Bridget en Patty gieren om ‘cumshot’

Het was gisteren weer een dolle boel bij Shownieuws. Presentatrices Bridget Maasland en Patty Brard lagen dubbel na een fragment waarin een Lingo-kandidaat het woord ‘cumshot’ spelt. Dat was te zien in de uitzending van SBS 6. In het Lingo-fragment van jaren geleden legt de voice-over van Lingo uit dat hij de betekenis van dat woord niet om drie minuten over zeven op zender kan brengen. “Kun jij het om drie minuten voor half twaalf wel even vertellen?“, daagde Brard uit.

Maasland durfde. “Wat het is? Nou, je krijgt het weleens in je ogen. Dat doet best wel pijn“, gierde Maasland.

Oké Bridget, volgende onderwerp“, gierde Brard terug.

Al snel ging Shownieuws over tot de orde van de dag. “Zit het er nog?“, zei Maasland even later, wijzend naar haar ogen.

De late Shownieuws zit in de lift omhoog. De vernieuwde showrubriek moet meer gezelligheid uitstralen. Eind oktober komt er een spin-off in de vooravond van SBS 6: Show Vandaag.

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Annastisia von Beaverhouse
september 8, 2013 18:53

sloerie!

Gast
Kees
september 8, 2013 14:44

Triest dit.

Gast
Dirk
september 8, 2013 13:05

Lingo opmerking was wel degelijk relevant, twas van de week de 5000 aflevering…

Gast
drente boy
september 8, 2013 09:51

Wat is een cumshot geen idee wat het is, ik zal wel dom zijn maar ik vraag het maar ff

Gast
Anoniem
september 7, 2013 23:48

@ Jan Je bedoeld Peter. Ja dat klopt. Die verpesten het voor de normale homo’s. Maar wel zielig doen als iemand een opmerking maakt.

Gast
Marc
september 7, 2013 23:18

Cummen ze zelf wel eens?

Gast
Jan
september 7, 2013 23:09

@Mike: Tjonge, wat een valse ondermaatse sneren worden hier gegeven, zeg!
Het druipt er vanaf.
Geen valse nicht toevallig?

Gast
Mike
september 7, 2013 22:58

@jan Eens. Daarom zo ontzettend jammer dat de kijkcijfers gehalveerd zijn sinds bridget en beau het zijn gaan doen.

Gast
Jan
september 7, 2013 22:31

@Peter: Shownieuws komt steeds vaker met scoops. En zelfs hier op MC waar men over SBS regelmatig niet zo positief is geven de meesten eerlijk toe dat het sfeertje bij Shownieuws veel beter is dan bij RTL Boulevard.

Gast
Peter
september 7, 2013 21:51

uhm shownieuws, voegt niets toe. En boulevard negatief, nee hoor er zijn genoeg positieve berichten… zelfs over de PO (regelmatig ook live schakelingen) en ook sbs… dat laatste is natuurlijk lastig omdat er in het algemeen weinig positief nieuws over sbs is te melden.

Gast
Calvin
september 7, 2013 20:54

Ik vind Shownieuws ook veel leuker dan RTL Boulevard. Vreselijk programma is dat. Patty en Bridget zijn erg leuk. Geef ze een eigen show!

Gast
Anoniem
september 7, 2013 18:53

top
Sat 07 Sep 2013 om 18:09
jij bent niet goed wijs, hebt geen smaak en bent een badmuts

Gast
G.M.
september 7, 2013 18:13

Tuurlijk Bridget en Patty weten alles van cumshots maar een beetje fatsoenlijk mens niet, dat is het verschil. bah wat een ordinaire wijven!

Gast
top
september 7, 2013 18:09

Leuk programma! Moest gister erg hard lachen!

Gast
btr
september 7, 2013 18:08

Ik moest gisteren ook lachen, het was gewoon een erg leuke uitzending.

Gast
Anoniem
september 7, 2013 16:58

oud fragment. gemaakt gezellig. op twitter las je ook terug dat het erg gemaakt was. slechte zet weer sbs

Gast
Anoniem
september 7, 2013 16:54

Dat fragment is al een paar jaar oud, dus een beetje flauw..

Gast
Hahaha
september 7, 2013 15:35

Bridget heeft wel een mooi snoetje voor een cumshot.

Gast
Klaas
september 7, 2013 15:12

ordinair kampersprogramma

Gast
bibi
september 7, 2013 15:10

Ik vind het een gezellig programma om naar te kijken!

Gast
Rick
september 7, 2013 13:56
Gast
Anoniem
september 7, 2013 13:55

Vind Patty in combinatie met Kees of Koos altijd leuk. En Eric heeft vaak leuke verhalen van vroeger of aanvullende weetjes.

Gast
Anoniem
september 7, 2013 13:51

@je Ik ben de zelfde ja maar ik promoot niets en ik ben ook niet ingehuurd. Jeetje wat een.gedachten hebben mensen hier. De 2 post die ik heb gestuurd gaan over 2 verschillende dingen. In de eerste zeg ik iets tegen Math en zeg ik dat ik Shownieuws Laat leuk vind. Kijkt voor op de late avond lekker weg. Dit is verder eigenlijk het enige wat ik op SBS6 kijk. Oh en.Rob’s Tuinverbouwing maar dat is zo slecht dat het weer goed is. Eigenlijk gewoon cult tv.
Ik kijk de programma’s die ik leuk vind zowel NPO als CO maakt mij niet uit welke zender. In de 2e post leg ik Robert voor de zoveelste keer uit hoe het werkt bij tv bedrijven maar ik denk dat hij het nog steeds niet begrijp.

Gast
Valt wel mee
september 7, 2013 13:45

Als de pubertjes maar wat om te lachen hebben, infantiel gedoe.

Gast
M@rk-Bred@.
september 7, 2013 13:21

Shownieuws was gister gewoon weer lekker gezellig om na te kijken en Patty doet het erg leuk samen met Beau en Bridget. Shownieuws is in ieder geval een positief programma en geen RTL Boulevard met Kwalbert. Deze pisnicht kan alleen maar zeuren over de ‘slechte’ programma’s van de Publieke Omroep en SBS. Daarom kijk ik ook al jaren niet meer…

Gast
Ivo
september 7, 2013 13:12

Dacht in eerste instantie dat het alleen klikte tussen Patty en Beau maar je ziet inmiddels dat er ook chemie is tussen Patty & Bridget.
Wat natuurlijk goed is want bij evt omstandigheden kan Bridget ook zo naar Show vandaag overstappen of Beau tijdelijk vervangen.

Ben het eens dat alleen Renate daar niet zo op haar plaats zit, verder is het wel ok.

Was een leuke uitzending en prima kijkcijfers voor zo’n laat tijdstip, geloof rond 23.45..

Ben overigens benieuwd of die comedy rondom Patty Brard nog wordt gerealiseerd.

Gast
TVkijker34
september 7, 2013 12:45

Volgens mij zitten hier voornamelijk zuurpruimen die nergens om kunnen lachen, ik vind shownieuws een leuk programma en het kijkt lekker weg, beter dan al die ellende die we de gehele dag maar horen in de media.

Gast
@je
september 7, 2013 12:24

Anonymous
Sat 07 Sep 2013 om 12:19

Als je dezelfde Anonymous bent als die om 11:28, dan wordt het wel erg duidelijk.

Ben je een medewerker van SBS of ben je ingehuurd om hen te verdedigen en/of te promoten. Deze twee reacties liggen er zo dik bovenop.

Gast
Anoniem
september 7, 2013 12:22

@ iVon Ja ze lacht wel echt om een scheet. Dat is waar. Overigens ben ik geen fanboy van welke zender dan ook. Ik kijk gewoon de dingen die ik leuk vind of waar ik toevallig langs zap. maakt me niet uit welk kanaal het uitzend.

Gast
Anoniem
september 7, 2013 12:19

@ Robert Ja het Journaal en het RTL Nieuws ook. De Telegraaf, AD en Het Parool ook. De Story, Prive, Weekend, Party ook. De Revue en Panorma ook. The Biggest Loser, Obese, De Afvallers XL ook. X Factor en The Voice ook. Het Sportjournaal en Sport Centraal ook. Nieuwuur en 1 Vandaag ook. Philips en Sony ook. Ah, Plus, MT, C1000 en Jumbo ook. Je snapt het echt niet he?

Jij kijkt naar de programma’s en dat is ook de bedoeling. Deze programma’s worden gemaakt door dat de markt er om vraagt. In veel gevallen bevinden zich de zelfde dingen op die markt (wat jij kKopiëren noemt en wat het niet is). Net als bij en in de supermarkt. Daar heb je ook 10 verschillende soorten pindakaas (simpel gezegd). Zo werkt het bij televisie ook. Het gaat er bij CO zenders niet om een leuke televisie avond. Het gaat er om dat de het bedrijf van de die tv zenders (in dit geval RTL en SBS) geld verdienen. Ze komen met ongeveer de zelfde producten de markt op. De vraag is hoe kunnen ze die producten (programma’s) nou zo neerzetten (programmeren) dat de mensen die producten bij ons kopen (kijken). Soms komt er een grote speler (zender) en er valt er eens een af. Of word over genomen. Net waar de markt om vraagt. Het moet nog blijken of FOX wel een succes word en de markt niet verzadigd is. Je kan wel 5 groentekramen op een markt zetten maar dan gaan er uiteindelijk 3 over de kop.

Gast
iVon
september 7, 2013 12:19

Anonymous
Sat 07 Sep 2013 om 11:28

Goedemorgen Fanboy/girl van SBS6/Shownieuws.

Wil het niet over het niveau hebben, maar kinderachtig was het wel.

Gast
Robert
september 7, 2013 11:43

Shownieuws is gewoonweg een herhaling van wat RTL boulevard als eerste brengt, zo kan ik het ook.

Gast
Robert
september 7, 2013 11:42

weer word er een onschuldig bericht vastgehouden?, wat a f*ck

Gast
Robert
september 7, 2013 11:41

Man ben toch eens realistisch Shownieuws brengt alleen maar nieuws wat RTL boulevard al veel eerder bracht, ze brengen echt oud nieuws. Proberen gewoon mee te liften op berichten van andere,zelf brengen ze niets nieuws. En dan die ijskast bridget lacht iedereen gewoon uit, erg vals en overdreven

Gast
Anoniem
september 7, 2013 11:28

@ Math Een reactie op een filmpje van Lingo? Dan daalt het meteen naar een diepte punt omdat Bridget en Patty moeten lachen? En hoe was dat bij DWDD dan toen ze het filmpje in De tv draait door lieten zien? Dan daalt het niveau ineens niet zeker!

Shownieuws is een leuk late night programma wat lekker weg kijkt. Leuker dan RTL Boulevard. Van mij mag het langer. Alleen die Renate Verbaan moet er echt uit. Die zit daar maar en lepelt op wat de redactie heeft bedacht voor haar. Voor de rest kraamt ze alleen maar onzin uit. Zij haalt het programma naar beneden net nu het in de lift zit.

Gast
Tsja
september 7, 2013 11:26

Waarom laten ze 10-jaar oude Lingo-fragmenten zien? Gisteren zapte ik er ook al voorbij en werd er gegierd om een of andere funniest home video van youtube, wat ook echt nergens op sloeg. Elke keer als ik langs dat programma kom liggen ze in een deuk over niks… gemaakt gezellig

Gast
Ik
september 7, 2013 11:25

Wat kinderachtig

Gast
Mark 2
september 7, 2013 11:13

Erg leuk om savonds nog even te kijken!

Gast
Math
september 7, 2013 11:05

Pffff niveau daalt weer tot het dieptepunt daar bij SBS6…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen