John adviseerde Rossana Opgelicht-zaak te staken

John van den Heuvel heeft Rossana Kluivert persoonlijk geadviseerd om haar zaak tegen het AvroTros-programma Opgelicht?! te laten vallen. Dat heeft de misdaadjournalist gisterenavond gezegd in RTL Boulevard. Het is de zoveelste keer dat het advocatenkantoor van Peter R. de Vries bakzeil haalt in een BN’er-zaak: na Bridget Maasland heeft ook Kluivert gezichtsverlies geleden in de rechtbank. Het is maar goed dat Kluivert niet in hoger beroep gaat, vindt Van den Heuvel.

Het lijkt erop dat Van den Heuvel, in tegenstelling tot het advocatenkantoor van De Vries, wél een goede inschatting kan maken van de slagingskansen van Kluivert. “Ik vind het een heel verstandige beslissing en dat heb ik haar eigenlijk ook geadviseerd.

Waarom moet ze ermee stoppen? “Je gaat anders weer een heel traject in van negativiteit en de kans dat je in hoger beroep wint is ook 50/50. Ik vind het heel verstandig.”

Richt je energie nu gewoon op het zuiveren van je naam en op de toekomst. Je kunt zeggen dat het eigenlijk voor alle partijen het beste is.”

Lees ook:
Rossana Kluivert bijna huilend aan talkshowtafel Beau (4 december)
Woeste Rossana Kluivert sleept AvroTros voor rechter (18 december)
Kantoor Peter R. de Vries verliest alwéér BN’er-zaak (29 januari)
Rossana Kluivert trekt zaak tegen Opgelicht?! in (26 februari)

Foto: RTL

23 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Simon de W.
februari 28, 2020 21:07

Je hebt een verloren zaak met Rolls de Vries.
Dat is evident. Jammer voor Kluivert maar ze had beter moeten weten.

Gast
Johnny King
februari 27, 2020 23:47

John van de Heuvel is toch zo o ontzettend veel meer integer dan die lafbek Peter R. DE VRIES, die bijna barst van de kapsones zo stijf staat hij ervan. En dat dat mislukte kind van hem die elke rechtzaak verliest en nota bene nog steeds aan verprutsen is aan z’n scriptie…
De SNEUE FAMILIE DE VRIES en de super integere John van de Heuvel, een groter contrast is haast niet denkbaar.

En dan te bedenken dat Peter R, de Vries ook zo graag bedreigd en beveiligd zou willen worden maar niemand neemt de moeite om hem te bedreigen omdat ze hem een pedante natte sok vinden die de asem niet waard is. Hilarisch dit

Gast
critikast
februari 27, 2020 14:47

De familie Kluivert ten voeten uit: list, bedrog, onbetrouwbaar, achterbaks en zonder mededogen met verkeersslachtoffers doen alsof je neus bloedt. Mensen en hondjes tellen niet meer voor dit aso-familietje !

Gast
Eheheherben Wennemars (Schaats L U L )
februari 27, 2020 13:14

Die L U L van een Kluivert heeft ton schuld bij dee maffia.
En die komen ze bij hem halen ook!

Hahahahahahahahahaha domme bruine aap.

Gast
Suzy Wang
februari 27, 2020 12:01

slipjes bedoelde ik en dan nog de blijen eien.

Gast
Suzy Wang
februari 27, 2020 12:00

Het zijn toch ook zo van die mannetjes en slupjes koninginnen bij boulevard.

Gast
Willie
februari 27, 2020 11:53

Dus deze misdaad bestrijder geeft oplichters advies.

Gast
Miepie
februari 27, 2020 11:46

Kluivert heeft lekker dr zakken gevuld daarna janken en nu de zaak terugtrekken lekker geloofwaardig

Gast
Stanley
februari 27, 2020 11:31

Mevrouw Rosanna Kluivert blijft ondanks keiharde uitspraak rechter maar draaikonten dat het niet zo is… bah, geef je verlies gewoon toe, trek het boetekleed aan, zeg sorry, laat die steenrijke kerel van je het geld aanvullen wat je gestolen hebt van de zwerfdieren… doet ie ook eens wat goeds voor de samenleving.

Gast
Corrector
februari 27, 2020 11:30

Maak geen media oorlog.
Luister Elvis Presley.

Gast
Bep
februari 27, 2020 10:57

John… 50/50? Echt niet.

Opgelicht heeft vastgesteld dat er niets van de grond gekomen is en dat ze alleen maar geld uitgegeven heeft die niet ten goede gekomen is aan de hondjes. En waar zijn al die hondenspullen toch gebleven die ze gekregen hebben?

Dat heeft Opgelicht vastgesteld en de rechter beaamt het, maar niemand neemt het woord Oplichter in de mond! Heel slim.Dus nu gauw met het geld en spullen boven water komen Rosanna.

Gast
Rechtsrealist
februari 27, 2020 10:53

Bert.

Ja, belachelijk. Kluivert reed iemand dood. Zijn straf. Voetballes geven als taakstraf. Daar kwam het op neer.
Die smeerlap zou alsnog in het gevang gegooid moeten worden.
Maar nee, stom ongeluk, kon meneertje niet meer in het Nederlands Elftal spelen. Wat toen trouwens echt aapjes kijken was

Gast
Arie de J.
februari 27, 2020 10:53

Misschien kan hij ook Kajsa Ollongren adviseren te stoppen…..

Gast
Monica.
februari 27, 2020 10:50

AvroTros is rechts moet je altijd verliezen VVD Rechters.

Gast
Bert
februari 27, 2020 10:46

Als ik de naam Kluivert hoor denk ik aan groepsverkrachting en aan mensen dood rijden. En geen strafvervolging of een lage straf, want het blijft natuurlijk wel een Kluivert.

Dat je de achternaam aanneemt als vrouw EN er ook nog kinderen krijgt na bovenstaande feiten, dan spoor je sowieso niet helemaal…

Gast
¡Fiesta!
februari 27, 2020 10:46

Op 31 februari a.s. geef ik een groot feest ter ere van Rosanna Kluivert. Komt allen komt allen! Mike Ehrmantrautstraat 96

Wees welkom!

Gast
Mispoes
februari 27, 2020 10:39

Al die Bn-ertjes die zich inzetten voor een goed doel alleen maar om zelf goed voor de dag te komen, belachelijk.

Gast
Curryworst
februari 27, 2020 10:36

‘de kans dat je in hoger beroep wint is ook 50/50’.
Pardon?
De aangespannen zaak door Kluijvert en haar advocaten was bij voorbaat kansloos. Dus ook in hoger beroep.

Gast
Achterberg
februari 27, 2020 10:35

Zoon Jut en Vader Jul hebben nog een exclusief contract en hoeven dus nog niet naar de voedselbank.

Wat een stelletje onbenullen achter de desk bij RTL.

Gast
Pauline
februari 27, 2020 10:34

Dat wijf zou zich heel diep moeten schamen…

Gast
Bridget Hazes
februari 27, 2020 10:34

Als ze echt al dat geld hebben gebruikt voor privezaken dan mogen ze zich diep en diep gaan schamen.

Gast
De rolstoel van marc de hond
februari 27, 2020 10:32

Wat een vrouw.. geld vragen voor zielige hondjes en het zelf gebruiken. Zo zal ze herinnerd worden.

Gast
snoezigkleinhertje
februari 27, 2020 10:29

Die naam krijgen ze nooit meer gezuiverd want het zijn gewoon een stelletje oplichters die over de rug van arme hondjes geld vergaren om gokschulden af te betalen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen