Vriendin Tim Hofman vindt neus in shirt ook seks

Tim Hofman heeft flink wat te stellen met zijn seksloze vriendin Lize Korpershoek. Ze kwam in december met een hele documentaire waarin ze bekende niet zo graag seks te hebben met Tim en dat lag dan niet aan Tim, maar aan het feit dat haar sekslust verdwijnt zodra ze in een geboren relatie zit. Tim zal vast gehoopt hebben dat het een fase was, maar al die sessies bij de seksuoloog hebben voor hem tot weinig geleid: Lize heeft er nu vrede mee dat ze seks fijn vindt zónder Tims piemel.

Lize houdt de poorten nog steeds gesloten voor Tim. “Eigenlijk komt het grote inzicht erop neer dat ik nu snap dat er veel meer vormen van seksualiteit zijn dan ik altijd heb gedacht“, vertelt ze in de LINDA.meiden.

Tim moet zich nu tevreden stellen met Lize die haar neus in zijn shirt drukt. “Als ik zin heb om Tim even vast te pakken en mijn neus in zijn shirt te duwen, dan hoeft dat niet gevolgd te worden door zogenaamde ‘echte’ seksuele handelingen als een piemel erin. Het kan ook gewoon genoeg zijn, die neus in dat shirt.

De BOOS-presentator is er mooi klaar mee: Lize vindt het allemaal wel prima zo. “Het is fijn om te merken dat het oké is als ik alleen maar even wil ruiken. Die ontdekking heeft veel rust gebracht.

Is Lize niet bang dat Tim zichzelf straks bij een collega als Geraldine Kemper naar binnen werkt? Het lijkt er niet op. “Tim en ik komen er wel uit. En hoe? De tijd zal het leren.

Het LINDA-interview met Lize Korpershoek kunt u lezen via Blendle.

Lees ook:
Tim Hofman krijgt thuis geen seks: ‘Pik in stofzuiger’ (14 november)
Van Dis tegen vriendin Tim Hofman: ‘Geneer je je niet?’ (4 december)
Seksloze vriendin Tim Hofman trekt 222.000 kijkers (12 december)

Foto: VPRO

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Roetveegpiet is racistisch
juni 30, 2020 16:43

Ik lachte vorig jaar al om haar. Mooie meid trouwens en logisch dat ze gen seks wil met haar zogenaamde vriend.

Gast
Witte de With
juni 30, 2020 12:05

Wat een horror van een vrouw. Ze vertegenwoordigt werkelijk álles wat er mis is met dit tijdsgewricht: ongezien weet ik zeker dat ze in de Randstad woont, GroenLinks stemt, vegetarisch eet, #TeamArie is, Femke een goede burgemeester vindt en zonnepanelen op het dak heeft of wil. Het is een typetje zonder enige authenticiteit, waar we over twintig jaar hopelijk heel hard om kunnen lachen.

Gast
robert
juni 30, 2020 10:49

Misschien een idee als Tim zijn rok weer eens aan doet?

Gast
Dirk
juni 30, 2020 08:51

Lize dacht Tim ervan af te kunnen helpen, helaas niet gelukt en is ze nu boos op Tim, terwijl ze boos op zichzelf had moeten zijn.

En Tim… Tim is ook maar een slachtoffer van een Groenlinks moeder.

Gast
Chiel
juni 30, 2020 08:15

@curryworst, Dank! Met plezier gekeken.

Gast
Harry
juni 29, 2020 23:55

Het zou pas van

ware liefde getuigen als ze haar neus niet in
zijn T-shirt zou duwen maar in zijn kousen…

Gast
Geronimo
juni 29, 2020 22:45

De koning zei het nog zo: het niet-normale niet normaal maken. En wat doet gekke Lize weer? Die zit weer te pochen dat ze op haar veertigste al lactacyt nodig heeft. Ze is toch veertig?

Gast
Emma
juni 29, 2020 22:44

Misschien is bdsm wel leuk?

Gast
De ware neger
juni 29, 2020 18:46

Jullie zijn niet alleen racisten maar jullie laten je ook door je wijf alles wijsmaken.

Gast
Bert
juni 29, 2020 18:41

Tim is een nicht dat zie je aan zijn kop.

Gast
anoniem
juni 29, 2020 17:04

Uiteindelijk moet je niet al te veel nadenken over seks, want het blijft toch wel ergens een maffe bezigheid… :-)

Gast
Tycho Graagnat
juni 29, 2020 16:05

Tim, in de gang te weten de meterkast staat de stofzuiger.
Je weet die verricht (ook) wonderen.
Met Liza ga je de (seks) oorlog niet winnen hoor.

Gast
René van Gellekom
juni 29, 2020 15:59

Had ik al gezegd dat Lize Korpershoek een ontzettend lelijke vrouw is?
Nee?
Oh.
Nou, Lize Korpershoek is een ontzettend lelijke vrouw.
Gatverdamme.
Een dood lijk vol maden is aantrekkelijker.

Gast
snoezigkleinhertje
juni 29, 2020 15:50

Stuur die Akwasie maar op dat wijf af dan krijgt ze wel een natte doos.

Gast
Corry Jankbal
juni 29, 2020 15:45

Ze krijgt gewoon gaan natte la van haar vriend. Koop dan een groot geschapen Labrador of zo

Gast
ZeerNetteDame
juni 29, 2020 15:31

Je ziet al aan die foto hierboven dat er wat chromosomen missen in haar kop. En dat geldt ook voor haar zwaar overbehaarde vriendinnetje Tim(melientje), die Youtube tv maakt voor kinderen met een taalachterstand alsmede volwassen halvegaren.

Gast
René
juni 29, 2020 15:09

Als Lize en Tim hier gelukkig mee zijn, prima!
Ze doen er niemand kwaad mee.

Voor mij persoonlijk wat overbodige info allemaal, maar goed, daar staat de media vol mee en de Linda.meiden moet de pagina’s toch ergens mee vullen.
Er zullen ongetwijfeld een paar “leukste jonge vrouwen van Nederland”
(blijkbaar de doelgroep volgens de slogan) in geïnteresserd zijn.

Gast
Marjol
juni 29, 2020 15:02

Duidelijk.
Tim zijn testikels staan in een potje op de aanrecht .
Misschien helpt het als het meisje op zoek gaat naar een echte kerel. Dan kan Tim een lieve vriend gaan zoeken.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
juni 29, 2020 14:49

Ai, Timmetje zit binnenkort op Tinder, Lize in een gesloten inrichting.

Gast
Jodan Herksen
juni 29, 2020 14:47

Tim is de verloren zoon van Charles Manson dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Gast
Geertje
juni 29, 2020 14:46

Waarom moet je een docu maken omdat je geen zin hebt in seks? Voel je jezelf dan zo belangrijk en denk je dan, ja dit moet op tv!

Gast
Johannes
juni 29, 2020 14:45

Jeroentje, houd jij je mondje even dicht. Hoe durf jij over deze mensen te oordelen uitkeringstrekker.

Gast
Curryworst
juni 29, 2020 14:44

Ook de moeite waard om te bekijken op Youtube hoe de docu van Lize Kurpershoek ‘mijn s e ks is stuk’ wordt geanalyseerd en afgefa kkeld door één van de jongens van De Snijtafel.
Dan besef je wat een gr iezelig n ar cistisch mens die Kurpershoek is.
Voor de geínteresseerden onder ons, zoeken op:
Lara en Michiel bespreken: ‘Mijn se ks is stuk’ van Lize Korpershoek

Gast
BLACKFACE 🗣️
juni 29, 2020 14:44

Zodra Timmetje de deur uit is wandelt de ene asielzoeker na de ander naar binnen.Timmie is alleen maar goed om de rekening te betalen.

Gast
Jeroen
juni 29, 2020 14:42

Tim Hofman en Lize Korpershoek ??? joh bewaar dat verhaal voor de GGZ.

Gast
Humberto
juni 29, 2020 14:40

Bedankt Tim,

Ik heb veel plezier met je vriendin gehad en hoop haar in de toekomst nogmaals te lenen voor een weekje.

Gast
Albert Verlinken
juni 29, 2020 14:40

Dapper om er voor uit te komen dat je ijsklontjes 🧊 piest. Ook knap van Tim dat hij genoeg heeft aan een ***** vriesvak. Normaal wil je toch ervoor zorgen dat je vriendin iedere keer aan jou denkt als ze met de pruim op het fietszadel stapten het Nog voelt nagloeien. Power couple!

Gast
Curryworst
juni 29, 2020 14:39

Tim is stoer want heeft een baardje
Tim is stoer want hij heeft tattoos
Tim is stoer want hij is op tv
Tim is stoer want hij heeft een chickie

Tim is gewoon een ouwe ru kker.

Gast
Martini Blanco
juni 29, 2020 14:37

Wat een passief agressief mens zeg. Als ik Timmie was zou ik op zoek gaan naar een echte vrouw.

Gast
MolTalk
juni 29, 2020 14:36

Tease & Denial to the max. #Cockdown

Gast
shrink
juni 29, 2020 14:30

Die Tim moet wel masochistisch aangelegd zijn als hij zich dit allemaal laat welgevallen.

Gast
Valerie
juni 29, 2020 14:28

Typisch weer zo een vrouw die alles te veel overdenkt en niet gewoon kan genieten, al snap ik wel dat die Tim een enorme afknapper is voor haar op seksueel gebied. Als ik haar was zou ik eens naar een echte vent op zoek gaan dan komt die oer sex drang vanzelf weer terug.

Gast
Dirk
juni 29, 2020 14:25

Die televisie wereld is ook echt een totaal bij elkaar geraapte rotzooi 😂

Gast
Suckerpunch
juni 29, 2020 14:18

Deze vrouw is een kut mongool eerste klas en je kan aan haar ogen zien dat ze dit doet uit wraak; omdat ze mannen haat denk ik, de haat spuit gewoon uit haar ogen!

Gast
domdommerdomst
juni 29, 2020 14:17

Iedere vrouw wordt sexloos van die Tim…. Kwal van een mannetje. Jammer dat ze hem toen niet wat harder hebben geraakt

Gast
Gerard Cocks
juni 29, 2020 14:16

Ik denk dat het wicht een a-seksueel kattenvrouwtje is die per ongeluk in een relatie terecht is gekomen.

Gast
Hermann Boring
juni 29, 2020 14:16

Borderline is een akelige aandoening.

Gast
Dirk
juni 29, 2020 14:14

We willen ook nog graag weten of Tim’s cocklock van RVS gemaakt is.

Gast
Mea Culpa
juni 29, 2020 14:11

Tim Hofnar, dat is toch die ongelofelijke natte tosti die altijd met zijn smoel op tv wil komen omdat hij zich inzet voor o.a. verwarde messtekende asielzoekers? Gefrustreerde lamlul.

Gast
Rastom
juni 29, 2020 14:11

Van Tim zn kippenborstje en compensatiebaard raak je impotent.

Gast
Ben
juni 29, 2020 14:10

En welke letter is deze dame in het lbgtqxcdbm universum?

Gast
yiut
juni 29, 2020 14:06

die spoort toch zwaar niet ? 😂

wat is dat voor een complete waanzin ?

Gast
regal
juni 29, 2020 14:04

waarom krijgt zon imbeciel aandacht ??

ze laat waarschijnlijk neu ken door vreemde mannen terwijl scro tumloze toekijkt

wat een losers zeg
walgelijk dat dit soort trieste aandachtsjunks een podia krijgen

Gast
Piet
juni 29, 2020 14:03

Altijd al gedacht maar nu weet ik het zeker, Tim is een kastgeval.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen