Jinek geeft gasten elleboog ipv hand vanwege corona

De naderende komst van het coronavirus naar Nederland houdt ook medialand in zijn greep. Het ging er gisteren uiteraard ook over in de late talkshow van Eva Jinek. Dat was te zien in de uitzending op RTL 4. Op een gegeven moment vroeg Jinek zich aan tafel hardop af of ze haar gasten straks nog wel de hand kan schudden of kan kussen als corona naar ons land komt. “Ik kus altijd iedereen, dat is ook afgelopen hier aan tafel. Dat doe ook niet meer“, merkte de presentatrice grappend op.

Jinek bleek in elk geval geen kaas te hebben gegeten van het handenwas-protocol. Goed je handen wassen zou 20 seconden moeten duren. “Nee, dat is echt lang. Nee joh, dat doe je toch altijd snel? Met een koud straaltje.

Carlo Boszhard verbaasd: “Nee, afschuwelijk, ik geef jou nooit meer een hand.”

Aan het eind van de uitzending herinnerde Boszhard Jinek eraan om haar handen thuis te houden. “Blijf van je gasten!

Daarop besloot Jinek om haar gasten een elleboog te geven in plaats van een hand.

Lees ook:
Eddy Zoëy wenst Dries Roelvink coronavirus toe (gisteren)
DWDD straks zonder publiek vanwege coronavirus? (gisteren)
NPO vindt annuleren Songfestival nu nog te vroeg (vandaag)
Koffietijd-dames in paniek: doodsbang voor corona (vandaag)

Foto: RTL

34 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Petrus
februari 27, 2020 07:16

Engnek denkt weer grappig te kunnen zijn, haar talkshow wordt met de dag zwaar stinkend bagger.

Gast
toxilogic
februari 27, 2020 03:50

De commercielen, als de kippen erbij om paniek te zaaien, stel je voor dat ze de kijkcijfertjes zien dalen als ze niet op tijd het volk ‘informeren’. Maar goed. iedereen weet toch dat het corona virus alleen commerciele tv kijkers treft via besmette commercials die mensen mentaal en fysiek verslappen.

Gast
Sander
februari 27, 2020 00:37

Lachen, gieren en brullen daar bij Jinek.

Gast
Theo
februari 26, 2020 23:00

Die reactie van Carlo 😬

Gast
Bert
februari 26, 2020 21:41

Brrrr, Jinek. Nog niet met een tak aanraken…

Gast
Johann
februari 26, 2020 18:52

@Miepie..oh?, Heb jij inside information?

Gast
Flauwe Kul
februari 26, 2020 16:32

Ik geef Jinek liever een kopstoot…

Gast
Bedorven Aambeienspleet
februari 26, 2020 15:18

Gordon zal nu waarschijnlijk ook een talkshow willen; kan hij mooi armpje diep z’n mannelijke gasten bedanken!

Gast
Ellie
februari 26, 2020 14:44

Nee, Hanny kоmt alleen in kleine kindеren.

Gast
Webcrawler
februari 26, 2020 13:02

Hanny kom je er vaak?

Gast
Hanny
februari 26, 2020 12:28

ZE kunnen beter stoppen met dat achterlijke elkaar omhelzen voor elke scheet,idioten

Gast
Tvkijker
februari 26, 2020 12:18

Wat een nieuws. Als je de uitzending gezien hebt dan zag je dat dat 2x lachend gedaan werd en Marco van Basten gewoon een hand kreeg.

Gast
@Miepie
februari 26, 2020 12:16

Jij hebt Trump liever in je mondje.

Gast
Henry
februari 26, 2020 12:11

Hysterische aanstelster

Gast
anoniem
februari 26, 2020 11:48

eva je bent zo grappig

zo grappig

zo grappig

zo ben je in werkelijkheid

je hebt alles achter je elleboog…..

schaam je diep eva!

terwijl de hele wereld het serieus neemt.

Gast
Miepie
februari 26, 2020 11:43

Zou ze dat ook bij de Clintons doen die zit ze liever in hun reet

Gast
Antonio
februari 26, 2020 11:34

Bernardus
wo 26 feb 2020 om 10:21

Hoe dom kan je zijn dat je niet door hebt dat dit een grapje is!

Gast
Jess
februari 26, 2020 11:30

@Fred: ze moeten jou geen elleboog maar een trap in je ballen geven.

@Anita, hou je je wel een beetje gedeisd, takkewijf?

Gast
Bernardus
februari 26, 2020 11:24

Gisterenavond had Jinek het voordeel van een vorm van vrijdagavond effect.

Alle gestoorde kijkers die 2 uur naar de finale van de bedonder show Married at First Sight hadden gekeken bleven nog even hangen.

Hoe dom kan je zijn.

Niveau plebs

Gast
Marko
februari 26, 2020 11:18

Anita. Wat je zegt ben je zelf.

Gast
Sibrant
februari 26, 2020 11:17

Hysterica Jinek heeft eindelijk weer een goede reden gevonden om weer eens los te kunnen gaan. De kijkcijfers van haar praatshow zijn net zo hysterisch, haast geen pijl op te trekken dus.

Gast
Boes
februari 26, 2020 11:12

Gaan we nu ook al artikelen schrijven over een grapje? Zie het hoofd van de mevrouw op de screenshot. Waarom denk je dat ze zo lacht?

Gast
Anita
februari 26, 2020 11:07

@Marko: leer klokkijken, debieltje.

Gast
Marko
februari 26, 2020 11:03

19.45

Graag hier normale reactie ipv dat hatelijk gedoe.

Gast
Ron
februari 26, 2020 11:02

Hysterie!

Gast
Xylon
februari 26, 2020 10:45

rtL late night jinek in optima forma, nu nog ook graag met de bijbehorende kijkcijfers à la Humberto Tan beste Evaatje !..

Gast
Marq
februari 26, 2020 10:39

Anita:en jou een trap in je vieze doos.een visstick heeft nog een hoger IQ dan dat van jou.

Gast
Antonio
februari 26, 2020 10:37

Anita mag ik je spanken.

Gast
Anita
februari 26, 2020 10:35

@Fred: ze moeten jou geen elleboog maar een trap in je ballen geven.

Gast
berenboot
februari 26, 2020 10:34

PanieeeeK!

Gast
ronnie
februari 26, 2020 10:33

alles voor de kijkcijfers

Gast
Fred
februari 26, 2020 10:25

Een elleboog geven lijkt me al helemaal niet slim als je daar ook in moet niezen volgens de hygiëne regels.

Gast
Bernardus
februari 26, 2020 10:21

Hoe dom kan je zijn.

Alle artsen zeggen onzin. Handen wassen is veel belangrijker.

Gast
Koen
februari 26, 2020 10:21

Dit deed ze 2x, toen bedankte ze weer iedereen zoals ze normaal doet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen