Patty Brard: ‘Ik neem het Bridget Maasland heel kwalijk’

Patty Brard heeft het wangedrag van Bridget Maasland op haar huwelijksfeest in 2014 heel erg betreurd. Het gaf het feest een lelijke herinnering. Dat geeft de SBS 6-diva aan in haar biografie Patty. Het incident – Maasland zou met haar slipje op de enkels hebben gestaan terwijl André Hazes jr. aan haar zat te frunniken – was eind vorig jaar onderwerp van een heuse rel: de Privé bracht het voorval na vijf jaar naar buiten, waarna Bridget een zaak tegen het blad aanspande. Die verloor ze.

Brard doet in haar biografie een boekje open over het gebeuren. “Dat hele incident heeft voor zo’n smet op ons feest gezorgd, en dat neem ik haar hoogst kwalijk.”

Ze snapt niet dat Maasland het voorval ontkende. “In een rechtszaal op je kind zwerend dat je niets met Dreetje hebt geflikt tijdens ons feest. Daar zakte míjn broek nou af“, aldus Brard veelzeggend.

Misschien wist ze het ook écht niet meer“, zegt de diva, die daarna uitgebreid vertelt hoe ze Maasland wel vaker ‘laddertoetelorie’ heeft meegemaakt.

De tv-diva is hevig teleurgesteld in haar vroegere Shownieuws-collega. “Weet je dat ik ook nooit een telefoontje van haar heb gekregen met een kleine verontschuldiging over het veroorzaakte tumult rondom ons huwelijksfeest?

Het is ook het moment waarop het misging tussen Brard en Hazes jr. Zijn vriendin Monique verbood hem om nog langer om te gaan met Brard, zegt ze. “Maar achteraf bezien had Monique beter een omgangsverbod met Bridget kunnen instellen.

Toen Monique in beeld verscheen, heeft ze Hazes ‘nooit meer gezien’. Maar: “Ik ben trots op wat hij bereikt heeft, en ik ben nog trotser op Rox en hun moeder Rachel.”

Lees ook:
Bridget en Patty gieren om ‘cumshot’ (september 2013)
Patty Brard: ‘Bridget Maasland lachte nep in lelijk licht’ (december 2016)
Patty Brard bevestigt: ‘Bridget Maasland is leugenaar’ (februari 2020)
Patty Brard: ‘Bridget moet haar dronken mond houden’ (maart 2020)

Foto: RTL

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Josien
april 18, 2020 21:29

#tinus. Meesterlijke afsluiting: ‘Bah.’
Drie letters waarmee je alles verwoordt. En de vergelijking met een Roemeense prostituee vind ik echt grote klasse.
Hoe bedenk je zoiets?

Gast
Tinus
april 18, 2020 20:39

Patty neemt helemaal niemand iets kwalijk totdat ze er zelf beter van wordt, zoals hier dus gebeurt. In een klein politiek spelletje komt het Patty goed uit om Bridget iets na te dragen, niet Dré, daar gaat het niet over, nee, Bridget. En dat is dan precies op het moment dat Patty met een boekje vol leugens uit de school klapt en zij zelf onder vuur ligt vanwege allerhande onwaarheden die in het boek staan en andere onfrisse eigenaardigheden waarvan ze nu eigenlijk niks meer wil weten. Wij weten het inmiddels wel met Patty Brard. Ze is uiterst onbetrouwbaar en ontzettend ordinair. Een Roemeense prostituee heeft nog meer klasse in haar pink dan Patty brard in haar hele leven is kwijtgeraakt. Bah.

Gast
Richie
april 18, 2020 16:27

Dit veenlijk is besmet niemand neemt Patty Brart nog serieus en ze is lelijk en ook ze stinkt er vreselijk ik wordt bang van.

Gast
Suzy Wang
april 17, 2020 08:41

@16.42
Eerlijk is eerlijk. Hij is wel goed😀

Gast
@ 16:42
april 16, 2020 22:09

Bedoel je dat Bridget zich laat bevoelen voor 21,50?
Goedkoop ja :)))

Gast
Suzy Wang
april 16, 2020 16:42

Om te neuken heb je er wel twee voor nodig. Ik hou niet van de slipjes koningin maar die kermisklant was er toch ook bij.Allemaal van het zelfde kaliber. Ik ben blij dat ik geen €21.50 heb uit gegeven aan die del.

Gast
Roely
april 16, 2020 16:26

Hoe vaak wordt dit door MC geplaatst, vorige week en nu weer?
Volgens mij wil je dan bewust iemand kapot maken, net als de rest van de media. Die respectloze kwal André wordt alleen maar ontzien, en Bridget krijgt bakken stront over zich heen.
En dat anno 2020, blijkbaar wanen de figuren in de media zich nog steeds in het stenen tijdperk.

Gast
Renske Bervoets
april 16, 2020 16:00

Patty Brard.
Poep.
En verder?

Gast
MI6
april 16, 2020 15:36

Jemig Patty waarom heb jij haar in de eerste plaats uitgenodigd op je huwelijksfeest? kom op zeg, we hebben het wel over de onderlaag van de BN’ers…

Gast
MUSTAFA
april 16, 2020 14:10

Dat is heel het trucje,constant over dat boek citeren zodat de mensen het kopen en achteraf heb je er spijt van dat boek om te kopen.

Gast
😷Paulus
april 16, 2020 13:24

😷Biij het zien van deze Pic. Kan 😷Niks anders concluderen dat P🤷‍♀️tegenB👩‍🦳zegt van, houdt altijd je slipjes omhoog en niet op je knieën hoe geil je ook wordt op 🥳🥳🥳🥳feesjes. Toch netjes van P. 👩,, 😋😋😋

Gast
Rooie Ria
april 16, 2020 13:22

Óver hoeren wordt altijd héél laatdunkend gedaan en slecht gesproken maar zodra een hoer op televisie komt is het ineens een DIVA! Terwijl die stoephoeren Brard, Paay en Maasland nog erger zijn dan de gemiddelde temeijer!

Gast
Tim
april 16, 2020 13:20

Over 10 jaar is dit een quiz vraag. Wat voor incident gebeurde er op het huwelijksfeest van paty? Niemand? Hint: Het was iets met een slipje.

Gast
Meter
april 16, 2020 13:18

@ Peter, je hebt helemaal gelijk! En stuur die galbak Roelvink dan ook meteen mee. Brard, Maasland, Paay, Hazes en Roelvink zijn het schuim der natie. Je zou bijna hopen dat het coronavirus in hun omgeving rondwaart en…..

Gast
Jan
april 16, 2020 13:11

@Mustafa: shalom!
Nee schat, Patty staat op 5 in de top 60 van de bestverkochte boeken en Nouri staat op 6.
Yalla yalla.

Gast
MUSTAFA
april 16, 2020 12:58

Ligt dat boek nog niet in het bak van opruiming 75% korting??

Gast
Dokter Bibber
april 16, 2020 12:55

Misschien studeerde Dreetje wel voor gynaecoloog en moest hij de zuurgraad van de witte vloed van een dame op leeftijd testen?? Waarom zo negatief over Dreetje en Bridget ?

Gast
Sjors van Kempen
april 16, 2020 12:36

Je nodigt allerlei tokkies uit op je feest en bent verbaasd dat ze zich misdragen.

Had je misschien van tevoren over na kunnen denken, Pet.

Gast
M52
april 16, 2020 12:11

Waarom blijft Patty maar met stront gooien naar Britget. Zo heilig is ze zelf ook nooit geweest.Laten we maar eens naar haar 3 of 4 huwelijken kijken . En dan nog al haar leugens die ze rond verteld heeft. En alle ruzies die ze veroorzaakt heeft . Haar eigen dochter heeft weggejaagd. Nee, dan heb je het recht om over andere de vuile was buiten te hangen. Maar het is wel heel erg laag, het dan weer over Bridget te hebben. Laat haar met rust. Ze is al genoeg gestraft.Ik ben gen fan van haar. Maar het moet nu maar eens stoppen .

Gast
Kaatje
april 16, 2020 11:52

Toch triest als je vaker zo zat bent dat je niets meer weet. En nog triester dat je op je kind gaat zitten zweren over een gebeurtenis tijdens een black-out. En nu al weken niet meer op tv geweest en nu de ene na de andere wanhoopspoging om maar weer in de publiciteit te komen.

Gast
iemand
april 16, 2020 11:50

Iedereen neemt het Bridget kwalijk maar het was misschien Andre wel die haar slip naar beneden trok zodat hij er goed bij kon. Iedere keer is het Bridget fout maar hij is degene die een relatie had en heeft. Praat Bridget niet goed maar ze doet het niet alleen. Maffe zooi allemaal die BN’ers.

Gast
Alex
april 16, 2020 11:47

Waarom boos op Bridget maar wel trots op Hazes? Beetje seksistisch ?

Gast
Sterre
april 16, 2020 11:46

Kunnen de ” dames” qq verlepte aandachtshoeren Brard, Keijl, Paay en Maasland niet voor de rest van hun leven naar elders worden gedirigeerd? Misschien heeft Zimbabwe TV interesse in dit genetisch afval / C artiesten ??? Of Papua Nieuw Guinea?? Zo niet , dan zou het bevorderlijk zijn dat MC deze tragische kermisklanten voortaan doodzwijgt !

Gast
Sip
april 16, 2020 11:43

Ik snap niet dat mensen dit boek kopen; past in de serie Gordon, Brad etc.

Gast
Theo
april 16, 2020 11:43

Wel fijn dat het hele boek ook online wordt gepubliceerd de afgelopen weken.

Gast
Angel
april 16, 2020 11:28

Die B.Maasland moet eens wat meer aan haar kind denken, arm kind, die zal als hij volwassen is haar heel veel kwalijk gaan nemen, en zich dood schamen met zo`n moeder.

Gast
teuntje
april 16, 2020 11:23

Ik begrijp dat ze het die slettebak Bridslet kwalijk neemt maar ze wil ook wel haar boek verkopen zeg…….. iedere dag lezen we weer een stuk uit haar boek scheelt mij geld om het boek te kopen whaaaaaaaaa

Gast
Leo knots
april 16, 2020 11:20

Daar gaan we weer Bridget en het verhaal slipje op de enkels. Al vaker gezegd te ranzig en te dom voor woorden. Dat ze naar de rechter is gestapt te triest voor woorden. Al tijd niet meer gezien op tv inderdaad. Denk dat ze tijd nodig heeft heeft voor haarzelf. Wellicht zelfs hulp. Laten we dan ook hopen dat ze dat heeft en dat het gaat helpen.

Gast
anoniem
april 16, 2020 11:15

nederland o nederland

waar zijn we nu mee bezig

2 door gespoelde oma’s (poep oma’s)

kom mislukte oma’s laten we de straten gaan vegen

ipv ouwe hoeren, (beide zijn al 4 keer gescheiden)

Gast
Bridget Maasland
april 16, 2020 11:15

Oke

Gast
Remi
april 16, 2020 11:12

Ontzettend veel bewondering voor Rox.
Meisje houdt dapper stand tussen al die paupers.

Gast
Zomaar een persoon
april 16, 2020 11:08

Nog steeds geen Bridget bij RTL Boulevard. Had die nog niet zo lang geleden nog een vierjarig contract getekend bij RTL?

Gast
Naut
april 16, 2020 11:05

Gelijk heb je Patty

Del Bridget doet het met iedereen maar op een bruiloft is wel heel laag bij de grond.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen