beperken. Ditmaal zit hij in de talkshow van Beau van Erven Dorens. Hij komt niet alleen.

De rapper komt samen met collegarapper Glen Faria naar de studio, die zich ook hard maakt tegen racisme. De initiatiefnemer van het protest, Jerry Afriyie van Kick-Out Zwarte Piet, zit ook aan tafel.

Beau begint om 21.30 uur op RTL 4.

Lees ook:
M behandelt Akwasi met fluwelen handschoenen (zaterdag)
Akwasi baalt van mediasnippers na geweldsoproep Dam (maandag)
Evert en Patty walgen van geweldsoproep Akwasi (dinsdag)
Tweede BN’er pleit voor geweld tegen Zwarte Piet (dinsdag)
Akwasi maakt René van der Gijp verdrietig: ‘Gaat te ver’ (dinsdag)

Foto: RTL

93 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ralph
juni 18, 2020 15:33

Akwawie??

Gast
Johan
juni 12, 2020 21:05

Ja er is racisme in ons land en daar moeten we met ons allen iets aan doen.niemand is in principe beter of slechter dan een ander. Een gelukt wippie tussen twee mensen bepaald onze afkomst, dus niemand heeft het voor het zeggen. Daarom zijn wij gelijk. Mensen zoals deze rapper en de kick out zwarte piet organisatie zorgen ervoor dat welwillende mensen hun hakken in het zand zetten in plaats van tot een oplossing voor dit vraagstuk te komen.

Gast
Ray
juni 12, 2020 10:01

Die mongool van kwassie die moet ze smoel is houden want die kneus heb een grote bek maar hij heb niet voor niks onder gedoken gezeten omdat meneertje bang is nou ik wil die pokke smoel van hem wel in me kaar trappen want ik blijf en ben zwarte piet ik ga voor geen ene neger verandere wat denk hij nou. Staats mongool

Gast
Maddy
juni 11, 2020 11:18

De trotse kinderen van woordkunstenaar Akwasi krijgen later hetzelfde naar hun hoofd geslingerd, 100%…nee…100.000%! Uit de kunst! (woordkunstje)
Wát een leeghoofd die Akwasi.

Gast
MO
juni 11, 2020 10:51

De hoerenmoeder van onze verbindpiet Akwasi zal vast trots zijn op haar zoon.

Gast
aammehoela
juni 11, 2020 10:14

Uiteraard niet naar Beau gekeken. Ben helemaal klaar met dat gedoe.

Gast
Maddy
juni 11, 2020 09:49

@Sender, klopt als een bus.

Gast
Maddy
juni 11, 2020 09:45

Het moet niet B maar A zijn: ALLE levens doen ertoe!

KOZP: deze naam zegt genoeg, één en al agressie.

Gast
Sender
juni 11, 2020 09:37

Matthijs
do 11 jun 2020 om 0:10,

Dat is de angst omdat echt kritisch zijn al te gevaarlijk is. Dan aan tafel de vragen maar leuk verpakken, pamperen en hopen dat de licht ontvlambare A ook rustig blijft. Daarom is tv suf, gezapig en een einheidsworst geworden. Want een goede discussie is al snel olie op het vuur voor degene die zich nu al zo ‘achtergesteld’ voelen.

Gast
Hans
juni 11, 2020 08:42

Wat willen die gasten nou protesteren mag maar je houd aan de regels van dit land!blijf van onze helden af!werken doen de meeste niet.homo’s worden aangevallen door jongeren!vorige we een een blanke man vermoord door fam van deze mensen en dat mag dus?en niet te geloven dat deze mensen meer dan een uur podium krijgen van RTL!

Gast
Neef Guus
juni 11, 2020 08:17

@Captain Caveman
Leden van het Koninklijk huis worden niet ontvoerd door aliens omdat leden van het koninklijk huis zelf Aliens zijn. Snappie???

Gast
Captain Caveman
juni 11, 2020 08:03

Ondanks het feit dat iedereen NU zijn keel schor schreeuwt over dat facistische Racisme wat zoveel treurige slachtoffers eist en de hele gemeenschap verhoudingen op scherp zet, blijft het hierbij! Geen enkele grote partij maakt er een hoofdpunt van. Waarom niet? Omdat dit ‘probleem’ totaal niet leeft en interessant is voor de bevolking. Trekt geen kiezers, stoot ze juist af hiermee, leeft totaal niet onder blanken en andere groepen mensen! Op een klein groepje in Amsterdam na! Valt op dat er weinig tot geen moslim of Aziatische ‘zieligerds’ rond demonstreren. Dat zegt wat over de misplaatste overgevoeligheid van bepaalde groepen. Demonstrerende aziaten zijn net zo zeldzaam als ontvoeringen van leden koninklijk huis door Aliens !!!

Gast
ikweethetbeter
juni 11, 2020 07:58

Kijkcijfers 570.000 ,absoluut dieptepunt .RTL gaat steeds meer achteruit !!!!!
Wat maken ze een waardeloze TV nu vanavond weer Chantal verschrikkelijk !!!!!

Gast
Chelsey
juni 11, 2020 07:52

Na dit vuile klusje heus geklaard te hebben voor de kleine groep stinkend rijke lijkbleke witte globalistische slavendrijvers, die onder de mom van gelijkheid die de héle wereld in hun macht willen krijgen, mag pik zwarte Akwasi nu wat hen betreft natuurlijk gauw weer terug naar die vieze roet zwarte hoeren moeder van hem in Ghana. Immers 1 wereld natie is 1 grote natie op de wereld vol volgzame slaven. Vol sukkels dus zoals zwarte Akwasi nu zelf geworden is!

Gast
Stg81
juni 11, 2020 07:32

Mijn achteroom had ook van zijn 22e tot aan zijn dood pijn die diep zat. Dat kwam niet door de slavernij. Dat kwam omdat een Russische bajonetsteek zijn rechterlong doorboorde en 4 maanden later werd hij neergeschoten.. halve linkerhand eraf en elleboog versplinterd. Daar sta je dan in de sneeuw met -25 !! Hij heeft er nooit over geklaagd en is later zelfs met een oekrainse vrouw getrouwd! vertegenwoordiger werd hij na de krieg in fabrieks machines voor kleding en zeilmakerijen.

Gast
Hendrik
juni 11, 2020 07:32

Deze man hoort hier niet in onze gemeenschap. Als je niet weet hoe je moet gedragen, moet je gewoon weg weg wezen. Het is een grote oproep kraajer. Nu wil hij zijn eigen schoon praten. Hij heeft zijn kans gehad. Geen excuses gelijk naar de gevangenis en goed op sluiten, zo ver weg!!!

Gast
Ome Cor
juni 11, 2020 07:29

Kwam met zappen ff voorbij Beau. Een tafel vol met gekleurde mensen en idd ook die Akwasi. Nadat een zekere meneer Everduim z’n betoog had gehouden kreeg/nam Akwasi het woord en begon met ‘wow, helemaal eens, wow (en richting Beau): wat goed verwoord hè en wat vind je ervan?’ Hij bleef nog even doorzagen ri Beau. Het leek wel alsof die gozer iets gesnoven had voor de uitzending. Werkelijk tenenkrommend en door-zappen maar.

Gast
Kurt Jurgenz
juni 11, 2020 07:19

Inderdaad X. Er wordt heel
Wat uit de kast getrokken om de ware aard en reden te verbloemen. Herstelbetalingen, geld, geld! Let maar eens op! Dat wordt de volgende stap! Blanken moeten zwarten gaan compenseren voor zaken waaraan deze generatie niets aan kan en hoeft te doen voor de gene die herstel betaling eist maar NIETS van dat ‘leed’ heeft meegemaakt. Let maar op: straks komt de nieuwste dure smartphone uit en dan begint het gezeur via de linkse media om betalingen! Zelf werken is in veel gevallen not done, rap carrière gaat voor!! Op die mooie Caribische eilandjes is meer dan 75% werkeloos!! Dan is NL wel goed om te betalen!

Gast
X
juni 11, 2020 06:49

@Kurt kan ik mee instemmen. Wanneer hoor je dit buiten de randstad.
NERGENS. Ik had een jaar of 7 relatie met een Indonesian man.. Die op zijn beurt een ex had van surinaamse afkomst. Zijn kinderen zijn zwart. Het was geen probleem hier.
Dus zou zeggen zwarten verspreid je dan is integratie zo gebeurd.
Maar na dit gedoe..blijf daar maar in je geliefde (ahum) randstad.

Gast
roevka
juni 11, 2020 06:44

Ik ben ondertussen wel klaar met die nep talkshows. Ze lullen alleen over corona en blm.

Gast
Kurt Jürgenz
juni 11, 2020 06:23

Elk ‘probleem’ wat vooral in stinkstad Amsterdam wordt uitgebroed, wordt daarna verspreid door de vele linkse takshows die ook vaak hun basis hebben in Amsterdam. En dan worden de problemen maar vooral de schuldvraag bij de burgeres neergelegd. In dit geval, blijf maar lekker in die prachtige bijlmer wonen want ergens anders buiten Amsterdam zit men niet op dat stomme gezeik te wachren. Dus voorlopig valt alleen in de hoofdstad iedereen op zijn knieën om zogenaamd spijt te betuigen! En al die zgn bn’rs vooral die Amsterdamse zeikwijven met hun racisme geklaag; kijken of dat stand houd als een dikke, witte, oudere en bemiddelde man klaar staat om hun financiële honger te stillen! Lesbo in Amsterdam? Dan ben je echt heilig verklaard!

Gast
Stg81
juni 11, 2020 06:12

Leuk om te zien die Hollandse bakvisjes die ook mogen mee demonstreren met die negers. Roepen dat ze maar vooral anderen fout zijn. Weten helemaal niet wat voor venijn ze aantrekken. Meestal lopen ze daar niet rond om hun standpunt kracht bij te zetten en zo te strijden voor in hun ogen betere wereld. Maar zijn op zoek naar een dikke negerl-l! Die racisme smoesjes hebben we nu wel gezien!

Gast
X
juni 11, 2020 06:02

Je moet als blanke nu echt op eieren lopen. Gelukkig woon ik in Twente. Wij hebben deze problematiek in mindere mate aangezien iedereen opgehokt zit in de randstad. Als de zwarten zich meer over het land verspreiden speelt dit probleem veel minder.
Ik woon in een wijk met blanken turken en her en der zwarten.
Geen enkel probleem. Waarom moet iedere zwarte zo nodig in Amsterdam wonen?
Bovendien hebben we hier een AZC waar veel vrijwilligerswerk door blanken wordt gedaan. Met alle respect en medeleven.
Ik vind het echt een randstadprobleem. Val me daar niet mee lastig.

Gast
Solidarikots
juni 11, 2020 03:56

Een grap volgens mijn zwarte zwager. Maak ‘m maar NIET zelf anders ben ik racist. Daarom citeer ik het maar hoe akwasi hier wordt genoemd. Letterlijk door zwart persoon die een hekel heeft aan dit soort groepjes gekke witte en zwarte mensen.

AKWASI – ASIKSWARTSIE

Volgens haar ziet die asikswartsie alleen maar zwart en niet gewoon de mens zoals iedereen is. Iedereen noemt hem hier nu ook zo.

Gast
Solidarikots
juni 11, 2020 03:45

En uiteindelijk komen we allemaal uit Afrika, heeft elk volk wel ergens pijn gevoeld in een bepaalde tijd in de geschiedenis.

En niemand van mijn donkere vrienden en gedeelte familie van mij heeft niemand pijn. Je hebt pas pijn als je je als slachtoffer gaat voelen. De echte slachtoffers waren de zwarte slaven die op de plantages moesten werken. Elk donker persoon die bijwijze van spreken nu nog op een plantage moet werken is voor mij ook slachtoffer. Maar niemand uit dat domme gekke zwarte en witte beroepsdemonstrantengroepjen is ook maar enigzins slachtoffer.

Juist door dit soort enge groepjes moet ik het nu hebben over mijn donkere vrienden. Terwijl het normaal gewoon mijn vrienden zijn net als al mijn witte vrienden.

Nu praat ik dus over zwart en wit. Juist door dit soort gevaarlijke gekken die iedereen tegenover elkaar uitspelen.

Gast
Solidarikots
juni 11, 2020 03:32

Ik heb nog hele diepe pijn vd oerknal. Kan er nog niet van slapen…

Gast
Claudia de B
juni 11, 2020 02:33

Heb vanavond gekeken en kan er niet van slapen. Wat ging Beau tekeer zeg tegen die weerloze mensen van kleur! Als een typische blanke onderdrukker. Wat denkt deze witte cis-man wel niet? Hij heeft geen enkel recht van spreken door zijn white privilege, hij kan onmogelijk hun diepe pijn voelen.

Gast
Xxxxx
juni 11, 2020 02:10

Dit soort gasten houdt niet van Nederland. Die hebben maar een doel voor ogen en dat is Nederland op alle mogelijke fronten kapot maken. Het zijn niets ontziende negers en negerinnen die elk moment aangrijpen om in Nederland een tweedeling te zaaien. Wij domme Nederlanders trappen ook overal in.

Gast
Petra Pruimedant
juni 11, 2020 01:47

Edwin
wo 10 jun 2020 om 23:54

Och……hersenbeschadigingen zijn hier blijkbaar eerder regel dan uitzondering!

Gast
Petra Pruimedant
juni 11, 2020 01:44

Roekoe
do 11 jun 2020 om 0:00

Ach mannetje, met je kleine pikkie……..get.a.life! Please!!!! Educate yourself

Gast
Casavaboombje
juni 11, 2020 00:53

@Rini, ik geef toe, het lezen van deze website tast mijn IQ enigszins aan.

Gast
Rini
juni 11, 2020 00:52

en wat is een naggar ?

Gast
Rini
juni 11, 2020 00:50

wtf is worth in jouw zin Casavaboombje, ga ff terug naar school.

Gast
Casavaboombje
juni 11, 2020 00:30

#sutwn Stop using the worth n🖤gg🖤r

Gast
Pinkeltje
juni 11, 2020 00:15

🛍 zou deze emoji nog lang bestaan eigenlijk, black friday klinkt toch wel heel racistisch 🖤

Gast
Mirage
juni 11, 2020 00:13

wit ✔
man ✔
Nederlander ✔
Goede opleiding ✔
Niet in aanraking geweest met politie ✔
Blonde vriendin ✔
mooi huis ✔
goede baan ✔

Yep op en top racist volgens groenlinks en blm

Gast
Robert
juni 11, 2020 00:12

Akwasi en Simons zijn juist diegene die de discriminatie aanwakkeren, laat ze de snavel houden.
En vooral geef ze geen podium!

Gast
Matthijs
juni 11, 2020 00:10

Ook Beau is af. Klaar finish !!!

Niet objectief… niet kritisch. Flut !!!

Toedels. Deze kijker is afgehaakt.

Gast
⚔️⚔️⚔️
juni 11, 2020 00:07

WIJ STOPPEN MET ZWARTE PIET ALS ALLE CRIMINELE BUITENLANDERS DIRECT HET LAND UIT WORDEN GEZET BIJ DE EERSTE BESTE MISDAAD.

Gast
Maria
juni 11, 2020 00:05

Hopelijk kunnen journalisten ook een beetje zoeken. Want als je zoekt zie je hele rare dingen. Kijk op twitter en zoek dan verder en lees daarna gerenommeerde kranten.

Gast
Roekoe
juni 11, 2020 00:00

@Petra Zuurpruim Pruimedant, maar heb je de docu al gezien of lul je maar wat in het rond.

Gast
Edwin
juni 10, 2020 23:54

Pruim, 23:42, bevalt het je hier niet, dan ga je gewoon terug naar je corrupte bananenrepubliek.
Alvast goede reis gewenst.

Gast
Edwin
juni 10, 2020 23:54

Pruim, 23:42, bevalt het je hier niet, dan ga je gewoon terug naar je corruptie bananenrepubliek.
Alvast goede reis gewenst.

Gast
Daantje
juni 10, 2020 23:53

Kamer zeg, wat is beau veranderd. Durfde niets te zeggen, ging er niet tegenin en gaf deze vreselijke figuur een podium. Alleen John de Bever durfde wat te zeggen maar kreeg meteen een reactie, ” wie is die gast”.jammer beau, je bent een hielenlikker geworden.

Gast
David
juni 10, 2020 23:52

Opsporing gezien
Weer een hoop getinten gezien en die kwamen geen cadeautjes brengen.
Maar meer ????
En met veel geweld. Geweld dat de heren ook gebruiken om hun gelijk
te halen in zogenaamde woordspelingen

Gast
Petra Pruimedant
juni 10, 2020 23:42

Reaction
wo 10 jun 2020 om 23:41
Nog zo’n vieze volgevreten ouwe racist.

Gast
Petra Pruimedant
juni 10, 2020 23:41

Merel
wo 10 jun 2020 om 23:38

Best lastig hè, Mereltje……leven met ‘n hersenbeschadiging. Maar toch bedankt voor de moeite, meid. Nu hup, de isoleer weer in!

Gast
Reaction
juni 10, 2020 23:41

Het zag er zwart van de mensen bij Beau, zou er een hulplijn zijn daar want er waren veel slachtoffers.

Gast
Petra Pruimedant
juni 10, 2020 23:39

Uit de meeste reacties hierboven blijkt ondubbelzinnig dat de meeste ‘mensen’ hier behoren tot de categorie domme, asociale racisten.
Sodemieter toch onderhand eens ‘n eind op, met jullie stokpaardje Zwarte Piet! Hebben jullie al ‘n smartphone? Oh nee…..jullie bellen vast nog met ‘n vast toestel, voorzien van ‘n draaischijf! Domheid kent geen grenzen. Dat blijkt maar weer.

Gast
Merel
juni 10, 2020 23:38

slachtofferrol in 13th is wel erg aanwezig dat je het maar even weet :-)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen