Patty Brard bevestigt: ‘Bridget Maasland is leugenaar’

Patty Brard laat eindelijk van zich horen in de ‘slipje op de enkels’-rel rondom Bridget Maasland. Ze zet haar vroegere tv-vriendin keihard neer als een leugenaar. Dat is te lezen in weekblad Story. Maasland sleept de Privé in december voor de rechter toen het blad besloot om een jarenlang geheim over haar wangedrag op het huwelijksfeest van Patty Brard in 2014 toch maar op straat te gooien. Ze zou zich behoorlijk ranzig hebben gedragen met de toen nog bezette André Hazes jr.

Op een gegeven moment zou Maasland zelfs met haar slipje op de enkels in het feestcafé hebben gestaan, werd onthuld tijdens het kort geding. Brard weet natuurlijk precies wat er gebeurd is, maar zweeg tot nu toe over het incident.

Ditmaal laat ze aan Story weten: “Daar wil ik niets over zeggen. Nou ja, behalve dat ik het knap vind dat je zoiets durft te ontkennen.

Het lijkt de opmaat naar meer onthullingen in de biografie die ze volgende maand uitbrengt in het kader van haar 65ste verjaardag. Ze heeft al aangegeven om daarin geen enkele BN’er te sparen.

Zijn er al mensen op haar af gekomen met het verzoek om een bepaald verhaal niet te publiceren? “Nee, dat is nog niet gebeurd. Ik denk ook niet dat er iemand is die denkt dat zoiets van enige invloed zou zijn bij mij.

Ik ben mijn hele leven al open en eerlijk. Dat gaat nu niet anders zijn. Wat waar is, is waar en wat niet klopt, klopt niet.

Bridget en Patty werden in 2013 grote vriendinnen van elkaar, toen ze regelmatig met elkaar achter de desk van Shownieuws stonden. Ze was in 2014 dan ook van harte welkom op haar bruiloft.

Na die bruiloft is hun relatie ernstig bekoeld. In 2016 haalde Brard genadeloos uit naar La Maasland. Lees daarover: Patty Brard: ‘Bridget Maasland lachte nep in lelijk licht’ uit december 2016.

Gisteren werd bekend dat Maasland en Hazes hun relatie na drie maanden hebben beëindigd.

Lees ook:
Privé door stof voor André, wél kort geding Bridget (12 december)
Ruzie in BLVD: John van den Heuvel mist wederhoor (12 december)
Privé-Evert haalt uit naar Bridget en Peter R. de Vries (12 december)
‘Slipje Bridget Maasland lag op haar enkels’ (13 december)
Shownieuws: ‘Bridget Maasland is een grote leugenaar’ (13 december)
Bart Ettekoven: ‘André en Bridget geen blijvertje’ (15 december)
Ook Celine Huijsmans vindt Bridget Maasland leugenaar (16 december)
Privé lacht zich rot: rechter maakt gehakt van Bridget (20 december)
Rechter neemt Bridget tegen zichzelf in bescherming (21 december)
De Vries bezorgt Bridget ‘slipje’ Maasland imagoschade (21 december)
‘BN’ers gaan advocatenkantoor Peter R. de Vries mijden’ (21 december)
Bart Ettekoven dreigt Royce de Vries met rechtszaak (21 december)
Volkskrant keihard: ‘Bridget ordinair, Wendy leugenaar’ (28 december)
Rectificatie artikel André Hazes jr. en Bridget Maasland (3 januari)
Bridget ‘slipje op enkels’ Maasland niet in hoger beroep (22 januari)

Foto: RTL

51 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pluk
februari 21, 2020 00:13

Keurige foto weer boven in de kop.
Beter dan dit wirdt het niet.
Geef Botox maar de schuld van alles.
Het is een wonder dat dit nog leeft en op haar manier dan gewoon meedraait in deze samenleving. In het dierenrijk was euthenasie of verstoting haar deel geworden.
We wachten op de counter van Bridget.
Tokkie tegen tokkie, wie is de ergste lowlife?

Gast
Fok.nl
februari 19, 2020 18:36

Kom allen naar fok!

Gast
Trot
februari 18, 2020 18:39

jongen Adre uit kijk met de vrouwen maat

Vrouwen anderen wenzes

Gast
Conny
februari 18, 2020 17:35

Ben blij dat die relatie over is, als het echt waar is!!!!Al is het aleen al voor die oude heks rachel hazes, die als een zot oud wijf rond loopt als een kip zonder kop.Misschien kan zij wel een relatie met maasslet beginnen twee goeien bij elkaar.

Gast
Medusa
februari 18, 2020 08:28

Ze wilde als een echte Monique wannabe met het karakter van rochel een toekomst opbouwen. Tot ze sterft van ouderdom volgende maand ofzo. Oh daarom is het uit,,,,,,

Gast
RTL fanaat
februari 18, 2020 08:18

We krijgen vandaag moorkoppen bij RTL , We mogen weer jubelen ,m oh wat goed RTL 1 miljoen kijkers , de vlag kan uit Vieren jullie mee vandaag reageerders ,
die ook zo voor RTL zijn? ga de gebakjes maar halen !! want oh oh oh wat zijn we blij vandaag !

Gast
Peter
februari 18, 2020 08:09

Wonderbaarlijk Maasland aan kan blijven in haar huidige werk. Vroeger hadden mensen een voorbeeld functie. Zij staat voor moreel verval. Lekker als je als kind zo’n moeder hebt.

Gast
Er ist wieder da
februari 17, 2020 21:28

Het kan nog erger…

Quote ED..

”Ruim zeven jaar na het einde van Ushi & The Family waagt Wendy van Dijk zich weer aan een verborgencameraprogramma. Begin maart is het programma, dat de naam Wie het laatst lacht… heeft gekregen, voor het eerst op televisie. Dat heeft SBS 6 vandaag aangekondigd.”

Gast
RTL familiezender
februari 17, 2020 21:15

Gelukkig kan Bridget zich nu weer 100% op haar familiezender gaan richten qua werk.

Gast
Sjors van Kempen
februari 17, 2020 20:16

Ik vind Fridget een sympathiek wicht.

Gast
Wil van Bil
februari 17, 2020 19:59

Kunnen die twee niet bij de Snollebollekes gaan zingen?

Gast
ik ben een blije moorkop
februari 17, 2020 19:58

wie is dat gedrocht wat een monsterlijk lelijk wijf is dat mag een pistool dragen en alles wat nog lelijker is dan zij mag ze dood schieten lukt haar nooit

Gast
J.R.
februari 17, 2020 19:56

@De Heer
Dat is toch altijd typisch hè? Het is allemaal leuk en aardig totdat ze zelf een keer het mikpunt zijn. Dit was toch ook het geval met Albert Verlinden en Onno? Toen was Albert er ook ‘toevallig’ niet.

Gast
G.ossip
februari 17, 2020 19:54

Bridget,ben je klaar voor de rest van je leven 🤣🤣

Gast
Powered by Jasper
februari 17, 2020 19:10

Niet toeteren!!

Gast
De Heer
februari 17, 2020 19:06

@ kommo, O, ik heb gekeken en daar blijkt maar eens uit wat een koude vrouw Bridget is.

Net even de opening van boulevard gekeken maar mevr Maasland die er altijd staat om over andere te roddelen voelde zich niet goed genoeg om te verschijnen nu zei het middelpunt van de aandacht is. Professioneel en sterk van d’r! Wat een lachertje. Zelfs dr collega’s daar zeiden dat het opvallend is dat ze klaagt op de media terwijl ze alles op social media hebben geplaatst.

Gast
dj
februari 17, 2020 18:30

Patty staat stijf van de botox en zij wil wat zeggen?
Zij is goed om iemand de grond in te boren maar zij is in werkelijkheid een ongelofelijke trol.

Gast
Julia
februari 17, 2020 18:24

Toen ze heel jong en slank was zag Patty er echt heel goed uit. Ze is onherkenbaar. En Bridget wil jong mannen én aandacht, dus dat is allebei gelukt.

Gast
Hans
februari 17, 2020 18:10

@Edwin: foto van Brard is gemaakt in de week dat ze net aan het herstellen was van een ooglidcorrectie.

Gast
Komma,0
februari 17, 2020 18:05

Dhr. de Heer, google eens op: hans-klok-boos-op-bridget-maasland-koekje-van-eigen-deeg-tv

Gast
edwin
februari 17, 2020 17:26

MC, geweldige foto weer! Met die spleetogen en opgeblazen wangen. (en enorme scheur) Wat maakt Botox mensen toch mooi belachelijk…

Gast
HansR
februari 17, 2020 17:25

Van Egmond is een handige jongen, die de ellende van mensen gebruikt om er bestsellers van te maken en is er inmiddels miljonair van geworden. Het leest makkelijk weg, veel lege bladzijden het lijkt heel wat maar het kan ook op 4 A4tjes.

Gast
Juliana
februari 17, 2020 17:24

Heerlijk zo’n bitch fight! Maar is het trouwens waar dat André nu voor Patricia Pies gekozen heeft? Zou kunnen, nog ouder is niet te vinden !!

Gast
Diarrhoea
februari 17, 2020 17:22

Ik hoop dat Bridslet zwanger is van die Dreetje Hazes.

Gast
Suzy Wang
februari 17, 2020 16:54

Nee dat veenlijk is van onbesproken gedrag. Waar is patty’s dochter?

Gast
Dit is mijn mening hierover.
februari 17, 2020 16:47

Keta Minek
Mon 17 Feb 2020 om 15:30

Ik ga al vele jaren om met mensen van het woonwagenkamp, niks mis mee, ik heb alleen maar goede ervaringen.

Gast
B
februari 17, 2020 16:47

Ssssst, Patty heeft gelijk.

Zodra ik op een feest ben dan zakt automatisch mijn slipje op mijn enkels… en dan gaan de deurtjes open en de eerste de beste (meestal de slechtste, in ieder geval de jongste) kerel wil dan naar binnen.. en nee zeggen vind ik zo onvriendelijk, tenslotte wil ik van mijn imago, als zijnde een frigide koelkast te zijn, af.

Niet doorvertellen lieve mensen.;-)

Gast
sukkel
februari 17, 2020 16:41

Patty en Bridslet allebei ranzige types

Gast
zoe
februari 17, 2020 16:29

Je moet er toch niet aan denken om met Patty het bed in te duiken ik dek dat je in haar verzuipt.

Gast
Sip
februari 17, 2020 16:23

Ze doet Gordon na; heeft Gordon ook alleen maar negatieviteit opgeleverd.

Gast
De Heer
februari 17, 2020 16:14

Liep net bij de AH en zag op een roddelblad staan( denk Weekend) dat Hans Klok woedend is op Bridget. Komt daar nog een artikel over op mediacourant?

Gast
Viola
februari 17, 2020 16:06

De roddelbladen draaien overuren.Die lachen zich suf.

Gast
Keta Minek
februari 17, 2020 15:36

Dat ‘slipje op de enkels’ brengt hier veel webkliks op

Gast
Keta Minek
februari 17, 2020 15:34

Roy haar ogen zitten dicht van de botox of drank?

Gast
Tycho Graagnat
februari 17, 2020 15:32

@ Roy,

Ga ff zitten.
Neem een glaasje water.

Gast
arie
februari 17, 2020 15:32

Laten we zeggen dat Patty hoge ogen gooit het is dat Gordon homo is want anders liet ze zich door hem pakken.

Gast
Mathilde
februari 17, 2020 15:31

Wie spreekt de waarheid?

Iets voor de zoon van Peter R. de Vries

Gast
RaymondVL
februari 17, 2020 15:30

Het schijnt dat Dreetje Hazes met zijn broek op de enkels is gesignaleerd in een verzorgingstehuis.

Gast
Keta Minek
februari 17, 2020 15:30

Dit is mijn mening, Monique westernberg van het woonwagenkamp Rotterdam.
Let op deze figuren.

Gast
Roy
februari 17, 2020 15:27

Patty ziet er nog steeds goed uit helemaal voor haar leeftijd ze is niet meer de jongste maar ze ziet er toch nog goed uit vind ik en dat bridjet en André uit elkaar zijn vind ik jammer vond het een leuk stel samen hoop dat de media’s hun Privacy respecteren en hun met rust laten

Gast
Tante Es
februari 17, 2020 15:24

En vergeet niet.
Ze heeft verstand van slipjes. Lol
https://www.facebook.com/pattybrard/posts/hoppa-mijn-corrigerende-ondergoed-ligt-weer-volop-in-de-winkels-opisopvoordeelsh/1788723434502541/

Corrigerend ondergoed. Toen ik eens op een beurs was stond het mens daar te schreeuwen op een verhoging met deze shit.

Gast
Keta Minek
februari 17, 2020 15:22

Patty Brard oude taart.

Gast
Dit is mijn mening hierover.
februari 17, 2020 15:17

Maasland is net zo`n rot-wijf als haar ex schoonmoeder, daarom konden ze zo goed met elkaar overweg.
En dat ze op haar zoon durfde zweren terwijl ze stond te liegen is helemaal een groot schaal.

Monique is lief en eerlijk, ….en daarom moest die r. hazes haar niet.

Gast
M.
februari 17, 2020 15:15

Wat een weerzinwekkende lelijke kop heeft die Brard gekregen!

Gast
Arie Schoenlepel
februari 17, 2020 15:13

Leontien Borsato is beschikbaar…. lekkere leeftijd voor dat knulletje Hazes.

Gast
snuifje
februari 17, 2020 15:12

haha geweldig dit. alle b-artiesten zijn weer lekker druk. denk dat Ron B. zich wel zorgen maakt nu er een boekje uitkomt.

Gast
hetistochwat
februari 17, 2020 15:11

Leuke bitchfight. Binnenkort wordt Patty afgeserveerd door Bridget want die heeft nog wel wat achter de hand :-D

Gast
Tante Es
februari 17, 2020 15:08

‘De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet’.
Het moet niet gekker worden.

Gast
Kuis
februari 17, 2020 15:08

Zet ze samen in een hexagon in een stadion en zend het integraal uit?

Gast
hetistochwat
februari 17, 2020 15:06

Haar ogen zitten al dicht van de botox en haar maag van de maagverkleining.
Nu haar mond nog dichtnaaien :-D

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen