Eddy Zoëy wenst Dries Roelvink coronavirus toe

Eddy Zoëy zou het niet erg vinden als Dries Roelvink het coronavirus krijgt. Dat liet hij gisteren weten in de uitzending van RTL Boulevard. Roelvink twijfelt of hij wel naar een schnabbel in Noord-Italië moet gaan nu daar het coronavirus is uitgebroken. “Een Nederlands bedrijf heeft me ingehuurd om ergens in een skigebied boven Turijn tijdens de pares-ski een uurtje te komen zingen. Dat bedrijf is daar een weekje met 700 medewerkers“, legde hij uit op NPO Radio 1.

Inmiddels heeft Roelvink daar ernstige twijfels bij. “Moet ik daar wel naartoe gaan? Ze betalen wel de dubbele gage.”

RTL Boulevard liet het audiofragment hoorde, waarop Zoëy opmerkte: “Maar hoe erg is het als Dries Roelvink het coronavirus krijgt?

Fatima Moreira de Melo daarop: “Hij is hartstikke sterk man! Dat overleeft hij wel.”

Peter R. de Vries liet direct weten dat hij de opmerking van Zoëy erg ongelukkig vond. “Dat vind ik wel een foute opmerking.”

Zoëy: “Ahh, dat kan Dries hebben, dat weet ik zeker.”

Foto: RTL

51 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Edward
februari 28, 2020 21:26

Zoëy maakt een goed punt. Dries is overbodig.
Peter R. Verlies is een grote looser met z’n dikke wijsneus.

Gast
Jodokus
februari 27, 2020 15:41

De man die het nergens volhoudt. Opzouten met die zooi of was het
Nu zoey

Gast
Geer
februari 27, 2020 14:03

En al vinden mensen de Droelvinkjes geldwolven, so what’s the problem.
Hij werkt er zelf voor en houd zijn hand tenminste niet op.

Gast
Geer
februari 27, 2020 13:57

Wat een eikel die Zoëy, die gozer is zo 1999. Niet meer van deze tijd, wieberen met zijn popiejopie opmerking.
Ik denk dat hij het wel kan hebben!
Dat is een aanname zonder onderbouwing.

Gast
Geox
februari 27, 2020 10:37

Onzin, rechtsrealist. De natuur kan niet nadenken.
Wat er gebeurt is dat virussen gebruik maken van de kansen die een hoge bevolkingsdichtheid met zich meebrengt. Dat is alles.
De natuur heeft geen vooropgezet plan. Of een bedoeling. Of een taak.

Gast
Rechtsrealist
februari 27, 2020 10:34

Eens met Piet.
Virussen als corona zijn een antwoord van de natuur op onze uitgebreidelde voortplantingsdrift.
Natuurlijke selectie, teken dat de natuur even schoonmaak moet houden. En waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Gast
Piet Pannelap
februari 27, 2020 10:25

Beste mensen,
Het Corona-virus😷is het beste dat de wereldbevolking kan overkomen. Eindelijk komt het natuurlijk evenwicht weer in balans. De zwakkeren🤒in de samenleving zullen het (helaas?) gaan ontgelden. Wat overblijft is een sterke mensheid dat goed is voor de aankomende millennia. De aarde krijgt weer wat lucht en vooral ruimte om zich weer te herstellen van de mega overbevolking in bepaalde delen van de wereld. Vrees niet. Noem de mensen die overlijden, de martelaars van Corona. Eervol om te mogen sterven voor het groter doel. Help de mensheid overleven for a thousand more years! 💪🏼

Gast
Mark
februari 27, 2020 10:19

Die knakker hoort niet bij RTL wanneer gaat die opa met pensioen word nerveus als ik.hem.zie met dat gewiebel

Gast
Rotterdammer
februari 26, 2020 23:49

Ik vind Rioolvink een proleet eerste klas máár wens hem geen ziektes toe, not done! Eddy moet zich in een hoekje gaan schamen of met Marc de Hond op tournee….ook zo’n nitwit.

Gast
Theo
februari 25, 2020 21:15

Laten we hopen dat alle VARA/PvdA/Novib graaiers een weekje in Italie geboekt hebben.

Gast
Corona
februari 25, 2020 15:59

Corona hmmmm lekker drankje

Gast
Sip
februari 25, 2020 14:27

Dit mag je iemand nooit toewensen ook al heb je een vreselijke hekel aan deze persoon. De man is niet geschikt voor dit programma.

Gast
Beau ter Ham
februari 25, 2020 13:45

De Roelvinken de Amsterdamse Kardashians – géén idee waar zij de roem aan te danken hebben – Wie weet de laatste 2 hits van Dries – en de twee zoontjes – verder als boxen dj uithangen en in nieuw trainingspak van Lidl komt het niet – het is bijna cult tv. Het gaat echt nergens over – ja de naam van de vrouw van Dries – geld !

Gast
Bart
februari 25, 2020 13:17

@Ik De spijker op de kop! Sylvana Simons, Rob Jetten, Jesse Klaver en de heren van DENK vergeet je nog.

Gast
Ik
februari 25, 2020 13:15

Als ik zeg dat die Jerry van Kick Out Zwarte Piet van mij corona mag krijgen, of die imam, dan breekt hier de pleuris uit.

Gast
hENK
februari 25, 2020 13:09

Bestaat Zoëy dan nog?

Gast
Hanny
februari 25, 2020 13:05

Gewoon lekker gaan Dries en neem Eddy gelijk mee.Een keertje griep krijgen dat is toch niet zo erg?

Gast
hetistochwat
februari 25, 2020 13:00

Twee opgepoetste B-artiesten alsmede narcisten. Samen in 1 kamer zetten en de deur op slot :-D

Gast
Joop55
februari 25, 2020 12:45

Stoer mannetje, die Zoey. Als iemand dat zonder draaiende camera’s in een bruin café tegen iemand had gezegd was het niet afgelopen met een slechte ”Ahh” maar toch wat minder fraai.

Gast
Bert
februari 25, 2020 12:45

Frederik Morsink wenst iemand een dodelijke ziekte toe. Misschien eens gaan kaarten met die rolstoeler de Hond…

Gast
Mousse
februari 25, 2020 12:44

Dacht ik al gelijk toen ik hem dat hoorde zeggen, foute opmerking van je Zoey. Je wenst niemand een ziekte toe, welke het ook mag zijn.
In die zin ben ik het eens met de opmerking van PR de Vries. 🤭

Gast
Miepie
februari 25, 2020 12:31

Zoey heeft gelijk walgelijke narcist met zn schorem zoontjes

Gast
Sebas
februari 25, 2020 12:19

Waaruit inkt dat Eddy dit wenst?

Gast
Ria Visser
februari 25, 2020 11:47

Non nieuws, manmanman.

Gast
Flip de Beer
februari 25, 2020 11:43

Hij zegt wat veel mensen denken. Dries is een geldwolf

Gast
Don
februari 25, 2020 11:40

Wat een LUL!!!

Gast
pieter
februari 25, 2020 11:17

Eddy, de man van 12 ambachten en 13 ongelukken…..

Gast
Donald Dumb
februari 25, 2020 11:06

Roelvink gaat natuurlijk wel
Elke schnabbel is voor een B artiest als hem mooi meegenomen.
Een Ziggodome , Arena of De Kuip krijgt hij niet gevuld…

Gast
Net5 - Lindatv
februari 25, 2020 10:54

Zo zie je maar weer hoe dom je moet zijn om bij boulevard te mogen werken…domme opmerkingen…

Gast
Timo
februari 25, 2020 10:40

Anoniem was er weer, mensen! Wat een nuttige bijdrage, opnieuw. Dank! NEE

Gast
Jantien Visser
februari 25, 2020 10:31

Eddy is helemaal misplaatst bij Boulevard. En wat een domme, domme én onaardige opmerking.
Ik snap Dries helemaal, dat hij zich zorgen maakt. Maar gewoon even afwachten want ik denk dat zelfs die 700 man niet meer vertrekt naar Italië, want Noord-Italië zit ( als ze dit tempo aanhouden ) binnen een paar dagen al helemaal op slot!

Gast
Zomaar
februari 25, 2020 10:19

Een bedrijf die met 700 werknemers op vakantie gaat?
Zal wel weer een dingetje van Dries zijn om in de publiciteit te komen.

Gast
Trumpo
februari 25, 2020 10:11

Discriminatie van mensen met een gele zwembroek, het mag allemaal want het is geen bruin of zwart.

Gast
Persil
februari 25, 2020 10:08

Wat heeft iedereen toch tegen Dries Roelvink?
Volgens mij is het kuddegedrag, elkaar napraten, want het is geen onaardige of onredelijke man.

Gast
anoniem
februari 25, 2020 10:08

what you see
what you get

schaam je diep

ik hoop dat niemand meer naar rtl boulevard kijkt

wat een onbeschoft taal

eddy heb je een partner
eddy ben je gescheiden ja zo vaak

rot op lelijke rat

je hebt niets met je

geen zout peper jus

pudding met je kalle dooooooossssssss……………..

Gast
Jan Kloot van Dam
februari 25, 2020 10:08

Er zijn te veel mensen op deze planeet en te veel B artiesten

Gast
Dries R.
februari 25, 2020 10:05

Eddy, zodra ik terug ben uit Italië dan kuch ik je helemaal onder!!!

Gast
critikast
februari 25, 2020 10:05

Eddy ZoËy kan zelf niet tegen dit soort opmerkingen en probeert op allerlei mogelijke manieren in de schijnwerpers te blijven. Omhooggevallen nitwit !

Gast
Caramba
februari 25, 2020 10:04

Gisteren in de Telegraaf:
Harvard-prof: ’40 tot 70 procent wereldbevolking krijgt corona’
Alleen in het geval van Toothpaste Dries wordt het shownieuws.

Gast
Leo knots
februari 25, 2020 10:03

*van de buis

Gast
Leo knots
februari 25, 2020 09:59

Het niveau van de Nederlandse tv. Enige logische reactie zou toch zijn Eddy Zoëy per direct van de bois?

Gast
Dries Roel Vink
februari 25, 2020 09:58

Ik wens Eddy Zoey de tyfus!

Gast
discuswerper
februari 25, 2020 09:53

Antonio onze anti RTL trol. Get a job.

Gast
Persil
februari 25, 2020 09:52

Rastom, je hebt gelijk. We kunnen laten zien dat we als enige groep daar tegen kunnen.
En dat we niet van die watjes zijn zoals al die andere groepen.

Gast
Pauline
februari 25, 2020 09:51

Had hij het misschien beter aan Peter R. de Vries toe kunnen wensen ?

Gast
Antonio
februari 25, 2020 09:50

Eddy Zoëy spoort niet. Ook RTL

Gast
Peanut
februari 25, 2020 09:47

non-nieuws

Gast
Elbert
februari 25, 2020 09:47

Zoey is een kerel met humor en talenten. En in tegenstelling tot types als Joling en Jamai gewoon een homoseksueel die zich wel gedraagt als een hetero.

Gast
Suzy Wang
februari 25, 2020 09:47

Gaan en neem je familie mee.

Gast
Snake Charmer
februari 25, 2020 09:46

Is dit nieuwswaardig?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen