Patty Brard: ‘Bridget moet haar dronken mond houden’

Patty Brard denkt dat Bridget Maasland er in de toekomst heel goed aan doet om zich een beetje gedeisd te houden over gebeurtenissen waarvan ze zich vanwege dronkenschap niet veel kan herinneren. Dat heeft ze vanochtend gezegd op Radio Veronica. Maasland verloor in december een rechtszaak tegen Privé, dat na jarenlang zwijgen onthulde dat de presentatrice zich in 2014 zwaar ordinair heeft gedragen op het huwelijksfeest van Brard. Ze zou met haar slip op de enkels hebben gestaan.

De Boulevard-ster groef haar eigen graf door zo tekeer te gaan tegen Privé, aldus Brard. “Ik denk dan: weet je, Bridget, als je nou weet dat je een goede borrel lust – en ik heb er flink wat met haar achterover geslagen in mijn leven – en je de volgende dag soms denkt: waar waren we dan, en je hebt black-outs, dan zou ik als ik jou was over zo’n avond nooit naar een rechtszaal zijn gestapt. Stap eroverheen.”

In een uiterste ontkenningspoging riep Maasland dat ze geen slipje, maar corrigerend ondergoed droeg. “Je maakt het alleen maar erger als je over corrigerend ondergoed gaat zitten praten. Ja, maar echt, wat kan het ons schelen? Whatever!

Als je weet dat het je zo raakt, dan had ik over dit heen gestapt en gedacht: laten we het niet groter maken dan het is.

In de biografie van Brard die vandaag wordt gelanceerd wordt Maasland ook genoemd. Ze deelt onder meer een anekdote over vergaand dronkenschap van de Boulevard-ster.

Lees ook: Patty Brard bevestigt: ‘Bridget Maasland is leugenaar’ (17 februari)

Foto: RTL

57 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Tv kijker
maart 27, 2020 12:11

Dat zegt die uitgemergelde lap vel die haar dochter al jaren niet heeft gesproken en beschuldigd word van diefstal van haar eigen moeder.
Patty dit word je laatste jaar op tv let maar op je bent al jaren op je retour.
Jaren je mond gehouden over bridget en nu bridget heel Nederland over zich heen krijgt moet jij ook zo nodig haar na beneden halen om je boek beter te kunnen verkopen….bah bah ps..je begint steeds meer op Marijke gelegen te lijken met je kop te schudden op tv.

Gast
Angela
maart 26, 2020 23:38

Sinds sociaal media in het leven kwam,is de ellende begonnen….bla bla bla bla bla chocoladevla

Gast
In-saïd
maart 26, 2020 23:23

O ja en beide modellen lekken nogal vanwege veelvuldig gebruik, deukjes en krasjes geven het geheel de look van echte old timers

Gast
Nadine
maart 26, 2020 22:16

Het is heel makkelijk om over iemand te oordelen.maar niemand is perfekt waarom aleen negatief reageren mischien maasland of patty ook positieve dingen presteerd in het leven.en alles is tydelijk en kan verbeteren waneer zy dat willen

Gast
In-saïd
maart 26, 2020 21:48

Beide modellen, na flink aantal eigenaren met flinke km stand, achterstallig onderhoud en hevige slijtage, nogal luidruchtig in voorbij gaan…

Gast
Alfons
maart 26, 2020 14:29

Nog mooier . Slip op enkel en stom bezopen en de dwerg zingen en spuiten in haar

Gast
Kenia
maart 26, 2020 13:44

Die Patty moet der mond/bek houden zeker als het gaat om Bridget, is ze snel vergeten wat zij allemaal heeft geflikt haar imago us al lang beschadigd wie neemt haar nog serieus en ze heeft zeker niets te doen dat ze dingen gast uithalen naar Bridget toe, überhaupt als je aan het praten bent zie je STONED UIT je komt moeilijk aan het woord en onverstaanbaar bezopen. Je bent gewoon JALOERS op Bridget, jij bent gedumpt door SBS omdat je niets bij te brengen hebt. En ga je nu uithalen naar BRIDGET. WALGELIJK MENS BEN JE, GISTEREN BESTOND JE NIET EN NU GROOT BEK….. 😄

Gast
Willie Wortel
maart 26, 2020 11:08

Dames Koffie?!!!

Gast
Dunia
maart 26, 2020 09:01

Wat Brigitte heeft meegemaakt noemen we Karma.
Wat Patty heeft bereikt na zoveel ellende is God,s zegen

Gast
W A S D A H
maart 25, 2020 23:14

vergaand dronkenschap?????

Gast
Moddergooien
maart 25, 2020 21:32

Wie denkt er dat Jinek gaat praten met die verlepte banaan om dat boekje te promoten. Hahaha, dat zou wat zijn.
Dan weet Jinek dat haar laatste uurtje bij RTL heeft geslagen.

Gast
Moddergooien
maart 25, 2020 21:31

Abominabel stukje leesvoer, de tijd niet waard, en al helemaal niet interessant door de gossip en de roddel die achteraf natuurlijk niet waar blijkt te zijn. Goedkoop in elkaar geflanst stukje broddrlwerk kortom, even wachten dan is dit ook weer overgewaaid.

Gast
de enige echte!
maart 25, 2020 21:10

zij de ene slet tegen de andere slet

Gast
Astrid-Op1 1,6 miljoen
maart 25, 2020 20:37

Astrid-Op1 1,6 miljoen
wo 25 mrt 2020 om 14:17

Hoi dubbelganger of moet ik schrijven kopie/plak?

Gast
Botox for ever
maart 25, 2020 20:15

Patty herkent haar soortgenoten.

Gast
Sylvano
maart 25, 2020 19:47

Die kop van Patty begint steeds meer op Yolanthe te lijken.

Gast
teuntje
maart 25, 2020 18:38

Zegt de ene alcoholist over de ander zijn gewoon 2 lellebelen

Gast
Paulus
maart 25, 2020 17:23

😷@Jolanda, ik doe nog een schepje bovenop! 😜Met al dat gepaal met de heren van stand, heeft 🙎‍♀️een olifant vagina overgehouden, dat merk je pas als je 🙎‍♀️ziet lopen. Lijkt wel zwenkwielen. 🤭🤭🤭 Nu jij weer….🤣🤣🤣

Gast
Henk
maart 25, 2020 17:15

Overeenkomst tussen Patty en Gordon is groot.

Allebei een boek geschreven met bagger over collega’s.

Gast
Rob
maart 25, 2020 17:00

@piet pannelap: die Freddy Heineken was volgens mij behoorlijk verkikkerd op haar. Bijna alle mannen waar Patty mee omging waren rijk en machtig.

Gast
G.ossip
maart 25, 2020 16:56

Vies vuil loeder dat je bent Patty,snuivend en zuipend heb jij je leven door gebracht,en nu voor het geld haal je iedereen door het slijk,met je leugens en halve waarheden.

Gast
Piet Pannelap
maart 25, 2020 16:53

Dat boek moet een bestseller worden…. hahahaha. Wat een smeuïge roddelverhalen. Geweldig. Daarna zullen enkele advocaten er wel bij varen.

Gast
Jolanda
maart 25, 2020 16:52

De keurige nette ingehouden tokkies hierboven hebben zich ook weer eens uitgelaten over Patty Brard…

Gast
rob
maart 25, 2020 16:49

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Gast
Tinie
maart 25, 2020 16:37

Ik vind Patty wel komisch, als stoned wijf verwijten dat iemand anders dronken is.

Gast
Caramba
maart 25, 2020 16:22

Ik dacht dat Patty Brard ook allang uit elkaar was.

Gast
Nathan
maart 25, 2020 15:59

De breuk tussen Patty en haar dochter voert toch ook terug naar haar drugsdagen? Toen ze haar dochter erin meesleurde? Dat verhaal heb ik regelmatig gehoord.

Gast
Sterre
maart 25, 2020 15:49

@syzy wang… op 1,5 m afstand?

Gast
Suzy Wang
maart 25, 2020 15:46

Hoe staat het met Patty en haar dochter? Leuk contackt?

Gast
Sterre
maart 25, 2020 15:45

De Nederlandse literatuur van de 20e eeuw… biografieën van Pissy Pasy, Coky Gordon en Hysterica Brard ipv Multatuli, Aagje Deken en Marike van Nimwegen….

Gast
jan
maart 25, 2020 15:35

Patty leeft dus nog? Ik kom haar alleen hier tegen.

Gast
Ralf
maart 25, 2020 15:17

Staat er in die bio ook dat ze in de mond peopte van Ron Brandsteder?

Gast
Leo knots
maart 25, 2020 15:14

Dronken of niet Brigit moet gewoon altijd haar mond houden

Gast
Paulus
maart 25, 2020 15:03

😷Patty brard weet heel goed dat geile Andre, Bridget flink gepaald heeft op haar feesje anders zou ze dit niet zeggen.tja! Wat die bn’ers wel niet allemaal uitvreten dat wil je niet weten.🤭🤭

Gast
Piet Pannelap
maart 25, 2020 14:58

Dit is toch geweldig? De ene verslaafde tegen de andere. Het lijkt wel het begin van een grap. Heerlijk.

Gast
Donald Dumb
maart 25, 2020 14:56

Pff. Ben deze twee wijven ontzettend beu…
Zowel Maasland als Brardmoe…

Gast
Respect ✌️
maart 25, 2020 14:47

Blijft toch grappig als Patty of Gordon commentaar op gedrag van andere hebben ,door hun narcisme hebben ze niet in de gaten hoe ze zichzelf voor joker zetten.

Gast
Robert
maart 25, 2020 14:46

Ik mag die Patty wel.

Gast
Pablo ijscobar the first
maart 25, 2020 14:46

Iedereen mag een mening hebben. Wat ik jammer vind, is dat er niet stil wordt gestaan of Maasland inderdaad wel een rechtszaak zou willen. Ik heb het idee dat P.r.d.v haar op ideeën heeft gebracht ter meerdere glorie van zoon. Kassa! En wij weten allemaal dat het 1 grote fiasco is geworden. Dankzij de bemoeienis van onze alles weter. Mijn opmerking staat los van wat ik van Maasland vind incl patty en dat is dat ik ze totaal niks aan vind.

Gast
gofield@live.nl
maart 25, 2020 14:36

Al die, de meeste, allemaal… Wat is het nou?

Gast
ivan
maart 25, 2020 14:31

Al die dames van de tv(de meeste dan) zijn toch allemaal ho*ren.

Gast
Nee. Gewoon nee.
maart 25, 2020 14:29

Dit helpt niet echt om een boek te verkopen nee.
De treurigheid druipt er vanaf.
Heel zielig allemaal, en vooral zonde van de energie.
Stop ermee Patsy, je bent heel erg sneu en de wereld is je beu.

Gast
Robert
maart 25, 2020 14:24

Mondhouden geldt voor zowel Maasland als Brard, niemand zit te wachten op die leegthoofden.

Gast
Astrid-Op1 1,6 miljoen
maart 25, 2020 14:17

Astrid-Op1 1,6 miljoen
wo 25 mrt 2020 om 14:05

Hoi dubbelganger of moet ik schrijven kopie/plak?

Gast
Blinde Herdershond
maart 25, 2020 14:16

Annoniemus
wo 25 mrt 2020 om 14:10
“Ik denk dan: weet je, Bridget, als je nou weet dat je een goede borrel lust – en ik heb er flink wat met haar achterover geslagen in mijn leven”
Leer lezen en probeer het dan nog eens.

Gast
Annoniemus
maart 25, 2020 14:10

Gelukkig heeft Patty nooit gedronken !

Gast
Hans
maart 25, 2020 14:10

– Patty had een relatie met haar drugsdealer en had hem ook “geholpen”
– Patty en Freddy Heineken hadden een wel heel innige vriendschap
– Patty mag van Talpa niet meer dik worden
– Patty had in haar jetsetjaren in 1 dag 3 ton aan kleding uitgegeven
– Patty had bepaalde handelingen NIET verricht bij Ron B.

Gast
Astrid-Op1 1,6 miljoen
maart 25, 2020 14:05

Alhoewel ik die Brard eigenlijk nog vreselijker vind dan Bridget!

Gast
Sip
maart 25, 2020 14:01

Dezelfde stijl als Gordon om je boek te verkopen, walgelijk.

Gast
Astrid-Op1 1,6 miljoen
maart 25, 2020 13:58

Ja Bridget, je valt door de mand.

Je bent nog erger dan ik al dacht.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen