Nóg een platform voor videoboodschappen BN’ers

Bekende Nederlanders gooien zichzelf massaal in de uitverkoop op internet: hun fans kunnen nu persoonlijke videoboodschappen kopen voor een euro of vijftig. Eerst had je ShoutOut, dat in het nieuws kwam omdat Bridget Maasland daar voor één dag schnabbelde, en nu is er nóg een platform waar je ‘videoboodschappen van je helden’ kunt bestellen: Brokko. De grootste ster op Brokko is Jim Bakkum, die benadrukt dat al het geld wat hij ermee verdient naar het goede doel gaat.

Jim, van wie een videoboodschap 75 euro kost, zegt: “Kreeg van meerdere kanten vragen of ik me wilde verbinden aan een platform waarbij mensen videoboodschappen kunnen kopen van bekende personen. Heb respect voor een ieder die dit doet hoor en snap het ook, maar ik vind persoonlijk dat je video’s moet maken vanuit je hart en niet voor geld.”

Toch gaat hij nu overstag. “Het platform Brokko kwam met het idee om mijn gehele opbrengt te schenken aan Team Jayme, voor Jayme’s reis naar de behandeling in het buitenland. Alles gaat naar het goede doel! Dus mocht je nou een persoonlijke videoboodschap van mij willen, swipe up!

Waar Jim exclusief op Brokko staat, zijn er ook BN’ers die op beide platformen staan: Bobbi Eden kost bij beide websites 65 euro. Veruit de bekendste artiesten staan bij ShoutOut, waaronder Adje (50 euro), Ferry Doedens (50 euro) en Barbie (25 euro).

Vrijwel alle deelnemende BN’ers zijn van de C-, D- en E-categorie.

Lees ook:
Bridget Maasland gooit zichzelf in uitverkoop: 50 euro (28 mei)
Bridget Maasland stopt na één dag met bijbaantje (29 mei)
Robert ten Brink vindt Bridget-schnabbel ‘treurig’ (4 juni)

Foto: RTL

16 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lilly Labiamus
juni 30, 2020 14:53

Jim moet gewoon lekker zijn met zijn heerlijke pijpbek. Talent heeft ie verder niet met zijn monotone stem.

Gast
Donald Dumb
juni 30, 2020 14:50

Jim Bakt er niks van. Maar toch nog altijd zeuren om aandacht…

Gast
Mark
juni 30, 2020 14:38

Die laatste zin doet het ‘m weer. Zijn er wel bn’ers categorie D en E? En kan het nóg lager?

Gast
Johan de Witmang
juni 30, 2020 14:14

12 Deugpunten voor Jimmeh! Er is een naam voor de aandoening die hij heeft: Narcisme.

Gast
Albert Heijn Marketingafdeling
juni 30, 2020 13:45

Over boodschappen gesproken: binnenkort beginnen ze weer, de Woke Weken bij Albert Heijn! Gedurende deze periode zullen er geen witte scharreleieren, blanke vla, witte chocola en witte bolletjes verkocht worden. De witte puntjes blijven nog wel verkrijgbaar maar zullen in de winkel liggen als ‘deugpuntjes’.
Op alle verpakkingen van het wasmiddelenmerk Witte Reus plakken wij stickers met het opschrift Zwarte Dwerg. Aan AH Vloeibaar Wasmiddel Wit wordt een kleurstof toegevoegd waarmee uw lakens zo zwart als roet uit de wasmachine zullen komen – een prachtig en gratuit gebaar speciaal tijdens onze Woke Weken!
De marketingafdeling zal nog enkele andere aanpassingen verrichten zodat iedereen tijdens de Woke Weken aanstootloos kan winkelen. Voor de gelegenheid zullen onze winkels omgedoopt worden in Albert Woke. Wij zien u graag tegemoet!

Gast
michiel
juni 30, 2020 13:05

Hoe origineel. In de VS heb je al tijden Cameo

Gast
critikast
juni 30, 2020 12:55

Ah, Jim komt ook om de hoek. En deze graaier wil ons doen geloven dat alle verdiende centjes naar goede doelen gaat? Jimmie, je weet zelf wel beter ! Hypocriet jongetje !

Gast
Frits
juni 30, 2020 12:32

Als je ze alles kan laten zeggen wat je wilt vind ik het best interessant

Gast
Sookie Stackhouse
juni 30, 2020 12:24

Wat een stelletje paupers

Gast
Jaap
juni 30, 2020 12:22

Ik wordt doorziek van al die BNérs die zo graag aandacht willen. Ga toch werken.

Gast
Teuntje
juni 30, 2020 12:00

Wat zijn het toch zielige mensen de BNNERS

Gast
Misutoria
juni 30, 2020 11:06

Naar het goede doel gaat…
Die directeuren en directrices lachen zich kapot in hun flinke villa’s!
Recent nog een onderzoek naar goede doelen geweest, alle eigenaren wonen in extreem dure huizen.

Gast
pieter
juni 30, 2020 10:56

Waarom zou je je in hemelsnaam commiteren aan een al dan niet bekende Nederlander???

Gast
Albert Verhinderd
juni 30, 2020 10:40

Goeie naam, Brokko. Voor hondenbrokken dan…

Gast
Ruud
juni 30, 2020 10:35

BN’ers hebben medelijden met BN’ers.

Wat een klagers.

Gast
Iemand
juni 30, 2020 10:33

Stop aub die videoboodschappen! Hebben mensen geen ene kak aan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen