Carry Tefsen vindt Linda de Mol ‘een beetje dom’

Carry Tefsen begrijpt heel goed dat Chantal Janzen haar ergernis heeft uitgesproken over BN’ers als Linda de Mol die middenin de coronacrisis begonnen te klagen dat ze voor hun vakantie vrezen. Dat zegt de actrice in Weekend. Vlak nadat Linda vanuit haar kasteel wat medewerkers van de LINDA. op straat had gezet, verzuchtte ze in een videogesprek met Paul de Leeuw dat haar vakantie naar Portugal wel niet door zal gaan. Het leidde tot een snoeiharde sneer van Chantal.

Als Carry wordt gevraagd wat ze van de uitspraken van Chantal vindt, dan zegt ze haar volledig te begrijpen. “Beetje dom als mensen klagen over hun eigen narigheid, dat vind ik ook heel naar. Mensen in bejaardentehuizen kunnen geen kant op, daar zit de deur dicht.

Er zijn onnoemelijk veel mensen die het veel zwaarder hebben dan de klagende BN’ers. “Wat denk je van gehandicapte kinderen die deze situatie niet begrijpen en hun ouders die er diep onder lijden omdat ze niet kunnen uitleggen waarom ze niet kunnen komen? Dat is toch allemaal veel erger?

Zelf gaat ze in elk geval níet de klagende BN’er uithangen. “Ik hoorde vanochtend een verhaal over een vrouw die zich op de been wist te houden door heel hard te werken. Zij maakte diverse huizen schoon, maar hoeft nu niet meer te komen. Dan denk ik: ik heb het zo goed.”

Ik hoef niet te tobben. Het pensioen komt iedere maand, dus het gaat voorlopig goed.”

Lees ook:
Chantal Janzen haalt bij Jinek uit naar Linda de Mol (25 april)
BLVD steunt Chantal Janzen in oorlog met Linda de Mol (26 april)
Boulevard censureert artikel over Chantal-Linda-fight (27 april)

Foto: RTL

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Arie Schoenlepel
mei 25, 2020 23:01

Hahahaha… familie De Mol is echt klaar in medialand. Wordt door (de) Jan(tjes) en alleman uitgekotst. 🤢

Gast
Bas
mei 23, 2020 22:34

Ach ja Op goed geluk dan maar wat betreft de vakantie.

Gast
raam
mei 23, 2020 11:19

carry als er 1 dom is dan ben je dat zelf

carry heb je een strijk ijzer/strijk bout

strijk de plooien in je gezicht een keer

je ziet er niet uit………

linda mooi/lief en snoezig

carry jaloers op lin…..

Gast
GrijzePilion
mei 23, 2020 10:15

Linda de mol is net als haar walgelijke broer een crimineel en hoort in de gevangenis thuis. Het liefst ergens in AmeriKKKa. Kunnen ze lekker van de grond hun bedorven bonen opeten terwijl ze worden gebeukt door de plaatselijke latino en ghetto bendes

Gast
Henk
mei 23, 2020 00:01

Het is toch bizar dat vel mensen het als normaal beschouwen dat er figuren zijn die abnormale bedragen op hun rekening bijschrijven omdat ze de werkenden uit de samenleving uitpersen. Simpel omdat ze veel vragen voor behoeften die gekweekt zijn. En als ze dan miljarden op hun rekening hebben staan en daar € 1000 van weggeven worden ze nog de hemel in geprezen. Carry heeft het zeker niet cadeau gehad, en is er ook niet bulkend rijk van geworden. Als de vorige meneer de Mol er niet was geweest, dan hadden we waarschijnlijk nooit gehoord van dame de Mol op TV. Mensen worden alleen maaar rijk als ze anderen veel te veel in rekening brengen voor een on evenredige prestatie.

Gast
iemand
mei 22, 2020 20:36

Jan de Vlotter als je zo hard werkt zoals Linda zegt dan heeft ze nu eindelijk tijd om van haar luxe huis te genieten met alles er op en er aan. Normaal heeft ze nooit tijd en ook nog mooi weer erbij hoef je toch helemaal niet te zeuren dat je op vakantie moet.

Gast
Gordon
mei 22, 2020 20:06

@Hatsevlats je moeder

Gast
Hatsevlats
mei 22, 2020 20:02

Carey the legend top vrouw heeft gelijk linda domblondje

Gast
Jan de Vlotter
mei 22, 2020 19:43

Chantal Jansen kon gewoon goedkoop scoren. Linda, evenals ieder ander mag gewoon klagen dat zijn of haar vakantie niet doorgaat. Een gemiddelde werkende persoon moet hard en veel werken voor z’n centen en als je vakantie dan nog eens niet doorgaat mag je daar toch over klagen.

Gast
teuntje
mei 22, 2020 19:32

Carry Tefsen zo denk ik er ook over goed gesproken Linda moet haar verwende smoel houden

Gast
DeftigeDame
mei 22, 2020 19:15

Sorry voor de reactie van mijn zus onder de naam ZeerNetteDame sinds haar man uit haar 5e huwelijk haar heeft verlaten is ze van slag. Ze heet gewoon Tini hoor, we noemen haar in de wandelgangen ook Nico Tini omdat ze rookt als een schoorsteen. Nu deze week haar sigaretten zijn verboden heeft ze een probleem en gaat ze mensen lastig vallen sites zoals nu. Op haar afdeling lopen ze met een grote boog om haar en de rollator heen. Haar verwensingen zoals hierboven moet je niet persoonlijk nemen. Over personen gesproken dat wisselt vaak, gisteren was ze hofdame van Wilhelmina en vandaag de Koningin van Lombardije. Sorry alleen maar of topic : Dan over de echte ster Carry is geweldig. Fijne Amsterdamse vrouw met humor zichzelf en goede karakter rollen. Meer respect voor haar als Linda tegenwoordig die niet meer van deze wereld is. Fijn weekend allemaal !

Gast
Chelsey
mei 22, 2020 18:18

Linda bedoelt het in elk geval niet zo en is gewoon eerlijk. Als ik in haar schoenen zou staan dan zou ik dat ook vervelend vinden. Linda is een hardwerkende vrouw die, net zoals anderen met misschien een iets minder luxueus leven, erg graag uitkijkt naar rust tijdens vakantie in het buitenland. Dat Chantal nu vol onbegrip haar ergernis daarover uitspreekt in de media is vreemd aangezien ze dit zelf heel goed kunnen voorstellen lijkt me?

Gast
bassie
mei 22, 2020 17:55

Voor wie Carry nog eens in haar jonge jaren wil zien. Op een bekende pr0n site (hamsteren) is de volledige versie van blue movie terug te vinden.

Gast
zorro
mei 22, 2020 17:25

Carry Tefsen heeft meer bereikt dan Linda de Mol ooit zal doen.

Gast
Albert
mei 22, 2020 15:45

Ze blijven maar zeuren over de fam de Mol
Ze zorgen wel voor werk en steunen ook veel mensen
En wie vindt het niet erg dat je niet normaal op vacantie kan gaan

Gast
Banaan
mei 22, 2020 15:40

@ZeerNetteDame u mag mij wel straffen hoor ;)

Gast
G.B.J. Hilterman
mei 22, 2020 15:31

Linda zou is in een derdewereld land vakantie moeten vieren. Nu is ze totaal verblind door haar vele geld en staat ze heel ver af van de gewone man/vrouw.
Leuk om Carry te zien in een aflevering van in d hoofdrol. Ook toen was ze een normaal mens.

Gast
Bennie D
mei 22, 2020 15:25

@Huismaker, tv en streaming diensten zullen in elkaar opgaan of coëxisteren. Het verschil zal op den duur nauwelijks waarneembaar zijn. Beiden blijven.

Gast
ZeerNetteDame
mei 22, 2020 15:21

Ik ben geschokt door de onfatsoenlijke opmerkingen jegens mij hierboven. Ga eens heel snel in de spiegel kijken en uw leven evalueren. Graag ingrijpen, eigenaar van deze website, tegen dit tuig van de richel!? Eigenlijk zou hier de doodstraf op zijn plaats zijn.

Gast
Berend
mei 22, 2020 15:16

Carry Tefsen ziet het helemaal goed en is sowieso een klasse vrouw en heb ik in de lloop der jaren in vele tv producties, films en musicals mogen bewonderen.
Rooie oortjes als jong gastje bij Blue Movie, of Wat zien ik ( met Albert Mol)….alsook in het Schaap en noem maar op.
In Nederland heb je al snel last van het ‘ Swiebertje effect’…je komt nooit meer van een rol af bij mensen omdat je die toevallig lang hebt gespeeld
jammer, Carry is zoveel meer en daarnaast een lief en warm mens. Respect voor deze 80 plusser.

En ja, Linda is zeker een beetje dommig en kan niet aan haar tippen.

Gast
gtstfites
mei 22, 2020 15:10

Hallo met de assistente van dokter van de Ploeeeeg

Gast
Huismaker
mei 22, 2020 14:57

Linda de Mol is niet meer dan een pratende pop. Met een geheugen van een minuutje. Uiterlijk vertoon (zoals constant het dichtsmeren van alle hoeken en gaten) moeten een verdienmodel aantonen. Maar ja. De wanhopige huisvrouwtjes bij RTL/SBS genieten ervan. Laten we zeggen. Zoals het nog kan allemaal. De rest vlucht weg naar Netflix en YouTube. Het toont de toekomst van het medium televisie aan.

Gast
Banaan
mei 22, 2020 14:53

@ZeerNetteDame jij mag hier wel iets komen schoonmaken. ;)

Gast
Jaap Aap
mei 22, 2020 14:49

@Zeernettedame: onder welke zerk heb jij gelegen dat je deze actrice niet kent?! Man, wat een lompe koe ben jij zeg… 😂

Gast
Kees
mei 22, 2020 14:33

Wie Aaa zegt moet ook B zeggen

Gast
Bep
mei 22, 2020 14:28

Daar heeft Carry helemaal gelijk in.Je ziet hoe ver die BNers van de gewone man zijn verwijderd.Ze denken dat ze het nu slecht hebben!!

Het is niet leuk allemaal maar zolang je een tuin of balkon hebt, te eten dan moet het toch een jaartje lukken zonder vakantie?

Er zijn er nog zoveel die dat niet hebben.En Linda gaat echt wel met een privé-vliegtuig weg hoor, dat weet ik wel zeker.Op tv doet ze altijd of ze zo “gewoon” is.Ik weet wel beter.

Gast
M.
mei 22, 2020 14:27

Linda de Mol weet door behoorlijk intelligent te zijn haar eigen imperium steeds met uit te bouwen, al meer dan 30 jaar op een eenzaam hoogte in haar eigen vak, Linda heeft een eigen stichting om gezinnen in Nederland e ondersteunen met veel uit haar eigen vermogen. Ten eerste Er is niets doms om e zeggen tijdens een facetime gesprek dat je jammer vind niet op vakantie te kunnen, Ten tweede het was aan het begin van de pandemie niemand wist wat onze te wachten stond. MC hou hier onmiddellijk mee op.

Gast
Andre Hazes ☑️
mei 22, 2020 14:26

Ik zou haar doen.

Gast
Bert Nooitgedacht (de echte BN-er)
mei 22, 2020 14:24

Rastom: ja, zij leeft nog wel. Maar Evert is dood.

Gast
hoe simpel kan het zijn
mei 22, 2020 14:20

@ZeerNetteDame Begrijpend lezen lijkt moeilijk voor je te zijn, maar in het item hierboven staat duidelijk aangegeven dat ze op pensioen is. Dus wat zit jij dan te zeiken over geen werk meer krijgen. Hahaha domme doos.

Gast
ZeerNetteDame
mei 22, 2020 14:10

Wie is dit in godsnaam? En hoe durft ‘het’ Linda de Mol te beledigen? Denk maar niet dat jij ooit nog werk krijgt, Carry! De familie de Mol maakt de dienst uit in medialand. Het enige wat jij nog mag komen doen in schoonmaken!

Gast
Rastom
mei 22, 2020 14:03

Leuk om te zien dat Carry Teefsen nog leeft.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen